Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Банке Кредит Днепр
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.5 | 45.15 |
USD | 40.8 | 41.35 |
Все курсы банка |
Так себе банк
Написать комментарий
Ужасный банк!
Комиссия при переводах на карты других банков — то есть что бы кредитку другого банка пополнить без комиссии надо снять наличку и искать терминал банка от которого у вас кредитка. Либо искать другие способы — очень не удобно.
Мало отделений по городу если сравнивать с другими банками (Днепр).
Постоянно назойливо звонят каждый месяц и пытаются навязать свою кредитную карта, которая еще не удобнее для меня! Просил исключить мой номер из этой вакханалии — до задницы!
Решил заказать на OLX товар с доставкой, продавец отказал. Решил у другого продавца заказать отказал. При обоих операциях с заказом и отменой заказа банк КредитДнепр снимает с меня комиссию и не возвращает!
Банк имеет меня как хочет.
Банком доволен настолько, что очень хочется больше не слышать и не видеть это убогое название «КредитДнепр»!
И вишенка на торте — предприятие присылает расчетный лист на почту по зарплате на личный кабинет КредитДнепр, а войти в него можно только через браузер. У банка КредитДнепр криворукие программисты, которые не могут сделать эту функцию у вас в приложении на телефоне «FreeBank». Хотя я оставлял такую просьбу — но им все равно на клиентов, главное поиметь своих клиентов на деньги!
Написать комментарий
Блокування карти
Комментарии (1)
телефонні дзвінки
Написать комментарий
Сами пролонгируют вклады
Комментарии (1)
Зникли гроші, які були перераховані мобільному оператору.
Написать комментарий
як з вами зв’язатись з-за кордону?
Написать комментарий
Повернення коштів
Написать комментарий
Подяка
Написать комментарий
Много вопросов
Написать комментарий
Активация данных
Написать комментарий
Не дають користуватися карткою
Я звернулася до підтримки банку у телеграмі, на що мені відповіли що треба зайти в браузері у Freebank і змінити пін код, але для того щоб зайти у Freebank треба також вводити код з 10 цифр який мені ніхто не повідомляв і нікуди не посилав. Підтримка в телеграмі відмовляється мені щось писати, та і сам о мррозиттся, я вже більше 10 разів туди зверталася. Максимум що пишуть, щоб я звонила на гарячу лінію, але я повідомляла підтримці не раз що я знаходжусь закордоном в не можу подзвонити на гарячу лінію. Якийсь жах, а не обслуговування.
Тобто мені банк відкрив картку, надав навіщо то кредит у 30000 грн, але я нічого не можу зробити з цією карткою бо мені не дають зайти в мобільний банкінг.
Будь ласка допоможіть мені
Написать комментарий
рекламні дзвінки
Написать комментарий
Найгірший банк України
Вже 2 тижні кожного дня дзвонять дві жіночки і питають коли я внесу платіж у 119 грн, на мої питання щодо наданих документів ще у січні нічого не знають, кажу що в мене на дебетовій карті є достатня сума, покрийте всю заборгованість з неї — кажуть що не можуть.
Попросив їх щоб відправили реквізити, бо ж я не можу зайти в акаунт щоб побачити їх. Скинули IBAN на вайбер, 14 березня відправив 120 грн.
Вчора знов дзвонить жіночка і питає коли я внесу 119 грн — кажу що давно відправив і можу скинути їй квитанцію якщо треба. Написала мені на вайбер, скинув квитанцію — пише «Ваш рахунок заблоковано, вам необхідно пройти ідентифікацію» (скачати додаток банку і пройти через дію).
Скинув їй скріншот що не можу зайти в додаток бо «помилка реєстрації», вона пише що перевстановіть додаток і спробуйте знов.
Написав що перевстановив і нічого не змінилося, вона прочитала і нічого не відповіла.
Сьогодні знов дзвонить інша жіночка і питає коли я внесу 119 грн. Я ледь стримався щоб не виказати їй все що думаю про їх «чудовий» банк, але спитав що вони там курять то зразу кинула трубку…
Прошу у банку знайти хоч одного кваліфікованого робітника, перевірити пошту з наданими поясненнями і документами і розблокувати рахунок. Якщо ж не хочете розблокували — спишіть з дебетової карти заборгованість, решту залиште на каву для жіночок з колцентру і закрийте мої рахунки.
Написать комментарий
Розробникам застосунку
Комментарии (2)
Подяка співробітникам відділення!
Написать комментарий
Все устраивает, кроме онлайн-банкинга
Написать комментарий
***банк, приховуе заборгованiсть
Написать комментарий
Ніколи!
Але про цей банк. Коли я прийшла у відділення для закриття картки і рахунку, то виявилося, що в мене борг. Бо була в мене картка голд і за її обслуговування кожен місяць описувалися гроші. За майже два роки жодної смс про це мені не надійшло. Взагалі. Коли я запитала про це у співробітниці, то була агресивна реакція на мене, що то взагалі моя проблема. До неї підключилася її колега, що допомагала їй доводити мою провину, а банк таким займатися не має.
У цього банку ще є додаток, але він незручний, глючний і взагалі зроблений точно не для зручності клієнтів банку.
В той же час, моя колега коли прийшла закривати свої карту і рахунок виявила, що в неї вони заблоковані. Про це також вона не була попереджена за роки. Отак от. І тепер залишок коштів вона не може зняти, бо треба проходити якусь процедуру з купою паперів ля того, щоб то все розблокувати і потім отримати гроші в касі.
Я розумію, що банк свою політику клієнтоорієнтовності змінювати не буде, але може хоч хтось при обранні для себе банку зробить правильний вибір.
Написать комментарий
Обслуговування в одному з відділень Дніпра
Написать комментарий