Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Креди Агриколь Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Yevhenii090191 14 февраля 2023, 3:03
Приложение живёт своей жизнью, хочет в просрочку загонит, хочет кредиту добавит. Отделения работают с вами только после жалобы на горячую линию. Все пытаются вас побыстрее отфутболить. Чтоб закрыть карту нужно ждать пол месяца пока вам не сформируют платёж за последний месяц

Как в  *** вступил, худший банк в Украине
Минфин
Ответ администратора
14 февраля 2023, 11:52
Відгук зарахований (на 14.02.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
VictorR 30 января 2023, 13:13
Ситуація наступна. Вирішили на роботі зібрати певну суму грошей для колеги.
Гроші скидали на мою картку. Знаючи що в данному банку постійно випливають підводні камені в найпростіших речах я перевів довірені мені загальні кошти на окремий рахунок, мобільні заощадження, щоб не плутати їх з власними. Але цього виявилося недостатньо щоб їх відокремити, як виявилося банк на власний розсуд може їх переводити між рахунками як йому заманеться.
Суть в тому що гроші я перевів на, мобільні заощадження, 24-го числа більше і транзакцій ніяких не було в цей день, що може піти не так? Так ні 22-го числа була транзакція списання коштів і вони вирішили її провести 24го причому гроші списати не з основного рахунку, а з додаткового. Так брєд, спробую пояснити їхню відповідь на пальцях. 22го я перевів з монобанку на агріколь умовні 10грн, витратив в магазині 10грн. Все. Але вони цю операцію по рахунку проводять 24го, бачать що на моєму основному рахунку не вистачає і беруть частину з додоткового. Потім 25го розуміючи що списали гроші не вірно повертають мені ті кошти що були списані з додаткового рахунку, але не на додатковий рахунок, а на основний.
Я цього звичайно не підозрюю бачу в мобільному додатку залишок на основному рахунку і витрачаю його, бо це ж мої кошти.
А потім з’ясовується що в зібраних коштах не вистачає певної суми, яку я звичайно покладу туди де вона має бути. АЛЕ чому через недосконалість процесів у банку я маю потрапляти в такі ситуації?

До речі це вже другий випадок ускладнення життя клієнтів при проведенні елементарних процедур.
Минулого разу ми також збирали кошти на мою картку. А потім я перевів всю суму на картку монобанку колезі якому збирали. Так от через деякий час з мене списується комісія в 0,5% відсотка від суми переводу (прийшлося покрити цю комісію з власних коштів, бо картка тоді ще й в мінус пішла). В чому проблема вказувати зразу суму комісії при транзакції загадка для мене (потім після моєї скарги вони це виправили, але мені від того не легше). До цього я мільйон разів переводив власні кошти з дебетової картки агріколя на дебетову картку монобанку і комісії не було. На моє питання якого біса банк не повідомляє про зміну правил повідомленнями в тому ж мобільному додатку СА+ мені відповіли що опублікували їх на сайті. Ну мені робити ж нема чого щоб на постійній основі їх сайт перечитувати. А в додаток сповіщеннми ми вам надішлимо рекламу, а не зміни в умовах обслуговування, які банк змінив в односторонньому порядку.

На будь які заперечення і обурення в банку звичайно знайдеться пункт договору на який ви погодилися при відкритті рахунку. Але це не клієнтоорієнтовність.

На додачу можу ще додати що при моїй розмові зі службою підтримки, а саме Ігорем Славніцьким він звичайно наче все пояснив з точки зору банку, але при розмові нервував підвищуючи тон. В мене відчуття після розмови наче якийсь клієнт-баран телефонує в службу підтримки і вимагає пояснити, чому так, а ми ж в кол центрі так класно каву пили до цього.

