Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Банке Кредит Днепр

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Наталия Рыль 8 августа 2022, 19:02
У той час, поки я чекаю на обробку заявки № 56827 від 08/08/2022 модератором сайту, мені зателефонували з банку т.+380 44 233 83 86, молода людина приємним голосом у коректній формі нагадали про мій «борг» по кредиту готівкою, і дали нову консультацію. Виявляється кошти необхідно переводити не на карт- рахунок, і ні на IBAN, а на транзитний рахунок. Тільки реквізитів транзитного рахунку немає ні в договорі, ні в пам’ятці, як погашати зобов’язання за кредитом, ні в Free Bank. Та й співробітник не повідомив мені, як дізнатися про ці загадкові реквізити. Боюся уявити, що мені ще запропонують «співробітники- консультанти», щоб нарешті зобов’язання, які я виконую, потрапили за призначенням. Ну, що додати — «Раз, два -просто». Величезне спасибі, чекаю нових пропозицій.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Наталия Рыль 8 августа 2022, 13:49
Так як Заявка #56542 (данные по заявке) открыта і проблема не вирішена, втретє наполягаю, щоб банк дав мені письмову відповідь

1. Відповідно до пункту 1 статті 1054 Цивільного кодексу України (далі — ЦК України), за кредитним договором банк або інша фінансова установа
(кредитодавець) зобов’язується надати грошові кошти (кредит) позичальникові у розмірі та на умовах, встановлених договором, а позичальник зобов’язується повернути кредит та сплатити проценти
Згідно з приписами статті 536 ЦК України за користування чужими
грошовими коштами боржник зобов’язаний сплачувати проценти, якщо інше не встановлено договором між фізичними особами.
Керуючись нормами ЦК України, 1 липня 2022р. я внесла на свій рахунок (рахунок для погашення зобов’язань за кредитом) 5500,00 грн на погашення поточного платежу за кредитом готівкою, оскільки це плановий платіж.
Термін оплати якого був 28 червня 2022 року. Законом України від 15 березня 2022 № 2120- ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» (надалі — Закон № 2120-ІХ) розділ IV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про споживче кредитування» доповнено пунктом 6.1, відповідно до якого «У період дії в Україні воєнного, надзвичайного стану та у тридцятиденний строк після дня його припинення або скасування у разі прострочення споживачем виконання зобов’язань за договором про споживчий кредит споживач звільняється від відповідальності перед кредитодавцем за таке прострочення.
Таким чином я виконала свої зобов’язання перед кредитором (банком) за договором, згідно з чинним Законом України, і що підтверджено випискою з рахунку.
Проте банк, на свій розсуд, списав кошти не за призначенням, тим самим створив ситуацію, при якій у мене виникла заборгованість по даному кредиту і перешкодив своїми діями виконанню взятих мною на себе зобов’язань.
Банк заявляє, що працює згідно із Законодавством України. Будь ласка, вкажіть норму Закону, згідно з якою кошти клієнта, перераховані на виконання зобов’язань за кредитом, були переведені на інший рахунок? Консультацію «фахівця» з приводу IBAN я чула ще 01/07/2022.
На 01 серпня, в результаті роботи спеціалістів, консультантів, менеджерів із кредитів, я вже «мала» прострочену заборгованість приблизно 8880,00 грн. Звичайно, я того ж дня внесла на рахунок 8900,00 грн. (Для банку- дивіться виписку). Слідуючи рекомендаціям «спеціаліста-консультанта» вносити гроші не через карт-рахунок, а безпосередньо на IBAN. Але історія повторилася, банк на власний розсуд розподілив кошти, без доручення клієнта. Обов’язок мій збільшився! І це вже вдруге перешкоджає виконанню мною зобов’язань, але тут вони вже використовують кошти, переведені на погашення прострочених відсотків, які виникли в результаті дій працівників банку. І я вдруге запитую, якою нормою, якого Закону обґрунтовані дії банку у перешкоджанні мені виконати обов’язки щодо погашення кредиту?

