Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
yuriykisil 28 августа 2023, 11:10
Прочитав відгуки і розумію, що люди не вміють і більше того не хочуть вивчати інформацію про те, чим користуються. Мені банк подобається і всі, які треба послуги працюють нормально. Кешбек система працює нормально. Єсть технічні помилки по застосунку, але розробники працюють і виправляють помилки. Банк і служба підтримки працюють нормально.
agbpqtouc 19 августа 2023, 15:12
Оформила в этом банке карту с целью получить на нее кредитный лимит. В результате в кредите мне отказали, хотя я предварительно проверила свою кредитную историю через УБКИ и она идеальна. Банк свой отказ отказался коментировать. Карту я закрыла, неприятный осадок остался…
Роман Коренчук 16 августа 2023, 11:46
Відкрив карту цього банку. Погано все. По порядку — від лайтових проблем до повної жесті.

1. Обрав категорії кешбеку — кафе та ресторани, зоотовари. Спробував розрахуватися у 4 різних закладах харчування. Всі транзакції позначені як «фаст-фуд», жодної копійки кешбеку не нарахували. Ну фіг з ним, це взагалі не проблема порівняно з тим, про що буде далі.

2. Так як у мене є кешбек «зоотовари» — вирішив купити корм для собаки. Знайшов на промі, оплатив. Ніякого кешбеку (ок, це все же сюрприз). Але фактично списалося на 95 грн більше за використання кредитних коштів. На екрані підтвердження платежу я цієї інформації не бачив. Підтримка сказала що ви робили переказ на карту. У виписці платіж позначений як переказ на карту. Але ж я не робив ніяких переказів, я просто оплатив товар як я це звик робити в інтернеті і ніколи раніше не сплачував за це додаткових комісій.

Але і це ще не все! Я користуюсь картою трохи більше тижня, захожу переглянути інформацію про кредитний ліміт і бачу що у мене нараховано 20 грн відсотків. Пишу в підтримку, отримую відповідь:
«Роман, нараховано відсотки на заборгованість не в пільговому періоді»

Що??? Пільговий же період «до 62 днів», а у мене ще 10 днів не пройшло. Виявляється, вони ту транзакцію за корм не враховують у «пільговий період».

З мого боку ситуація виглядає так:
Я оплачую 1924,20 грн. У виписці показує цю суму. Фактично з мене списали ще 94,29 грн про які можна дізнатися тільки якщо зайти в інформацію про платіж. А через кілька днів я бачу, що «винен» банку ще 19,58 грн — ця інформація вже максимально прихована.

Якщо все порахувати — банк взяв майже 6% комісії за оплату в інтернеті. Це просто найгірші умови які я коли небудь зустрічав. Це просто пограбування. У підтримці тільки посилання на тарифи (+ вони тарифи виклали картинкою — спеціально щоб ви не змогли через пошук знайти потрібну вам інформацію)

Висновок однозначний — мета ізібанку не надати вам якісні послуги, а вкрасти у вас якомога більше грошей прикриваючись прихованими комісіями і заплутаними умовами обслуговування.
AlfShamwey 10 августа 2023, 15:10
Чтобы перевести доллары с закончившегося конвертационного депозита, надо потратить время, найти отделение, получить старые доллары, заплатить комиссии за снятие (нивелирующие ставку за 6 месяцев 0.45%)… хорошо хоть не в минус.
Потратить время
Найти отделение Универсалбанк (группа ТАС), положить доллар на карту

