Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отзывы о Банк Кредит Днепр

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
lili123 17 декабря 2025, 12:44
Ніколи раніше не знала про існування цього банку, поки не побачила на сайті КАСТА (де вже більше року замовляю товари), що при оплаті карткою цього банку діють великі знижки на всі товари (близько 25−30%).
Саме ця реклама наштовхнула на думку, що для чого переплачувати, якщо можна відкрити цю картку буквально в декілька кліків безпосередньо в додатку Каста.
Але після відкриття кредитної картки в Кредит Дніпро всі обіцяні знижки зменшились в 5 раз!
Тобто цей банк спільно з Каста застосовуючи брехливу рекламу стимулює людей відкривати кредитні картки в цьому банку. Крім того, там неможливо повністю відмовитись від кредитного ліміту, тому що банк встановлює мінімальний кредитний ліміт 1500 грн.
Фактично банк робить такі умови, щоб щоб люди брали кредит. І якщо забути і кредит не повернути вчасно, там дуже великі штрафні санкції!
Я розумію, що формально недобросовісна реклама була від Касти, а не від банку, АЛЕ, я також припускаю, що банк погоджував цю маркетингову стратегію. Тобто рекламу, яка порушує З У Про захист прав споживачів, З У Про рекламу.

І ще одне зло в цій ситуації, що немає можливості закрити цю картку так само легко як і відкрити, а потрібно шукати відділення банку, і витрачати свій час на походи в банк.
Банк Кредит Днепр
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро 18 декабря 2025, 14:23
Дякуємо, що звернулися до нас. Нам дуже важливо розуміти Ваш досвід, адже ми постійно працюємо над тим, щоб наш сервіс був максимально зручним саме для Вас.

Щоб швидше розібратися у ситуації, дайте, будь ласка, відповіді на наступні питання:
— як для вас пройшов процес онбордингу?
— чи вдалося скористатися банківською карткою?
— на який товар ви планували отримати знижку та в якому моменті вона не застосувалася?

Також хочемо звернути Вашу увагу, що кредитний ліміт можна легко зменшити або встановити на 0 у мобільному застосунку Kasta. Для цього треба клікнути на картку, далі обрати опцію «Кредитні ліміти» → «Зменшити кредитний ліміт» → Обрати суму.