2. За кредитною карткою, із затвердженим лімітом у сумі 74000,00грн, у мене є прострочені платежі. 28 червня 2022 року я отримала від банку повідомлення про тимчасове блокування картки.
Тим не менш, 06 липня неплатоспроможному споживачеві фінансових послуг кредитний комітет піднімає ліміт і тепер він становить 84232,00 грн.
Так як у період військового стану банкам заборонено нараховувати штрафи та пені за прострочені платежі за кредитами, банк підняв ліміти, адже 48% від суми 74 000,00 грн. відрізняються від 84232,00 грн.
Наскільки дії банку правомірні і чи це не є прихованими відсотками, чи прихованими штрафами, забороненими Законодавством?
Будь ласка, дайте посилання на нормативну базу, вкажіть норму Закону, яким чином, не дослідивши матеріальне становище, джерела доходу клієнта, кредитний комітет ухвалив рішення про збільшення кредитного ліміту.
До речі, за проблемним кредитом я теж вношу кошти в міру можливості, враховуючи форс-мажорні обставини.
Частиною першою статті 617 Цивільного кодексу України
визначено, що особа, яка порушила зобов’язання, звільняється від
відповідальності за порушення зобов’язання, якщо вона доведе, що це порушення сталося внаслідок випадку або непереборної сили.
Відповідно до статей 14, 14¹ Закону України «Про торгово-промислові
палати в Україні», Торгово-промислова палата України (надалі — ТПП) засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили).

3. Банк відмовляється дати письмову відповідь, посилаючись що банк несе відповідальність за збереження конфіденційної інформації клієнта. Тому надати відповідь на e-mail, на жаль, не є можливим, через те, що вказана адреса в анкеті не зареєстрована. Відповідь банку: «Колеги ще раз перевірили Вашу ситуацію та готові надати консультацію у телефонному режимі».
Мені не потрібна консультація, тим більше в телефонному режимі, так я мала негативний досвід консультацій працівників банку. Мені потрібні відповіді щодо дій банку, з посиланням на норми Законів, якими вони керувалися, перешкоджаючи виконанню мною зобов’язань та збільшенню лімітного кредиту.

4. По-перше, пояснення дій банку, з посиланням на конкретні статті, пункти Законів, кодексів, інших нормативних актів не є конфіденційної інформації клієнта.
По-друге, банк гарантує та забезпечує конфіденційність телефонних розмов, користуючись мобільним зв’язком? Крім того, дзвінки надходять із різних телефонних номерів — стаціонарних з різних міст, а також з номерів мобільних різних операторів. Фраза «Вас турбує банк Кредит Дніпро» не дає мені гарантії, що я розмовляю зі співробітником банку.
По-третє, чи банк можливо використовує захищені лінії зв’язку з клієнтами? І банку достовірно відомо, що мій мобільний телефон захищений від стороннього втручання?
Наталия Рыль 1 августа 2022, 18:28
1 Чи має банк, без доручення клієнта переказувати кошти з рахунку клієнта?
2 Чи має банк, без узгодження з клієнтом, більше того, не поставивши клієнта до відома, піднімати ліміт овердрафту за проблемним кредитом?

1 липня 2022р. я перевела 5500,00 грн на погашення поточного платежу за кредитом готівкою, оскільки це плановий платіж, боргу за цим кредитом у мене немаэ.
Тим не менш, банк не повідомивши мене зарахував гроші на овердрафт. Таким чином на кінець дня 01/07/2022 я маю два прострочені кредити.
Співробітник банку пояснив дії банку тим, що я перерахувала кошти на картковий рахунок, а не на IBAN. Наскільки правомірними є дії банку зараховувати кошти з одного мого рахунку на інший?
1серпня 2022р., я внесла 8900,00 на IBAN, але історія повторилася, банк на власний розсуд розподілив кошти, без доручення клієнта.
За кредитною карткою, із затвердженим лімітом у сумі 74000,00грн, у мене є прострочені платежі. 28 червня 2022 року я отримала від банку повідомлення про тимчасове блокування картки.
Тим не менш, 06 липня неплатоспроможному споживачеві фінансових послуг кредитний комітет піднімає ліміт і тепер він становить 84232,00 грн.
Так як у період військового стану банкам заборонено нараховувати штрафи та пені за прострочені платежі за кредитами, банк підняв ліміти, адже 48% від суми 74 000,00 грн. відрізняються від 84232,00 грн.
Наскільки дії банку правомірні і чи це не є прихованими відсотками, чи прихованими штрафами, забороненими Законодавством?
Я ставила це питання співробітнику банку т.0567964349, на що отримала відповідь — не несіть дурню. Це, звичайно, гідна відповідь та відповідає нормам спілкування з клієнтом.
Вдруге звертаюся і прошу дати мені письмову відповідь, тому що співробітники вводимо в оману любо через свою некомпетентність або щоб створити клієнтам додаткові проблеми, як з кредитом готівкою.
28 червня 2022 року банк робив розсилку з проханням зробити плановий платіж у сумі 4440,09- заборгованість на 28/06/2022, оскільки банку нема чим платити заробітну плату співробітникам та податки. Внаслідок діяльності таких працівників, яким нема чим платити заробітну плату, я на 01 серпня 2022р. маю заборгованість 19621,86 грн. при мінімальному платежі 4440,00 грн. та з урахуванням того, що внесла на рахунок 5500,00 грн. 01/07/2022 та 8900,00 грн 01/08/2022. До речі, за проблемним кредитом я теж вношу кошти в міру можливості, враховуючи форс-мажорні обставини.
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро 4 августа 2022, 11:15
Шановна Наталія, вітаємо.
Банк Кредит Дніпро працює згідно з законодавством України.
Колеги ще раз перевірили Вашу ситуацію та готові надати консультацію у телефонному режимі у зручний для Вас час.
Звертаємо увагу, що банк несе відповідальність за збереження конфіденційної інформації клієнта. Тому надати відповідь на e-mail, на жаль, не є можливим, через те, що вказана Вами адреса в Вашій анкеті не зареєстрована.

