Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не компетентний персонал, що у відділені, що на гарячій лінії. Виписки по картці не зрозумілі.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Interplast 22 июня 2018, 0:54
Повівся на рекламу у фейсбук, зробив заявку, на наступний день зателефонували із банку та запросили у відділення для відкриття картки «Card blanche blue». Менеджер яка відкривала картку розказала, що не потрібно сплачувати відсотки за зняття готівки, і що на протязі 30 днів немає ніяких прихованих платежів. Але знявши кошти та подивившись виписку, та перевіривши залишок в кінці місяця, виявилось що залишок не співпадає із тим залишком, що я знімав, зателефонувавши на гарячу лінію мені сказали, що додатково знімається ще страховий платіж, та якісь ще відсотки і їх не видно зовсім у виписці інтернетбанкінгу. Погасивши повністю кредитку в +, через 3-4 дні виявив, що кредитка знову зайшла в мінус, погасив знову в плюс, на наступний день виявилось що кредитка знову в мінусі, хоча я ніяких операцій не здійснював. Зателефонував на гарячу лінію, мені співробітник пояснив, що то знімаються відсотки, але не пояснив коли вони припиняться зніматись. Ще проблема перерахувати гроші із картки, то є якийсь квест, іх можна тільки зняти в касі, або в банкоматі по 1000грн… Для того, щоб закрити картку потрібно знову йти у відділення. Дуже не раджу звязуватись із Ідея банком.
Идея Банк
Ответ банка
22 июня 2018, 15:35
Доброго дня!
Просимо вибачення за ситуацію. Будь ласка, напишіть на наш електронний ящик — info@ideabank.ua Ваш контактний номер телефону і ПІБ — ми детально розглянемо ситуацію.
З повагою, команда Ідея Банку.

Комментарии - 4

+
+28
Luckymen
Luckymen
22 июня 2018, 9:19
#
А вы договор перед подписанием не читали? или тарифы к карте? Все на слово менеджера поверили?
+
0
Interplast
Interplast
22 июня 2018, 15:51
#
З приводу тарифів так повірив менеджеру, але і на гарячій ліній запевняли, що додаткових комісій за зняття готівки немає. А щодо виписок, то це просто жах, в порівняні із іншими банками.
+
+28
Lesika
Lesika
23 июня 2018, 9:34
#
А тарифы все ж таки надо читать, поскольку Вы воспользовались кредитными средствами — банк Вам и начал насчитывать %% за их использование. «Обслуговування кредитної заборгованості (від залишку заборгованості станом на останній банківський день місяця) — 4%, Обслуговування основної картки в місяць- 10 грн, Відсоткова ставка за використання кредитного ліміту по операціях видачі готівки та торгових операціях, % річних — 24 %» и т.д.
И понятное дело, что если Вы гасили только тот минус, что видите, и не учитывали % за его пользование, то и получается, что вот эти % постоянно и вгоняют счет в минус.
+
0
svetlana1311
svetlana1311
23 июня 2018, 18:13
#
У меня такая же карта — пользуюсь без проблем. Естественно, 24% годовых нужно платить. Снятие наличных — без комиссии, переводы P2P — тоже. Доп. платежи: проценты при наличии задолженности на рассчетную дату и последний день месяца, страховка — при наличии задолженности на последний день месяца.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Идея Банк 💰 / Отзывы о Идея Банке 📝 / Не компетентний персонал, що у відділені, що на гарячій лінії. Виписки по картці не зрозумілі.