×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.65 | 43.75 |
USD | 41.1 | 41.64 |
Все курсы банка |
Проблеми з цим банком - це суто ваші проблеми, і банк - вам не помічник!
Мало того, що я вистояла в черзі до «спеціаліста», тому що робота з клієнтами побудована жахливо! 5 «спеціалістів», з яких 2 мають інші завдання(!!!), 1 пішла на обіді та 6 клієнтів в черзі! Ще більший подив у мене виникла «кваліфікація» цих «спеціалістів»!!! Виявляється, що в довіреності МАЄ БУТИ ВКАЗАНИЙ НОМЕР РАХУНКУ, яким я можу розпоряджатися!!! Ці зміни в так звану «політику банку» були внесені рік тому. Цікаво, ми при оформленні довіреності в 2017р. повинні були про це знати!?!? А з 2020р. рахунки змінені і мають тепер формат системи IBAN- це ми також повинні були передбачити в 2017р.?!?! Виявляється, що інструкція банку має більшу вагу, ніж нотаріально засвідчена довіреність!!! Ситуації бувають різні, і дійсно клієнтоорієнтований банк має вникнути і допомогти, а не тупо посилатися на інструкцію. Ця обмеженість працівників банку різного рівня вражає!!! Нікому не пораджу мати справу з Райффайзенбанк Аваль!!!
Нам прикро, що обслуговування у відділенні Банку викликало Ваше незадоволення. Інформація, щодо наявності черг, передана до уповноваженого підрозділу з метою аналізу причин їх виникнення та вжиття заходів. Приносимо вибачення за завдані незручності.
Що стосується наявності/відсутності у довіреності повноважень на отримання інформації по рахунку Клієнта Банку, на жаль, без наявності копії довіреності відсутня можливість надати коментарі з даного приводу. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу Банку info@aval.ua з посиланням на даний відгук та додайте сканокопію довіреності. Ми проведемо перевірку та повідомимо Вас.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Прикрий факт
Частиною 4 ст. 18 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що вимоги виконавця щодо виконання рішень є обов’язковими на всій території України. Невиконання законних вимог виконавця тягне за собою відповідальність, передбачену законом.
Отже, у разі надходження до Банку у належний спосіб відповідної постанови, Банк зупиняє видаткові операції за рахунком клієнта та здійснює арешт усіх надходжень на рахунок клієнта до забезпечення суми коштів, що зазначена в документі про арешт коштів, або до отримання передбачених законодавством документів про зняття арешту. На жаль, в таких випадках надсилання Банком повідомлень Клієнту про накладення арешту не передбачене. Інформацію можна отримати, зокрема: звернувшись до відділення Банку або зателефонував до Інформаційного центру.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (2)
Вводят в заблуждение своими предложениями
Являюсь вашим клиентом по зарплатному проекту уже так лет 5-6.
Мне уже надоели ваши предложения по поводу кредитов и кредиток. Зачем Вы вводите меня в заблуждение а точнее просто врете?
У вас же есть вся информация о каждом клиенте. Я имею прописку оккупированной территории и вы же прекрасно знаете, что кредит в любом виде, хоть наличные или кредитная карта, вы мне не оформите никогда, но вы все равно упорно предлагаете эти услуги. Или вы думаете, что по желанию ваших операторов я побегу оформлять справку переселенца? А вам не кажется, что этим действием вы как бы не очень то и честно поступаете ко мне и таким как я. А если глобально посмотреть на эту ситуацию то это получается как бы дискриминация. Я Украинец с большой буквы и не считаю, что должен вам предоставлять какие то еще справки. Если вы такие правильные то будьте честными до конца и разместите у себя на сайте официальную информацию о том, что кредитные продукты доступны клиентам с пропиской оккупированной территории только со справкой переселенца. Буду благодарен за комментарии. С уважением, Виктор.
