×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.6 | 49.35 |
| USD | 41.9 | 42.28 |
| Все курсы банка | ||
Заблокували картковий рахунок без попередження!
Райффайзен Банк Аваль не рекомендую — люди, не відкривайте рахунки в даному банку — залишитесь без коштів на довготривалий час та розбитою нервовою системою. Найжахливіший банк в Україні.
За 12 років співпраці з різноманітними банками — Аваль найгірше, що могло тільки бути.
Правду кажучи дуже сумно, що співпраця з Райфом викликала у Вас негативні емоції.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Розблокування можливе виключно після надання повного пакету документів.
Запит надходить на електронну пошту, яка вказана у Вашому застосунку, якщо вона не актуальна, то можна звернутись до підтримки та колеги допоможуть отримати лист повторно.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому передали запит до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано всі роз’яснення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Заблокували рахунок без пояснень — доступ до зарплати відсутній
11.08.2025 я подав у відділення банку всі документи, що підтверджують, що кошти були зарплатою та мали коректне призначення платежу. Бухгалтерія компанії також зверталася до банку, щоб з’ясувати статус запиту.
Станом на 15.08.2025 рахунок залишається заблокованим, жодної письмової відповіді від банку із зазначенням конкретних підстав блокування та строків розгляду я не отримав. Через це залишився без доступу до власних коштів.
Паралельно подав офіційну скаргу до НБУ для перевірки дій банку.
Прошу банк оперативно розблокувати рахунок та надати чіткі пояснення.
Хочемо запевнити, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для забезпечення безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій. Ваше розуміння та співпраця в цьому питанні дуже важливі для нас.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ідентифікаційний код чи контактний номер телефону. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Непрофесійність роботи банку — розглядають документи по фінансовому моніторингу третій тиждень. В результаті заблоковані кошти, якими не можу скористатись.
Перш за все вдячні за очікування відповіді!
Відверто кажучи, нам дуже прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Маємо на меті проаналізувати питання та допомогти у вирішенні, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Блокування без попередження
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з Банком. Ми працюємо над тим, щоб кожен клієнт отримував лише гарні враження від обслуговування в Райфі та якісний сервіс.
Запевняємо, що блокування рахунків відбувається лише за наявності обґрунтованих підстав. Райф дотримується чинного законодавства та внутрішніх процедур, щоб забезпечити безпеку і захист коштів наших клієнтів.
У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Розблокування можливе виключно після надання повного пакету документів.
Маємо на меті більш детальніше проаналізувати питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Оминайте тридцятою дорогую цю недобанківську установу!
Акваріум розбився — рибка в шоці, заходимо в старий додаток, там наче все ок, сума відображено
Окрім того бачимо, що діючі картки якогось дива заблоковано (ніяких надходжень, або розхідних операцій не було десь з 2023 року, просто лежать собі гроші та й все)
Звернулися в підтриму, з’ясовується, що не оновили дані (це тепер філія якогось ТЦКтаСП чи все ж таки банк), оновіть, ну ок, давайте оновимо, ен ні, Вам зателефонують наступного дня о 9−00 (звісно о 9−00 ніхто не заталефонував і станом на 12−54 також ніхто не зателефонував) і ще невідомо чи то банк буде телефонувати чи шахраї якісь, ви там якось визначтеся — чи нам шахраїв остеригатися, чи ми будемо самі вам колизь може і подзвонимо, але це не точно
Резюме — оновити он-лайн (в нормальних банках можна) що там їм треба неможливо, наче то ми їх грошими, а не своїми хочемо мати можливість користуватися; картки заблоковано, на рахунку відображено нуль — відпочивайте любі вкладники, ви нам не потрібні
Хвала Богу, що лишилися ще пристойні банки, куди негайно будуть перевнесені всі (а вони немалі) кошти з цієї шаражкіної контори
З неповагою, скоро вже колишні клієну недобанку
Будемо з Вами відвертими, нам дуже шкода, що отримали саме таке враження від співпраці з Райфом.
Розуміємо, що контролювати все в одному застосунку набагато зручніше. Тому докладаємо всіх зусиль, щоб якнайшвидше перейти на повне користування «MyRaif».
Хочемо зауважити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ. Виходячи з цього, Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію, не рідше одного-п’яти років, залежно від оціненого банком ризику). При несвоєчасній переідентифікації — банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним.
