ХАМИ

Марьян Марушка Марьян Марушка
11 января 2015, 20:46
1
При оформленні кредитної угоди працівник відділу перевірки максим (0443930457) відверто звинуватив у брехні мотивуючи це особистими результатами своєї перевірки. І хамство просто зашкалювало. Це при тому що ми ще навіть не стали їхніми клієнтами. Як виявилось, для нас, на щастя
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
12 января 2015, 9:44
Шановний Марьян Марушка!
Дякуємо Вам за звернення та щиро шкодуємо, що обслуговування залишило у Вас негативні враження.
Для перевірки викладеної інформації щодо коректності звернення працівника Банку, просимо доповнити відгук інформацією про те, коли та до якого підрозділу Банку Ви зверталися, ПІБ співробітника Банку, а також Вашими повними ПІБ, направивши ці дані разом з посиланням на цей відгук на e-mail Банку: 0800300880@forward-bank.com
Отримана інформація буде передана відповідальному підрозділу для вивчення і відповідного реагування, а результати перевірки будуть направлені на покращення якості обслуговування клієнтів.

Комментарии (4)

+
+1
eld2014
eld2014
11 января 2015, 21:13
#
Это бывает не только в этом банке.

Меня в другом банке обвинили что я родился не в Украине.
+
+9
sandiLeo
sandiLeo
12 января 2015, 7:26
#
Благодарите Бога.
+
0
Марьян Марушка
Марьян Марушка
12 января 2015, 13:28
Львов
#
Шановний працівник банку, я дякую за надану можливість скористатись скринькою для скарги, хотілося би отримати інформацію що до самої процедури розгляду таких звернень. В який термін відбувається розгляд, чи передбачено інформування в процессі або по результатам розгляду, також хотілося б отримати інформацію що до ідентифікації працівника Вашого банку. Достатньо лише його імені, чи можна отримати службовий номер чи посаду?
+
0
ForwardBank
Ответ банка
ForwardBank
12 января 2015, 16:37
Forward Bank
#
Шановний Марьян Марушка!
Дякуємо за уточнення.
Скарги та звернення розглядаються у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».
Відповідь буде надана Вам по електронній пошті у робочому порядку.
Для розгляду скарги достатньо вказати місто, підрозділ Банку, дату Вашого звернення та, за можливості, ПІБ працівника, який Вас обслуговував, та Ваших ПІБ.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться