40 днів банк додавав підприємство у розділ комуналки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Служба підтримки Форвард-банка далека від ідеалу, далека від швидкості надання допомоги у порівнянні з Монобанк — тому, якщо у вас якісь проблеми, будьте готові. що вирішуватимуть її довго.
Кококард дає кешбек на комуналку — був у січні. Надається виключно на обраний банком перелік підприємств у розділі комунальні платежі. Якщо ви оплатите комуналку через розділ переказ на довільні реквізити — ніякого кешбеку не буде. Я не знайшов у розділі комуналки Водоканал свого міста Житомир (це обласний центр!) — його просто тупо немає. З січня по лютий я звертався у службу підтримки банку усіми можлими способами з проханням додати Житомирводоканал у список підприємств на що отримував безглузді відповіді «надана Вами інформація зафіксована та направлена на розгляд до відповідного підрозділу Банку.» та «сказати колим підприємство буде додане і чи буде додане — НЕ ВИДАЄТЬСЯ МОЖЛИВИМ!».
Вчора, ЧЕРЕЗ 40 ДНІВ, після мого першого звернення я отримав листа «Шановний Сергію Валерійовичу, Вас вітає Forward Bank!
Приносимо Вам свої вибачення за спричинені незручності.
Інформуємо, в даний час ситуація виправлена та компанія „Житомирводоканал“ додана до списку постачальників послуг в розділі „Оплата послуг“ — „Комунальні платежі“.»
Щоб ця подія сталася — довелося ШІСТЬ 6 раз писати у службу підтримки через пошту, 2 рази через Месенджер Фейсбука, не пам’ятаю скільки раз подзвонити на гарячу лінію і пару раз поскаржитись на халатну роботу одинх працівників банку — іншим працівникам.
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.