×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.78 |
| USD | 41.8 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Блокування рахунку, заморожування коштів та відсутність відповідей
Обгрунтування блокування в листі абзац 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» No 361-IX від 16.12.2019 р. — «подання клієнтом чи його представником суб'єкту первинного фінансового моніторингу недостовірної інформації або подання інформації з метою введення в оману суб'єкта первинного фінансового моніторингу;». — Я надав всі документи і виявив бажання поновлення співпраці, проте банк виявляє 0 Клієнтоорієнтованості та перешкоджає своїм клієнтам в доступі до власних коштів. Для зберігання заощаджень я не рекомендую цей банк, оскільки вже 2 місяці немаю доступ до своїх грошей.
Дякуємо за відгук і за те, що Ви є нашим клієнтом протягом такого тривалого терміну. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такими труднощами, і ми щиро цінуємо Вашу лояльність.
Розуміємо, що блокування рахунків може бути несподіваним і вплинути на Ваші плани. Обмеження рахунку здійснюється лише на підставі обґрунтованих обставин. Варто зазначити, що процес перевірки зарахувань з наданням підтвердних документів є вимогою законодавства. Крім цього, хочемо підкреслити, що банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у швидкому вирішенні даного питання.
Ми розуміємо Ваше розчарування та запевняємо, що дана ситуація буде належним чином розглянута. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, контактний номер телефону), щоб ми могли зв'язатися з Вами для оперативного та ефективного вирішення цього питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Оказывается банк не должен отображать и предоставлять квитанции о возврате денег из интернет магазинов.
В приложении банка MyRaif возврат денег вообще не отображается. То есть банк не качество предоставляет услуги по обслуживанию клиентов и говорит, что это политика банка, так как основная задача банка это хранение и управление денежными средствами клиента. А если клиент не знает куда идут его средства и по какому курсу, как и когда возвращаются — это не качественное предоставление услуг
Раньше некоторые вопросы можно было решать через операторов колл-центра, но сейчас оператор сказал, что колл-центра у них нет, а все вопросы нужно решать с ботом Рея, а вот если он не может их решить, тогда может переключить на оператора.
То есть, чтобы попасть на оператора, надо пройти квест в минимум по часа и то не с первого раза. По моему банк активно создает проблемы клиентам, называя это политикой банка.
При этом сколько бы я их просил не звонить мне больше с рекламными предложениями, ноль на массу, минимум раз в месяц, на это у них люди есть. А на решение проблем клиентов — нет.
Нам дуже шкода, що обслуговування в Райфі не виправдало Ваших очікувань.
Хочемо зазначити, що у випадку, якщо на сервісі, де Ви проводите платіж, операції здійснюються через закордонні сервіси — запит на списання від них формується у валюті долар або євро. Якщо операція одразу відбувається не в гривні — курс при проведенні платежу відображається в деталях транзакції. При цьому, дійсно, цей курс може змінюватись протягом дня.
Що стосується квитанції про повернення коштів — на жаль, дійсно, квитанції про зарахування коштів неможливо сформувати в застосунку. Якщо Вам потрібно надати підтвердження щодо суми, яку сервіс повернув на Ваш рахунок, і це повернення відбувалось окремою операцією, а не як скасування попередньої — Ви можете сформувати виписку за дату проведення платежу на списання, і операція повернення буде відображатись там.
Якщо Вас цікавить курс, за яким було повернення, цю інформацію Ви можете уточнити в чаті застосунку (символ навушників праворуч згори на головній сторінці).
Ми хотіли б детальніше проаналізувати ситуацію та допомогти Вам з вирішенням питання, для цього просимо написати нам в особисті повідомлення Ваші ідентифікаційний код та контактний номер телефону.
Будемо очікувати на повідомлення від Вас.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Кредитний ліміт
Я розумію що справа банку встановлювати ліміт чи ні, але коли звонив в банк перед відкриттям рахунків, то казали оператори без проблем якщо офіційно працюю, а зараз, коли клієнт вже зайшов в банк, то без пояснення причин не встановлюють ліміт, хоча б причини сказали. Тобто клієнт каже, встановіть кредитний ліміт буду робити гарні обороти по кратці — банк не реагує, тільки стандартна відписка, яка мабуть буде і на це повідомлення.
