переказ коштів через май дельта
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- tetianakopot
- 14 января 2015, 13:40
- #
Шановний БАНК! повторюся ще раз. що через запропоновані вами канали звязку надати даної інформації не можуть!!! а просять чекати до кращих часів! тому я і питаю ВАС. шановний БАНК, будьте чесні, і просто скажіть правду, коли ці кошти надійдуть на вказані реквізити????? чекаю на відповідь!
В мене міс тому була схожа ситуація, біля 20 тис висіло в повітрі 3 тижні. СПрава в тому шо перевод по мастеркард, і банк транзакціїх проводить але так як банк транзакції не покриває грошима, масеркард їх блокує. Тому бабоси не переводяться. Скоріш за все шо вашу картку потім заблюкують ,і ви навіть в банкоматі грошей не зможете сняти. Як опвернути? Пишіть письмову заяву у відділенні шо би повернули кошти. Через тижня 2 повернуть.Якшо на протязі 3-х дня гроші не надійшли то вже не наджійдуть.
Проблема не в МС. С 11/12/14 жду перевод 2000 с карты Виза через MyDelta. И денег всё равно нет, просто Дельта не отправляет платежи, деньги висят на транзитном счете и всё. И, действительно, единственное, что они предлагают, — это отозвать их через заявление, которое они могут рассматривать до месяца.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Обіцяли, що через 3 робочі дні мають надійти кошти. Але вже пройшло 5 робочих днів — коштів так і нема! Де вони? і чи я їх ще колись побачу? на гарячій лінії весь час брешуть про те, що «у нас поодиночні випадки проблем з перерахунком коштів!» нехай цей поодиночний випадок припав на мій переказ 8,01. Але ж це саме трапилось і з переказом 9 і 10 і 11 числа!!! БРЕХУНИ!!!
З картки всі гроші зняті!!! вказано, що операція пройшла успішно! а де ж кошти? зависли у повітрі??????
хочу почути відповідь ДЕЛЬТА БАНКУ! коли ці кошти прийдуть до місця призначення??????????????????
уточнити дану інформацію у Вас є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.