Заблокировали 1 из карт пишу в поддержку не помогли толком
Хочу попросить поддержку глобала разблокировать карту для вывода хотя бы на 2 карту если вашей не выйдет пользоваться так как эти деньги нужны для пропитание п там всего лишь 6000 грн на балансе прошу вас как людей помочь мне по человечески
Курс валютв Глобус Банке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Глобус Банка: Черновцы, ул. Ольги Кобылянской, 29
Адрес:
Черновцы, ул. Ольги Кобылянской, 29
Телефон:
+38 (037) 290-07-17
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

6 августа 2025, 15:57
Олександр, вітаємо👋🏻
Раді, що ви залишились задоволені сервісом у відділенні та відзначили роботу нашої колеги. Дякуємо за такі теплі слова.
Завжди раді бачити вас серед наших клієнтів!
Раді, що ви залишились задоволені сервісом у відділенні та відзначили роботу нашої колеги. Дякуємо за такі теплі слова.
Завжди раді бачити вас серед наших клієнтів!
Проценты по вкладам платят вовремя есть kushbeck всё супер
Комментарии (1)
Роботою персоналу відділення задоволена, жодних ексцесів, непорозумінь, зловживань. Персонал ввічливий, допоможуть, підкажуть. Обслуговуюсь з 2017 року.
Мінус полягає у наступному:
1. Активація перевипущеної картки потребує додаткових затрат коштів через надіслання СМС повідомлення на конретний номер для отримання ПІН-коду, хоча в інших банках, а я співпрацюю з декількома банками, ця процедура виконується на місці через касу/термінал, чи банкомат. Або, по другому варіанту, запросити генерацію ПІН-коду, зателефонувавши в кол-центр. Такий ПІН діє впродовж 1 год. і потрібно откремо витрачати додатково час на похід до банкомату.
2. Банк продовжив термін дії картки, по якій сплив термін дії, ще на один рік (мабуть в зв’язку із воєнним станом), але інформацію в персональному кабінеті інтернет-банкінгу заблокував (номер рахунку, актуальний залишок) Для чого такі заходи, якщо вхід в кабінет відбувається з паролями та додатковим СМС інформуванням на діючий мобільний телефон.
3. Процедура аутентифікації в новому мобільному додатку GlobusPlus — це щось «неймовірне». Після введення номеру телефона та дати народження процес перейшов до фотофіксації обличчя (посміхніться, не посміхайтесь, поверніть голову вправо/вліво, підніміть/опустіть голову, далі йде чудово, а далі (просто апофеоз) «Упс… щось пішло не так». І так 4 спроби (сьогодні 2, і на днях ще 2 рази).
Соромлюсь запитати: а для чого така аутентифікація клієнта банку в мобільному додатку? Мене готують у розвідку?
Навіть в додатку Дія відмовились від такої процедури верифікації особи.
Написать комментарий
Мінус полягає у наступному:
1. Активація перевипущеної картки потребує додаткових затрат коштів через надіслання СМС повідомлення на конретний номер для отримання ПІН-коду, хоча в інших банках, а я співпрацюю з декількома банками, ця процедура виконується на місці через касу/термінал, чи банкомат. Або, по другому варіанту, запросити генерацію ПІН-коду, зателефонувавши в кол-центр. Такий ПІН діє впродовж 1 год. і потрібно откремо витрачати додатково час на похід до банкомату.
2. Банк продовжив термін дії картки, по якій сплив термін дії, ще на один рік (мабуть в зв’язку із воєнним станом), але інформацію в персональному кабінеті інтернет-банкінгу заблокував (номер рахунку, актуальний залишок) Для чого такі заходи, якщо вхід в кабінет відбувається з паролями та додатковим СМС інформуванням на діючий мобільний телефон.
3. Процедура аутентифікації в новому мобільному додатку GlobusPlus — це щось «неймовірне». Після введення номеру телефона та дати народження процес перейшов до фотофіксації обличчя (посміхніться, не посміхайтесь, поверніть голову вправо/вліво, підніміть/опустіть голову, далі йде чудово, а далі (просто апофеоз) «Упс… щось пішло не так». І так 4 спроби (сьогодні 2, і на днях ще 2 рази).
Соромлюсь запитати: а для чого така аутентифікація клієнта банку в мобільному додатку? Мене готують у розвідку?
Навіть в додатку Дія відмовились від такої процедури верифікації особи.
Рискнул год назад и открыл в Глобусе два депо — на год и на два — под 24%. Теперь пополнил двухгодовое депо под завязку и еще год буду иметь 24%. Банк маленький но удаленький. Нет своих банкоматов, всего одно отделение на весь город, зато в шикарном месте (пешеходная историческая улица). Фишка банка — «Добрый день» на входе, сначала раздрожало, теперь очень прикольно. Раз в месяц иду за процентами в банк с удовольствием. Очень жалею, что не открыл год назад еще несколько двухгодовых депо под 24% на родню с доверенностью, но то такое
Комментарии (3)
Потрапив у непросту ситуацію — було заблоковано мій особистий кабінет. Завдяки професіоналізму, уважності та людяності Людмили, все вдалося вирішити швидко й без зайвих нервів.
Вона не лише допомогла з технічним питанням, а й надала цінні поради, проявила щире бажання допомогти. Такий підхід до клієнта — рідкість у наш час.
Дякую за високий рівень сервісу та справжнє ставлення до людей. Щиро бажаю банку більше таких фахівців!