Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Клієнт не повинен очікувати відповіді від банку на протязі 15-20 хвилин. Це дно.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Алексей Медведев 21 сентября 2020, 12:26
21.09.2020 я звернувся на гарячу лінію банку. На жаль моє очікування на протязі 15-20 хвилин виявилося марним. Дякую я вирішив мої питання в іншій фінустанові. Ніколи не порекомендую. Міняйтеся.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 сентября 2020, 12:32
Доброго дня! Приносимо вибачення за те, що змушені були очікувати, це дійсно неприпустимо і тут нема сенсу виправдовуватись. На жаль, іноді все ж виникають черги на лінії Інформаційного центру. Ми робимо все можливе для того, щоб такі ситуації не траплялися і наші Клієнти могли вчасно отримати відповіді на свої питання.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Клієнт не повинен очікувати відповіді від банку на протязі 15-20 хвилин. Це дно.