Банк здійснює кредитування клієнтів незалежно від місця реєстрації. При цьому, на прийняття рішення впливає велика кількість факторів (кредитоспроможність позичальників, наявність забезпечення кредитів, фінансовий стан, кредитна історія та ін.).
Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження про роботу Банку вцілому, але видача кредиту – це право Банка, при реалізації якого ми дотримуємось норм діючого законодавства та розроблених Банком процедур.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Худший банк
Із співробітником, який здійснював дзвінок, буде проведено відповідну роботу щодо коректного ведення переговорів. Приносимо вибачення.
Для отримання інформації стосовно порядку погашення кредиту, у випадку арешту рахунку для виплат, просимо звернутися у відділення, де отримували кредит.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Райфайзен больше никогда
В отделении 1 кассир. Стоит очередь из 4 человек. Кассир говорит больше не занимать потому что у неё выручка, инкассация, а потом законный обед и больше она никого не будет принимать. Офигенная клиентоориентированность!!! Молодцы ребята!!!
Далее, по работе с физическими лицами сидит 1 специалист, очередь к нему из 5 человек, и в течение часа она не сдвинулась. Но рядом сидят 3 сотрудницы и ничего не делают, кофе пьют, между собой общаются. Может стоит всё-таки обучить других сотрудников? Чтобы очередь в ваше отделение не была бесконечной?
Понедельник, 9.15 утра, сотрудника по работе с физ.лицами нет на рабочем месте и ждать его не известно сколько.
Это последнее обращение в это отделение, и скорей всего в этот банк
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
Інформацію зафіксовано та направлено до підрозділу відповідального за якість обслуговування в Банку, для недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
За отриманою інформацією, на момент Вашого звернення у відділенні дійсно спостерігалася черга до менеджерів з обслуговування фізичних осіб. На жаль, інші менеджери, були відсутні з об'єктивних причин.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Робота банка
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
Інформацію зафіксовано та направлено до підрозділу відповідального за якість обслуговування в Банку, для недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Банк-вор
Отриманої інформації, на жаль, недостатньо для можливості надання коментарів відносно виниклої ситуації.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (3)
Лучший банк.
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування в Банку.
Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (7)
якість обслуговування
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування.
Дійсно проведення зміни тарифного плану та підготування, підписання відповідних угод, потребує певного часу, оскільки є ньюанси, які впливають на тривалість обслуговування.
Крім того, умови договорів банківського обслуговування, що укладаються між Банком та клієнтом, є однаковими та незмінними для всіх клієнтів, відповідно, вилучення певних пунктів — не передбачене.
Додатково інформуємо, що при вході у відділення Банку є регламент режиму роботи відділення в якому зазначено обідню перерву.
Окремо, слід зазначити, що іноді під час з’єднання з операторами Інформаційного центру дійсно можуть виникати черги. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для скорочення часу очікування з’єднання.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Не зачислились деньги через депозитный банкомат
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку, перепад напруги у мережі та ін. Окрім цього, зазначаємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни. Просимо очікувати результат проведеної Банком перевірки.
Повторно приносимо вибачення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Банкомат зїв гроші
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку, перепад напруги у мережі та ін. Окремо, інформуємо, що у клієнтів які мають боргові зобов’язання перед Банком, існує можливість звернутися до відділення нашого Банку з відповідним клопотанням про ініціювання перерахунку нарахованих процентів.
Окрім цього, зазначаємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (2)
Аваль в Броварах: «Всё что нас не убивает, делает нас сильнее» Фридрих Ницше
Первое – из трёх касс в банке работает только одна. То есть, если вы хотите провести операцию, которую можно провести только через кассу банка – вам придётся простоять в очереди кучу времени. Две другие кассы просто простаивают пустые, без кассиров, издевательски поглядывая на изнеможенных клиентов.
