Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AK5920764 20 мая 2025, 15:36
При встановленні мобільного застосунку банку та підписання договору через застосунок «Дія» карткою та рахунком не користувався, застосунок було встановлено для ознайомлення з його функціоналом. Наступного дня виявляється, що для того, щоб закрити карту, та рахунок, відкриті через мобільний застосунок — цей банк — УВАГА — вимагає від клієнта ОСОБИСТОЇ ПРИСУТНОСТІ у відділенні банку та власноручного написання заяви про закриття карти та рахунків. Враховуючи обставини та ситуацію, що людина може знаходитись далеко від установи банку чи не мати можливості відвідати її — це просто зухвалий цирк. Банку ганьба, а Україна понад усе!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
alla197 14 мая 2025, 14:48
Отделение по адресу: Винница, ул. Соборная, 75
Хочу залишити подяку спеціалісту відділення банку м Вінниця, вул Соборна,75 Олені (нажаль прізвище не запамятала) за швидке вирішення моєї проблеми, допомогу в вирішенні моєї ситуації. Співробітниця хоч і молода, але дуже компететно та грамотно підійшла до вирішення мого питання, запропонувала найкращий варіант і що саме головне дуже ввічлива. Приємно було звернутись до такого спеціаліста, залишилось хороше враження про банк.
KatyaK95 14 мая 2025, 11:35
Відкрила КК в березні.
Перераховуючи кошти в мене про нараховані %% інформації жодної не було. Просто була інформація, що потрібно внести мінімальний платіж до 18.05 і повна сума заборгованості яка складала орієнтовно 29716грн
Після того як я внесла 13.05, а за рахувалися на рахунок 14.05 з 30000грн суму в розмірі 29000грн в мене зʼявилася додаткова заборгованість в розмірі 2517.54грр

Як зʼясувалося, що я мала вгадати, що була розсилка 12.03 повідомлень в додатку (коли навіть ще картки відкритої і додатку не було встановленого) про зміни МСС кодів і що купівля ЦПчерез wallet не підлягають до торгових операцій і я буду на них платити %%.

***

vvvv2015 5 мая 2025, 21:19
відкрив депозит. під кінець строку захотів закрити але закрити можна тільки коли закінчиться період. пролонгація стоїть автоматично в додатку вона не знімається хоча колл центр каже що за 5 днів можливо убрати але додаток це не дозволяє.
так що якщо не встигли наступного дня після закінчення строку депозита закрити в додатку або приїхати особисто у відділення то банк сам забере знов ваші грошики і ви їх не побачите. а ще ці *** запросто здеруть з вас комісію за переводи грошей через 3−4 доби після переводу хоча коли ви набираєте в додатку платіж то там комісія пише 00.00 грн. але вони через 3−4 дні вам ії нарахують. от такі справи
hopex 3 мая 2025, 0:24
Пришло два перевода от одного физ.лица.
Сумма довольно не большая и блокируют все счета и пользоваться деньгами не дают. Говорят проверка до 30 дней. Почему я должен ждать 30 дней и оставаться без своих денег ??
Заблокировали 50000грн.
Личные деньги очень нужны в данных реалиях.
Прошу быстрого решения проблемы.
Пользуюсь банком уже пол года и никаких проблем не было. Заходили и больше суммы.
Надія ... 23 апреля 2025, 11:35
Працівники контакт центру не компитентні в своїй роботі, на вимогу через контакт центр не закривають рахунки та використовують особисті дані клієнтів в особистих цілях.

За офіційним зверненням на сайті отримано відповідь не у встановлені терміни та за неодноразовим зверненням на гарячу лінію.

Щодо преведення службового розслідування, Ідея Банк зробив відписку, яка не відповідала темі звернення тим, самим підтверджуючи, що сприяє незаконним діям своїх працівників та сприяє розголошенню персональних даних своїх клієнтів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Akarmeliuk 21 апреля 2025, 16:04
После того как подал заявку на кредитную карту в Идея Банк, мне начали сыпаться в смс сообщениях предложения о микрозаймах от неизвестных финансовых компаний в большом количестве. Держитесь от него подальше
diadenchuk 18 апреля 2025, 19:40
Ідея Банк блокує доступ до моїх коштів, порушуючи мої права як клієнта.

Мені в односторонньому порядку було відмовлено в обслуговуванні відповідно до Закону України «Про запобігання легалізації доходів…». При цьому банк вимагає фізичної присутності у відділенні, щоб отримати власні кошти, попри те, що я перебуваю за кордоном.

Я неодноразово звертався до банку з вимогою надати дистанційну можливість подання заяви — поштою або через електронну форму. Банк системно ігнорує запити, посилаючись на внутрішні регламенти, які не мають вищої сили над законами України.

Я подав офіційну скаргу до НБУ. Якщо вам відмовляють у доступі до ваших коштів в Ідея Банку — дійте. Вимагаємо законність і захист прав клієнтів.