Нам приємно, що Ви розглядаєте можливість кредитування з нами. Наявність пропозиції з кредитування від Банку залежить від безлічі об'єктивних обставин, в тому числі: Ваш дохід, стабільність надходжень, кредитна історія. Зміни за цими напрямками здатні вплинути на доступність кредитних пропозицій. Ці фактори на 100% залежать від Вас. Як тільки будуть зміни, ми це побачимо і зможемо переглянути своє рішення з приводу кредитних пропозицій. Ви також можете переглядати актуальні пропозиції в застосунку «MyRaif».
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Заблокували рахунок та не відповідають.
Відповідно до вимог чинного законодавства, Банк не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не було проведено у встановлені терміни. У таких випадках Банк вимушений блокувати рахунки та обмежувати видаткові операції.
Маємо на меті проаналізувати Ваше питання та допомогти у його вирішенні. Для цього, будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення, вказавши Ваші дані.
Очікуємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Заблокована картка за… уклон
19.08 отримую повідомлення про блокування рахунку. Ну ок. Пишу в підтримку — кажуть «протягом дня зв’яжуться». Йшов третій день як зі мною [не] намагаються зв’язатись «протягом дня»
Якщо я правильно розумію наразі я чекаю повідомлення від банку щоб надіслати скріншот балансу з додатку іііііі. чекати «вироку» поки шановні працівники фінмону знайдуть в собі час і бажання перевірити чи додаток уклон не спонсорує тероризм і не відмиває гроші
Н-да =)
Хочемо запевнити Вас, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для забезпечення безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій. Ваше розуміння та співпраця в цьому питанні дуже важливі для нас.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ідентифікаційний код чи контактний номер телефону. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Це не банк, а шахрайська контора!
Позвонив на гарячу лінію, там оператор на моє питання «Чому було заблоковано» відповіла, що не знає і сказала звертатись у відділення.
В моєму місті немає відділень, а тратить свій час що би поїхати в інше місто і повернути кошти я не збираюсь. Пізніше прост онапишу заяву в поліцію, що ця контора просто краде кошти, я також займаюсь стріменгом і відеоблогерством, тому максимально про рекламую (анти реклама) цих шахраїв, якщо не захочуть повертати кошти дистанційно!
Нам надзвичайно прикро, що Ваш досвід співпраці з Райфом не виправдав очікувань. Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Обмеження рахунку може відбутись лише на основі обґрунтованих обставин. Зазначимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Заблокували рахункі ТОВ
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження від співпраці з Райфом.
Звертаємо увагу, що Банк не здійснює блокування рахунків без вагомих підстав. Якщо на рахунок нещодавно надійшли значні суми, Ви можете отримати запит на надання документів, що підтверджують походження цих коштів. У разі несвоєчасного надання документів рахунок може бути заблоковано.
Розуміємо, що ця ситуація могла бути для Вас несподіваною, і приносимо вибачення за можливі незручності. Перевірка зарахувань є необхідною відповідно до законодавства.
Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк в Україні не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію детальніше, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер). Будемо раді допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Заблокували картковий рахунок без попередження!
Райффайзен Банк Аваль не рекомендую — люди, не відкривайте рахунки в даному банку — залишитесь без коштів на довготривалий час та розбитою нервовою системою. Найжахливіший банк в Україні.
За 12 років співпраці з різноманітними банками — Аваль найгірше, що могло тільки бути.
Правду кажучи дуже сумно, що співпраця з Райфом викликала у Вас негативні емоції.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Розблокування можливе виключно після надання повного пакету документів.
Запит надходить на електронну пошту, яка вказана у Вашому застосунку, якщо вона не актуальна, то можна звернутись до підтримки та колеги допоможуть отримати лист повторно.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому передали запит до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано всі роз’яснення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Заблокували рахунок без пояснень — доступ до зарплати відсутній
11.08.2025 я подав у відділення банку всі документи, що підтверджують, що кошти були зарплатою та мали коректне призначення платежу. Бухгалтерія компанії також зверталася до банку, щоб з’ясувати статус запиту.