Второе, наиболее катастрофическое, – в очереди стоят все подряд: и граждане, повидавшие ещё Российско-Японскую войну, за пенсией; и физлица, и, что наиболее абсурдно, корпоративные клиенты. Если бизнесмен хочет внести средства на рассчётный счёт, ему придётся перенести все эти тяготы судьбы. Продвижение в очереди к единственной кассе настолько болезненно и медлительно, что позиционная война при Битве под Верденом покажется спринтерской пробежкой.
То есть, условно, если мне нужно внести на счёт предприятия 200 тысяч, то мне предстоит ежедневно, в течении четырёх дней, отстоять эти четыре круга Ада (спасибо, НБУ, за дневной лимит), на что уйдёт приблизительно шесть часов чистого времени.
Господа, может быть, стоит нанять сотрудников, чтобы ваши клиенты не торчали полтора часа? Не так даже обидно за себя, как за пенсионеров, что вынуждены стоять в очереди полтора часа, чтобы получить пенсию. В отделении есть специализированные кассы для юридических лиц, но всё стоят в одной очереди: пенсионеры, физлица, юрлица; вне зависимости от того, нужно ли вам закинуть деньги на рассчётный счёт, провести валютно-обменную операцию или получить пенсию.
Ещё раз: Райффайзен хороший банк, о чём я писал в своём предыдущем отзыве, но Броварское отделение вызывает лёгкую ностальгию по древнегреческим вакханалиям.
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли під час Вашого обслуговування. За отриманою інформацією, на момент Вашого звернення у відділенні дійсно обслуговування клієнтів проводилося одним касиром. На жаль, інші каси не працювали з об'єктивних причин.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
АФЕРИСТИ
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
Додатково інформуємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни. За отриманою інформацією, ситуацію вже врегульовано.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (3)
Карточка Fishback
Обратившись в банк, сотрудники сообщили, что обязательное условие наличие на карте кредитного лимита в размере не менее 5 тыс.грн.
На вопрос можно ли его убрать в «ноль» т.к. абсолютно не нуждаюсь в кредитных средствах, получил отрицательный ответ.
Ещё более удивил последующий отказ банка в выдаче карты, без каких либо комментариев.
Думаю, что причиной отказа послужил действующий кредит на автомобиль (брал на три года новое японское авто из салона и на день обращения выплатил половину) о котором я абсолютно не скрывал поскольку имею безупречную кредитную историю с 2008 г. т.к. часто покупаю в кредит различное имущество в т.ч. и новые автомобили и ни разу не просрочил свои обязательства. Кроме этого имею свою 4 к. квартиру в г. Днепр, которую купил в 2012 г. и в которой зарегистрирован и проживаю (не заложена и не обременена какими либо обязательствами) — всё данные можно легко проверить в открытых источниках в.т.ч. украинском бюро кредитных историй и гос реестре недвижимого имущества.
Видимо политика банка «нацелена» не на привлечение надёжных клиентов, а привлечение клиентов, которые заведомо не могут выполнять свои обязательства по вышеуказанной кредитной карте.
Відповідно до положень ст. 49 Закону України «Про банки і банківську діяльність», банк зобов’язаний при наданні кредитів додержуватись основних принципів кредитування, у тому числі перевіряти кредитоспроможність позичальників та наявність забезпечення кредитів, додержуватись встановлених Національним банком України вимог щодо концентрації ризиків.
Зазначаємо, що Банк проводить зважену політику по відношенню до своїх Клієнтів розгляд можливості кредитування залежить від багатьох факторів (платоспроможність, фінансовий стан, наявність податкових боргів, судові справи, кредитна історія в інших банках, актуальність наданих даних тощо) та можливий в рамках нормативних документів і процедур, передбачених Банком. При цьому, Банк залишає за собою право не надавати детальне роз’яснення щодо причин відмови в кредитуванні. Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про роботу Банку в цілому, але Банк повинен дотримуватися норм діючого законодавства та розроблених Банком процедур.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (19)
отделение в г Одесса. ул. Черняховского, 24-ужасно
В першу чергу дозвольте принести свої вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування у відділенні Банку.