#ІдеяБанк #ІдеяБанкПорушення #скарга #банк #гроші #НБУ #праваклієнта #банківськийсвавілля
Шановне керівництво Ідея Банк,

Я, Курись Ірина Володимирівна, висловлюю серйозне невдоволення діями вашого банку, пов’язаними з утриманням моїх грошових коштів у розмірі 4073 гривні.
Кошти були зараховані на мій рахунок, але згодом були заблоковані. Прийшла у банк для вирішення питання, але консультант не надав мені коректного пояснення і поводив себе зухвало та був не зацікавленний у вирішенні мого питання!
Незважаючи на неодноразові звернення до служби підтримки відділення банку. Мої кошти заблоковані та ситуація не вирішується, а кошти продовжують незаконно утримуватись.
Прошу в терміновому порядку:
Розблокувати та повернути мені кошти або
повідомити строки вирішення ситуації.
Сподіваюся на оперативне та конструктивне вирішення питання.

З повагою,
Курись Ірина Володимирівна
+380979071553
15.04.2025
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Aleksdima 14 апреля 2025, 13:41
Отделение по адресу: Одесса, ул. Добровольского, 129
Всё супер, дуже приємні менеджери. Успіхів Вам та процвітання.
Переважно люди залишають погані відгуки, але сьогодні хочеться виразити свою подяку працівникам відділення банку в місті Калуш. Відкривала депозит, все швидко, професійно, ввічливо. Я маю з чим порівняти, великий досвід співпраці з різними банками, тому впевнено кажу що дівчата молодці. Дякую.
Lubich 29 марта 2025, 10:25
Слава Богу, що бог уберіг мене від цього банку, що вони не дали мені кредит, який дуже життєво необхідний мені.Вони довго телефонували, нав'язували, до речі дуже ввічливо. А коли прийшов час мені дійсно брати ,'девочка Яна устроила мне екзамен, питання на які я не повинна відповідати і …відмовили! А я прочитавши відгуки дуже рада що мене оминуло це, я прочитала як вони вишибають гроші, як хамлять, шахраї!!!
Михайло Бучак 27 марта 2025, 16:09
Я — колишній військовий, який з перших днів повномасштабного вторгнення добровільно пішов захищати Україну до ЗСУ, демобілізований за станом здоров’я (молодший сержант). Під час дії обставин форс-мажору (військовий стан) сталося так, що у мене виникло порушення строків платежів 50 днів на суму 4300 грн (космічна сума, чи не так?) 🤬.
Співробітники IdeaBank почали по телефону систематично тероризувати мене та мою матір-пенсіонерку шляхом психологічного тиску, за допомогою телефонних дзвінків та СМС, порушивши при цьому мою банківську таємницю! Після того, як між мною та IdeaBank було досягнуто домовленості про реструктуризацію, психологічний тиск на мене і моїх рідних було продовжено — ось такі «європейські» стандарти роботи з клієнтами використовує IdeaBank!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ МАТИ СПРАВУ З IDEABANK!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
PogorelayaN96 22 марта 2025, 19:37
Цікава ідея для назви банку
Ma124578lan 13 марта 2025, 19:40
Отделение по адресу: Львов, ул. Сыховская, 4
Неодноразово звертаючись на гарячу лінію та до відділення банку з проханням вирішити мою проблему, я так і не отримала жодної ефективної допомоги. Байдужість, некомпетентність і відсутність зацікавленості у вирішенні питань клієнтів призвели до виникнення заборгованості за кредитом, що стало наслідком саме неналежного виконання банком своїх обов’язків.

Замість того, щоб конструктивно допомогти розібратися у ситуації, представники банку вдалися до неприпустимих дій, зокрема — дзвінків до моїх знайомих із метою впливу на мене. Вважаю таку практику неприйнятною та такою, що порушує етичні норми роботи з клієнтами.

Окрім цього, підтримка в чат-боті також виявилася абсолютно неефективною — мої запити ігнорувалися, а отримані відповіді не вирішували суті проблеми.
Vikiviki123098 10 марта 2025, 14:59
Негативный отзыв о Идея Банке

Хочу выразить свое недовольство обслуживанием в Идея Банке, а точнее — работой оператора Сергея (индекс 235), который занимается моим делом.

Я столкнулась с крайне неадекватным и грубым отношением со стороны этого сотрудника. После того как я сообщила о возникших проблемах с оплатой по кредиту (болезнь в семье, задержка зарплаты), мне начали задавать странные вопросы о том, на что я трачу деньги, как если бы они имели право контролировать мои личные финансы.

Более того, несмотря на то, что я честно сообщила о сроках, в которые смогу погасить долг (до конца месяца), Сергей продолжал давить и угрожать различными мерами, игнорируя мои объяснения и реальные обстоятельства. Ответы носили угрожающий и неуважительный характер.

Особенно возмутило его предложение, что я должна «влезть в большие долги», взять деньги в других организациях или занять их у кого угодно, что абсолютно неприемлемо и неуважительно. Это просто шокирует!

