Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Городском Коммерческом Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
без оценки
varlo 22 октября 2014, 22:46
22 октября 2014

Вниманию клиентов!

УВАЖАЕМЫЕ КЛИЕНТЫ ПАО «ГОРОДСКОЙ КОММЕРЧЕСКИЙ БАНК»!

С 23 по 29 октября (включительно) 2014 года по техническим причинам отделение №23 ПАО «ГОРОДСКОЙ КОММЕРЧЕСКИЙ БАНК» не работает.

Приносим извинения за временные неудобства.

Более подробную информацию о сети отделений банка можно получить в круглосуточной поддержке Контакт центра.

С уважением, Руководство ПАО «ГОРОДСКОЙ КОММЕРЧЕСКИЙ БАНК»

www.citycommercebank.com/news/ne… 689455.htm

Т.е выплаты в Парусе закончились.
без оценки
kokon03 22 октября 2014, 22:31
3. Вимога 1 від _____________2014р. вх. № ___________________.
4. Вимога 2 від ______________2014р. вх. № ____________________.

Дата підпис

Шановні вкладники! Ініціативна група по введенню ТА буде працювати в Парусі на Мечникова, 2а і допомагатиме всім, хто не зможе самостійно написати вимоги та скаргу, або з інших питань.
Ми також напишемо колективну вимогу до НБУ про заборгованість банку перед вкладниками та будемо вимагати введення ТА (тимчасової адміністрації) на підставі Закону України про банки і банківську діяльність: Стаття 76. Віднесення банку до категорії неплатоспроможних.
У скарзі ми вкажемо суму заборгованості по всім вкладникам, і просимо всіх вас, повідомити нам суму вкладу, який вам не повернули, своє прізвище, № Договору та його дату, дату та вх.№ вимоги 2 та скарги до НБУ за допомогою СМС на тел. 050-747- 98-64, або повідомити особисто, прийшовши в Парус.
без оценки
kokon03 22 октября 2014, 22:29
Вимогу 2 потрібно теж зареєструвати в банку, взяти копію. Вам повинні надати таке повідомлення протягом 1-2 днів і не більше! Це не заява. Вам відмовлять в банку в наданні такого повідомлення. В той самий день, або якнайскоріше, потрібно направити щодо цього скаргу до НБУ.
3. Скарга до НБУ.

Голові НБУ
Гонтарєвій В.О.
від вкладника ПАТ «Міський комерційний банк»
ПІБ.__________________________________
Адреса_________________________
Тел.________________________

Скарга
про порушення законодавства у сфері банківської діяльності
ПАТ «Міський комерційний банк»

Повідомляю вас про те, що ПАТ «Міський комерційний банк» відмовляється надати мені письмове повідомлення про невиконання (неналежне виконання) моєї вимоги про повернення вкладу (депозиту) із зазначенням причини, дати взяття вимоги на облік, дати видачі повідомлення, прізвища, ім'я та по батькові уповноважених осіб і відбитка печатки банку, а також відмовляється повідомити мене про взяття вимоги на облік за відповідним позабалансовим рахунком №9806.
Таким чином, ПАТ «Міський комерційний банк» Банк грубо порушує "Інструкцію про застосування плану рахунків бухгалтерського обліку банків України", затверджену Постановою Правління НБУ від 17.06.2004 р. №280 стосовно позабалансового рахунку №9806 «Документи фізичних осіб, що не виконані в строк з вини банку» та порушує вимоги п.3.3. Постанови НБУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій з юридичними і фізичними особами» від 03.12.2003 № 516.
Прошу керівництво НБУ здійснити законні заходи реагування щодо порушень чинного законодавства України з боку ПАТ «Міський комерційний банк».

