×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Парус закрывается
Вниманию клиентов!
УВАЖАЕМЫЕ КЛИЕНТЫ ПАО «ГОРОДСКОЙ КОММЕРЧЕСКИЙ БАНК»!
С 23 по 29 октября (включительно) 2014 года по техническим причинам отделение №23 ПАО «ГОРОДСКОЙ КОММЕРЧЕСКИЙ БАНК» не работает.
Приносим извинения за временные неудобства.
Более подробную информацию о сети отделений банка можно получить в круглосуточной поддержке Контакт центра.
С уважением, Руководство ПАО «ГОРОДСКОЙ КОММЕРЧЕСКИЙ БАНК»
www.citycommercebank.com/news/ne… 689455.htm
Т.е выплаты в Парусе закончились.
Комментарии (1)
Ініціативна група - закінчення скарги до НБУ
4. Вимога 2 від ______________2014р. вх. № ____________________.
Дата підпис
Шановні вкладники! Ініціативна група по введенню ТА буде працювати в Парусі на Мечникова, 2а і допомагатиме всім, хто не зможе самостійно написати вимоги та скаргу, або з інших питань.
Ми також напишемо колективну вимогу до НБУ про заборгованість банку перед вкладниками та будемо вимагати введення ТА (тимчасової адміністрації) на підставі Закону України про банки і банківську діяльність: Стаття 76. Віднесення банку до категорії неплатоспроможних.
У скарзі ми вкажемо суму заборгованості по всім вкладникам, і просимо всіх вас, повідомити нам суму вкладу, який вам не повернули, своє прізвище, № Договору та його дату, дату та вх.№ вимоги 2 та скарги до НБУ за допомогою СМС на тел. 050-747- 98-64, або повідомити особисто, прийшовши в Парус.
Написать комментарий
Ініціативна група (продовження) - скарга до НБУ
3. Скарга до НБУ.
Голові НБУ
Гонтарєвій В.О.
від вкладника ПАТ «Міський комерційний банк»
ПІБ.__________________________________
Адреса_________________________
Тел.________________________
Скарга
про порушення законодавства у сфері банківської діяльності
ПАТ «Міський комерційний банк»
Повідомляю вас про те, що ПАТ «Міський комерційний банк» відмовляється надати мені письмове повідомлення про невиконання (неналежне виконання) моєї вимоги про повернення вкладу (депозиту) із зазначенням причини, дати взяття вимоги на облік, дати видачі повідомлення, прізвища, ім'я та по батькові уповноважених осіб і відбитка печатки банку, а також відмовляється повідомити мене про взяття вимоги на облік за відповідним позабалансовим рахунком №9806.
Таким чином, ПАТ «Міський комерційний банк» Банк грубо порушує "Інструкцію про застосування плану рахунків бухгалтерського обліку банків України", затверджену Постановою Правління НБУ від 17.06.2004 р. №280 стосовно позабалансового рахунку №9806 «Документи фізичних осіб, що не виконані в строк з вини банку» та порушує вимоги п.3.3. Постанови НБУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій з юридичними і фізичними особами» від 03.12.2003 № 516.
Прошу керівництво НБУ здійснити законні заходи реагування щодо порушень чинного законодавства України з боку ПАТ «Міський комерційний банк».
Додатки (копії):
1. Договір банківського вкладу № _________________ від __________ 201_р.
2. Виписка про залишок на банківському рахунку ( тобто, документальне підтвердженн
Написать комментарий
Вимога 2 - продовження.
«3.3. У разі невиконання (неналежного виконання) банком вимоги фізичної особи про повернення вкладу (депозиту) або його частини (документ на переказ/заява про повернення коштів тощо) (далі — вимога) банк зобов'язаний:
прийняти вимогу шляхом проставлення на ній: дати отримання, підпису уповноваженої особи, відбитка штампа банку та видачі фізичній особі письмового повідомлення про невиконання (неналежне виконання) цієї вимоги із зазначенням причини, дати взяття вимоги на облік, дати видачі повідомлення, прізвища, ім'я та по батькові уповноважених осіб і відбитка печатки банку;
взяти вимогу на облік за відповідним позабалансовим рахунком».
Додаток: копія вимоги від ___________ 2014р. вх. №_____________ (надати копію Вимоги 1).
Дата підпис
Написать комментарий
Ініціативна група -кінець Вимоги 1.
Дата підпис
Написать комментарий
Ініціативна група (продовження).
Вимога 2.
Голові правління
ПАТ «Міський комерційний банк»
Від _________________________
Адреса_______________________
Тел. _______________________
Вимога
про надання письмового повідомлення про невиконання розрахункового документа
Повідомляю вас про те, що сьогодні, ____________________ (дата) в день повернення моїх коштів згідно моєї Вимоги від _________________ вх. _______(вказати дату та вхідний № Вимоги 1) та згідно умов Договору № __________________ від _______ 2014р., мені було відмовлено в отриманні грошових коштів через касу банку в повному обсязі в сумі_________________________________________________________ грн.
Вимагаю надати мені письмове повідомлення про невиконання моєї вимоги про повернення вкладу із зазначенням причини, дати взяття вимоги на облік, дати видачі повідомлення, прізвища, ім'я та по батькові уповноважених осіб і відбитка печатки банку, а також повідомити про дату взяття моєї вимоги на облік за позабалансовим рахунком №
Комментарии (2)
Ініціативна група.
