×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Регулярно исчезают средства со счета
Написать комментарий
Жах!
Комментарии (1)
Неправомірне запит на документи та обмеження в користуванні
Написать комментарий
Додаток перестав нормально працювати
Неодноразово писав на тех.підтримку, в результаті оновлення додатку випускають, а проблема так і не вирішується.
Написать комментарий
нормально.
Написать комментарий
Отвратительный банк
Как в *** вступил, худший банк в Украине
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Написать комментарий
Банк перекладає недосконалість внутрішніх процесів на плечі клієнтів. Це жахливо.
Гроші скидали на мою картку. Знаючи що в данному банку постійно випливають підводні камені в найпростіших речах я перевів довірені мені загальні кошти на окремий рахунок, мобільні заощадження, щоб не плутати їх з власними. Але цього виявилося недостатньо щоб їх відокремити, як виявилося банк на власний розсуд може їх переводити між рахунками як йому заманеться.
Суть в тому що гроші я перевів на, мобільні заощадження, 24-го числа більше і транзакцій ніяких не було в цей день, що може піти не так? Так ні 22-го числа була транзакція списання коштів і вони вирішили її провести 24го причому гроші списати не з основного рахунку, а з додаткового. Так брєд, спробую пояснити їхню відповідь на пальцях. 22го я перевів з монобанку на агріколь умовні 10грн, витратив в магазині 10грн. Все. Але вони цю операцію по рахунку проводять 24го, бачать що на моєму основному рахунку не вистачає і беруть частину з додоткового. Потім 25го розуміючи що списали гроші не вірно повертають мені ті кошти що були списані з додаткового рахунку, але не на додатковий рахунок, а на основний.
Я цього звичайно не підозрюю бачу в мобільному додатку залишок на основному рахунку і витрачаю його, бо це ж мої кошти.
А потім з’ясовується що в зібраних коштах не вистачає певної суми, яку я звичайно покладу туди де вона має бути. АЛЕ чому через недосконалість процесів у банку я маю потрапляти в такі ситуації?
До речі це вже другий випадок ускладнення життя клієнтів при проведенні елементарних процедур.
Минулого разу ми також збирали кошти на мою картку. А потім я перевів всю суму на картку монобанку колезі якому збирали. Так от через деякий час з мене списується комісія в 0,5% відсотка від суми переводу (прийшлося покрити цю комісію з власних коштів, бо картка тоді ще й в мінус пішла). В чому проблема вказувати зразу суму комісії при транзакції загадка для мене (потім після моєї скарги вони це виправили, але мені від того не легше). До цього я мільйон разів переводив власні кошти з дебетової картки агріколя на дебетову картку монобанку і комісії не було. На моє питання якого біса банк не повідомляє про зміну правил повідомленнями в тому ж мобільному додатку СА+ мені відповіли що опублікували їх на сайті. Ну мені робити ж нема чого щоб на постійній основі їх сайт перечитувати. А в додаток сповіщеннми ми вам надішлимо рекламу, а не зміни в умовах обслуговування, які банк змінив в односторонньому порядку.
На будь які заперечення і обурення в банку звичайно знайдеться пункт договору на який ви погодилися при відкритті рахунку. Але це не клієнтоорієнтовність.
На додачу можу ще додати що при моїй розмові зі службою підтримки, а саме Ігорем Славніцьким він звичайно наче все пояснив з точки зору банку, але при розмові нервував підвищуючи тон. В мене відчуття після розмови наче якийсь клієнт-баран телефонує в службу підтримки і вимагає пояснити, чому так, а ми ж в кол центрі так класно каву пили до цього.
Вишенькою на торті було те що коли я залишив скаргу і попросив надати мені відповідь письмову. Виявилося що зробити це я можу тільки прийшовши в відділення не дивлячись на те що банк мене ідентифікував як клієнта. Тобто вести розмову по телефону про рух моїх коштів ми можемо, а щоб отримати письмову відповідь то тільки через письмову заяву?! Ок. Надайте відповідь на мою електронну пошту, яку я вказав коли відкривав рахунок. Тут мене взагалі убило, ми це може зробимо, а може і не зробимо то вже як заманеться співробітнику що буде розглядати скаргу.
Написать комментарий
Банк надає хибну інформацію
Коли відкривали рахунок то запевняли, що можу знімати будь-яку суму в інших банках, адже їх банкоматів у м. Запоріжжі дуже мало (але з’ясувалося, що можу за своїм тарифом знімати не більше 20 тис).
Звертаючись на гарячу лінію у жовтні 2022, перебуваючи у іншому місті де відсутні банкомати цього банку, попросив надати допомогу у зняті коштів, так щоб було без комісії, адже навіть перекидання коштів з карти на карту стягує 0,5%. Мені допомогли усе чудово, підказали у які банкомати можу дістатись, але через 3 дні з мене було знято 45 гривень за зняття коштів. Вони зняли кошти за кожну транзакцію по 10 грн. і за перегляд балансу 5 грн. У банку свідомо надають хибні відомості.
Більшість не розуміє формату роботи банку у якому вони працюють, не можуть надати чітку інформацію, щодо комісій.
У банку спілкуються здебільшого російською мовою.
Комментарии (1)
Корпекс ЖАХЛИВИЙ!!! послуги жахливі!!!
Корпекс просто жахлива програма, не всі платежі проводить, додзвонитися на лінію обслуговування нереально, щось зробити нереально.