Маємо намір не залишити зворотній зв'язок осторонь, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Очікуємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Банк не довіряє своїм клієнтам
Нам дуже прикро, що співпраця з банком принесла Вам негативні емоції. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Хочемо також зазначити, що актуалізація даних (повторна — переідентифікація) клієнта проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ №26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Відповідно до вимог законодавства Райф не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно.
Ми б хотіли більш детальніше проаналізувати Ваш запит, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
🔴 Райффайзен Банк припинив обслуговування без пояснень, з повним хаосом у комунікації
Найгірше — абсолютна плутанина в комунікації:
— у відділенні говорять одне,
— у кол-центрі — інше,
— у чаті — третє.
Складається враження, що працівники самі не розуміють, що відбувається, і не мають чіткої інструкції. Або це все робиться навмисно.
У той час, коли в інших банках подібні питання вирішуються онлайн за день, тут усе тягнеться 5−10 робочих днів, і результат невідомий, це вказує на непрофесійність і нерозуміння, що він робить в цій сфері взагалі.
Звернуся зі скаргою до НБУ.
Таке ставлення показує, що банк абсолютно не зацікавлений у клієнтові. Немає ні сервісу, ні поваги, ні відповідальності.
❗️ Не рекомендую Райффайзен Банк для зберігання коштів чи ведення справ — ви можете втратити доступ до грошей без пояснень, а допомоги не отримаєте.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Хочемо зауважити, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для гарантування безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Маємо намір не залишити зворотній зв'язок осторонь, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Зміна попереднього відгуку
В цілому банк виправляється, особливо в питаннях кредитування покращились послуги стало легше взяти онлайн кредити на сайті https://raiffeisen.ua/uk/aem/pryvatnym-osobam/kredyty/kredyt-onlain.html
Але все ще не можу поставити 5, бо спамлять багато
Вдячні за Ваш зворотній зв’язок і нам приємно, що Ви помічаєте зміни. Ми докладаємо зусиль, або покращувати наші послуги та продукти, адже задоволеність клієнтів є пріоритетом.
Прагнемо до того, щоб Ви не пропустили жодної важливої інформації про новинки чи акційні пропозиції. Якщо бажаєте відмовитися від інформування, можете написати до чату в застосунку «MyRaif» («Навушники» — «Написати в чат»), наші оператори допоможуть.
Ваші відгуки важливі для розвитку сервісу, цінуємо, що Ви з Райфом!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Хороший кешбек, но курс конвертации евро не такой как в приложении
Вдячні за зворотній зв'язок!
Хочемо пояснити, що в застосунку « MyRaif» відображений курс, за яким Ви можете здійснити обмін валюти в режимі online.
У разі виконання транзкцій а кордоном або їх сервісах, якщо валюта рахунку відрізняється від валюти операції — відбувається конвертація за курсом карткових операцій. З ним можна ознайомитись на офіціному сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/currency (розділ «Карткові операції»)
На цій сторінці можливо також переглянути курс обміну валюти в касі відділень Райфу.
У разі виникнення питань, Ви завжди можете написати в чат застосунку, натиснувши «Навушники» — «Написати в чат».
Наші оператори з радістю допоможуть!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Телефоний тероризм
Щиро перепрошуємо за те, що дзвінки могли завдати Вам незручностей. Ні в якому разі не мали цього на меті.
Ми хочемо детально проаналізувати дану ситуацію, для цього просимо вказати в приватних повідомленнях Ваш контактний номер телефону.
Очікуємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
меморандум тупості - те, що треба
Тепер, якщо ти отримуєш зарплату через цей банк, то передати її самому собі в інший банк — це вже майже спецоперація. Бо виявляється ліміт: 50 або 100 тис. грн на місяць діє навіть при здійснені переказу на свій же рахунок в іншому банку із зазначенням усіх необхідних власних реквізитів. Що далі — дозволи на зняття готівки в обмін на довідку з місця роботи кожного разу?
Підписали без питань, без правок, без елементарного «а може, це дурня?». Враження, наче мозковий штурм у правлінні виглядав як тиха кімната без людей з гучним написом «вхід для думок заборонено», лише штиль у черепній коробці.
Геніальне рішення, гідне премії «Фінансовий Сорос-2025» за найабсурднішу самоцензуру року.
Дякуємо за турботу, саме те, що хочеться бачити в банківському додатку, коли намагаєшся перекинути свою ж зарплатню, яку отримуєш та накопичуєш роками, на інший свій рахунок.
