Курс валютв Восток Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.6100 | 42.1200 |
EUR | 43.5300 | 44.4400 |
Все курсы банка |
Отделение Восток Банка: Днепр, пл. Успенская, 11
Адрес:
Днепр, пл. Успенская, 11
Телефон:
0 800 307-010
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (касса: 09:00-17:30), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Отделение №3
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Illa12321
19 ноября 2024, 16:46
Заблокировали счет со всеми деньгами без причин. Оборот не превысил 30000 грн. Не знаю как прожить этот месяц. Все деньги в морозе
Написать комментарий
Просто жах. Відчуваю себе пограбованим. При користуванні даним банком будьте готові до того, що кошти на рахунку цього банку — це вже не ваші кошти. Банк може в будь-який момент в односторонньому порядку заблокувати ваші кошти і штучно тягнути вирішення проблеми, щоб максимально довгий час безкоштовно користуватися вашими грошима.
Певний час користувався карткою БВР.
24.05.23р. отримав листа на електронну пошту від банку Восток з проханням надати додаткову інформацію і документи.
25.05.23р. надіслав у відповідь усю необхідну інформацію і підготовлені документи.
30.05.23р. повторно отримав точно такого ж листа, на що одразу відповів, що вже надав інформацію.
Надалі без проблем користувався послугами банку. І ось:
24.07.23р. мій рахунок заблоковано з великою сумою коштів (усі кошти, що в мене взагалі є).
Заблоковані всі видаткові операції без жодного коментаря чи пояснення.
25.07.23р. після наполегливого спілкування з представниками банку в чаті, яке ініціював я сам, мені на пошту знову надіслали такого листа.
І я надав у відповідь усю необхідну інформацію і усі документи в той же день, 25.07.23р.
Також при спілкуванні у чаті виявилося, що нібито мій рахунок заблоковано ще з 17.07.23р. Жодного повідомлення про це я ніде не отримував. Ні смс на телефон, ні на електронну пошту, ні в додатку банку, ні в телеграмі чи вайбер, ніде! Тим не менше, це не завадило банку пропустити і прийняти мої зарахування на картку 24.07.23р, а от уже користуватися своїми ж коштами зась!!!
28.07.23р. я знову отримав точно такого ж листа. Навіть 2 листа! Точно з однаковою інформацією. Один з текстом у повідомленні, інший лист порожній з файлом pdf у додатках, в якому просто точно такий же текст.
На ці листи я знову відповів, що вже надав усі документи. Попросив їх розглянути і розблокувати видаткові операції.
31.07.23р. я отримав ще два листа (однакові) з текстом:
«Шановний клієнт, дякуємо, що обрали наш банк!
До початку отримання послуг, будь ласка, ознайомтесь з правилами надання продуктів та банківських послуг…» і посиланнями на чат підтримки.
Перейшовши за цим посиланням я потрапив до чату підтримки банку Восток, де вкотре пояснив свою проблему і попросив допомоги. На це представники банку мені повідомили, що знати нічого не знають, не бажають зі мною спілкуватися і направили задавати всі питання в чат підтримки БВР.
Регулярно пишу в чат підтримки БВР, пояснюю ситуацію, прошу допомоги, запитую чи можу я ще чимось допомогти, говорю, що можу додатково надати будь-який необхідний документ чи документально пояснити (підтвердити) будь-яку (кожну) транзакцію по рахунку. Кожного разу мене тільки відправляють і посилають чекати. Чому розгляд подібної інформації і вирішення питання в інших банках займає біля однієї години, а банку БВР з банком Восток потрібна вічність, я не можу зрозуміти. Але на питання скільки чекати (який максимальний термін) мені дають кожного разу різні відповіді, цитую:
-«потрібно очікувати» (без жодних термінів)
-«розгляд звернення 2 робочих дні»
-«чекати відповідь на пошту протягом 3 робочих днів»
-«треба очікувати, точного терміну розгляду немає» (тобто вічно мабуть, грабіж)
-«точного терміну опрацювання цих документів немає, треба очікувати»
-«Термін розгляду звернення — не більше одного місяця»
-«Загальний термін розгляду звернення не повинен перевищувати сорока пʼяти днів.»
