×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Банк порушує законодавство
Написать комментарий
Блокировка карты
Написать комментарий
Достают звонками, хотя я не являюсь их клиентом
На мои просьбы вообще НЕ ЗВОНИТЬ И ОБЪЯСНЕНИЯ, ЧТО Я БОЛЬШЕ НЕ ЯВЛЯЮСЬ КЛИЕНТОМ ИХНЕГО БАНКА И БОЛЬШЕ НЕ ХОЧУ ПОЛУЧАТЬ ОТ НИХ ЗВОНКИ они не реагируют.
Такое впечатление, что они специально просто достают людей!!!
Никому не рекомендую!
Потом этот банк будет вас преследовать!
Написать комментарий
Кредит
Написать комментарий
Кредит
Написать комментарий
Не вздумайте
Процентная ставка растет как им вздумается я уже выплатил кредит в размере 22 тис, с меня еще требуют 6
Комментарии (1)
Просто УЖАСНЫЙ банк
При этом сотрудник банка звонит каждый день и требует от меня найти новый источник дохода утроиться на хоть какую работу и занять денег у родственников, чтобы загасить долг
На все аргументы мои — тупое следование скриптам
Просто твари!
Я все-таки нашёл возможность закрыть один кредит и попросил предоставить справку о отсутствии задолженности и тут, О Боги, они вспомнили о действующем законодательстве, ситуации в стране, которая приводит к сбоям в системе и так далее
Написал заявление о дисконтировали так ждите 31 день!
При этом управляющий одного из отделений сказал так — чисто по человечески скажу вам, заплатите и бегите от этого банка!!!
Комментарии (2)
Гроші пропали, ніхто не знає куди
Комментарии (2)
ИДЕЙНЫЕ АФЕРИСТЫ НЕ ПОВЕРТАЮТЬ ДЕПОЗИТ Пенсионный
Написать комментарий
,Обман, мошенники
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
Хамство.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Звонки
Написать комментарий
відмовляють у доступі до сейфової комірки
02095, м. Київ, вул. Княжий Затон, 2/30 (Київське відділення № 7).
У зв’язку з відкритим воєнний нападом Росії та початком воєнних дії на території України, я перебуваючи вагітною та маючи на утриманні двох малолітніх дітей, в терміновому порядку,
вимушена була з дітьми покинути домівку та виїхати за межі території України. Оскільки я наразі
не маю можливості повернутись до України, я уповноважила довірену особу на ті ж самі дії та права, що маю за Договором надання в користування сейфових. Довіреність видана із
дотриманням усіх законодавчих норм, апостільована та зроблений переклад, що засвідчений
діючим нотаріусом.
Станом на сьогоднішній день працівниками Банку, безпідставно, відмовляють моїй довіреній
особі у доступі до сейфової комірки.
Відмовляючи у доступі, представники Банку посилаються на якесь внутрішнє рішення
Банку, за яким доступ до комірки буде надано довіреній особі виключно за моєї присутності. Дане
рішення прийнято Банком, начебто, виключно на забезпечення цінностей Клієнтів, з метою
уникнення несанкціонованого доступу третіх осіб до сейфових комірок за сфальсифікованими
довіреностями. Але, я оформлювала довіреність за межами території України. Мою особу
ідентифіковано при оформлені довіреності та при проставлені апостилю.
Більш того, перед тим як робити довіреність, я отримувала консультацію від співробітника
Банку та узгодила текст довіреності та всі процедурні питання. Але, чому при отриманні
консультації та узгоджені тексту довіреності, працівники Банку не проінформували мене про
рішення щодо заборони доступу третіх осіб.
Тобто, я з двома малолітніми дітьми знаходячись у скрутному становищі, витрачаю значні
кошти для оформлення довіреності, її апостилюванням та іншими діями для легалізації
довіреності, а отримую від Банку перешкоди для отримання власних заощаджень які терміново
потрібні мені та моїм дітям. Натомість, за твердженнями Банку, я повинна наражаючи на небезпеку себе та оплачуючи значні витрати прибути до відділення Банку, і за моєї присутності
довірена особа зможе отримати доступ до сейфової комірки. Тоді, взагалі, постає питання щодо
існування юридичного інструменту як довіреність. Також обурює інформація якою Банк зазначає,
що у разі закінчення терміну дії договору оренди сейфової комірки, довірена особа може виконати
переукладення/продовження терміну дії договору оренди, але в доступі до самої сейфової комірки
Довіреній особі відмовлено. Тобто у разі переукладення/продовження терміну дії договору оренди
сейфової комірки, Банк визнає дійсну довіреність, а у праві доступу сейфової комірки не визнає.
Таким чином вважаю, що даним Банком грубо порушуються права споживачів фінансових
послуг, а вищезазначені дії Банку обмовлені виключно з метою отримання плати за подальше
користування сейфовою коміркою.
Написать комментарий
Спам звонки в любое время
Написать комментарий
Наживаються під час війни
Написать комментарий
Бизнес с идеябанк лучше не начинать
Написать комментарий
рекламні дзвінки
Для перевірки інформації, просимо Вас повідомити в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону, на який надходили дзвінки.
З повагою, Ідея Банк
Комментарии (3)
Спам від банку
Для перевірки інформації, просимо Вас повідомити в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону, на який надходили дзвінки.
З повагою, Ідея Банк
Комментарии (2)
Жду с нетерпением возврата 8000 грн!
Вчера примерно в 11.10 из-за «ошибки транзакции» в банкомате в данном отделении по запросу выдать деньги (запросов было несколько), из 10000 грн выдало только 2000 грн! Это зафиксировано камерами видеонаблюдения и мной, ввесть процес «работы» банкомата снято мной на камеру телефона. Также весь диалог с начальницей записано мной на диктофон телефона + несколько звонков в контакт-центр.
Заявление на воврат написано и передано лично начальнице отделения, которая ГАРАНТИРОВАЛА вернуть деньги обратно в сумме 8000 грн на карту в течении суток, максимум до понедельника 29.08!
Если деньги до понедельника 29.08.2022 не будут возращены на карту 5355*******24, я расценю это как «КРАДІЖКА ІЗ-ЗА НЕДБАЛЬСТВА ПРАЦІВНИКІВ БАНКУ» з привлечение НБУ и полиции, с которой очень хотела вчера пообщаться начальница отделения № 13 (знает о чем речь). А заодно вспомню про предыдущие случаи, о которых прекрасно помнит и начальница и контакт-центр по моим обращениям.
Если Идея-банк — БАНК С ИНОСТРАННЫМ КАПИТАЛОМ не может должным образом подбирать кадры и обслуживать 4 банкомата в городе (несчастных ЧЕТЫРИ бл… банкомата в многомиллионном городе, а не 40 или 400, как в Привате или Ощаде, а всего 4 !!!), будем значит проводить радикальные реформы! Другого выхода я не вижу.
Жду с нетерпением возврата 8000 грн!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Сподіваємось, що у майбутньому у Вас буде виключно позитивний досвід від співпраці з Банком.
З повагою, Ідея Банк
Написать комментарий
Ужасно
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
Комментарии (2)