Станом на 15.08.2025 рахунок залишається заблокованим, жодної письмової відповіді від банку із зазначенням конкретних підстав блокування та строків розгляду я не отримав. Через це залишився без доступу до власних коштів.
Паралельно подав офіційну скаргу до НБУ для перевірки дій банку.
Прошу банк оперативно розблокувати рахунок та надати чіткі пояснення.
Хочемо запевнити, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для забезпечення безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій. Ваше розуміння та співпраця в цьому питанні дуже важливі для нас.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ідентифікаційний код чи контактний номер телефону. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Непрофесійність роботи банку — розглядають документи по фінансовому моніторингу третій тиждень. В результаті заблоковані кошти, якими не можу скористатись.
Перш за все вдячні за очікування відповіді!
Відверто кажучи, нам дуже прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Маємо на меті проаналізувати питання та допомогти у вирішенні, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Блокування без попередження
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з Банком. Ми працюємо над тим, щоб кожен клієнт отримував лише гарні враження від обслуговування в Райфі та якісний сервіс.
Запевняємо, що блокування рахунків відбувається лише за наявності обґрунтованих підстав. Райф дотримується чинного законодавства та внутрішніх процедур, щоб забезпечити безпеку і захист коштів наших клієнтів.
У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Розблокування можливе виключно після надання повного пакету документів.
Маємо на меті більш детальніше проаналізувати питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Оминайте тридцятою дорогую цю недобанківську установу!
Акваріум розбився — рибка в шоці, заходимо в старий додаток, там наче все ок, сума відображено
Окрім того бачимо, що діючі картки якогось дива заблоковано (ніяких надходжень, або розхідних операцій не було десь з 2023 року, просто лежать собі гроші та й все)
Звернулися в підтриму, з’ясовується, що не оновили дані (це тепер філія якогось ТЦКтаСП чи все ж таки банк), оновіть, ну ок, давайте оновимо, ен ні, Вам зателефонують наступного дня о 9−00 (звісно о 9−00 ніхто не заталефонував і станом на 12−54 також ніхто не зателефонував) і ще невідомо чи то банк буде телефонувати чи шахраї якісь, ви там якось визначтеся — чи нам шахраїв остеригатися, чи ми будемо самі вам колизь може і подзвонимо, але це не точно
Резюме — оновити он-лайн (в нормальних банках можна) що там їм треба неможливо, наче то ми їх грошими, а не своїми хочемо мати можливість користуватися; картки заблоковано, на рахунку відображено нуль — відпочивайте любі вкладники, ви нам не потрібні
Хвала Богу, що лишилися ще пристойні банки, куди негайно будуть перевнесені всі (а вони немалі) кошти з цієї шаражкіної контори
З неповагою, скоро вже колишні клієну недобанку
Будемо з Вами відвертими, нам дуже шкода, що отримали саме таке враження від співпраці з Райфом.
Розуміємо, що контролювати все в одному застосунку набагато зручніше. Тому докладаємо всіх зусиль, щоб якнайшвидше перейти на повне користування «MyRaif».
Хочемо зауважити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ. Виходячи з цього, Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію, не рідше одного-п’яти років, залежно від оціненого банком ризику). При несвоєчасній переідентифікації — банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним.
Маємо намір не залишити зворотній зв'язок осторонь, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Очікуємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Банк не довіряє своїм клієнтам
Нам дуже прикро, що співпраця з банком принесла Вам негативні емоції. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Хочемо також зазначити, що актуалізація даних (повторна — переідентифікація) клієнта проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ №26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Відповідно до вимог законодавства Райф не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно.
Ми б хотіли більш детальніше проаналізувати Ваш запит, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
🔴 Райффайзен Банк припинив обслуговування без пояснень, з повним хаосом у комунікації
Найгірше — абсолютна плутанина в комунікації:
— у відділенні говорять одне,
— у кол-центрі — інше,
— у чаті — третє.
Складається враження, що працівники самі не розуміють, що відбувається, і не мають чіткої інструкції. Або це все робиться навмисно.
У той час, коли в інших банках подібні питання вирішуються онлайн за день, тут усе тягнеться 5−10 робочих днів, і результат невідомий, це вказує на непрофесійність і нерозуміння, що він робить в цій сфері взагалі.
