Недостатнє інформування про продукти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Идея Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.5 | 42.95 |
PLN | 9.7 | 9.9 |
USD | 39.5 | 39.95 |
Все курсы банка |
Декілька зауважень до інформування клієнтів про продукти банку:
1) в мене був відкритий депозит. мені зателефонували з служби підтримки, подякували за співпрацю і запропонували відкрити новий депозит з бонусом +1% до вибраного мною депозиту. Я відкрив новий депозит, але виявилось, що потрібно було покласти суму, не менше ніж попередній депозит (до копійки, проте це ніхто не повідомив). поклав п'ятизначну суму, але без 20 копійок, тому додаткової стаки не отримав. Через не достатню проінформованість.
2) відкрив рахунок «Вигідний», який дає +1% при відкритті нового депозиту, але тільки у випадку, якщо кошти на депозит будуть переведені з цього рахунку. Про це мене не повідомили і інформації на сайті не було. Тому додаткової ставки не отримав.
3) В умовах рахунку «Вигідний» вказано повернення 10% від розрахунків карткою, проте не було вказано максимальної суми повернення. Інформація на сайті з'явилась пізніше.
у всіх випадках спілкування відбувалась з гарячою лінією.
Було б добре забезпечувати клієнтів банку більш детальною інформацією.
1) Операторами КЦ, якими здійснювався обдзвін клієнтів з метою продажу депозитів з індивідуальним підняттям процентних ставок +1% надавалася повна інформація щодо умов отримання підвищеної ставки – сума депозиту, термін, та валюта вкладу. Така інформація та доведення її до клієнта було прописано у сценарії розмови, яким користувались оператори при наданні консультації клієнтам та здійснювався контроль над повним інформуванням клієнтів операторами.
Для того, щоб перевірити чи клієнта було проінформовано неповністю необхідна додаткова інформація про клієнта. Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію: ПІБ, ІПН, №тел.
2) При оформленні пакету «Вигідний» згідно умов продукту, клієнтові безкоштовно відкривається Інтернет Банкінг.
У Інтернет Банкінгу завжди вищі ставки по будь-яким депозитним програмам до 1% річних, ніж при оформленні на відділенні – власне про це йдеться в умовах продукту « Вигідний» і оператори КЦ завжди інформують клієнтів про таку можливість. Для користувачів пакету «Вигідний» індивідуального підняття процентних ставок по депозитам не передбачено.
3) На ГЛ при консультуванні клієнта по пакету «Вигідний» щодо знижки 10% на розрахунки завжди надається інформація, щодо обмеження суми повернення у розмірі 50грн/місяць, оскільки це основна умова продукту.
Для того, щоб перевірити чи клієнта було проінформовано неповністю необхідна додаткова інформація про клієнта (ПІБ, ІПН, №тел), надішліть її на на скриньку банку Info.povidomlenja@ideabank.ua.
Зауваження щодо неповноти консультацій працівниками КЦ взяте до уваги та контролюється керівниками секторів КЦ.Вибачте за незручності зі сторони банку.