×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Ужасное обслуживание
— персонал массово неграмотный;
— добила невозможность снятия заранее заказанных денег с депозита.
Написать комментарий
Повністю довіряю
с 2007 года. Доверие мое они пока еще не потеряли))))
Написать комментарий
Уваги 0
Написать комментарий
банку срочно нужна проверка НБУ за работой
операционист который со мной общается в почте, даже не утруждается ответить на вопрос клиента.
Комментарии (2)
Про відношення до клієта
Неприємно вражає відношення банку до своїх клієнтів та НЕ бажання міняти свої процедури з оглядом на поточну сітуацію в країні.
Три рази зв’язувалася з банком з приводу обслуговування клієнта, який зараз мешкає в окупації, коригування способів комунікації (комунікація можлива тіки через месенджер).
Зробили дістанційну проміжну ідентифікацію, зробили необхідну транзакцію.
І після цього клієнт отримує повідомлення про необхідність актуалізації ідентифікаційних данних, для чого необхідно ЗВЕРНУТИСЯ ДО НАЙБЛИЖЧОГО ВІДДІЛЕННЯ БАНКУ.
А де в ТОТ є відділення банку?
Я вже не кажу, що клієнту 86 років та кожне таке повідомлення приводе до стресу, якого й так сьогодні достатньо.
Написать комментарий
Співробітник та клієнт банку
Гарний офіс. Круті велком паки для новачків. Доброзичлива атмосфера. Нові, сучасні відділення.
Відчувається демократичний підхід керівництва до працівників. Рекрутери були завжди на зв’язку зі мною, по любих питаннях. Стабільний роботодавець, який навіть під час війни переглядав ЗП, виплачував премії та додаткову допомогу. Штат не було скорочено. Навпаки людей намагались з різних регіонів перевести на інші посади. Багато роботодавців це робили? В мене багато колег, які працюють в Креді Агріколь вже 5−10−15 років. Я думаю, що це вже говорить багато про що. Тому я розумію, що звертати увагу на погані коментарі — це невдячна справа. У кожного свій досвід, і шкода, що у когось він негативний. Бажаю усім миру та знайти ту компанію, в якій вам буде на правді комфортно працювати!
Зрозуміло, завжди є мінуси, але всі знайомі, які тут працюють, здебільшого задоволені.
Написать комментарий
дуже погана робота операціоністів
підприємство виплачує зпл. всі податки (платіжні доручення) сплачено: ПДФО, ЕСВ, ВЗ, але! нажаль із за останніх змін у призначенні платежу, випадково, в платіжному дорученні по ВЗ (військовому збору) зазначено не ВЗ, а ЕСВ. підприємство надає лист-уточнення призначення платежу в банк з підписом та печаткою, що рекзівити зазначено вірно, а ось у призначенні цього платежу, просимо вважати вірним ЕСВ, а не ВЗ. банк провів частину виплати зпл, а частину відмовився! з коментарем, що не сплачено ВЗ! будь-які аргументи, щодо прохання подивитися на реквізити, взяти до уваги лист-уточнення, щодо призначення платежу, не діють. співробітники банку, телефонують і вимагають зробити незаконні речі! наприклад,
1. вони через касу банку поповнять від імені підприємства рахунок ВЗ!
2. пропонують зробити платіжне доручення на 1 гривню, щоб наче сплата була, але при цьому зняти комісію банка 100грн за платіжне доручення на 1грн!
вся ця ситуація продовжується з п*ятниці, по сьогодні. додатково співробітниця банку Юлія, фактично шантажує, що я зараз відбракую вашу платіжку по зпл, якщо ви не перерахуєте 1грн! це що за робота?
це як так для поважного європейського банку таке ставлення?
на моє питання, що, чи нададуть на мій письмовий запит, в якому зазначено, що просимо надати письмову відповідь, отримую відповідь від Юлії, що ні! це як так? що наглість співробітників відповідати від імені банку, що вони не будуть відповідати письмово на отриманий письмовий запит, щодо законних підстав відмови у проведенні частини зпл? при чому, частина проведена :) а ВЗ сплачено на всю суму зпл! це що за свавільство і ставлення до клієнта юр особи?
маю надію, що банк все ж таки не буде порушувати законодавство і надасть письмову обгрунтовану відповідь на отриманий запит у передбачені законодавством терміни.
23 відділення Київ.
Написать комментарий
Часте зависання
Написать комментарий
Відсталий сервіс, навтіь для VIP клієнтів
SWIFT платіж в 2023 році тільки фізично через касу! 11 років тому були в Приваті.
