Не надходять кошти на рахунок. Підтримка нічого конкретного не відповідає
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Я так розумію. що переказ Ви робили у мобільному додатку «Форвард Online».
І якщо ці операції Ви робили десь після 17:30 — 18:00, то це пояснюється таким: у мобільному банку в цей період починається закриття операційного дня, а за ним — і закриття операційного дня банку.
Тому всі ваші операції фактично проходять, але у вашій виписці як і баланс вони відображені вже на наступний робочий день. Зважаючи на те, що це було у п’ятницю — ви повну картину побачите вже у понеділок десь після 10 години ранку. Ну, на жаль, так реалізований у них як мобільний додаток, так і сам ОДБ банку.
Звичайно, для клієнта це не зручно, але …
А з приводу 15% - це у Вас їхня «Дебетова КОКО картка». У мене теж така є і я вже до таких «ньюансів» звик давно.
Чому вам не надали подібну відповідь на гарячій лінії - відповідь однозначна: як і у багатьох банках у колл-центрах проходить масова міграція, на такому місці довго не затримуються, а нові спеціалісти не встигають все охопити одразу. Ви, скоріш за все, попали на такого спеціаліста.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Як тільки вирішиться питання по поверненню своїх коштів буду закривати рахунок в банку (зацікавили вигідні 15% річних), але реалізація просто жахлива…