Звернуся зі скаргою до НБУ.
Таке ставлення показує, що банк абсолютно не зацікавлений у клієнтові. Немає ні сервісу, ні поваги, ні відповідальності.
❗️ Не рекомендую Райффайзен Банк для зберігання коштів чи ведення справ — ви можете втратити доступ до грошей без пояснень, а допомоги не отримаєте.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Хочемо зауважити, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для гарантування безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Маємо намір не залишити зворотній зв'язок осторонь, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Зміна попереднього відгуку
В цілому банк виправляється, особливо в питаннях кредитування покращились послуги стало легше взяти онлайн кредити на сайті https://raiffeisen.ua/uk/aem/pryvatnym-osobam/kredyty/kredyt-onlain.html
Але все ще не можу поставити 5, бо спамлять багато
Вдячні за Ваш зворотній зв’язок і нам приємно, що Ви помічаєте зміни. Ми докладаємо зусиль, або покращувати наші послуги та продукти, адже задоволеність клієнтів є пріоритетом.
Прагнемо до того, щоб Ви не пропустили жодної важливої інформації про новинки чи акційні пропозиції. Якщо бажаєте відмовитися від інформування, можете написати до чату в застосунку «MyRaif» («Навушники» — «Написати в чат»), наші оператори допоможуть.
Ваші відгуки важливі для розвитку сервісу, цінуємо, що Ви з Райфом!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Хороший кешбек, но курс конвертации евро не такой как в приложении
Вдячні за зворотній зв'язок!
Хочемо пояснити, що в застосунку « MyRaif» відображений курс, за яким Ви можете здійснити обмін валюти в режимі online.
У разі виконання транзкцій а кордоном або їх сервісах, якщо валюта рахунку відрізняється від валюти операції — відбувається конвертація за курсом карткових операцій. З ним можна ознайомитись на офіціному сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/currency (розділ «Карткові операції»)
На цій сторінці можливо також переглянути курс обміну валюти в касі відділень Райфу.
У разі виникнення питань, Ви завжди можете написати в чат застосунку, натиснувши «Навушники» — «Написати в чат».
Наші оператори з радістю допоможуть!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Телефоний тероризм
Щиро перепрошуємо за те, що дзвінки могли завдати Вам незручностей. Ні в якому разі не мали цього на меті.
Ми хочемо детально проаналізувати дану ситуацію, для цього просимо вказати в приватних повідомленнях Ваш контактний номер телефону.
Очікуємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
меморандум тупості - те, що треба
Тепер, якщо ти отримуєш зарплату через цей банк, то передати її самому собі в інший банк — це вже майже спецоперація. Бо виявляється ліміт: 50 або 100 тис. грн на місяць діє навіть при здійснені переказу на свій же рахунок в іншому банку із зазначенням усіх необхідних власних реквізитів. Що далі — дозволи на зняття готівки в обмін на довідку з місця роботи кожного разу?
Підписали без питань, без правок, без елементарного «а може, це дурня?». Враження, наче мозковий штурм у правлінні виглядав як тиха кімната без людей з гучним написом «вхід для думок заборонено», лише штиль у черепній коробці.
Геніальне рішення, гідне премії «Фінансовий Сорос-2025» за найабсурднішу самоцензуру року.
Дякуємо за турботу, саме те, що хочеться бачити в банківському додатку, коли намагаєшся перекинути свою ж зарплатню, яку отримуєш та накопичуєш роками, на інший свій рахунок.
І поки цей банк грає в підписантів без мізків, інші — як-от Монобанк — спокійно працюють у правовому полі без подібних принижень клієнтів щодо переказів на власні ж рахунки. Навіть Сенсбанк, побачивши абсурдність цієї ситуації, увімкнув мозок і через певний час відкотив назад після скарг клієнтів. Там тепер лише обмеження самого додатку (150 тис за операцію, 500 тис за добу, 5 млн!!! за місяць). І це не залежить від того, чи є зарплатний проєкт.
А тут «нам так сказали, ми так і зробили. А ШО, можно було по іншому?». Не банк, а бюро дурних рішень.