Додатки (копії):

1. Договір банківського вкладу № _________________ від __________ 201_р.
2. Виписка про залишок на банківському рахунку ( тобто, документальне підтвердженн
без оценки
kokon03 22 октября 2014, 22:27
а також повідомити про дату взяття моєї вимоги на облік за позабалансовим рахунком №9806 «Документи фізичних осіб, що не виконані в строк з вини банку» згідно „Інструкції про застосування плану рахунків бухгалтерського обліку банків України“, затвердженої Постановою Правління НБУ від 17.06.2004 р. №280 та згідно п.3.3. Постанови НБУ « Про затвердження Положення про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій з юридичними і фізичними особами» від 03.12.2003 № 516, яким встановлено:
«3.3. У разі невиконання (неналежного виконання) банком вимоги фізичної особи про повернення вкладу (депозиту) або його частини (документ на переказ/заява про повернення коштів тощо) (далі — вимога) банк зобов'язаний:
прийняти вимогу шляхом проставлення на ній: дати отримання, підпису уповноваженої особи, відбитка штампа банку та видачі фізичній особі письмового повідомлення про невиконання (неналежне виконання) цієї вимоги із зазначенням причини, дати взяття вимоги на облік, дати видачі повідомлення, прізвища, ім'я та по батькові уповноважених осіб і відбитка печатки банку;
взяти вимогу на облік за відповідним позабалансовим рахунком».
Додаток: копія вимоги від ___________ 2014р. вх. №_____________ (надати копію Вимоги 1).

Дата підпис
без оценки
kokon03 22 октября 2014, 22:20
а також повідомити мене про взяття вимоги на облік за відповідним позабалансовим рахунком 9806 «Документи фізичних осіб, що не виконані в строк з вини банку» згідно „Інструкції про застосування плану рахунків бухгалтерського обліку банків України“, затвердженої Постановою Правління НБУ від 17.06.2004 р. №280.

Дата підпис
без оценки
kokon03 22 октября 2014, 22:18
Вимогу 1. потрібно зареєструвати в банку, обов’язково взяти копію з вхідним реєстраційним номером банку. Далі, прийти до банку на наступний день, чи в день, вказаний вами у Вимозі 1, за грошима, які вам не віддають і письмове повідомлення також не надають. Тоді треба надати другу вимогу.
Вимога 2.
Голові правління
ПАТ «Міський комерційний банк»
Від _________________________
Адреса_______________________
Тел. _______________________

Вимога
про надання письмового повідомлення про невиконання розрахункового документа
Повідомляю вас про те, що сьогодні, ____________________ (дата) в день повернення моїх коштів згідно моєї Вимоги від _________________ вх. _______(вказати дату та вхідний № Вимоги 1) та згідно умов Договору № __________________ від _______ 2014р., мені було відмовлено в отриманні грошових коштів через касу банку в повному обсязі в сумі_________________________________________________________ грн.
Вимагаю надати мені письмове повідомлення про невиконання моєї вимоги про повернення вкладу із зазначенням причини, дати взяття вимоги на облік, дати видачі повідомлення, прізвища, ім'я та по батькові уповноважених осіб і відбитка печатки банку, а також повідомити про дату взяття моєї вимоги на облік за позабалансовим рахунком №
без оценки
kokon03 22 октября 2014, 22:15
Вимога 1.
Голові правління
ПАТ «Міський комерційний банк»
Від _____________________
Адреса_______________________
Тел. ________________________

Вимога
про виконання зобов'язань по банківському договору.

