Погане ставлення до клієнтів, повний ігнор
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Forward Bank
- 19 октября 2021, 14:49
- #
Шановний Сергію Валерійовичу! Перепрошуємо за завдані Вам незручності! Ваш контактний номер телефону виключено з комунікації банку. Гарного дня!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Коли до вас дійде, що клієнти хочуть мати те, що вони просять, а не те, що ви нав’язуєте їм?
Я декілька разів звертався на гарячу лінію з проханням відключити мене від цих мегапропозицій, там сказали що моя заявка прийнята, таких пропозицій більше не буде надходити. Проходить 3 тижні і вчора мені телефонує працівник кредитного центру з Житомира і каже знову, що вам погодженно кредит готівкою, і навіть без страховки. А те, що я прошу замість цього кредиту готівкою підвищити мені кредитний ліміт — це просто ігнорують.
Жахливе ставлення до клієнтів.