Служба поддержки через час, так и не ответила на уточняющие вопросы.
alex7722 2 августа 2023, 23:06
1) В последнее время мошенники переводят деньги и потом пишут в банк жалобу, мол деньги отправил, а товар/услугу не получил. Банк блокирует счет под видом финмониторинга-запрашивает документы-получает их (видя что ни в чем не винного клиента обвинили), но действовать не хочет и говорит-вот тебе документ пиши на перечисление и закрытие счета. Возникает вопрос почему я, ни в чем не виновный человек, должен уйти с клиентов банка, а кляузник нет? Более того, я сам должен попросить банк закрыть мой счет. Это как вообще называется? На вопрос, почему я должен закрыть счет, и это не может сделать банк самостоятельно-банк ответил у нас такой бланк и технической возможности закрывать вам счет нет.
2) проходит несколько дней, объявляется «брат» Изибанка-спортбанк-мы вам счет заблокировали, но так как денег там нет и вы сами нам не напишите, то мы решили вам позвонить. А что вы будете финмониторить если денег нет, операций уже несколько месяцев нет. Почему именно сейчас заблокировали, Совпадение? не думаю.
3) жаль нет счета в третьем тигипкином банке-ТАС, а то и там бы решили провести финмониринг при нулевом движении по счету. Банковскую деятельность превратили в цирковую.
Минфин
Ответ администратора
3 августа 2023, 18:59
Відгук зарахований (на 03.08.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Vtd 2 августа 2023, 10:20
Користуватися послугами даного банку почала, тому що терміново потрібні були кошти, а тут можна було оформити картку онлайн з лімітом. Але начеб — то спочатку було все нормально, на стандартних умовах,(але відсоток тут космічний 4,92) Але потім, почався якийсь жах, кошти з рахунку постійно кудись знімалися, я щодня спілкувалася з оператором у чаті, який нічого мені відповісти про рух коштів не міг. Правда через тривалі бесіди гроші повернули. Потім я оформила 3 миттєві розстрочки, і через місяць їх усі відразу погасила. На наступний день після погашення, ці розстрочки знову з’явилися і пише оплатити. Оператор нічого знову пояснити не може. Ну стосовно операторів, то тут окрема тема. Чекаєш на відповідь по пів- години в кращому випадку, не компетентні зовсім у банківських питаннях, таке враження, що вони не розуміють, про що їх взагалі питаєш. Одним словом, скористайтеся краще послугами іншого банку.
Сьогодні, замовені кошти були 17.07.23, отримав депозит строковий на 3місяці в доларах, всі з 1993р. по 2006р., крім однієї купюри.
Більше ніяких депозитів в ізі банк не понесу.
Я думаю, що цей банк в змові з обмінниками, які такі долари купляють дешевше від синіх, з комісією.
immortalbox 19 июля 2023, 15:35
Жахливий банк izibank. Він же ТАСкомбанк, він же Sportbank. Це загальна система з трьома назвами банку. Перевірено на особистому досвіді. Не зв’язуйтеся з цим банком.
Було здійснено кілька покупок на сайті ebay, після цього ebay зробив повернення на мій рахунок.
Це не сподобалося банку. Він попросив пояснити що це таке. Причина: підозрілі операції. Була надана вся детальна інформація зі скріншотами. Після чого банк сказав, що хоче завершити співпрацю зі мною без пояснення причин. Банк повністю ігнорує будь-які питання. Спроби поговорити з відповідальною людиною не дають. Повний ігнор.
Банк заморозив мій позитивний залишок на рахунку. Сказав, що дасть доступ тільки після того, як я напишу заяву на закриття рахунку за своїм бажанням. Мого бажання в цьому немає. Я просив їх закрити рахунок за їхньою ініціативою і повернути мої гроші. Вони сказали що у них немає іншої заяви і я повинен закривати рахунок за своєю ініціативою або вони не повернуть мої гроші.
Фактично банк насильно змусив написати мене фіктивну заяву на закриття рахунку.
Банк ігнорує будь-які питання! При цьому каже, що на всі питання було дано відповідь))))
НЕ ЗВ’ЯЗУЙТЕСЯ З ЦИМ БАНКОМ: Izibank, ТАСКОМБАНК, Sportbank
AndreSh1282 17 июля 2023, 11:37
Банк дуже стремний і не прозорий. Так сталось що в мене шахраї вкрали 14.5 тис гривень на картку izibank. Як результат вже пів року банк 'розслідує' справу але результату нуль. Дуже не рекомендую мати справу з цім банком якщо ви хочете отримати свої гроші 💸
Нікому нерекомендую цей банк ваші рахунки будуть заблоковані без пояснень. З вас будуть максимально витягувати кошти. Якщо у вас буде кредитний ліміт процентна ставка одна із найбільших в Україні. Служба підтримки просто жах на відповідь можна очікувати до години чіткої відповіді на ваші запитання недадуть. Якщо хочете щоб ваші кошти були цілими і їх незаблокували користуйтеся надійними банками, но не izi bankom
Paler1an 14 июля 2023, 15:41
Оплатив замовлення на ebay, продавець зробив відміну. Банк заблокував рахунок, вимагаючи надати:
1. Суть операцій із повернення товару на ресурсі PAY PAL Ebay.
2. Чеки про оплату замовлення
3. Переписка із торговцем щодо невідповідності товару/причин повернення
4. Копія заявки на повернення товару
5. ТТН про відправлення товару торговцю.
Що саме по собі просто маячня. Після надання скріншотів, що товар просто не відправили, банк сказав чекати розгляду доказів і все. Вже пройшов місяць, ні слуху, ні духу.
Игорь Галусяк 14 июля 2023, 13:26
В октябре 2022 года банк передал ложную информацию о прострочке в 0,04 грн в УБКИ.
Я указал им на их ошибку и они в декабре эту информацию благополучно убрали с УБКИ, но в июне 2023 года также благополучно вернули.