Вишенькою на торті було те що коли я залишив скаргу і попросив надати мені відповідь письмову. Виявилося що зробити це я можу тільки прийшовши в відділення не дивлячись на те що банк мене ідентифікував як клієнта. Тобто вести розмову по телефону про рух моїх коштів ми можемо, а щоб отримати письмову відповідь то тільки через письмову заяву?! Ок. Надайте відповідь на мою електронну пошту, яку я вказав коли відкривав рахунок. Тут мене взагалі убило, ми це може зробимо, а може і не зробимо то вже як заманеться співробітнику що буде розглядати скаргу.
Aleks345 20 января 2023, 17:22
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Слободская, 49
Банк вводить клієнтів в оману, і з цим зустрічався багато разів у цьому банку.
Коли відкривали рахунок то запевняли, що можу знімати будь-яку суму в інших банках, адже їх банкоматів у м. Запоріжжі дуже мало (але з’ясувалося, що можу за своїм тарифом знімати не більше 20 тис).
Звертаючись на гарячу лінію у жовтні 2022, перебуваючи у іншому місті де відсутні банкомати цього банку, попросив надати допомогу у зняті коштів, так щоб було без комісії, адже навіть перекидання коштів з карти на карту стягує 0,5%. Мені допомогли усе чудово, підказали у які банкомати можу дістатись, але через 3 дні з мене було знято 45 гривень за зняття коштів. Вони зняли кошти за кожну транзакцію по 10 грн. і за перегляд балансу 5 грн. У банку свідомо надають хибні відомості.
Більшість не розуміє формату роботи банку у якому вони працюють, не можуть надати чітку інформацію, щодо комісій.
У банку спілкуються здебільшого російською мовою.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lyblygutia 5 января 2023, 14:43
Ні в якому разі не звертайтесь в даний банк.
Корпекс просто жахлива програма, не всі платежі проводить, додзвонитися на лінію обслуговування нереально, щось зробити нереально.
Всюди потрібно 100500 папірців.
Минфин
Ответ администратора
7 января 2023, 10:25
Відгук не зарахований (на 07.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Oleksii Alexey 30 декабря 2022, 11:39
Хочу открыть депозит в банке« Креди агриколь».
Сотрудницы банка в Хортицком жилмассиве, говорили, что открывают депозит только до 11.00.
Но с 09.00 до 11.00 либо нет света, либо тревога.
Целый декабрь месяц 2022 я ходил в отделение, чтобы открыть депозит.
И вот 30 декабря 2022 года в 10.00 закончилась тревога и есть свет.
Одна сотрудница сидит без дела, клиентов нет.
Я сказал, что хочу открыть депозит!
Мне в ответ: «А, Вы, записаны?»
Оформить мне депозит отказалась, так как я не записан и она ждёт клиента, которого нет!
Я целый месяц ходил в банк «Кредиагриколь», чтобы записаться в очередь?
Ранее мне дали визитку, чтобы я зря не ходил месяцами в вечно закрытое отделение в Хортицком жилмасиве, в городе Запорожье.
А о том, что ещё нужно записываться в очередь не говорили!
Почему сотрудники банка второго отделения города Запорожья издеваются над вкладчиками, которые хотят открыть депозит?
Когда прекратят издеваться над вкладчиками и начнут открывать депозиты?
Ils2018 21 декабря 2022, 17:44
Отделение по адресу: Винница, ул. Пирогова, 9
Прохання розібратися з тим, що банк вводить в оману клієнтів. В мене преміум пакет, однак за весь період часу банк так і не виконовав умови, які він прописав. Вже 2 місяць не відповідають на мої запити, щоб надали відповідь скільки разів було моїх звернень, щоб банк виконав нарешті умови.
Прохання НБУ перевірити банк на дотримання умов та неправомірне списання абонплати по карті.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
cobifev 18 декабря 2022, 17:44
Була картка банку, але її термін вичерпано. Думав перевипустити, але віділення працюють з 9 до 17 — з роботою ніяк не зручно їхати на інший край міста, не вихідний же брати! Думав зробити це онлайн, бо потрібен лише перевипуск, я ж ідентифікований — в контакт центрі сказали приходити…Ну таке… В цілому карткою актино не користувався, але працювала… Лише комісії у них як для мене зависокі… моно значно вигідніше… Жирний плюс віж мене — що пішли в березні з росії… а так європейский банк — дорого, довго, надійно))))) Зараз багато хто зрозумів, що сервіс українських банків — це просто топ в зрівняннні з іншии)
VictorR 8 ноября 2022, 17:40
Клієнт банку десять років.
Що я можу сказати? Скільки йому там років? От на стільки в нього і якість процесів, як було 100років тому.