Саме цікаве це те, що скоріш за все ці недолугі «включать шаблон» та почнуть у коментарі казати про необхідність надання документів ок5, ок7… для зарплатного проєкту!))))
Хочемо зазначити, що Райф чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Меморандум не є законом або нормативно-правовим актом. Він лише закріплює обов'язки, які вільно беруть на себе сторони. Ліміти для клієнтів по Меморандуму в Райфі встановлені в Правилах банківського обслуговування фізичних осіб, що є публічною частиною договору банківського обслуговування.
В рамках дії Меморандуму Райф визначає ступінь ризикованості клієнта в залежності від наявної інформації про доходи та діяльність. Виходячи з цього, усім клієнтам Банку встановлюються ліміти на переказ коштів: С2С та IBAN перекази сумарно.
Щоб збільшити ліміт для переказів на картку потрібно оновити інформацію про дохід (якщо на рахунок Ви отримуєте заробітну плату) або підтвердити, що Ви ведете волонтерську діяльність. Список документів та детальну інформацію про ліміти на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/news/limit-dlya-kartkovih-perekaziv-fizosib-pochne-diyati-z-1-zhovtnya-2119
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Крадіжка
Будемо з Вами відвертими, нам дуже шкода, що Ви отримали саме таке враження від співпраці з Райфом. Ми прагнемо надавати послуги найвищої якості і безпека коштів клієнтів є одним із наших ключових пріоритетів.
Райф завжди забезпечує збереження коштів, але власник картки також повинен піклуватися про її безпеку. Якщо шахраї отримають повні дані Вашої картки, вони можуть зловживати нею для проведення платежів або оформлення кредитів. Щоб уникнути цього, ніколи не діліться з іншими даними картки, такими як номер, термін дії, CVV-код та коди підтвердження.
Також хочемо зазначити, що якщо Ви постраждали від шахрайства — в першу чергу рекомендуємо звернутись з цього приводу до поліції або кіберполіції. Банк співпрацює з правоохоронними органами та при отриманні від них запиту ми надамо всю можливу інформацію та зробимо все, щоб допомогти з вирішенням.
Хотіли б допомогти із вирішенням питання, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
блокування рахунку, звинувачення у легалізації (відмиванні) доходів, одержаних злочинним шляхом
У листах шахраї просять підтвердити отримання документів
та пропонують завантажити вкладений файл. Відкриття вкладення може
призвести до зараження пристрою шкідливим програмним забезпеченням»
На той час я не получала ні яких повідомлень по іншим каналам комунікації про будь які питання до мене зі сторони Райффайзен Банку.
А вже в липні, мій рахунок був заблокован. Після дзвінка на телефон горячої лінії, оператор порадив звернутись до відділення, де я нее получила зрозумілої відповіді від менеджера. Другий дзівнок на телефон горячої лінії ,і знову пропозиція — звернутися до відділення.
У відділенні банку, за адресою Полтава, вул. Монастирська, 5-А, після спілкування з начальником відділення я получила таку відповідь:
1. Рахунко заблоковано згідно: Положеннями абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію
легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та
фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-IX від 16.12.2019 р.
2. Я не відповіла на лист від банку, в якому у термін 5 днів мала показати джерело доходу.
За допомогою начальника відділення, ми з’ясували, що такого листа я не отримувала, інших інформаційних повідомлень іншими каналами комунікації не було.
Виходить, що Райффайзен Банк звинувачууэ мене у легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму, і не дає клієнтові можливості у зазначений законом термін спростувати ці звинувачення!
Я відстоюватиму своє чесне ім'я, і в тому випадку, якщо банк не відреагує на моє звернення, я звертатимусь за допомогою до Національного банку України.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Розблокування можливе виключно після надання повного пакету документів.
Зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Інформування про причину блокування надходить на електронну пошту, яка вказана у застосунку, іноді лист може потрапити до папки «Спам», тому важливо перевірити і там.
Також Ви завжди можете звернутись до чату нашого застосунку «MyRaif», де оператори вкажуть на причину блокування та нададуть всі можливі варіанти вирішення питання.
Ми прагнемо проаналізувати ситуацію та допомогти Вам у її вирішенні. Просимо написати нам у приватні повідомлення(ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо на Вас!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)