Уточніть, будь ласка, коли Вам буде зручно відповісти на дзвінок від нашого колеги для надання детальної консультації щодо Вашої ситуації.
Завчасно дякуємо за зворотній зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bobrovas 20 июля 2022, 14:06
Добрый день! Два месяца назад, уже писала жалобу на МИНФИН, но с банка Кредит Днепр, конечно же обратной связи не поступило.
Жалоба состоит в том, что до 24.02.2022 г.оплачивала кредит наличными вовремя и по графику, проблем небыло никаких, на данный момент, есть трудности в финансовом положении, так как муж остался без работы, и естественно, в полном объеме не имеется возможности погашать платеж по кредиту наличными! При каждом звонке, который поступает от отдела взыскания банка Кредит Днепр, я озвучиваю, что нет возможности платить, на что мне поступают угрозы, о начислении штрафов и пени! На основании чего??? Спрашивала по поводу реструктуризации, мне отвечают, что для начала нужно погасить долг, только тогда будут рассматривать реструктуризацию по моему креду! У меня вопрос: где я возьму деньги на оплату долга, если я не могу внести полный ежемесячный платеж??? На встречу клиенту, банк идти не хочет, а только еще больше усугубляет положение для клиента! Ведь вы же работаете по лицензии НБУ, не ужели, то, какие положения, постановы издает НБУ, для вас ничего не значат!!! Как ваши сотрудники, отдела взыскания общаются с клиентами? Это что, такая этика банка??? Хамить клиентам, не слушать, что пытается сказать клиент! Делать звонки родственникам, друзьям???
Отношение к клиентам желает лучшего, но к сожалению… Уважаемое руководство, приймите пожалуйста к сведению, все жалобы, которые отставляют клиенты вашего банка!
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро 21 июля 2022, 13:27
Шановна Світлано, вітаємо.
Банк Кредит Дніпро працює згідно із Законодавством України.
Ми розуміємо ситуацію наших клієнтів та за можливості завжди йдемо їм назустріч.
Колеги повторно перевірили Вашу інформацію. Співробітники Банку дотримуються норм спілкування з клієнтами та телефонують лише з метою проінформувати щодо поточної ситуації клієнта.
Більш детальнішу інформацію колеги зможуть надати Вам у телефонному режимі. Уточніть, будь ласка, коли саме Вам буде зручно відповісти на дзвінок?
Завчасно дякуємо за зворотній зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Наталия Рыль 15 июля 2022, 14:55
Правила для финучреждений — НБУ
Речь идет о том, чтобы граждане имели возможность временно не обслуживать кредиты и вернуть их тогда, когда будут иметь деньги. Банки и другие учреждения должны соблюдать и определенные правила обслуживания клиентов:
• во время военного положения и в течение 30 дней после его отмены, потребители не будут нести ответственность за просрочку кредитных обязательств;
• клиентам в этот период не будут начисляться штрафы, пеня или другие платежи, как в мирное время;
• штрафы, начисленные с 24 февраля 2022 года, подлежат списанию;
• увеличивать процентную ставку за пользование кредитом в случае невыполнения обязательств запрещается (кроме случаев, предусмотренных договором);
• не предусмотрена отмена процентов за пользование кредитными средствами;
• работники банков и коллекторских учреждений должны вести себя нравственно.
«Последствием несоблюдения таких требований может быть применение соответствующих мер воздействия со стороны регулятора», — отметили в НБУ.
ЭТО ТАК ДОЛЖНО БЫТЬ!!!

А НА САМОМ ДЕЛЕ:
Несмотря, на разъяснения НБУ, в банке просто творятся беспредел, средства перечисленные, на погашение кредита наличными, банк зачислил на счет овердрафта, тем самым искусственно создал задолженность по кредиту наличными, которого не было. Но зато есть теперь повод звонить каждый день по нескольку раз и хамить, и ладно бы только хамство, сотрудники банка или коллекторы, представляющиеся сотрудниками банка, проявляют некомпетентность, экономическую безграмотность. Так называемые сотрудники, в частности Бойко тел.+380567964347; +380442338401 позволяет себе кричать на клиента, перебивать, ставить условия по срокам погашения. Пожалуйста, ознакомьте своих сотрудников с открытым письмом НБУ № 21−0013/27762 от 14/04/2022, а так же сертификатом ТПП № 2024/02.0−7.1 от 28/02/2022 и желательно чтоб такие сотрудники прошли тренинги по этике и культуре общения. Мало того что, что вместо конструктивного диалога постоянно переходят на «базарный скандал», так еще в своих спичах позволяют себе неуважительно выражаться о государственных организациях. Видишь ли, ни НБУ, ни ТПП, ни документы которые они издают ничего не значат для банка Кредит Днепр.
И ЭТО ПРИ ТОМ, ЧТО Я В МАЯ ЗАКРЫЛА ДОЛГ ПО ТАК НАЗЫВАЕМЫМ КАНИКУЛАМ ПО КРЕДИТУ НАЛИЧНЫМИ, В ИЮЛЕ ВНЕСЛА 8 ТЫСЯЧ ГРИВЕН, И МИНИМАЛЬНЫЕ ПЛАТЕЖИ ДОЛЖНА ВНЕСТИ ДО 25/07/2022
Кроме того, с 1 июля 2022 мне позвонили, как минимум 5−7 разных представителей банка с мобильных номеров, а так же стационарных из Киева и Одессы, одни и те же вопросы, одни и те же «разъяснения», не проще ли закрепить персонального менеджера, чтоб вопросы можно было бы решать быстро и конструктивно.
15/07/2022 С 12.50 по 13.26 в мой адрес с телефонов банка +380577519002; +380567964347; +38044233840;+380674312382 были звонки, я побеседовала с Бойко, другие к сожалению не представились, но на этом не успокоились и позвонили моей невестке с номера +380442338403 и нагло соврали, что я не отвечаю на звонки…Надеюсь разговоры записываются.
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро 15 июля 2022, 15:07
Шановна Наталія, вітаємо.
Дякуємо за Ваш відгук.
Для детальної перевірки Вашої ситуації нам потрібні додаткові дані. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення Ваші прізвище, ім`я, по-батькові та контактний номер телефону. Наші колеги перевірять ситуацію та повідомлять вам результат в телефонному режимі найближчим часом.
Завчасно вдячні за зворотній зв`язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
toofaced 12 июля 2022, 15:22
Кредит взяв брат, не повідомививши нас, що вказав нас контактними особами. При цьому ми майже не спілкуємося. Через війну не платить по кредиту та не бере слухавки. Кожного дня з банка телефонують літньому батьку, якому вже далеко за сімдесят років!!! Банк категорично відмовляється співпрацювати та продовжує турбувати літню людину!!!
Надали банку телефон дружини брата, від фактичної адреси проживання брата відмовилися, мовляв пандемія (знайшли привід) та війна. При цьому співробітник банка поводиться вкрай непрофісійно, звинувачуючи батька у вихованні боржника!!! Кредит Дніпро, у вас є совість??? Найжахливійший банк та обслуговування!!! Співробітники наче з базару, в них є економічно освіта??? Це просто жах!!! Не звязуйтесь з цим банком!!!
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро 13 июля 2022, 19:13
Шановний toofaced, вітаємо.
Написали Вам у приватні повідомлення.
Завчасно вдячні за зворотній зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pabane8 6 июля 2022, 12:59
Приєднуюсь до попереднього відгуку — теж постійно дзвонять і вимагають погашення кредиту! Намагалися теж дізнатися про реструктуризацію — у відповідь лише вимагають погасити борг! Ми також не відмовляємось від сплати боргу, проте банк має приймати до уваги поточну ситуацію, а не просто вимагати, вимагати, вимагати!!!
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро 13 июля 2022, 19:17
Вітаємо, Pabane8!
Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення Ваше прізвище, ім`я, по-батькові та контактний номер телефону. Колеги проведуть перевірку Вашої ситуації та запропонують варіанти вирішення Вашого питання.
Завчасно вдячні за зворотній зв`язок.
OksanaM77 5 июля 2022, 23:21
В минулому році оформляла готівковий кредит, обслуговувала в повному обсязі без проблем і затримок, але це все було до 24.02.22р.
Наразі з жахливою ситуацією в країні, постала проблема з обслуговуванням кредиту — у зв’язку із скрутним фінансовим становищем. Згідно листа НБУ, в якому зазначається щодо пропонування своїм позичальникам інструмент реструктуризації, Банк Кредит Дніпро чомусь досі, в військовий стан, ні разу не запропонував дану послугу. Зате, на поточний час, працівники банку через день дзвонять та в ХАМОВИТОМУ тоні спілкуються з посилом ТЕРМІНОВО погасити кредит!!!
Неодноразово повідомляла, що наразі скрутно сплачувати кредит, сплачую по мірі можливості — частково! На що є негативна реакція, грубий тон, та ще працівники полюбляють не дослухати до кінця і кинути трубку, що вкрай обурює, та показує непрофесійний підхід по клієнтів банку!!!
Зверніть увагу на поведінку своїх працівників та прохання надати зворотній зв’язок щодо мого звернення на отримання реструктуризації боргу!
Зацікавлена в повернені боргу в повному обсязі в найближчий час, та не знімаю з себе відповідальсті за взятий кредит, але ж і банк прошу піти назустріч в такий складний час!
Leyefe 27 июня 2022, 9:41
Користувалися цим банком деякий час, т.як дружина виїхала закордон і в неї з собою була картка саме КредитДніпра (до цього не користувалися). Можна виділити і сильні й слабкі сторони. Перекази роблять швидко, співробітники ввічливі. Проте рівень онлайн-банкінгу до моно або привату ще недотягує… Є над чим працювати, але виручили у потрібний момент.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lonokow 3 июня 2022, 15:57
Это просто кошмар, что в наше время с банком можно связаться только по телефону! Я выехала в Польшу, у карты в этом месяце заканчивается срок, хотела узнать как продлить или что вообще в такой ситуации делать… Но у них нет чата на сайте! Один раз попробовала все же позвонить — сняло кучу денег со счета, с живым человеком так и не соединили!!!
Bobrovas 19 мая 2022, 14:54
В 2021 г оформляла кредит наличными, все было хорошо, до военного положения! На данный момет, не имеется возможности оплачивать кредит наличными полностью, частично только возможно. Почти каждый день, звонят сотрудники и просят срочно оплатить задолженность! Хотя на данный момент кредитные каникулы! И военное положение!!! Ваши сотрудники контакт-центра очень хамовито разговаривают с клиентами, угрожают, что будут штрафы выставлять, хотя банк не имеет права начислять никаких %, штрафов и пени!!! Обращаюсь к руководству банка, провести работу с сотрудниками контакт-центра! Внимательно их ознакомить с положение НБУ, на момент военного положения, и провести разъяснительную работу, по поводу того, как они общаются с клиентами банка! Жио просто ужас! Раньше я была довольна работой этого банка, но сейчас это просто кошмар!!! И рекомендовать его больше никому не буду!!!
9rkowin 18 мая 2022, 15:30
Отделение по адресу: Львов, пр-т Тараса Шевченко, 32
Банк попросил предоставить документы о происхождении средств. Был предоставлен официальный договор купли-продажи авто на указанную сумму для подтверждения. Банку не устроили эти документы, и банк решил разорвать деловые отношения в одностороннем порядке. Заблокировал карты и доступ в приложении, выдавать остатки через кассу отказывается!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
777tora777 10 мая 2022, 14:51
у прошлому році оформлювала кредит у цьому банку, зараз виникла проблема оплати щомісячного платежу, банк пішов на зустріч та був оформлен пільговий період, дуже вдячна банку.
Arcanums79 27 апреля 2022, 17:27
