Отделение Идея Банка: Мукачево, ул. Мира, 23/1
Адрес:
Закарпатская область, Мукачево, ул. Мира, 23/1
Телефон:
+38 (03131) 4-23-88, +38 (050) 432-28-54
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:15 (касса: 09:00-18:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
yevheniy98
14 декабря 2023, 21:31
Дуже професійне обслуговування, хороші умови і висока якість роботи банку
Написать комментарий
Здраствуйте.
Брал кредит в этом банке. Обслуживание вежлевое, проценты высокие. Замечание к Интернет Банкингу, в нем не корректно отображается информация. Условий договора придерживаються. Моратория на штрафы и пени в условиях карантина также придерживаються. Девушки на отделеннии компетентные и милые. В колл-центре тоже. Погасил кредит досрочно. В условиях кризиса не планирую брать кредит.
С уважением, Алекс
Комментарии (5)
Брал кредит в этом банке. Обслуживание вежлевое, проценты высокие. Замечание к Интернет Банкингу, в нем не корректно отображается информация. Условий договора придерживаються. Моратория на штрафы и пени в условиях карантина также придерживаються. Девушки на отделеннии компетентные и милые. В колл-центре тоже. Погасил кредит досрочно. В условиях кризиса не планирую брать кредит.
С уважением, Алекс
Моя мама в цьому банку вже декілька років, регулярно все сплачує, і користується карткою. Вони постійно навязували збільшення кредиту, навязали картку. В мобільному додатку невідображається нвся сума кредиту, і ти незнаєш за що плати, справжні аферисти, грубіяни, некоректні телефонні дзвінки з погрозами і приниженням, неадекватна дівчина(якшо можна так назвати) оператор, яка телефонує… кредитні канікули під час карантину лише на місяць, а на картки взагалі ніяких вирішень проблем. Справжнісінька шарашкіна кантора. Немаю жодного позитивного відгуку за цей банк. НЕРЕКОМЕНДУЮ… Тікайте звідти… Є багато інших класних банків де ввічливе і професійне ставлення до клієнтів, ми бачимо все в моб. додатку… А це просто нема слів… Одні емоції… Лише нецензура в їх адресу!!!
Написать комментарий
Я вже писала з приводу того, що надходять СМС повідомлення з погрозами по кредиту, про який я навіть не знаю. Мене завірили, що за моїм номером телефону не верефікується жоден кредит, деякий час була тиша… Зараз друга серія, знову СМС повідомлення з пропозицією знайти людину. пояснити і т.д… Я що працюю в цьому банку, чи мені платять за такі послуги, чи мені немає чим зайнятися і я маю рискати по місту, шукати боржників і переконувати їх повернути кредит?.. Сьогодні подзвонила в банк… Працівник не представився, знайшли що мій номер закріплено за Самойловою Евгенією, яка в них має кредит і кинули слухавку. За другим дзвінком на моє прохання представилась Русланою і сказала що я їм погрожую і знов кинула слухавку… Навіть ім'я позичальника не знайоме, нагрубили і сказали шукати її, хоча в СМС зовсім інше прізвище… Це як? Писати чи дзвонити в НБУ, прокуратуру, може тоді працівники будуть займатися своєю справою, а не шукати хтоб за них її зробив? Хтось знає як достукатись до керівництва цієї компанії?
Р.S. Я не знаю в якому відділенні проблеми з позичальником, відділення вибрала виходячи з свого територіального розташування, оцінки не вибраному відділенню, а якості обслуговування банку в цілому.
Комментарии (5)
Р.S. Я не знаю в якому відділенні проблеми з позичальником, відділення вибрала виходячи з свого територіального розташування, оцінки не вибраному відділенню, а якості обслуговування банку в цілому.
Ответ банка
18 декабря 2017, 15:10
Доброго дня, шановна 0108elena! Просимо вибачення за створені незручності. Для врегулювання даної ситуації, просимо написати звернення на сайті ідея банку https://www.ideabank.ua/uk/about/feedback/ для з’ясування всіх обставин і вирішення в подальшому Вашого питання.
З повагою,
керівництво ПАТ «Ідея Банку»
З повагою,
керівництво ПАТ «Ідея Банку»
Оформила карточку- видали скоро. Кожний місяць невелику суму сплачую- 700грн., але докінця договір не розказали в відділені, і потелефону, красиво розказували, якщо буду платити більше, то получаєся депозит і будуть мені проценти начисляти. Коли вибирала суму-з карточки- 13300 грн, получила меншу суму 12800 грн, платила кожний місяць, нею нерозраховувалася в магазинах, пару раз вибирала в банкоматі- банкомат стягує собі проценти, потім невибирала, в місяці зробила 2 оплати, стянули з карточки 900 грн, і я невибирала гроші з карточки, кожний місяць разні суми собі тягнуть, якщо питати за що в них відповіді недочекаєшся, то вони незнають, то невідповідають, то вони необязані мені давати інформацію, лише грублять, і нагло здирають гроші!!! А якщо неоплатила вовремя, то взагалі нагло розмовляють, хамлять, погружують, їх нічого нецікавить, назвонюють кожний день, зранку до ночі, даже в вихідні!!! Хоч в договорі написано якщо просрочено 2 тижні — 50грн маю переплатити!
Написать комментарий
Ответ администратора
2 июня 2017, 14:56
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 02.06.2017).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Примусово навішують страховки- від якого ніякої допомоги- лише їм плати. Договір перекручують, звінки перекручують- назвонюють кожний день, даже в вихідні дні- здирають великі суми 300-400 гривень, коли в них питаеш за шо, відповіді нема, перекручують шо стянули10 гривень, вони незнають де ділися гроші!!! Якшо людина взяла кредит і залишила мій номер телефона- і неплатить, мені звонять мені угрожають — я їм обязана шукати людину і знею розбиратися або сама оплатити, їх нічого нецікавить. Свій номер телефона я неможу удалити- назвонюють доки неоплатять кредит- зранку 7:30 до ночі 24:00!!! Суму вертай, Проценти великі, страховку плати, якшо неможеш оплатити вовремя пеню плати, на моральну психіку давлять кожний день- та ще й погрожують забрати майно і продати — ЗАБЕЗЦІН, даже якшо просрочка 2-3 дні, ще й перекрутять- шо їм потрібно платити- моральний ущерб!!! Кредитних канікул нема- лише е для тих кого некладуть в чорний список. Безсовісні, наглі, брехливі здиральники!!!
Написать комментарий
Ответ администратора
26 мая 2017, 17:48
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 26.05.2017).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Бондаренко Ірина найкращий спеціаліст, швидке, якісне обслуговування клієнтів!!!
Написать комментарий
г.Мукачево отдали депозит без проблем, отзывчивые сотрудницы!!! хочется ещё деньги положить
Комментарии (5)
Ответ банка
11 ноября 2015, 12:11
Доброго дня,Yurgen777!
Дякуємо Вам за звернення і за те, що стали клієнтом нашого банку. Нам важлива думка кожного клієнта.
Якщо у вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Дякуємо Вам за звернення і за те, що стали клієнтом нашого банку. Нам важлива думка кожного клієнта.
Якщо у вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!