Этим действием банк портит мне кредитный рейтинг, кредитную репутацию и отношение к данному банку перед которым у меня немаленькая задолженность.
Мой дружеский совет: уберите эту информацию с УБКИ дабы в дальнейшем от меня получать платежи по кредиту.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ксенія Л. 12 июля 2023, 9:15
Поповнила кредитну картку, щоб не вийти за межі періоду, а вони затримали зарахування коштів, і нарахували проценти по повній…
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 4 июля 2023, 12:58
Активировал кэшбек сразу после 01.07.23. Но приложение не активировало кэшбек и по большим покупкам ничего не получил. Поддержка плевать хотела исправиться. В Моно просто доначисляли даже когда забывал включить. А здесь тупняк, сплощной Ощад.
Василь Масляник 29 июня 2023, 15:24
Вітаю спільнота. Хочу поділитись своєю історією про співпрацю з даним банком. Даний відгук відображає поведінку банку. Я не обвинувачую сам банк, або його партнерів, а тільки описую ситуацію в якій може опинитись кожен з клієнтів який тримає особисті кошти на рахунках даних банків.
Мною було відкрито карту sport bank. Досить довго я користувався послугами. Але в один із днів кожен з вас, як в даний час і я може зайти в додаток та не зможе здійснити вихідні платежі, поповнення толефону, переказ на інші карти і т.д в звязку з блокуванням вихідних платежів по карті. Служба підтримки sport bank приємним голосом відішле вас до іzi bank пояснивши що вони не в змозі вирішити вашу проблему. В свою чергу izi bank приємним голосов вам скаже: «в звязку з підозрою про шахрайські дії вашу карту було заблоковано». При цьому ніхто нічких пояснень про яку з операцій виникла підозра вам не надасть. Ви маєте чекати на електронного листа поки компетентні співробітники банку не сформують до вас перелік запитань. За цей час, ви не зможете скористатись власними коштами, якщо навіть це у вас вони є останніми. Наголошую, що я тільки описую ситуацію яка трапилась зі мною. Які питання буде задавати банк я ще не знаю. Думаю, що їїх цікавить приватні переписки про перерахунок коштів між членами сім' та друзівї, де, хто і що і за скільки купляв своїм коханкам)) З одної сторони це звучить як жарт, але як можна пояснити що задане питання «яка з даних операцій для банку є підозрілою» я відповіді не отримав. Можливо поповнення рахунку 6 місяців назад)). Як я писав вище, що я нікого та ні в чому не звинувачую. Цей відгук відображає тільки випадок який трапився зі мною. Думаю найближчим часом, а можливо й через деякий довгий час я обовязково напишу про результати даного випадку. Надіюсь це допоможе українцям під час війни, коли кожен думає як вижити прийняти правильне рішення де, та яким чином зберігати власні кошти, якщо звісно щось ще залишилось. Або методичка як їх втратити. Ще невідомо. Обовязково напишу про результат вирішення даної історії. Мирного неба всій Україні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Missriya 22 июня 2023, 10:30
Інтернет-банкінг дозволяє зручно та швидко керувати своїм балансом, а перекази з картки на картку відбуваються миттєво, без затримок. Як на мене, це все, що потрібно сучасному банку.
Klostry 17 июня 2023, 9:01
При решении стать клиентом Izibank обратили внимание на следующее. На сайте четко в тарифах указано о том, что «снятие наличных в банкоматах ТАСКОМБАНКА (собственные средства) — бесплатно». Только вот нигде не указано, что в сутки с банкомата ТАСКОМБАНКА можно снять не больше 10 тыс. Таким образом Izibank, работающий по лицензии ТАСКОМБАНКА, фактически не предоставляет всю информацию своим клиентам (возможным клиентам).
maksimgo 16 июня 2023, 20:06
Банк заморозил 36000, якобы на время процесса рассмотрения документов.
Чужие деньги, которые я должен перевести дургим людям.
Это нонсенс что банковское учреждение в военное время может украсть деньги клиента и держать его в неведении. Прошу любых ответственных лиц принять меры и обратить внимание на ситуацию!
artemcan 15 июня 2023, 0:47
халатность сотрудников элементарно приведет вас к тому, что средства, которые вы задействовали в транзакциях, к примеру, попросту могут не достичь адресата, а также не вернутся вам. izibank будет сначала рассказывать о регламенте на проведение такого рода платежа (до3х банк дней) а когда они истекут, нарушая тем самым закон будет удерживать ваши средства, ничего не сообщая, торгуя лишь вашим терпением. У меня есть очень большое желаени подать судебный иск за причинение морального вреда, за упущенные выгоды, за бездарное обслуживание, что и повлекло все вышеперечисленное. Если кто столкнулся с подобным, и интересно создать прецедент, будет приглашена пресса, кужа же без нее, просьба отписать мне на почту. Коллективный иск куда веселе. Наверняка после такого, фин учреждения будут *** рвать чтоб сделать все в сроки и не относиться к своим клиентам как к мебели. Хотя по сути должны молиться на каждого. иначе попросту убыточными были, не так ли… просыпайтесь, люди… кто-то же так в европу стремился…колхозы в прошлом давно
Thejudge99 14 июня 2023, 9:47
Нудний банк без цікавих програм і слабкою службою підтримки!
Оператор ніяк не намагалася бути клієнтоорієнтованою та вирішити проблему як це роблять інші банки при проблемах з кешбеком та мсс.
Відправили стандартний шаблон та запропонували закрити чат!

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.7 43.65
Все курсы банка

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.7 43.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