Гаряча лінія — некомпетентні оператори
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Долгіх Андрій
- 30 октября 2023, 20:16
- #
Удалось разобраться ?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Восток Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.5100 | 41.9900 |
EUR | 43.5300 | 44.2400 |
Все курсы банка |
Інтернет-банкінг ЖОДНИМ чином не показує факт і причину блокування рахунку.
На пошту прийшов лист «надайте документи, інформацію про подальший рух коштів: з якою метою перераховувалися грошові кошти на рахунки третіх осіб, що є підставою для Вашої співпраці, просимо також надати підтверджуючі документи;
— пояснення щодо здійснення операцій по Ваших карткових рахунках із переказу коштів на рахунки фізичних осіб (p2p-переказів) та операцій з активами,…"
Телефоную на гарячу лінію, прошу зазначити, про які саме транзакції потрібні пояснення, документальні підтвердження, за який період, якими документами підтверджувати?
Пані внятно не відповіла на жодне запитання, окрім «ну я б радила пояснити ВСІ операції за пів року хоча б».
Некомпетентність гарячої лінії вражає. Відсутність будь-яких пояснень — яка сума перевищена? За який період? На скільки?
Сподіваюся, банк з таким підходом втратить якомога більше постійних клієнтів.