Вимагаю повернути протягом одного банківського дня _______________ 2014р. мої кошти в повному обсязі згідно умов Договору № __________________ від ___________201__р. в сумі__________________________ через касу банку в порядку, передбаченому п.3.3. Постанови НБУ « Про затвердження Положення про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій з юридичними і фізичними особами» від 03.12.2003 № 516, яким встановлено, що:
«3.3. Банки повертають вклади (депозити) та сплачують нараховані проценти у строки, що визначені умовами договору банківського вкладу (депозиту) між вкладником і банком.
За договором банківського вкладу (депозиту) незалежно від його виду банк зобов'язаний видати вклад або його частину на першу вимогу вкладника, крім вкладів, розміщених юридичними особами на інших умовах повернення, які встановлені договором».
У разі невиконання моєї вимоги про повернення вкладу (депозиту), вимагаю надати мені письмове повідомлення про невиконання моєї вимоги із зазначенням причини, дати взяття вимоги на облік, дати видачі повідомлення, прізвища, ім'я та по батькові уповноважених осіб і відбитка печатки банку;
jkvjy66 22 октября 2014, 12:56
Уважаемые вкладчики! В ноябре ВА введена не будет. Банк платит налоги в Фонд, сокращает отделения, проводит платежки, акционеры подкидывают для нас по 200 грн, и главное! банк не имеет задолженности по выплате депозитов (счет 9806 пуст).
Последний шанс для нас – показать НБУ колоссальную задолженность по выдаче вкладчикам депозитов. Для этого нужно написать 3 документа: 2 вимоги та 1 скаргу. В регіонах, скаргу в НБУ відправити замовним листом з повідомленням про вручення.
Ініціативна група по введенню ТА буде працювати в Парусі на Мечникова, 2а і допомагатиме всім, хто не зможе самостійно написати вимоги та скаргу, або з інших питань.
Ми також напишемо колективну вимогу до НБУ про заборгованість банку перед вкладниками та будемо вимагати введення ТА (тимчасової адміністрації) на підставі Закону України про банки і банківську діяльність: Стаття 76. Віднесення банку до категорії неплатоспроможних. У скарзі ми вкажемо суму заборгованості по всім вкладникам, і просимо всіх вас, повідомити нам суму вкладу, який вам не повернули, своє прізвище, № Договору, дату та вхідні номери вимоги 2 та скарги до НБУ за допомогою СМС на тел. 050-747- 98-64, або повідомити особисто, прийшовши в Парус.
Обов’язково приносьте з собою договори банківських вкладів.
ser1ks 21 октября 2014, 14:31
Расскажите, пожалуйста поподробнее, что такое ВА и его плюсы. В частности вернут ли проценты за срок депозита и как быстро произойдет выплата основной суммы.
без оценки
tn80 20 октября 2014, 11:16
Срок депозита истек в начале мая. С июня выплат нет. Что делать и куда обращаться? Может, есть кто-нибудь из Харькова с подобной проблемой? Поделитесь опытом. Непонятно, почему не вводится ВА в абсолютно неплатежеспособный банк??????????? Кому писать, куда стучать???????
klient67 19 октября 2014, 9:56
Кто-то знает, куда переезжает головной офис ССБ?
klient67 18 октября 2014, 22:14
_Хотя нет названия банка, но он подразумевается
maanimo.com/news/events/128314-glava-nbu-rasskazala-kakie-banki-budut-likvidirovany
без оценки
krendel 17 октября 2014, 15:26
Установлено новое ограничение на выдачу нала через кассу — 200 грн. Было 500(( (Если, конечно, в кассе есть деньги)
без оценки
svesdopad 16 октября 2014, 10:32
ВА может в ноябре и введут, а деньги отдадут когда, если их нет в ФГВФЛ. Будут тянуть неизвестно сколько! Хоть бы этот банк ОЖИЛ! ВАБ вроде национализируют.
без оценки
elenakia 15 октября 2014, 20:16
Ничего хорошего в свете последних событий не напишу. Срок депозита истек еще 28.02.2014, ничего не возвращали, пара пролонгаций и в итоге перевод средств на счет до востребования. Далее вдруг обнаружила, что даже требовать свои кровные в 46 отделении ССВ Кривого Рога не могу — его не стало, естественно, никто не предупреждал о закрытии! По «горячей линии» доброжелательно сообщили, что теперь мое отделение — это №43 в Днепропетровске, туда и обращайтесь! Наверное, можно легко угадать, как и куда пошлют там…
без оценки
Lenok1975iua 15 октября 2014, 9:51
начали судебный процесс с банком. первое заседании назначили на 13.10. мы пришли, представитили банка-нет. заседание перенесли на 27.10 и попросили нас лично отнести под роспись повестку а банк. отнесли. судья сказал, что дело 100% в нашу пользу. Что будет дальше не знаю. Мы проживаем. Г. Артёмовск Дон.обл. Отделения у нас работает.Но толку нет.
без оценки
SukhovoKobylin 13 октября 2014, 18:31
CCB не принимает депозиты, не выдает новые кредиты.
Ему разрешено только работать с кредиторами, чтобы вернуть часть средств.
Эти деньги он пускает на выплату вкладчикам в Парусе и немного в других городах (Львов).
Думаю, все «свои» уже давно забрали свои депозиты еще весной до ввода куратора.

