Помилкове повідомлення про несплачену заборгованність
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Комментарии на странице отзывов не сохраняют переносы строк.
А форматирование возможно исключительно с помощью HTML-тегов добавленных вручную.
А форматирование возможно исключительно с помощью HTML-тегов добавленных вручную.
- +
- 0
- izi1expert
- 5 августа 2021, 14:32
- #
Спробуйте звернутися до їх служби підтримки, можливо PUSH надійшли помилково, а якщо повідомили, що заборгованість відсутня — відповідно інформація про її наявність не буде передана до бюро
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в izibank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.1498 | 41.4511 |
EUR | 43.0008 | 43.9006 |
Все курсы банка |
В травні в перший раз скористався кредитним лімітом і тоді все наче вийшло добре — у червні з’явилась інформація про те скільки треба сплатити до кінця місяця, погасив цей борг і спокійно користувався карткою далі. Деякий час картка була положительним балансом, але десь 29−30 червня знов пішла в мінус.
Першого липня побачив повідомлення про те що потрібно сплатити мінімальний платіж до 30 липня. Але ж на той самий час мінімальний пратіж вже був сплачений, про що свідчить інформація зі сторінки кредитного ліміту. Тож я не звернув уваги вирішивши що просто розсилка повідомлень була сформована раніше, до того як був перерахований обов’язковий платіж.
Але в середині липня таке повідомлення з’явилось знов. Тоді я вирішив поспілкуватись з підтримкою бо тут щось одне з двох: або застосунок банку невірно відображає мені мою заборгованність, або банк помилково розсилає попередження клієнтам які насправді немають боргів перед банком. Служба підтримки відповіла що заборгованності в мене немає і сплачувати нічого не треба. Ну О К, добре.
Але сьогодні я знов отривам таке повідомлення
https://x0.at/sgw7.jpeg
І знов на сторінці кредитного ліміту немає ніякого боргу — наступна сплата до кінця серпня, не липня.
https://x0.at/VUBe.jpeg
Знов поспілкувався зі службою підтримки, знов отримав підтвердження що боргу в мене немає. https://x0.at/gytf.png
Але проблема з повідомленням є.
Не маю бажання ставити експетимент, тож сплачу сьогодні цей нібито борг. Але усім клієнтам мабуть треба бути дуже уважними щоб випадковано не попасти в список боржників, ще й з передачей цієї інформацію до кредитних бюро.