Ситуація. Прив’язав картку для оплати You Tube Premium, постійні відмови при оплаті (всі ліміти вимкнув у застосунку), подзвонив на гарячу лінію сказали що їхня внутрішня проблема була, наче виправили. Проблема залишилася. Дзвоню ще раз, мені вже по іншому відповідають, наче в застосунку можна виключити ліміти тільки по Україні, а для вимкнення лімітів оплати послуг за кордон треба дзвонити на гарячу лінію. А я що робив перед цим?!
Вирішив питання сам- підвязав під гугл картку моно))

Інша ситуація. Оплатив товар на сайті в Україні. Передзвонили- кажуть немає в наявності. Ок буває. Гроші не повертаються і не повертаються. Дзвоню в магазин- все перерахували. Дзвоню в банк, вам все повернули тиждень тому. Ок. Як я можу це побачити- ніяк. У виписці це не відображається. Побачити ви цого неможете. Взагалі Ви мали побачити що кошти повернулися. Тобто я сам винен що не відслідковую кожню гривню в голові, скільки було, скільки стало… А хіба не для цього історія транзакцій!!!

Висновок СА+ недороблений застосунок, компетенція консутантів на 3-.
OksanaBuzuluk 8 ноября 2022, 11:09
мій рахунок ФОП було заблоковано без попередження і оголошення причин. Побачити це у CABiNET неможливо. Я дізналась про це намагаючись перевести кошти з рахунку ФОП на особовий рахунок.
Разом з менеджером встановили можливу причину блокування і направили всі необхідні документи в головний офіс. Відповіді немає вже 8 робочих днів.
Тепер емоції — я впо і разом зі мною ще проживає сім«я з дітьми, мої довоєнні друзі, яким я намагаюсь допомогати. І що робить банк? забирає и мене гроші навіть без пояснень ще й вибудовує навколо непробивну стіну. Навіть звертатись невідомо куди.
belera 7 ноября 2022, 10:47
Банк відпомив в відкривання соціального рахунку для дитини інваліда, також відмовилися дати пояснення. Служби безпеки банку не сподобалися дані супруга і вони відмовили йому в відкриванні рахунку. Ми запросили в пісьмовому вигляді пояснення цього відмовлення, чим саме руководствується банк, але нам відповіли що банк нікому нічого не пояснює. Адже ж це соціальний рахунок — вони не мають право в ньому відмовляти без дуже серьйозних пояснень. В нас не має ні боргів, нічого. До тогож в супруга є відкритий рахунок по якому не було ніколи запитань. Чи правомірно що банк відмповляє в соціальному рахунку? Це ж шахрайство. Одне діло коли фіз ліца рахунок — а тут соціальний рахунок на дитину. Я ні кому не раджу цей банк і будемо закривати всі свої рахунки — цей банк шахраїв і дуже сподіваюсь що візмуться за всі незаконні дії банків і оштрафують їх.
wdb463 4 ноября 2022, 1:24
Працівницки у відділеннях окрім того, що абсолютно некомпетентні, так ще й «відморожені» за поведінкою своєю. Відповідь на лист електронною поштою займає щонайменше декілька днів (та й те тільки після скарги на гарячу лінію), не кажучи вже про якісь нагальніші операції. Досвід співпраці з 24-м відділенням у Києві змусив перейти до 15-го відділення. Відношення те саме — нічого не змінилось. Тим часом на гарячій лінії з обслуговування корпоративних клієнтів працівники реагують доволі оперативно і, що найголовніше, завжди проявляють чемність і повагу (на відміну від працівників відділень). Складається враження, що структура Креді Агріколь в Україні вибудована таким чином, що права рука не знає що робить ліва. Декларації про «особистих приватних менеджерів» VIP пакетів просто пустий звук, на них можете навіть не розраховувати. Керівники відділень — та сама історія, на компетентні рішення по своїм питанням можете не розраховувати.
Kamchatnaya 23 октября 2022, 18:32
Я з Покровська Донецької області. Колись у місті було відділення Кредіагриколь. Мама помилково зайшла саме до цього банку, щоб відкрити картку для отримання пенсії.
Під час війни банк виїхав, картку відкрили у Ощаді. А от із Кредіагриколь приходили смс про зняття 10 грн кожного місяця. Коли я запитала, яким чином закрити картку, ніякої процедури онлайн закриття не існує. Тобто бабуся повинна зареєструватися в електронній пошті, роздрукувати угоду, підписати і відправити до банка. Якщо зважати на те, що з нашого міста більшість контор повиїзжало, їй потрібно пройти сім кіл. Я все зроблю для матері.
Але які ж вони бюрократи. Причому поки не отримають заяву про закриття рахунку, кошти будуть списувати.
Це останній банк, куди я буду звертатися у випадку вибору. Все робиться для банку, а не для клієнта. Оцінку якщо можливо поставила б нуль.
Ans 18 октября 2022, 15:05
Отделение по адресу: Киев, ул. Р. Окипной, 4-А
Окипной 4а, очереди из 8−10 человек
Ставлю 0 по 5 бальной оценке, так как 2 раза обратился к сотрудникам, ждать, люди привыкли ожидать и в этом банке норма бездумное ожидание.