Долари з валютної картки не відправити — в Приваті і Моно можна.
Комісія за конвертацію в валюті при будь-яких валютних розрахунках і до того ж у виписці не привʼязана, йде окремо — до чого вона відноситься дуже довго встановлювати, якщо це можливо.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (1)
Комісія за зняття валюти та обідня перерва
Одразу скажу, що в цілому банк мені подобається, а друзі, які працюють в банківській сфері, кажіть що в плані умов праці Агріколь ТОП. В них навіть перерва на обід є) Власне за це перший мінус, бо мені ну дуже не зручно, відвідувати відділення, якщо в тебе графік з 9 до 18 (як і в банку) і перерва на обід теж тоді коли у банку. За весь мій досвід співпраці з 10 банками в Україні тільки тут така історія. Це не те щоб мінус, але особисто мені дуже не зручно. Хоча у відділенні казали що за гострої потреби можна домовитись.
Кредитку оформлюють тільки тим хто у них зп має, це не мінус, просто факт.
З Револютом банк не працює, теж просто факт.
Зняти з валютної карти кошти можна через гугл пей без оформлення пластику. Завжди є валюта.
Банкомати приймають готівку, не треба каса.
Ключова проблема і незадоволення, це низькі ліміти на зняття валюти. Я впевнений що це прописано у договорі, і я це пропустив, тому вина моя, а не банку, але я знімав депозит 2700 і купив ще 1300 доларів через онлайн купівлю, і заплатив за це щастя 16 доларів, які були зняті з мої картки через 2 дні. Ніхто мою увагу на це не звернув. Відверто дурнувата схема, враховуючи що депозит в місяць можна оформити на еквівалент 200 тис грн і ще на 50 тис купити валюту через картки (тобто десь 6700 доларів). І як їх зняти?)
Зараз банк розширює ліміти, але мої 16 доларів комісії за зняття 1000 доларів поверх місячного ліміту мені ніхто не поверне. На карті тепер -14 доларів (на дебетовій).
Отака от історія. Бажання працювати з банком зникло (
Написать комментарий
Продали мій кредит іншій компанії, а в УБКІ не хочуть анулювати свій запис.
Написать комментарий
обмен валют
Комментарии (3)
Гроші з рахунку списали, а до отримувача вони не дійшли
Гроші списали, а на рахунок в моно вони не зайшли. В моно сказали що в них з 1:30 до 22:30 платежі зараховуються миттєво. Та я і сам це знав бо користуюся і все норм завжди і швидко.
Ситуація клас ще й тому що я в іншому банку маю відсотки щодня сплачувати бо Агріколь не здатен за повний робочий день зробити переказ!
В цілому ряді банків (УніверсалБанк, ПриватБанк, Сенс-Банк, А-Банк, Ощадбанк, Райффайзен Банк Аваль, UKRSIBBANK, ОТП-Банк) перекази за реквізитами проходять миттєво завдяки новій системі економічних платежів СЕП. Але в Агріколі про таке не чули. І що ще гірше чути не хочуть, на зручність клієнтів їм начхати.
До всього ще в службі підтримки в месенджері щоб достукатися до людини треба пройти декілька разів ідентифікацію у їхнього Алекса. Це капець. Навіть зашквар банківської системи у вигляді Привату зараз клієнтоорієнтується.
Комментарии (1)
Постоянно не работает касса
Написать комментарий
Про програму КОРПЕКС
Написать комментарий
Восстановление номера
Написать комментарий
Неплохой банк
Написать комментарий
Банк тишком використовує ваші гроші
Взагалі рекомендую тричі обміркувати перед тим як з ними укладати будь-які угоди!
Написать комментарий
Не закривають мені рахунок!
Написать комментарий
Найгірший банк нашої країни!
Я маю кредитну картку і, відповідно, кредит (договір було складено в мирний час в місті, де наразі окуповано)!
Я нещодавно змогла виїхати на підконтрольну територію України. За час в окупації(через неможливість звернутися до банку та виплачувати кредит) утворилася задолженість.
Мені надійшли гроші на основну картку для проживання! І ці кошти були одразу заблоковані для оплати кредиту БЕЗ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОПЕРЕДЖЕННЯ!!!
Тобто я залишилися без коштів у чужому місті (без житла і їжі, з дитиною на руках)!
Тобто це підтримка банку і розуміння клієнтів з окупованої території?
Я зверталася на гарячу лінію і отримала відповідь, що якщо я заключала договір — то банк мав на це право!
Але я заключала договір у мирний час, а наразі — військовий!!!
Комментарии (11)