І поки цей банк грає в підписантів без мізків, інші — як-от Монобанк — спокійно працюють у правовому полі без подібних принижень клієнтів щодо переказів на власні ж рахунки. Навіть Сенсбанк, побачивши абсурдність цієї ситуації, увімкнув мозок і через певний час відкотив назад після скарг клієнтів. Там тепер лише обмеження самого додатку (150 тис за операцію, 500 тис за добу, 5 млн!!! за місяць). І це не залежить від того, чи є зарплатний проєкт.
А тут «нам так сказали, ми так і зробили. А ШО, можно було по іншому?». Не банк, а бюро дурних рішень.
Саме цікаве це те, що скоріш за все ці недолугі «включать шаблон» та почнуть у коментарі казати про необхідність надання документів ок5, ок7… для зарплатного проєкту!))))
Хочемо зазначити, що Райф чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Меморандум не є законом або нормативно-правовим актом. Він лише закріплює обов'язки, які вільно беруть на себе сторони. Ліміти для клієнтів по Меморандуму в Райфі встановлені в Правилах банківського обслуговування фізичних осіб, що є публічною частиною договору банківського обслуговування.
В рамках дії Меморандуму Райф визначає ступінь ризикованості клієнта в залежності від наявної інформації про доходи та діяльність. Виходячи з цього, усім клієнтам Банку встановлюються ліміти на переказ коштів: С2С та IBAN перекази сумарно.
Щоб збільшити ліміт для переказів на картку потрібно оновити інформацію про дохід (якщо на рахунок Ви отримуєте заробітну плату) або підтвердити, що Ви ведете волонтерську діяльність. Список документів та детальну інформацію про ліміти на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/news/limit-dlya-kartkovih-perekaziv-fizosib-pochne-diyati-z-1-zhovtnya-2119
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Крадіжка
Будемо з Вами відвертими, нам дуже шкода, що Ви отримали саме таке враження від співпраці з Райфом. Ми прагнемо надавати послуги найвищої якості і безпека коштів клієнтів є одним із наших ключових пріоритетів.
Райф завжди забезпечує збереження коштів, але власник картки також повинен піклуватися про її безпеку. Якщо шахраї отримають повні дані Вашої картки, вони можуть зловживати нею для проведення платежів або оформлення кредитів. Щоб уникнути цього, ніколи не діліться з іншими даними картки, такими як номер, термін дії, CVV-код та коди підтвердження.
Також хочемо зазначити, що якщо Ви постраждали від шахрайства — в першу чергу рекомендуємо звернутись з цього приводу до поліції або кіберполіції. Банк співпрацює з правоохоронними органами та при отриманні від них запиту ми надамо всю можливу інформацію та зробимо все, щоб допомогти з вирішенням.
Хотіли б допомогти із вирішенням питання, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
блокування рахунку, звинувачення у легалізації (відмиванні) доходів, одержаних злочинним шляхом
У листах шахраї просять підтвердити отримання документів
та пропонують завантажити вкладений файл. Відкриття вкладення може
призвести до зараження пристрою шкідливим програмним забезпеченням»
На той час я не получала ні яких повідомлень по іншим каналам комунікації про будь які питання до мене зі сторони Райффайзен Банку.
А вже в липні, мій рахунок був заблокован. Після дзвінка на телефон горячої лінії, оператор порадив звернутись до відділення, де я нее получила зрозумілої відповіді від менеджера. Другий дзівнок на телефон горячої лінії ,і знову пропозиція — звернутися до відділення.
У відділенні банку, за адресою Полтава, вул. Монастирська, 5-А, після спілкування з начальником відділення я получила таку відповідь:
1. Рахунко заблоковано згідно: Положеннями абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію
легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та
фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-IX від 16.12.2019 р.
2. Я не відповіла на лист від банку, в якому у термін 5 днів мала показати джерело доходу.
За допомогою начальника відділення, ми з’ясували, що такого листа я не отримувала, інших інформаційних повідомлень іншими каналами комунікації не було.
Виходить, що Райффайзен Банк звинувачууэ мене у легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму, і не дає клієнтові можливості у зазначений законом термін спростувати ці звинувачення!
Я відстоюватиму своє чесне ім'я, і в тому випадку, якщо банк не відреагує на моє звернення, я звертатимусь за допомогою до Національного банку України.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Розблокування можливе виключно після надання повного пакету документів.
Зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Інформування про причину блокування надходить на електронну пошту, яка вказана у застосунку, іноді лист може потрапити до папки «Спам», тому важливо перевірити і там.
Також Ви завжди можете звернутись до чату нашого застосунку «MyRaif», де оператори вкажуть на причину блокування та нададуть всі можливі варіанти вирішення питання.
Ми прагнемо проаналізувати ситуацію та допомогти Вам у її вирішенні. Просимо написати нам у приватні повідомлення(ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо на Вас!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Фінансовий моніторинг не дієздатний
Правду кажучи, неочікувано отримати такий коментар.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Ми бажаємо більш детальніше розібратись у ситуації, тому просимо написати нам більше інформації у особисті повідомлення, будемо очікувати!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Блокування рахунків та ігнорування звернень клієнта
08.07.2025 я виявив, що мої банківські картки були заблоковані. Одразу звернувся до служби підтримки АТ «Райффайзен Банк» через мобільний додаток, повідомивши про готовність надати декларацію та будь-які необхідні документи для підтвердження джерел коштів і відновлення обслуговування.
Представник банку відповів, що зі мною зв’яжеться профільний підрозділ сьогодні або максимум завтра. Я окремо зазначив, що бажаю вести комунікацію у письмовому вигляді. Проте замість цього 09.07.2025 я отримав лист із повідомленням про одностороннє припинення ділових відносин, датований 08.07.2025.
Того ж дня я надіслав відповідь на вказану електронну адресу банку, в якій повторно підтвердив свою готовність надати документи та пояснення. У відповідь отримав повідомлення, що мій запит щодо можливості поновлення ділових відносин направлено на розгляд відповідальному підрозділу, і що слід очікувати відповіді.
Станом на сьогодні (21.07.2025) пройшло вже понад 10 днів, однак жодної комунікації від відповідального підрозділу я не отримав. Ні пояснень, ні запитів документів надано не було.
Складається враження, що співробітники банку не зацікавлені у вирішенні ситуації, не виконують обіцянки щодо зворотного зв’язку та не забезпечують належного рівня обслуговування клієнтів.
Прошу звернути увагу на дану ситуацію та сприяти її вирішенню.
Розуміємо, що блокування рахунку стало несподіванкою і могло вплинути на Ваші плани. Хочемо пояснити, що Райф є великим системним європейським банком, який суворо дотримується вимог чинного законодавства та постанов НБУ. Саме тому ми ретельно перевіряємо кожну операцію, адже це необхідно для гарантування безпеки та захисту коштів наших клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані, для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Безпідставне припинення обслуговування Райффайзен Банком ФОП та волонтера. Документи не розглянуті, обґрунтування не надано.
У липні 2025 року АТ «Райффайзен Банк» припинив ділові відносини зі мною. У відповіді банк послався на частину 1 статті 15 Закону № 361-IX, що регламентує дії у випадках встановлення неприйнятно високого ризику, зокрема щодо легалізації доходів, фінансування тероризму тощо. Звертаю увагу: банк не просто відмовився від обслуговування без пояснень (на що він має право за договором), а послався на конкретну норму, яка передбачає високий рівень ризику діяльності клієнта. Я надав до банку повний пакет підтверджуючих документів:
1. Подяки та відзнаки від військових частин
2. Витяги та виписки з податкових органів
3. Пояснення щодо волонтерської діяльності
Банк жодним чином не відреагував на ці документи. Більше того — офіційну відповідь на мої звернення я отримав лише через месенджер Viber у вигляді короткого повідомлення: «Дякуємо за звернення. Повідомляємо, що ділові відносини поновленню не підлягають». Це порушує вимоги до розгляду звернень громадян (Закон України «Про звернення громадян») та принципи прозорості, об'єктивності та зваженого фінансового моніторингу, передбачені тим самим законом № 361-IX. При цьому:
1. Моя діяльність не має ознак ризику, вона публічна й соціально значуща.
2. Інші банки не мали жодних претензій або блокувань.
3. Мені не було надано жодного обґрунтування, чому саме мій кейс кваліфіковано як «високий ризик».
Вважаю, що рішення про припинення обслуговування було ухвалено формально, без належного розгляду наданих документів, та в абсолютно непрозорий спосіб. Такі дії шкодять чесним підприємцям та волонтерам, створюють репутаційні ризики та підривають довіру до банківської системи.