Вопрос — зачем CCB оттягивать ВА и что-то платить вкладчикам, ведь можно поступить как Терра, например? Но ведь платят, оттягивают. Возможно, действительно есть какие-то договоренности с инвестором(ми), которые ждут результатов выборов плюс, что дальше с Россией будет?

Именно так. Кроме мелких выплат вкладчикам, договоренность банка с НБУ включает ещё пункт, что банк платит по вступившим в силу судебным решениям (исполнительным листам), а не бегает от взыскателей. Платит, правда, гривной. Но и это неплохо, по сравнению с некоторыми другими банками, которые не платят вообще никак. «Актив» тоже имел похожую договоренность с НБУ, но нарушил её в августе — вот и получил ВА в начале сентября. Хотя теоретически имел ещё возможности её некоторое время соблюдать.
Larisa02 13 октября 2014, 13:44
В июле этого года оплатила коммунальные услуги через терминал в этом банке (Городской коммерческий банк). Через месяц оказалось, что деньги на счёт коммунальной службы не пришли. Попросили найти платёжку. Прихожу в отделение, — и тут сотрудники банка стали придумывать разные причины, почему не могут выполнить мой запрос: то нет сотрудника, то еще что-то. Потом это отделение закрылось. В центральном история повторилась. В call-centre еще интереснее: запись к менеджеру аж на 2015 год и на данный они мне ничем помочь не могут. Еще и грубят.
Что делать?
без оценки
svetlana morozova 12 октября 2014, 10:35
Срок возврата депозита истек 12мая деньги забрать нельзя Уже пролонгировали 2 раза а теперь и сам Сити коммерцбанк исчез из города Ужгорода не сообщив своим клиентам о закрытии и почему НБУ не вводит временную администрацию и когда будут выполнены обязательства банка перед клиентами почему мне в письменном виде не обьяснят когда мне их вернут я все свои сбережения положила в этот банк 20000 грн а пенсия у меня аж 1000 грн поэтому меня возмущает циничность руководства У них проблемы а у меня Договор вклада -2630(16)158159 от 12 февраля 2014 г Морозова С К
без оценки
vik85 11 октября 2014, 23:48
Порядком осуществления операций с использованием специальных платежных средств, утвержденным постановлением НБУ №223 от 30.04.2010 г. специальное платежное средство определено как платежная карточка, мобильный платежный инструмент, который выполняет функцию средства идентификации с помощью которого держатель этого инструмента осуществляет платежные операции со счета плательщика или банка, а также иные операции, предусмотренные договором.

Тем же постановлением предусмотрено право банка устанавливать лимит/ограничение на сумму и количество платежных операций с использованием специальных платежных средств. Лимит на получение наличных по одной операции в сутки не может быть меньше чем двойной размер минимальной заработной платы (нынче 2 436 грн.). При этом лимит/ограничение по операциям с использованием специального платежного средства является обязательным условием договора на основании, которого предоставляется и используется специальное платежное средство.

Проще говоря, условие о лимите на снятие наличных в банкомате прерогатива договора между банком и клиентом. Как правило, банки закрепляют за собой право устанавливать соответствующий лимит в одностороннем порядке. Тем не менее, сегодня банк не имеет права установить лимит на снятие наличной гривны в банкомате меньше 2 436 грн. или больше 150 000 грн.
Главная / Банки Украины 🏦 / Городской Коммерческий Банк 💰 / Отзывы о Городском Коммерческом Банке 📝