Звонят с банка и в срочном порядке требуют уплатить проценты за пользование кредитом.Говорю им о том, что до 01.06.22 действуют кредитные каникулы, на что они отвечают, что им плевать на это, и я в срочном порядке должен уплатить проценты.Сотрудница банка постоянно перебивает и слово не даёт сказать, сама за меня делает выводы и хамит!!!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Konstantin1001 26 апреля 2022, 14:41
Банк кожного разу телефонує і нагадує за погашення кредиту, хоча я вже не перший раз їм казав що я мобілізований. Тупі іді***оти на можуть ніяк у себе поставити відмітку про те що я мобілізований і мені зараз не до них
melifaro2012 16 апреля 2022, 12:38
Банк мовчки без жодних попереджень змінив відсоткову ставку за депозитом «Вільні кошти». Тепер вона становить 0% (нуль відсотків). В тому числі за діючими вкладами.
Офіційно це підтверджується PDF документом «Діючі ставки за вкладом».
При цьому в тому ж документі вказано ставку 7% для депозиту «Надійний» строком на 23−32 дні за умови оформлення через Free Bank. По факту ж в Free Bank при оформленні цього вкладу процентна ставка становить 5%.
Так, в країні війна, але така поведінка — це з боку фінансової установи свинство по відношенню до власних клієнтів з багаторічною історією обслуговування!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LarisaRos 16 апреля 2022, 12:10
Не можу забрати депозит (((я розумію, що моя вина в цьому теж є, я не зняла позначку «пролонгація», але зараз така ситуація в країні, ці гроші дуже потрібні, чому не хочете піти на зустріч?
Юрий Самойленко 4 апреля 2022, 14:44
За 5 дней до закрытия валютного депозита прибыл в указанное отделение и сообщил, что закрываю валютный депозит и готов 04.04.2022 прибыть в данное отделение и получить свой вклад вместе с процентами (сумма ну очень маленькая). Один оператор не решил мой вопрос (Почему? Отвечу на опрос оператора или мененджера банка). Другой оператор принял меня, предложил снять пролангацию и сообщил, что я могу прибыть в день закрытия депозита и получить 1000 $. И так несколько раз. Знаете, я бы не писал этот отзыв, но есть маленькое но…
В этот же день я закрывал валютный депозит в другом банке и на такую-же сумму. Мой вопрос решился за 20 минут полностью, не считая с маленького-прималенького минуса!
Я подумал, это хорошо, что я проживаю в 15-минутах ходьбы от отделения данного банка, где я обслуживаюсь, и что сумма получаемого депозита не равна к примеру 100 000 $? Пришлось бы год получать депозит, прибывая в отделение банка как на работу!
Прочитав это сообщение, подумайте.
Да самое главное, в договоре указано, что вклад и проценты возвращаются на счет клиента в день закрытия депозита! Ну вернулись они и что дальше?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nataliya2003 24 марта 2022, 20:08
Отделение по адресу: Житомир, пл. Житний Рынок, 1
У зв’язку з війною змушена була виїхати за кордон, готівкової валюти було небагато, більше надіялась на картку, та коли не змогла нею розрахуватись в Молдавії була в повному розпачі… виявляється я забула повідомити банк про те що від'їжджаю за кордон. Дякую дівчаткам з кол центру, за допомоу! Все працює як слід))
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро 25 марта 2022, 10:22
Шановна Nataliya2003, дякуємо за відгук!
Бережіть себе.
timur7 8 февраля 2022, 18:26
Угораздило взять кредит в банке Кредит Днепр, никому не советую обходите 10 ой дорогой.Вышел на просрочку и понеслось.Рассылают смс всем родственникам, Увага розшук, хотя каждый день мне звонят по 10 раз и проводят со мной беседы.Скриншоты прекрепляю.Буду писать жалобу в НБУ

Курс валют в Банке Кредит Днепр

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.5 45.15
USD 40.8 41.35
Все курсы банка

Курс валют в Банке Кредит Днепр

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.5 45.15
USD 40.8 41.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Банк Кредит Днепр 💰 / Отзывы о Банке Кредит Днепр 📝