І далі: чекайте, чекайте, чекайте.
Я виконую свої обов’язки і одразу ж надав інформацію. На основі цієї інформації банк може мені подякувати і розблокувати рахунок, закрити рахунок або надати пояснення у подальшому утриманні моїх коштів, щоб я міг надалі це оскаржити. Банк нічого не робить і ігнорує мої прохання прийняти рішення. Ігнорує і прохання закрити рахунок в такому разі.
Інші банки перевіряють подібну інформацію в режимі онлайн з клієнтом протягом однієї години. Тому, у мене складається враження, що банк Восток (чи БВР) умисно штучно утримує мої кошти під виглядом розгляду, щоб в цей час безкоштовно користуватися моїми коштами. Пройшло уже багато часу. Питання не вирішене. Банк викрадає кошти клієнтів у своїх цілях і тримає їх під виглядом перевірки.
І це ще не все. В продовженні історії ще гірше і уже спроба явного шахрайства (можливо кримінального з розбоєм). Співробітники роздають персональні дані клієнтів, користуються службовим становищем, телефонують з особистих номерів, погрожують, надають неправдиву інформацію, залякують, маніпулюють і говорять речі, які прямо протилежні тій інформації, яку надають через офіційні канали зв’язку.
Комментарии (2)
Певний час користувався карткою БВР.
24.05.23р. отримав листа на електронну пошту від банку Восток з проханням надати додаткову інформацію і документи.
25.05.23р. надіслав у відповідь усю необхідну інформацію і підготовлені документи.
30.05.23р. повторно отримав точно такого ж листа, на що одразу відповів, що вже надав інформацію.
Надалі без проблем користувався послугами банку. І ось:
24.07.23р. мій рахунок заблоковано з великою сумою коштів (усі кошти, що в мене взагалі є).
Заблоковані всі видаткові операції без жодного коментаря чи пояснення.
25.07.23р. після наполегливого спілкування з представниками банку в чаті, яке ініціював я сам, мені на пошту знову надіслали такого листа.
І я надав у відповідь усю необхідну інформацію і усі документи в той же день, 25.07.23р.
Також при спілкуванні у чаті виявилося, що нібито мій рахунок заблоковано ще з 17.07.23р. Жодного повідомлення про це я ніде не отримував. Ні смс на телефон, ні на електронну пошту, ні в додатку банку, ні в телеграмі чи вайбер, ніде! Тим не менше, це не завадило банку пропустити і прийняти мої зарахування на картку 24.07.23р, а от уже користуватися своїми ж коштами зась!!!
28.07.23р. я знову отримав точно такого ж листа. Навіть 2 листа! Точно з однаковою інформацією. Один з текстом у повідомленні, інший лист порожній з файлом pdf у додатках, в якому просто точно такий же текст.
На ці листи я знову відповів, що вже надав усі документи. Попросив їх розглянути і розблокувати видаткові операції.
31.07.23р. я отримав ще два листа (однакові) з текстом:
«Шановний клієнт, дякуємо, що обрали наш банк!
До початку отримання послуг, будь ласка, ознайомтесь з правилами надання продуктів та банківських послуг…» і посиланнями на чат підтримки.
Перейшовши за цим посиланням я потрапив до чату підтримки банку Восток, де вкотре пояснив свою проблему і попросив допомоги. На це представники банку мені повідомили, що знати нічого не знають, не бажають зі мною спілкуватися і направили задавати всі питання в чат підтримки БВР.
Регулярно пишу в чат підтримки БВР, пояснюю ситуацію, прошу допомоги, запитую чи можу я ще чимось допомогти, говорю, що можу додатково надати будь-який необхідний документ чи документально пояснити (підтвердити) будь-яку (кожну) транзакцію по рахунку. Кожного разу мене тільки відправляють і посилають чекати. Чому розгляд подібної інформації і вирішення питання в інших банках займає біля однієї години, а банку БВР з банком Восток потрібна вічність, я не можу зрозуміти. Але на питання скільки чекати (який максимальний термін) мені дають кожного разу різні відповіді, цитую:
-«потрібно очікувати» (без жодних термінів)
-«розгляд звернення 2 робочих дні»
-«чекати відповідь на пошту протягом 3 робочих днів»
-«треба очікувати, точного терміну розгляду немає» (тобто вічно мабуть, грабіж)
-«точного терміну опрацювання цих документів немає, треба очікувати»
-«Термін розгляду звернення — не більше одного місяця»
-«Загальний термін розгляду звернення не повинен перевищувати сорока пʼяти днів.»
