ХАМИ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Это бывает не только в этом банке.
Меня в другом банке обвинили что я родился не в Украине.
Меня в другом банке обвинили что я родился не в Украине.
- +
- 0
- Марьян Марушка
- 12 января 2015, 13:28
- #
Шановний працівник банку, я дякую за надану можливість скористатись скринькою для скарги, хотілося би отримати інформацію що до самої процедури розгляду таких звернень. В який термін відбувається розгляд, чи передбачено інформування в процессі або по результатам розгляду, також хотілося б отримати інформацію що до ідентифікації працівника Вашого банку. Достатньо лише його імені, чи можна отримати службовий номер чи посаду?
- +
- 0
- Forward Bank
- 12 января 2015, 16:37
- #
Шановний Марьян Марушка!
Дякуємо за уточнення.
Скарги та звернення розглядаються у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».
Відповідь буде надана Вам по електронній пошті у робочому порядку.
Для розгляду скарги достатньо вказати місто, підрозділ Банку, дату Вашого звернення та, за можливості, ПІБ працівника, який Вас обслуговував, та Ваших ПІБ.
Дякуємо за уточнення.
Скарги та звернення розглядаються у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».
Відповідь буде надана Вам по електронній пошті у робочому порядку.
Для розгляду скарги достатньо вказати місто, підрозділ Банку, дату Вашого звернення та, за можливості, ПІБ працівника, який Вас обслуговував, та Ваших ПІБ.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Дякуємо Вам за звернення та щиро шкодуємо, що обслуговування залишило у Вас негативні враження.
Для перевірки викладеної інформації щодо коректності звернення працівника Банку, просимо доповнити відгук інформацією про те, коли та до якого підрозділу Банку Ви зверталися, ПІБ співробітника Банку, а також Вашими повними ПІБ, направивши ці дані разом з посиланням на цей відгук на e-mail Банку: 0800300880@forward-bank.com
Отримана інформація буде передана відповідальному підрозділу для вивчення і відповідного реагування, а результати перевірки будуть направлені на покращення якості обслуговування клієнтів.