Ми з великою повагою ставимось до волонтерів та всіх тих, хто активно працює задля наближення нас до довгоочікуваної Перемоги. Ваш внесок важливий для країни і вдячні за Вашу працю.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Щиро хочемо розібратися в ситуації і не залишимо Ваш зворотний зв'язок без уваги. Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код. Це допоможе нам швидше вирішити питання.
Очікуємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Заблоковано рахунок без пояснення причин
Не без проблем виходить зв’язатись з підтримкою в чаті, але причини блокування не називають, не називають і операцій чи дій які могли це спровокувати. Пропонують 2 варіанти: або закрити рахунок, або надати Перелік документів для розблокування. При цьому які це документи підтримка назвати не може. Як їх подавати, куди, в якому вигляді — інформації нуль. Зато повідомили, що впродовж трьох днів вам зателефонують і все пояснять. Дуже оперативно враховуючи, що вони заблокували не свої, а мої кошти на рахунках. Вже подумки змирився, що доведеться втратити декілька робочих днів на вирішення цього питання. Погоджуюсь на відновлення рахунку.
Ввечері того ж дня приходить лист, що банк в односторонньому порядку вирішив розірвати співпрацю.
Зв’язуюсь повторно з підтримкою пояснень звісно знову нема. Зато, щоб отримати свої кошти вже чомусь я зобов’язаний їм написати заяву бутімто я їх Прошу закрити всі мої рахунки і переслати залишки по ним в інший банк. Ну, добре, пишу, але…
На цьому моменті зв’язок з банком обривається повністю. Обидва додатки заблокували, телефонні дзвінки з фінансового номера потрапляють на безтолковий автовідповідач…
Ні грошей, ні сервісу. Банк просто злився з моїми грошима.
За рік було 6…8 дзвінків з нав’язливою рекламою кредитів від банку, дзвонили живі люди. Зато коли у клієнта є потреба зв’язатись та вирішити проблему реакція банку на рівні дна.
Невже не можна повідомляти клієнтів завчасно, що банк буде блокувати рахунки, щоб люди могли вивести свої кошти і забути про цю установу назавжди? Питання риторичне. Слава Богу сума викрадена банком не велика.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій.
Ми хочемо запевнити, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для забезпечення безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій. Ваше розуміння та співпраця в цьому питанні дуже важливі для нас.
Що стосується документів, то їх перелік вказується в листі, який надходить на електронну пошту.
Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання. Фіксуємо запит до менеджера з клієнтського сервісу, який зв’яжеться з Вами в телефонному режимі щодо подальших дій. Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
банк шахрай не віддає гроші з депозиту і рахунків
в одну мить блокують рахунки, гаряча лінія не зєднує, чат мовчить
Нам дуже прикро, що у Вас залишились негативні емоції від співпраці з Райфом.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Розблокування можливе виключно після надання повного пакету документів.
Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти вирішити питання. Звернутись до інформаційного центру можливо за номерами 0 800 500 500 або +380442309998 із-за кордону (за тарифами оператора). Також завжди можна написати до чату нашого застосунку «MyRaif». При зверненні Вас зустрічає наша віртуальна помічниця Рея, щоб вона передала запит оператору, варто описати свою проблему.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Банк привласнив кошти і заблокував рахунок
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш клієнт отримував лише гарні враження від обслуговування в Райфі та отримував якісний сервіс.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але зазначимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Ми прагнемо проаналізувати ситуацію та допомогти Вам у її вирішенні, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та надав відповіді на всі питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Некомпетентний персонал
На наступний день дзвонять мені з Райффайзен банку, я ж думаю, що це за моїм питанням, але ні, чомусь саме сьогодні мені вирішили подзвонити і запропонувати кредити. Але як? «Ви не хочете взяти кредит, у вас такий-то такий-то ліміт?», моя відповідь «ні». Менеджер: «можливо вам потрібні будуть кошти на лікування близької людини, ви тоді скористаєтесь цією можливістю?»
Мені от цікаво у вас в банку навчають такому спілкуванню з клієнтами? Це ви вважаєте нормальним?
Нам дуже прикро що у Вас трапилась така ситуація, перепрошуємо за всі незручності, які Ви відчули.
При замовленні картки, дійсно завжди уточняється тип картки, яку бажає замовити клієнт. Отримувати знижки в магазині АТБ можливо лише з карткою АТБ, якщо проводити розрахунки буд-якою іншою карткою — знижки не застосовуються.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Маємо на меті більш детальніше проаналізувати дане питання, тому просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)