Надеюсь, что банк обратит внимание на качество обслуживания и поведение своих сотрудников, так как такие ситуации только ухудшают имидж финансовых учреждений в глазах клиентов.
SelinaY 27 февраля 2025, 17:24
Неописуемое хамство и психологический булинг со стороны «отдела кредитных взысканий» этого чуда Идея Банка!

НЕ БЕРИТЕ КРЕДИТЫ и НИКАКИЕ БАНКОВСКИЕ ПРОДУКТЫ в идея банке.

— Условия процентов высокие, система платежей и их программист — отстой, вся система работы — только приди в банк или звонят, не современно, работать сложно и трудно с их системными продуктами.

— Кредитных каникул нет ни по каким причинам, наверное только умереть и то может быть.

— Не понятно кто звонит и с кем говоришь — не представляются, не пойми кто, какой отдел и должность, там называющие себя менеджерами какого-то кредитного отдела этого банка ведут себя как коллекторы и ничего не решают (может они и есть коллекторский отдел или компания (не допытаешься, не хотят говорить), или в этот банк просто набирают только коллекторов, потерявших работу, тупых и глухих, картавых — там одни отбросы коллекторов без работы собрали наверное). Если попросить представится и назвать себя — то сразу боятся и не допросишься назвать себя, отдел, должность — не хотят говорить. Звонит никто и ничто и ничего не решает, только гадости пишет и картаво говорит.

— Достают всем чем только можно, звонят, пишут везде, звонят знакомым, звонят и вечером накануне и сразу утром на следующий день (как будто бы за ночь можно что-то решить). Звонят с телефонов неофициальных для банка и несут чушь без записи, прессуют, иногда пишут сами с личных в мессенджерах — отдай мои деньги. Все способы и везде, только бы запугать, а не решить вопрос.

— Не слушают и не выслушивают, у них ничего не учитывается в причины невозможности не оплаты. Письменные пояснения не находят в своей базе (даже зафиксированные входящие письма по номерам), такое впечатление что у них за ночь база стирается и они по-новой звонят и спрашивают, ничего не фиксируется.

— Хамы редкие.

— Картавые и убогие, неужели работая телефонным оператором и беря такие огромные проценты по кредиту — нельзя набрать людей с нормальной речью или поработать над своей речью…

— Кредитных каникул НЕТ, ни при каких обстоятельствах.

— Реквизиты для оплаты кредитов не все видны в приложении в системе платежей и данные приходится просить вручную у менеджера своего отделения банка. Из-за чего можно запутаться в оплатах и вдруг ты пропустил три дня платежа — то все, могут блокировать кредитную карту или звонить уже с угрозами.

ЭТО САМЫЙ ОТСТОЙНЫЙ и НЕВМЕНЯЕМЫЙ БАНК, с САМЫМИ ВЫСОКИМИ ПРОЦЕНТАМИ ПО БАНКОВСКИМ ПРОДУКТАМ!
Olenka2 20 февраля 2025, 13:42
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 46
08.01.2025 о 8:13 знімали готівку в банкоматі в м. Запоріжжі, банкомат не видав 10000 грн.
Банкомат АТМ6649 Запоріжжя BR2, 46 SOBORNYI AVE
Зверталися на гарячу лінію свого банка (приват), відповіли що кошти повинні повернути той банк де знімалася готівка, на мою карту. Я чекаю майже два місяці, невже за чей час не можна визначити що у вашому банкоматі лишні 10 тис грн. ???
У вас совість взагалі є, ви користуєтесь моїми коштами!!!
Негайно поверніть мої кошти!!!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Julchen93 18 февраля 2025, 7:51
Отримала на свою електронну адресу наступне повідомлення:
«Наголошуємо!

Ми повідомляли Вас про можливість залучення працівників Управління виїзного стягнення, для подальшого встановлення Вашого місця перебування та встановлення контакту з Вами.

Повідомте, чи готові Ви владнати боргові зобов’язання перед Ідея Банком в дистанційному порядку?
Тел для зв’язку 380675697716 VIBER / TELEGRAM) "

Зробила дзвінок на гарячу лінію банку, впевнилася, що Я НЕ Є КЛІЄНТОМ Ідея банку, написала про це у відповідь на повідомлення, однак повторно отримала повідомлення на електронну пошту і СМС на мій номер телефону.

Куди дзвонити, щоб виключили мої дані з контактної бази банку і головне питання — як мої дані потрапили до вас?
Запросив дружину по реферальній програмі виконав усі умови як я так і вона кошти на балансі але я ними неможу користуватися як так може бути кошти на балансі а користуватися неможу цей банк є найгіршим банком у країні не користуйтесь їхніми послугами прошу хай вони збанкрутують і їх закриють назавжди я бажаю вам цим всім співробітникам і адміну чи директору банкрутства щоб ви не мали ні копійки у гаманці

Курс валют в Идея Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.45
PLN 10.8 11.6
USD 41.9 42.45
Все курсы банка

Курс валют в Идея Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.45
PLN 10.8 11.6
USD 41.9 42.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Идея Банк 💰 / Отзывы о Идея Банке 📝