Вопрос у меня простой сколько дней печатаются карты и какие условия по дебетным, но меня за 10 мин так и не проконсультировали

HRD, HR не обладают квалификацией достаточной для создания достаточного количества сотрудников и оперативного консультирования клиентов

У меня 12+ лет банк на букву А. Где оперативно и быстро меня обслуживают.
И вот решил узнать и открыть карту в другом ещё банке карту для платежей

Такой мой опыт, расскажите про Ваш, так постоянно в банке, или есть отделения где качественно и удобно для клиентов консультируют?

Я не клиент, и серьезно задумался, а хочу ли я быть в таких очередях в будущем.

С чем решил поделится и с Вами, может там беда с HR специалистами или не настолько клиенты полезны.
xatogix 5 октября 2022, 10:14
Плохого не могу сказать. Брал в кредит компьютер года 1,5 назад. Погасил досрочно, никаких процентов не взяли. Очень порадовало мою жену. Оформила карту на 5 000 грн. Купили принтер. Дальше началась «сказка». Пока погашали, начислили какой-то процент, непонятно какой. Вроде разобрались какой, не смогла вовремя оплатить процент. 95 грн. смешная сумма, но в очереди жена простояла 3 часа. Хотите смейтесь, хотите нет, но проценты действительно высоковаты. На то он и Банк, что на «халяву» не работает. Обслуживание нормальное. Я бы лично взял бы там кредит еще раз, но жена, посчитав все плюсы и минусы, отказалась.
Strangers 4 октября 2022, 23:42
Неверно выставлен курс
Покупки € ро На входе горит курс 39
Когда входишь помещение кассам
Курс 38.50
Напрасно потраченное время
Inessa8 29 сентября 2022, 10:42
Отделение по адресу: Киев, ул. Юрия Ильенко, 75
Доброго дня. Хочу оскаржити обслуговування клієнтів в одному з відділенням банку. Треба було відкрити швидко рахунок в євро. Всі подробиці запитувала у менеджера які комісії та проценти наразі будуть. Відповіли що ніяких. Після зняття готівки на наступний день по картці мінус. Я гадаю що комісія повинна бути в день зняття готівки. Сказали що комісія за зняття готівки. Чому менеджер не надав прозору інформацію за комісію. Прошу віриш ти це питання та списати комісію з мого карткового рахунку.
Завчасно дякую
solay 15 сентября 2022, 11:54
Оформила у Креді Агріколь картку з пакету Voyage через привабливі умови для поїздки за кордон. На сайті зазначено, що якщо робити покупки карткою понад 4 тис. гривень на місяць, то абонка за картку зніматись не буде. У серпні операцій за даною карткою провела на суму понад 5 тисяч, але все одно банк списав 175 гривень за корисування пакетом. Як після такого вірити банку? Розчарували ((
nikitash 14 сентября 2022, 18:53
— Февраль 2022, 24 число — кредиными средствами карты пользоваться нельзя. Первое сообщение об этом банк прислал аж 27 числа. Сейчас середина сентября 2022 — средства для пользования всё ещё недоступны.
— Апрель 2022. 16 число — повальные сообщения о долгах по всем клиентам о просьбе закрыть кредит. 19 число «внезапно» сообщения о возобновлении начислении процентов