Голові правління
ПАТ «Міський комерційний банк»
Від _____________________
Адреса_______________________
Тел. ________________________
Вимога
про виконання зобов'язань по банківському договору.
Вимагаю повернути протягом одного банківського дня _______________ 2014р. мої кошти в повному обсязі згідно умов Договору № __________________ від ___________201__р. в сумі__________________________ через касу банку в порядку, передбаченому п.3.3. Постанови НБУ « Про затвердження Положення про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій з юридичними і фізичними особами» від 03.12.2003 № 516, яким встановлено, що:
«3.3. Банки повертають вклади (депозити) та сплачують нараховані проценти у строки, що визначені умовами договору банківського вкладу (депозиту) між вкладником і банком.
За договором банківського вкладу (депозиту) незалежно від його виду банк зобов'язаний видати вклад або його частину на першу вимогу вкладника, крім вкладів, розміщених юридичними особами на інших умовах повернення, які встановлені договором».
У разі невиконання моєї вимоги про повернення вкладу (депозиту), вимагаю надати мені письмове повідомлення про невиконання моєї вимоги із зазначенням причини, дати взяття вимоги на облік, дати видачі повідомлення, прізвища, ім'я та по батькові уповноважених осіб і відбитка печатки банку;
Написать комментарий
Ініціативна група
Последний шанс для нас – показать НБУ колоссальную задолженность по выдаче вкладчикам депозитов. Для этого нужно написать 3 документа: 2 вимоги та 1 скаргу. В регіонах, скаргу в НБУ відправити замовним листом з повідомленням про вручення.
Ініціативна група по введенню ТА буде працювати в Парусі на Мечникова, 2а і допомагатиме всім, хто не зможе самостійно написати вимоги та скаргу, або з інших питань.
Ми також напишемо колективну вимогу до НБУ про заборгованість банку перед вкладниками та будемо вимагати введення ТА (тимчасової адміністрації) на підставі Закону України про банки і банківську діяльність: Стаття 76. Віднесення банку до категорії неплатоспроможних. У скарзі ми вкажемо суму заборгованості по всім вкладникам, і просимо всіх вас, повідомити нам суму вкладу, який вам не повернули, своє прізвище, № Договору, дату та вхідні номери вимоги 2 та скарги до НБУ за допомогою СМС на тел. 050-747- 98-64, або повідомити особисто, прийшовши в Парус.
Обов’язково приносьте з собою договори банківських вкладів.
Комментарии (8)
Что такое ВА? его плюсы
Написать комментарий
Что делать и кто виноват????
Комментарии (3)
Куда уехал цирк?
Комментарии (2)
О нашем банке
maanimo.com/news/events/128314-glava-nbu-rasskazala-kakie-banki-budut-likvidirovany
Написать комментарий
«Нове покращення» от Ситикомбанки
Комментарии (2)
ВА в ноябре возможно А деньги вернут неизвестно когда
Комментарии (3)
Послали за 150 км от Кривого Рога
Комментарии (3)
Начали судиться
Комментарии (5)
Тут вся соль:
Ему разрешено только работать с кредиторами, чтобы вернуть часть средств.
Эти деньги он пускает на выплату вкладчикам в Парусе и немного в других городах (Львов).
Думаю, все «свои» уже давно забрали свои депозиты еще весной до ввода куратора.
Вопрос — зачем CCB оттягивать ВА и что-то платить вкладчикам, ведь можно поступить как Терра, например? Но ведь платят, оттягивают. Возможно, действительно есть какие-то договоренности с инвестором(ми), которые ждут результатов выборов плюс, что дальше с Россией будет?
Именно так. Кроме мелких выплат вкладчикам, договоренность банка с НБУ включает ещё пункт, что банк платит по вступившим в силу судебным решениям (исполнительным листам), а не бегает от взыскателей. Платит, правда, гривной. Но и это неплохо, по сравнению с некоторыми другими банками, которые не платят вообще никак. «Актив» тоже имел похожую договоренность с НБУ, но нарушил её в августе — вот и получил ВА в начале сентября. Хотя теоретически имел ещё возможности её некоторое время соблюдать.
Комментарии (2)
Хождение по мукам
Что делать?
Написать комментарий
проблема с возвратом депозита
Написать комментарий
Снятие наличной гривны в банкоматах
Тем же постановлением предусмотрено право банка устанавливать лимит/ограничение на сумму и количество платежных операций с использованием специальных платежных средств. Лимит на получение наличных по одной операции в сутки не может быть меньше чем двойной размер минимальной заработной платы (нынче 2 436 грн.). При этом лимит/ограничение по операциям с использованием специального платежного средства является обязательным условием договора на основании, которого предоставляется и используется специальное платежное средство.
Проще говоря, условие о лимите на снятие наличных в банкомате прерогатива договора между банком и клиентом. Как правило, банки закрепляют за собой право устанавливать соответствующий лимит в одностороннем порядке. Тем не менее, сегодня банк не имеет права установить лимит на снятие наличной гривны в банкомате меньше 2 436 грн. или больше 150 000 грн.
Написать комментарий