Курс валютв Восток Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.6100 | 42.1200 |
EUR | 43.5300 | 44.4400 |
Все курсы банка |
Отделение Восток Банка: Одесса, ул. Ольгиевская, 8
Адрес:
Одесса, ул. Ольгиевская, 8
Телефон:
0 800 307-010
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (касса: 09:00-17:30), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Отделение №47
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
velocdfghycszf
22 января 2021, 17:48
Сегодня днём, сняли деньги без моего согласия с карты банка, мне её заблокировали, но возвращать никто ничего не собирается, писала онлайн просьбы, никто ничего не хочет говорить, ганяют с одного оператора на другой, сняли почти 4000 грн это не 100 грн, это карта на которую приходит зарплата, и мне нужно делать новую, а доверия нет, потом захотят и снова снимут, ужасный сервис, безопасность на худшем уровне, я надеюсь что здесь увидят и помогут мне вернуть деньги.
Написать комментарий
Ответ банка
5 февраля 2021, 12:42
Ольго, добрий день!
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація.
Для розслідування даного випадку шахрайства Вам необхідно звернутися до правоохоронних органів та написати відповідну заяву на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/.
Після цього, Ви можете оскаржити операцію, надавши номер звернення з сайту кіберполіції.
Оформити заяву про спірну операцію можна за допомогою чат-боту у Viber https://bankvostok.com.ua/_viber або Telegram https://bankvostok.com.ua/_telegram:
Мій банк ->Мої картки -> обрати картку -> Історія операцій -> обрати операцію, яку бажаєте оскаржити> Спірна операція
Далі діяти відповідно до підказок бота.
Звертаємо увагу, що авторизуватись в чат-боті можна лише з номеру телефону, який прив’язаний до картки.
В разі виникнення запитань, зверніться, будь ласка, до нашої служби підтримки в чат-боті або за телефоном 0800307010 (24/7/365, безкоштовно по Україні).
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація.
Для розслідування даного випадку шахрайства Вам необхідно звернутися до правоохоронних органів та написати відповідну заяву на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/.
Після цього, Ви можете оскаржити операцію, надавши номер звернення з сайту кіберполіції.
Оформити заяву про спірну операцію можна за допомогою чат-боту у Viber https://bankvostok.com.ua/_viber або Telegram https://bankvostok.com.ua/_telegram:
Мій банк ->Мої картки -> обрати картку -> Історія операцій -> обрати операцію, яку бажаєте оскаржити> Спірна операція
Далі діяти відповідно до підказок бота.
Звертаємо увагу, що авторизуватись в чат-боті можна лише з номеру телефону, який прив’язаний до картки.
В разі виникнення запитань, зверніться, будь ласка, до нашої служби підтримки в чат-боті або за телефоном 0800307010 (24/7/365, безкоштовно по Україні).