— Май 2022. Обновление мобильного приложения. В нём (внезапно тоже) уже нет информации о начисляемых процентах по картам, о точной сумме долга закрытия карты, а для авто и ипотечных кредитов даже нет информации о том, когда и сколько вы вносили платежи. Т. е. у вас полностью отсуствуют инструменты доказательств, что вы вообще что-то вносите и покрываете по своим долгам. До начала военных действий, как и в предыдущей версии приложения все эти данные были. Теперь в кол центре подобные на вопросы направляют в отделения банка (благо, они начали открываться). Со счёта периодически снимаются разные суммы банком. Т.к. информации о том почему такие суммы и как они расчитыватся в приложении больше нет — идём в отделение банка. Три дня попыток в отделении посчитать проценты и суммы снятия на основании выписок по счёту ни операторы, ни сам директор отделения не смогли. На вопрос — сколько нужно внести на счёт денег, чтобы «выйти в ноль» ответить не смогли. На просьбу просто закрыть счёт — дословно со слов директора — «Положите на 200−300 гривен больше» и тогда через 2 (!) месяца все необходимые проценты снимутся и вы всё узнаете". Ок, кладём, запрос на закрытие счёта принимают и через неделю в приложении светится закрытый счёт с позитивным балансом))).
— Сентябрь 2022. Всё ещё позитивный баланс. Звонки в кол центр с просьбой перевести куда нибудь оставшиеся средства. Варианты ответов дословно в зависимости от дня звонка:
1. «Мы не можем перевести средства, т.к. счёт закрыт».
«А как вы закрыли счёт с позитивным балансом?»
«Не знаем!»
2. «Вы не можете перевести средства, т.к. у Вас (!) неверно отображается сумма в приложении. Вы видете положительный баланс, но там НОЛЬ»
«Т.е. в приложении банка неверно отображается сумма средств на счету уже более 2х месяцев?»
«Да».

Итоги:
— в приложении банка суммы долгов, проценты, даты и суммы пополнения Вам не доступны
— в отделении банка Вам могут дать детальную выписку по счёту, но не могут рассчитать, объяснить и сообщить начисляемые проценты и конкретную сумму долга
— в кол центрах доступные по счетам цифры не соответствуют тому, что показывает мобильное приложение
— вы просто не можете вывести Ваши же средства в процессе закрытия счёта

Выводы.
Война конечно же всех нас сильно зацепила и все сейчас в больших убытках. Увы, данный банк показал, что он не готов преодолевать сложности вместе со своими клиентами. Ок, нет возможности кредитовать, ок, надо повышать проценты, ок много чего… Но увод в тень банковских транзакций от сових же пользователей и нежелание объяснять свои действия, хотя бы постфактум это путь на выход.

Слава Україні!

Ниже форма, в которой можно выделить только одно отделение. Картина одинаковая в Киеве, Черкассах, Харькове.
natil 3 сентября 2022, 18:45
хотіла по процедурі відновити пароль, а вони тупо заблокували мені додаток і дзвонити на гарячу лінію, яка не працює на вихідних.В банкоматах не завджи знімеш кошти.Додаток тугий.Комунальні оплату набирати вручну.Якби не зарплатний проект, то відразу б відмовилася.Після монобанку цей банк-одні нерви.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
olegkir 23 августа 2022, 0:29
одни із найкращих мобільних застосунків для банків, які в мене були. прекрасно працює на Айфоні

Курс валют в Креди Агриколь Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.1
PLN 10 10.25
USD 41.1 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Креди Агриколь Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.1
PLN 10 10.25
USD 41.1 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Креди Агриколь Банк 💰 / Отзывы о Креди Агриколь Банке 📝