За отриманою інформацією, на момент Вашого звернення у відділенні дійсно спостерігалася черга до касового вузла. На жаль, працювала одна каса та інший касир був відсутній з об'єктивних причин. Інформацію про неналежну якість обслуговування касиром було зафіксовано та передано начальнику відділення для проведення заходів направлених на недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
Запевняємо Вас, що всі співробітники Банку прагнуть надавати послуги найвищої якості і піклуються про те, щоб кожен Клієнт залишився задоволений умовами обслуговування саме в нашому Банку.
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку вцілому.
Сподіваємося на Ваше розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Страховка
Дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку.
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано про що Вас проінформовано співробітником обслуговуючого відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Кредитная карта
А персонал хамы, может не все но большая часть точно!
У разі, якщо Клієнтом погашена сума використаних коштів, але при цьому не враховано суму процентів, які нараховуються 25-го числа, за користування цими коштами, може виникнути заборгованість.
Саме тому, існує необхідність перевірки розміру залишку після 25-го числа. Здійснити перегляд балансу та рух коштів по рахунку можна в системі «Райффайзен Онлайн».
Додатково повідомляємо, що, у разі необхідності, у Клієнтів існує можливість звернутися до відділення Банку або Інформаційного центру для повторного детального роз’яснення умов укладених правочинів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
мошеннический банк
За перевіреною інформацією, відповідь на аналогічний запит направлено Вам на електронну пошту.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (11)
Негативый опыт с Кредитной картой
Что самое негативное из данной ситуации, что на протяжении всего периода после погашения мной задолженности в октябре — от банка не поступило ни одного оповещения о наличии долга или просрочки (смс, звонки, вайбер, эл.почта (а с новым годом не забыли поздравить кстати)) и соответственно я даже не могу представить какой был бы размер долга до того момента когда Банк все же решил бы меня оповестить о наличии долга.
Данный отзыв хотел бы донести для действующих и новых клиентов этого Банка, а также особенно до руководства Банка в лице Р.Коссманна и О.Шевченко для принятий действий по предотвращению подобных ситуаций в дальнейшем.
Інформуємо, про те, що зазвичай 25 числа Банком нараховуються проценти за користування кредитними коштами. У разі внесення коштів з метою повного погашення боргу, існує необхідність перевірки розміру залишку заборгованості на наступний день після нарахування Банком процентів за користування кредитними коштами (перевірити баланс можна дистанційно в системі «Райффайзен Онлайн»).
У разі, якщо внесених Клієнтом коштів було недостатньо для погашення нарахованих процентів, по рахунку виникає заборгованість та, в подальшому, обслуговування кредитного карткового рахунку здійснюється у відповідності до умов укладеного правочину (стягується страховий платіж, нараховується місячна абонплата, нараховуються проценти за користування кредитними коштами, застосовується штраф у разі прострочення внесення планового платежу).
Додатково, слід звернути увагу, що Банк має право на власний розсуд направляти відомості з питань виконання договорів Клієнтам. Повідомлення про виконання умов договорів, є правом Банку і здійснюється в порядку розроблених Банком процедур та у відповідності до вимог діючого законодавства.
Додатково повідомляємо, що, у разі необхідності, у Клієнтів існує можливість звернутися до відділення Банку або Інформаційного центру для повторного детального роз’яснення умов укладених правочинів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Мала кількість банкоматів на Лівому березі Києва
Відділення та банкомати Банк демонтує в рамках оптимізації, та, на жаль, найближчим часом, не планується розширення банкоматної мережі.
Банк пропонує своїм клієнтам певні пакети послуг, які надають змогу безкоштовно знімати готівкові кошти в найближчих банкоматах інших банків. Ознайомитися з переліком запропонованих пакетів послуг можна за посиланням: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/rahunok/platizhni-kartki.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)