Будемо вдячні за Вашу відповідь та завжди готові допомогти Вам у будь-якому питанні. Якщо у Вас будуть питання, які хочете обговорити особисто, надішліть Ваш номер нам в особисті повідомлення – ми зателефонуємо у зручний для Вас час.
Janikmalinich 15 декабря 2025, 17:27
Жах, а не банк. Ледарюють некомпетентні, ліниві і безвідповідальні люди яких неможливо змусити робити свою роботу. Договір який в інших банках вкладають за кілька годин тут потрібно тижнями чекати, названювати, випрошувати те, на що клієнт має повне право!
Tatysna 14 декабря 2025, 13:46
Заблокировали на счету зимнюю поддержку 6500 на несовершеннолетнего ребенка, на словах по постановлению исполнителя, но в нем четко указано что запрещено арестовывать счета со специальным режимом использования, которые нельзя списать с счёт исполнителя.
На контакт не идут, на письма не отвечают, горячая линия вообще либо не берет трубку либо говорят обращайтесь к исполнителю.
Исполнитель мне уже отправил всю информацию и законодательство которое в этом случае банк нарушает.
А банку пофигу.
Буду обращаться в суд, так как это даже не моя выплата, а ребенка.
Самый убогий банк
lenja 23 ноября 2025, 17:09
Я є клієнтом банку. Випадково побачив в онлайн-банкінгу кнопку «Запросити друга». Написано: запроси друга — отримаєш 100 грн. Думаю, дрібниця, але приємно. Запросив друга. Друг відкрив депозит на кілька тисяч в іноземній валюті. Дивлюся свої рахунки — немає нарахування 100 грн. Телефоную на Гарячу лінію і починається! Виявляється в правому верхньому кутку додатку є маленька літера «і». Коли на неї натискаєш, з’являється інформація, що друг повинен відкрити не просто картку (або відкрити депозит з відкриттям картки), а обов’язково кредитну картку та витратити з неї щонайменше 500 грн. Причому найсумніше про це не знає навіть менеджер банку, який сказав, що 100 грн. нарахують на мою картку за кілька днів.
Навіщо ця дріб'язковість! Напишіть прямо великими літерами у вкладці «Запросити друга» всі ці умови — і не буде до вас запитань! Дуже нагадує ситуацію із напівзаконними кредитними організаціями, які видають кредит під шалені відсотки, але про які дізнаєшся після того, як цей кредит взято. До речі, така ж опція є в іншому банку з іноземним капіталом (не пишу назву, що б не сказали, що відгук на замовлення), так там отримав гроші буквально того ж дня, як друг відкрив рахунок, причому сума в 3 рази більше, ніж обіцяна тут.
Щось у банках з цього міста є спільне: намагання надурити клієнта, причому по мілкому.
maloy3383 30 октября 2025, 10:52
Не рекомендую категорически!!! Месяц никто не отвечает в поддержке ни по телефону ни в мессенджерах. Баланс не отображается по карте, средства невозможно перевести на другую карту, только покупки онлайн. Закрыть счёта не реально, так как эти … не отвечают. Ужасное отношение к военнослужащим.
Cerasum 29 октября 2025, 19:23
Маю цифрову карту, але при зміні телефону не зберігся від неї пароль .На Г Л нічим допомогти не можуть, номеру карти відповідно в застосунку я не бачу, лише перші та останні 2 цифри! після операції ноги мене заставляють їхати у відділення, яке за 70 км від мене! Кошти зараховані на рахунок відправнику не повертають! *** банк, який потрібно оминати десятою дорогою!
gepard76 21 октября 2025, 19:05
Отделение по адресу: Харьков, пл. Конституции, 26
Трапилось, що ніколи не траплялось в жодній банківській установі при користуванні кредитним лімітом в пільговий період. На початок місяця заборгованість нуль. Використав 12 жовтня невелику суму, 21жовтня повернув всю суму і банк відразу нарахував відсотки за користування кредитом в пільговому періоді списав з кредитного ліміту гроші. Всі трати в попередніх періодах погашались після 6−12 діб користування кредитним лімітом витраченим в торгівельній мережі, це не кеш. Тобто прострочок погашення жодної. Чекаю на повернення відсотків на рахунок саме з балансу банка, а не переказом з рахунку «призначеної» винної особи. Пояснити математично нарахування не можуть, пояснюють абсолютно не притримуючись правил арифметики. ЧЕКАЮ НА ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ з БАЛАНСУ БАНКА.
briansid 21 октября 2025, 13:43
Не сподівайтеся отримати реферальний бонус. Відповідь у підтримці:
«Ви почали реєстрацію по реферальній програмі. А потім продовжили через мобільний застосунок»