Всюди потрібно 100500 папірців.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
Не хотят открывать депозит второе отделение Запорожье
Сотрудницы банка в Хортицком жилмассиве, говорили, что открывают депозит только до 11.00.
Но с 09.00 до 11.00 либо нет света, либо тревога.
Целый декабрь месяц 2022 я ходил в отделение, чтобы открыть депозит.
И вот 30 декабря 2022 года в 10.00 закончилась тревога и есть свет.
Одна сотрудница сидит без дела, клиентов нет.
Я сказал, что хочу открыть депозит!
Мне в ответ: «А, Вы, записаны?»
Оформить мне депозит отказалась, так как я не записан и она ждёт клиента, которого нет!
Я целый месяц ходил в банк «Кредиагриколь», чтобы записаться в очередь?
Ранее мне дали визитку, чтобы я зря не ходил месяцами в вечно закрытое отделение в Хортицком жилмасиве, в городе Запорожье.
А о том, что ещё нужно записываться в очередь не говорили!
Почему сотрудники банка второго отделения города Запорожья издеваются над вкладчиками, которые хотят открыть депозит?
Когда прекратят издеваться над вкладчиками и начнут открывать депозиты?
Написать комментарий
Неправомірно стягнули абонплату по карті
Прохання НБУ перевірити банк на дотримання умов та неправомірне списання абонплати по карті.
Написать комментарий
Звичайний європейський банк
Написать комментарий
Некомпетентні співробітники,
Що я можу сказати? Скільки йому там років? От на стільки в нього і якість процесів, як було 100років тому.
Ситуація. Прив’язав картку для оплати You Tube Premium, постійні відмови при оплаті (всі ліміти вимкнув у застосунку), подзвонив на гарячу лінію сказали що їхня внутрішня проблема була, наче виправили. Проблема залишилася. Дзвоню ще раз, мені вже по іншому відповідають, наче в застосунку можна виключити ліміти тільки по Україні, а для вимкнення лімітів оплати послуг за кордон треба дзвонити на гарячу лінію. А я що робив перед цим?!
Вирішив питання сам- підвязав під гугл картку моно))
Інша ситуація. Оплатив товар на сайті в Україні. Передзвонили- кажуть немає в наявності. Ок буває. Гроші не повертаються і не повертаються. Дзвоню в магазин- все перерахували. Дзвоню в банк, вам все повернули тиждень тому. Ок. Як я можу це побачити- ніяк. У виписці це не відображається. Побачити ви цого неможете. Взагалі Ви мали побачити що кошти повернулися. Тобто я сам винен що не відслідковую кожню гривню в голові, скільки було, скільки стало… А хіба не для цього історія транзакцій!!!
Висновок СА+ недороблений застосунок, компетенція консутантів на 3-.
Написать комментарий
блокування рахунку
Разом з менеджером встановили можливу причину блокування і направили всі необхідні документи в головний офіс. Відповіді немає вже 8 робочих днів.
Тепер емоції — я впо і разом зі мною ще проживає сім«я з дітьми, мої довоєнні друзі, яким я намагаюсь допомогати. І що робить банк? забирає и мене гроші навіть без пояснень ще й вибудовує навколо непробивну стіну. Навіть звертатись невідомо куди.
Написать комментарий
Неправомірне відмовлення в соціальному рахунку
Комментарии (2)
Відморожені працівники
Написать комментарий
Обслуговування пеесіонерів
Під час війни банк виїхав, картку відкрили у Ощаді. А от із Кредіагриколь приходили смс про зняття 10 грн кожного місяця. Коли я запитала, яким чином закрити картку, ніякої процедури онлайн закриття не існує. Тобто бабуся повинна зареєструватися в електронній пошті, роздрукувати угоду, підписати і відправити до банка. Якщо зважати на те, що з нашого міста більшість контор повиїзжало, їй потрібно пройти сім кіл. Я все зроблю для матері.
Але які ж вони бюрократи. Причому поки не отримають заяву про закриття рахунку, кошти будуть списувати.
Це останній банк, куди я буду звертатися у випадку вибору. Все робиться для банку, а не для клієнта. Оцінку якщо можливо поставила б нуль.
Написать комментарий
Окипной 4а Агриколь консультации 0 по 5 бальной
Ставлю 0 по 5 бальной оценке, так как 2 раза обратился к сотрудникам, ждать, люди привыкли ожидать и в этом банке норма бездумное ожидание.
Вопрос у меня простой сколько дней печатаются карты и какие условия по дебетным, но меня за 10 мин так и не проконсультировали
HRD, HR не обладают квалификацией достаточной для создания достаточного количества сотрудников и оперативного консультирования клиентов
У меня 12+ лет банк на букву А. Где оперативно и быстро меня обслуживают.
И вот решил узнать и открыть карту в другом ещё банке карту для платежей
Такой мой опыт, расскажите про Ваш, так постоянно в банке, или есть отделения где качественно и удобно для клиентов консультируют?
Я не клиент, и серьезно задумался, а хочу ли я быть в таких очередях в будущем.
С чем решил поделится и с Вами, может там беда с HR специалистами или не настолько клиенты полезны.
Комментарии (1)
Обслуживание нормальное
Написать комментарий
Неверная информация
Покупки € ро На входе горит курс 39
Когда входишь помещение кассам
Курс 38.50
Напрасно потраченное время
Написать комментарий