І далі: чекайте, чекайте, чекайте.
Я виконую свої обов’язки і одразу ж надав інформацію. На основі цієї інформації банк може мені подякувати і розблокувати рахунок, закрити рахунок або надати пояснення у подальшому утриманні моїх коштів, щоб я міг надалі це оскаржити. Банк нічого не робить і ігнорує мої прохання прийняти рішення. Ігнорує і прохання закрити рахунок в такому разі.
Інші банки перевіряють подібну інформацію в режимі онлайн з клієнтом протягом однієї години. Тому, у мене складається враження, що банк Восток (чи БВР) умисно штучно утримує мої кошти під виглядом розгляду, щоб в цей час безкоштовно користуватися моїми коштами. Пройшло уже багато часу. Питання не вирішене. Банк викрадає кошти клієнтів у своїх цілях і тримає їх під виглядом перевірки.
І це ще не все. В продовженні історії ще гірше і уже спроба явного шахрайства (можливо кримінального з розбоєм). Співробітники роздають персональні дані клієнтів, користуються службовим становищем, телефонують з особистих номерів, погрожують, надають неправдиву інформацію, залякують, маніпулюють і говорять речі, які прямо протилежні тій інформації, яку надають через офіційні канали зв’язку.
Был наложенный арест карты, письмо отправлено 18 марта от исполнителя, арест незнят до сегодняшнего дня, кормят постоянно завтраками, сотрудники не знают ничего толком в этом, даже не знают когда у них рабочие дни, сума не маленькая, разберитесь пожалуйста со своими сотрудниками и с данной проблемой!
Написать комментарий
Ответ банка
31 марта 2021, 13:44
Оксано, нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Ця ситуація виникла не з вини банку. Для вирішення проблеми ми вже зв’язалися з Вами по телефону та надали подальші рекомендації. Сподіваємося на Ваше розуміння!
Из-за сбоя в системе банкомат изъял банковскую карту, на которой была вся зарплата. Срочно обратился к сотрудникам отделения, написал заявление, попросил как можно быстрее разрешить ситуацию, поскольку через несколько дней нужно было ехать в другой конец страны, где нет отделений банка. Спасибо за оперативное и качественное обслуживание, в течение 2-х рабочих дней проблема была решена!
Комментарии (1)
Хвалить особо не за что, ругать сильно тоже :) Где-то косячат, но стараются и исправляются. В целом всё работает стабильно. Софт ваш не нравится. Очень-очень непонятный. Пользовательский интерфейс веб-банкинга очень «недружелюбный». И это удивительно, ведь вроде как солидная команда айтишников на вас работает. А в остальном — всё как у всех. Банки сейчас плюс-минус все одинаковые. Ремонт бы ещё вам не помешал. А лучше вообще съехать с Рогалева в другое место. Всё время чувство, что зашел в больницу, а не в банк :) Удачи вам!!!
Написать комментарий
Ответ банка
8 октября 2020, 14:12
Добрый день!
Уважаемый клиент, спасибо за отзыв! Мы рассмотрим все Ваши замечания. Будем очень признательны, если Вы оставите свои пожелания по улучшению мобильного приложения и онлайн-банка в форме обратной связи на сайте: https://bankvostok.com.ua/contact
Уважаемый клиент, спасибо за отзыв! Мы рассмотрим все Ваши замечания. Будем очень признательны, если Вы оставите свои пожелания по улучшению мобильного приложения и онлайн-банка в форме обратной связи на сайте: https://bankvostok.com.ua/contact
Лучший Банк это БАНК ВОСТОК.
Написать комментарий