*Примітка: Реферальне посилання — це і є посилання на мобільний застосунок.
troeschina 18 октября 2025, 10:50
В минулу п’ятницю банк «Кредит Дніпро» неочікувано викинув з профілю банківського застосунку «FreeBank». При спробі увійти, просить ввести номер телефону. Далі приходить смс з посиланням, натискаючи на яке — перекидає в застосунок «FreeBank». Далі, висвічюється міні картинка цифрової кредитної картки з останніми двома цифрами номеру і просить ввести пін код до неї. Я не знаю пін код до цифрової картки, бо не мав жодної потреби і фізичної можливості вставляти її в банкомат. Вибору замінити цифрову картку на пластикову, яка лежить поруч в гаманці, застосунок банку не дає. Подавай йому лише цифрову … Дзвоню на гарячу лінію, де оператор рекомендує пошукати смс з пінкодом до картки. Передивився всі смс від банку, пін код до цифрової картки — мені не надсилався. Тоді оператор рекомендує відправити смс (платне) на номер 9955 з останніми 4 цифрами картки. Але як можна подивитись 4 останні цифри цифрової картки, якщо в банківський застосунок зайти неможливо, а вікно з пін кодом показує лише дві останні цифри картки? На останок оператор зареєстрував звернення з обіцянкою, що мені перетелефонують, а також рекомендував для вирішення питання їхати у відділення … Як реєстрація цифрової картки — то можна без відділення, віддалено через Дію, а як самі придумали якийсь калічний алгоритм авторізації, то клієнт повинен в робочі дні, в робочі години шукати одиничні відділення, які навіть не у кожному областному центрі є.
Як мені перетелефонували, це окрема історія — секундний дзвінок одразу із скиданням, я навіть дотягнутись до телефона не встиг, хоча він лежав поруч на столі. Більше ніхто навіть не намагався передзвонити.

P. S. Питання вирішив так: знайшов 4 останні цифри цифрової картки в «Гаманці» google, а також в іншому своєму банку, в історії переказів. Відправив смс з останніми 4 цифрами на номер 9955, як і казав оператор. Пін код прийшов дуже «оперативно» … через 13 хвилин.

