Погане обслуговування клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
При відкриті карток дебитних і кредитних нав’язують страхування при чому в наглую. Коли я у відділені позвонив на кол-центр включивши громку связь щоб почула працівниця банку вона почала кричати що я їй мішаю працювати і тільки почувши з кол-центр пропозицію оформити скаргу оформила мені кредитну картку без страховки. Пройшло пів року і я попросив збільшити кредитний ліміт за 1 мінути мені відмовили хоча в мене завжди були досрочні погашення і в банку я тримаю в півтори раза більшу суму ніж мій кредитний ліміт. Чим керуються працівники не зрозуміло. При надані інформації різні працівники дають інформацію різну, що говорить про їх кваліфікацію.
Написать комментарий
Комментарии - 1
- +
- 0
- Forward Bank
- 19 марта 2021, 12:01
- #
Шановний клієнте! Будь ласка, ідентифікуйте себе та вкажіть відділення, обслуговування в якому вас не задовольнило, щоб ми могли розібратися у ситуації, що склалася та надати вам відповідь по суті. Дякую.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться