Курс валютв Восток Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.5100 | 41.9900 |
EUR | 43.5300 | 44.2400 |
Все курсы банка |
Отделение Восток Банка: Львов, ул. Владимира Великого, 51
Адрес:
Львов, ул. Владимира Великого, 51
Телефон:
0 800 307-010
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (касса: 09:00-17:30), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Отделение №43
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
MargoWel
25 ноября 2021, 19:36
Оформляла карту своєму «тінейджеру»)) Все пройшло досить швидко, працівники терпляче відповідали на всі питання сина, карту отримали в той самий день. Син задоволений, вже освоїв інтернет банкінг, вчиться керувати своїми фінансами))
Написать комментарий
Ответ банка
25 ноября 2021, 19:38
Дякуємо за зворотний зв'язок та позитивний вдгук! Раді, що змогли виправдати Вашу довіру. Ми безперервно працюємо, щоб усе було на найвищому рівні.
Нормальний банк з уважними, професійними співробітниками. Потрапила у відділення на Володимира Великого у Львові вже майже під кінець дня, але менеджер з касиром без проблем обслужили. Дякую!
Написать комментарий
Нещодавно звернулась в банк за кредитом. Поцікавилась які потрібно документи в кол-центрі, проконсультували якісно. В банк прийшла вже з потрібними документами, кредит оформили швидко, розказали всі деталі.
Написать комментарий
Ответ банка
1 декабря 2020, 16:53
Дякуємо за Ваш відгук! Щодня вдосконалюємося, щоб бути кращими для наших клієнтів!
Сподобався мобільний додаток банку, все просто і зручно, проблем не виникало, і підтримка є. Хотілось би тільки, щоб добавили можливість скачати квитанції про проплату.
Написать комментарий
Перед поїздкою на відпочинок за кордон задавала питання банку через цей сайт чи потрібно мені відкривати валютну картку для поїздки, відповіді не отримала… поїхала з гривневою, розраховуючи, що кошти будуть автоматично конвертуватись. Не знаю, що пішло не так, але картку заблокували, добре хоч мали трохи готівки з собою, але відпочинок вже було зіпсовано…
Написать комментарий
Ответ банка
25 октября 2019, 17:49
Шановна пані, нажаль, на момент, коли Ви ставили запитання, ми не мали можливості відповісти, оскільки переукладали договір співпраці з Мінфіном. Приносимо вибачення за несвоєчасну реакцію на Ваш запит.
Хочемо звернути Вашу увагу, що Ви можете отримати оперативну консультацію в Контакт-центрі за телефоном 0 800 30 70 10 (дзвінок безкоштовний на з території України) або онлайн в чат-боті Банку Восток: https://bankvostok.com.ua/private/services/chatbot
Щодо Вашого питання: Ви можете розраховуватися своєю карткою за кордоном, буде відбуватися конвертація валют.
Зверніть увагу, для того щоб убезпечити себе від незапланованого блокування картки Банком з метою Вашої ж безпеки необхідно налаштувати картку для оплат за кордоном. Зробити це можна самостійно в онлайн-банку. Для цього необхідно відкрити розділ «Безпека» — «Мої поїздки» — «Додати поїздку» і вказати дати подорожі та країни свого перебування. Або зателефонувавши до Контакт-центру
Хочемо звернути Вашу увагу, що Ви можете отримати оперативну консультацію в Контакт-центрі за телефоном 0 800 30 70 10 (дзвінок безкоштовний на з території України) або онлайн в чат-боті Банку Восток: https://bankvostok.com.ua/private/services/chatbot
Щодо Вашого питання: Ви можете розраховуватися своєю карткою за кордоном, буде відбуватися конвертація валют.
Зверніть увагу, для того щоб убезпечити себе від незапланованого блокування картки Банком з метою Вашої ж безпеки необхідно налаштувати картку для оплат за кордоном. Зробити це можна самостійно в онлайн-банку. Для цього необхідно відкрити розділ «Безпека» — «Мої поїздки» — «Додати поїздку» і вказати дати подорожі та країни свого перебування. Або зателефонувавши до Контакт-центру
Користуюсь послугами банку вже більше двох років і за весь час не було негативних моментів в обслуговуванні. При виникненні якихось проблем звертаюсь в контакт-центр, зазвичай це набагато швидше, ніж при використанні спеціальної форми на сайті. Останнього разу було дещо незрозуміло щодо умов депозиту і чи є можливість його поповнення хоча б в одній пропозиції. Як завжди, звернулася за консультацією в телефонному режимі і через декілька хвилин оператор пояснив деякі тонкощі послуги. Єдине, що хотілося б покращити – це можливість самого оформлення вкладу не виходячи з дому, а так все влаштовує.
Написать комментарий
Ответ банка
23 июля 2019, 11:29
Доброго дня.
Дякуємо Вам за Ваш ві́дгук!
Ми працюємо над можливістю оформлення вкладів онлайн.
Сподіваємося, що Ви будете продовжувати з задоволенням користуватися послугами банку.
Дякуємо Вам за Ваш ві́дгук!
Ми працюємо над можливістю оформлення вкладів онлайн.
Сподіваємося, що Ви будете продовжувати з задоволенням користуватися послугами банку.