«Шарашкіна контора»
nic 1 октября 2025, 13:24
Сьогодні поповнив карту в додатку FreeBank близько 10-ї ранку. Пройшов деякий час — коштів немає. Година, дві, три — немає. Раніше ніяких проблем не було ніколи. Зателефонував. Сказали «до трьох днів». Ніхренасобі! Манав я ваш банк на босу ногу з таким обслуговуванням!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Volodymyrt9 27 августа 2025, 23:12
Все добре
Весельчак У 19 августа 2025, 11:50
Після повного погашення кредиту у межах пільгового періоду використання банк 01.08.2025 нарахував відсотки за користування кредитними коштами у пільговий період за ставкою 0,01% річних, що становило аж 0,75 грн та нульовий залишок на карті перетворився на мінус 0,75 грн, котрий на жаль я виявив тільки 06.08.2025. Банк стверджує, що погасити у цьому мясяці ці 0,75 грн я мав до 05.08.25. Банк визначив це як невчасне погашення кредиту та нарахував відсотки за користування кредитними грошима в рамках пільгового періоду за ставкою 38,4% річних, що становило вже 3192,35 грн. При поповненні картки власними коштами банк ці відсотки відразу списав на свою користь.
Відповідно до п. 1.2.3. Договору про встановлення кредитного ліміту процентна ставка за користування кредитом у 38,4% річних нараховується на строкову заборгованість за кредитом, але жодної заборгованості за кредитом у мобільному додатку банка після 23.07.2025 р. у мене не відображалося і не могло відображатися, оскільки кредит було мною повністю погашено. Щодо нарахованих відсотків за користування кредитом у рамках пільгового періоду за процентною ставкою 0,01% річних на суму у розмірі 0,75 грн, то цю суму я сплатив відразу, як тільки побачив її у додатку — 06.08.2025.
Звертаю увагу, що:
— Кредит було повністю погашено мною 23.07.2025 р.
— У мобільному додатку не було вказано про необхідність додаткового платежу після повного погашення кредиту, щоб зберегти умови пільгового періоду, як і не було зазначено, які відсотки можуть бути нараховані у разі несплати навіть 0,01 грн відсотків за користування кредитом у рамках пільгового періоду.
— Копійки не відображаються в додатку через налаштування.
— Подібні незначні нарахування я погашав раніше одразу після їх виявлення до 06-го числа наступного місяця, не прив’язуючись до якихось певних дат через очевидну мікроскопічність сум.
Написав листа на Голові Правління банку з проханням скасувати нарахування таких абсурдних відсотків за копійки, які банк нарахував уже після погашення кредиту. Чекаю на відповідь.
Минфин
Ответ администратора
1 октября 2025, 14:50
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/09/30/159507238/
viach06 14 августа 2025, 13:13
Отделение по адресу: Киев, ул. Жилянская, 32
Відділення на Жилянській в Києві знаходиться в зручному місці, але оце й усі переваги. Багато разів питав там купити не дуже велику суму євро (до 1000), але завжди відповідь касира що євро в неї немає. В інших банках та відділеннях таких проблем не має. Пізніше виникла потреба зняти з картки Кредитдніпра євро теж десь в такій суму і звісно ця ж касир каже що в неї немає євро видати з картки їх же банку. Заходив в різні дні, в різний час і все теж розповідає. Контакт центр замовлення готівки не робить і відправляє замовляти в відділення, але в цьому відділенні касир замовлення не приймає та коли в неї буде євро теж вона каже що не знає. Таке велике відділення Кредитдніпра на Жилянській, але касир це якесь дно. Звісно своїм, що приводить менеджер євро знаходиться навіть за гривню і в більших обсягах, а от видати клієнту банка з картки не хоче.
MykhailoB 4 августа 2025, 14:46
Першого серпня робив покупку на маркетплейсі Каста на 3475 гривень.
Операція пройшла як «Одяг та взуття» MCC 5651.
Згідно програми кешбеку на цей місяць — на категорію «Одяг та взуття» по визначенним категоріям нараховується кешбек 10%. Категорія була обрана, тобто мав нарахуватися кешбек. Кешбек не був нарахований. Звернувся до служби підтримки по телефону. Мені повідомили, що по Касті кешбек не буде нарахований. Але ж це не було ніде вказано. Тобто мене, як я вважаю, ввели в оману і «взули» на 347,5 гривень. Оператор якимось чином вирішити це питання відмовилась.
Дуже сумно, що в банку немає жодної людини, яка б могла написати, що цього місяця кешбек по Касті є винятком.
Teacher04 22 июля 2025, 20:46
Отделение по адресу: Харьков, пл. Конституции, 26
Написано у додатку, що за запрошення друга можна отримати 100 грн. кешбеку. Порадив мамі відкрити депозит. Перейшли за реферальним посиланням, а воно вимагає відкрити кредитку? Навіщо їй кредитка? Ну то ладно. Щоб отримати ці 100 грн. кешбеку, треба, щоб був паспорт пластиковий. Тобто, ті, в кого паспорт книжечкою, не люди? Повне розчарування. Це не для пенсіонерів точно. Дуже все складно. Не раджу цей банк.
Olga Str 9 июля 2025, 14:07
Хотіла відкрити депозит. Таке розчарування. Дуже дивний банк з дивними вимогами. Вимагає паспорт старого зразка або закордонний паспорт як зараз Україна позбавляється від старого. Ви з не з українським серцем, а з радянським серцем, на жаль. Оператори ставлять дивні питання чи є в аді паспорті ІПН. Ви учора народились чи що?

Після такого боюсь довірити гроші, бо щось наробити можуть.
Callla 2 июля 2025, 15:03
Моя порада не зв’язуйтесь з цим банком. Карту з грошима заблокували і не хотять їх повертати. При реєстрації не запрошували кодове слово, але коли заблокували. То кажуть що без цього слова не зможуть розблокувати. Треба їхати у відділення яке знаходиться в сусідній області.
Banko Pad 5 июня 2025, 22:28
Кілька років тому відкрив онлайн картку, робив собі перекази з революта на картку цього банку в доларах, конвертував в гривню (бо курс був вигідний) і кидав на глобус (бо в них кешбек). Кілька місяців тому додаток заблокували, звісно заблокували і рахунку, звертався на гл сказали що бан за шахрайські дії, до слова підтримка ну дуже неосвічена, нічого не знають, написав на пошту, тиждень чекав відповідь, написав до вайбер чату, щоб мені відповіли на пошту 🤣, відповідь отримав запросили документи підтверджуючі платежі, я запитав за які саме, мені треба дати, бо я не буду висилати кілька сотень платіжок, та які саме документи, зарплата офіційно понад 60 тис грн, тобто не проблема надати документи підтвердження про дохід, вже 2 чи третій місяць чекаю на відповідь які ж саме платежі їм там стали підрзрілі 🤭 перекази були кілька десятків доларів на місяць зазвичай, СВОЇХ чесно зароблених грошей, ну міняв я у вас валюту і кидав на СВОЮ іншу картку, що тут такого? Ця боротьба з дропами та відмиванням коштів якось по дебільному працюю, тцк якось до 2 млрд собі на хабарі взяли, і все ок, а мені за обміни своїх 30 баксів блок. Та й ок той блок, але ж підтримка це жесть, реально дуже затягнуті там сидіть, я не розумію за що їм там платять.
Fktyfctvxtyrj 30 апреля 2025, 11:42
30.04.2025 при совершении оплаты за товар, на карту ФОП Приват банка в сумме 13997 грн, расчет комиссии отобразился в приложении 0,5%, а списал карты-5% 734,85 грн
Тем самым Банк нарушил мои права потребителя, ввел меня в обман и ввел меня в затруднительное материальное положение из-за непрозрачного раскрытия информации. Это имеет признак нарушения прав потребителей финансовых услуг.
Обратившись непосредственно сразу, с просьбой отменить операцию, мне отказали, хотя операция несколько минут находится в обработке., в колл центре оставлена жалоба и требование вернуть комиссию, по вине Банка которая удержана.
ekosarev 29 апреля 2025, 9:36
Найнедружній банк до своїх клієнтів, який я знаю в Україні за 30 років роботи з банками.

1. 2 роки тому дистанційно відкрив депозит, перерахувавши гроші з рахунку в іншому банку.
2. Коли депозит повернувся на мій рахунок, вони вимагали актуалізації з приходом до банку, чого я зробити не міг, перебуваючи за кордоном.
3. Спочатку відмовили у віддаленій актуалізації. Я вимагав письмову відмову, щоб звернутися до НБУ. Після цього виявилося, що можна зробити віддалену актуалізацію. Сам процес актуалізації зайняв тиждень, а гроші на рахунку були заблоковані на рік.
4. При переказі моїх депозитних коштів із мого рахунку на мій рахунок в іншому банку знімає 1%.
5. Маючи відкритий активний рахунок, і вже пройшовши актуалізацію, неможливо віддалено отримати інтернет-карту.
Полезный комментарий
Fantomas2020 29 апреля 2025, 10:20
В этом банке дистанционно, не посещая отделения банка, открывал депозиты. Для открытия депозита онлайн открывалась карта GREEN, на которую зачислялись деньги с других банков, а далее с карты GREEN деньги перечислялись на депозит. По окончании депозита деньги возвращались на карту GREEN. Далее без комиссии выводил деньги переводом (не IBAN) на карты в других банках. При переводе на карты в других банках нужно учитывать месячный лимит суммы без комиссии (на сегодня: на картки емітовані іншими банками¹⁵ Не тарифікується до 40 000 UAH, 2,5% від суми платежу — після 40 000 UAH). С тарифами на карту GREEN можна ознакомиться здесь: https://creditdnepr.com.ua/sites/default/files/taryfy_kartky_green_diyut_z_01_kvitnya.pdf

Курс валют в Банке Кредит Днепр

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.8
USD 42.1 42.47
Все курсы банка

Курс валют в Банке Кредит Днепр

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.8
USD 42.1 42.47
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Банк Кредит Днепр 💰 / Отзывы о Банке Кредит Днепр 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Банке Кредит Днепр, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.