×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.18 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
Кредитка
Утворилася у мене невелика сума (30 грн) поза кредитним лімітом.
Зателефонував на підтримку — пояснили, що це через п2п переказ новою поштою. (От перше питання — чому такі перекази не можна заборонити у додатку? Інші банки надають таку послугу).
Поповнив картку на 100 грн, у підтримці сказали, що погаситься сума поза лімітом першою.
Наступного дня дивлюся — так само ця сума поза лімітом є. Зателефонував на підтримку, мені сказали, що це особливості відображення та обробки, зарахування було й усе ок.
Гаразд, поповнив ще на 100 грн.
25го дивлюся — сума поза лімітом є, і на неї нарахували відсотки…
Звідси друге питання — чому суми «в обробці» обробляються так довго? До опівночі, а то й доба-дві.
І третє питання — чому мені в підтримці не сказали правильне рішення?
Яке звучить так: «Щоб сума поза лімітом закрилася, ваше поповнення має бути вищим за суму в обробці + сума поза лімітом?»
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Хочемо пояснити, що комісії за зняття готівки та інші комісій не розповсюджуються в пільговий період по кредитній картці «100 днів». Тобто така операція, як комісія за переказ з картки на картку Нової Пошти буде поза пільговим періодом. Інформація про оновлення операцій, які знаходяться поза пільговим періодом, відображаєтся після білінгу (25 числа місяця).
Щодо терміну обробки. Після проведення операції, Ви її бачите в додатку в полі «Операція в обробці», у виписку потрапляє після того, як Банк отримає запит на фактичне зарахування коштів. Цей термін складає до 2-х днів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання аналізувати та пояснити зі свого боку детальніше, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Не відповідає стандартам і вимогам банківського відділення
Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Нам прикро, що у Вас склалась така думка під час обслуговування у Райфі та це вплинуло на Ваше враження в цілому.
Ми не зупиняємось на шляху до вдосконалення та намагаємось створити комфортні умови обслуговування, навіть в таких складних умовах. Звертаємо увагу, що на сайті НБУ (https://power.bank.gov.ua/) розміщені всі Банки, які входять до спільної банківської мережі – Power Banking– та працюватимуть навіть у випадку тривалої відсутності світла.
Що стосується відділення за адресою м. Львів, вул. Липинського, 28, на жаль, немає встановленого генератора. Саме тому, під час відключення світла відділення переходить в режим консультації. При цьому, Ви завжди зможете відвідати відділення у місті, яке оснащено генератором, перевірити його наявність дуже просто на сайті Банку за наступним посиланням: https://raiffeisen.ua/viddilennya.
Також, для зручності Клієнтів є можливість записатися на певний час у відділення, яке працює при відключенні світла в Чаті підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «навушників/повідомлення». Чат працює з 7:00 до 00:00.
Щодо виданих купюр в касі відділення, хочемо пояснити, на жаль, замовляти певний номінал та рік випуску, є неможливим, Ви завжди зможете отримати кошти наявні в касі Райфу. Сподіваємось на Ваше розуміння.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому будемо вдячні якщо вкажете свої дані в приватні повідомлення, а саме: ідентифікаційний код або контактний номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
ЗАБЛОКИРОВАЛИ КАРТУ БЕЗ КАКОЙ ЛИБО ПРИЧИНЫ
Буду по мере поступления в комментариях к этому посту писать каждый шаг, что происходит.
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, що Ваше звернення проаналізовано та надано всі пояснення по запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
По моїй заяві не перераховують залишки коштів у інший банк
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Термін закриття рахунків із перерахуванням коштів до іншого банку може складати 5 робочих днів та більше, залежно від різних обставин. Хочемо зазначити, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Не рекомендується!
На всі підтведжуючі довідки з податкової і доходи що перераховувались на картку фізичної особи, банк заблокував рахунки, хоч перелік документів наданих банку бухгалтерією був такий, що підтверджує походження коштів! Звернення до НБУ не вирішило ситуацію,і банк припинили ділові відносини, як зазначив банк згідно закону Протидію відмиванню коштів, і це при підтвердженні джерел коштів і бізнесу який працює в Україні.Як клієнт банку фізична особа обслуговувася з 2008 року.Не раджу юридичним особам та й фізичним, банк не проявляє ділових якостей в частині відносин з клієнтами юридичними особами.Не гайте часу на цю «банківську«установу
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
У випадку, якщо Ви не можете або не бажаєте надати документи, що покривають запит банку в повному обсязі — рахунки закриваються з переказом на рахунок в іншому банку, відкритий на Ваше ім'я.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
БОРОТЬБА з ВІТРЯНИМ МЛИНОМ - це боротися з РАЙФАЙЗЕН банком
Боротися з вітряками — безперспективно і безглуздо шукати і чекати справедливості там і від тих, хто її забезпечити не може і не хоче. Таке саме я відчула при намаганні повернути 20 000,00 грн, які з'їв термінал Райфайзен банку 25.07.2024 р. Вже закінчилася третя перевірка… За інформацією Ірини, менеджера, яка взяла під особистий контроль мою справу, мої слова і опис ситуації не відповідають дійсності. Тобто я вигадала дану ситуацію і вже місяць марно морочу голову. Цього разу мені назвали дані реєстратора терміналу. Згідно ним два перших внесення відповідають дійсності (1 — 20 000,00 грн., 2 — 10 000,00 грн.), а трете згідно звіту терміналу було в сумі 15000,00 грн. На мої спроби довести, що третє внесення було в сумі 40000,00 грн. і мені термінал повернув відразу 5000,00 грн. — відповідь одна: «Ваші слова не відповідають дійсності».
Зі слів Ірини, відеокамера в терміналі на Сім'ї Сосніних, 17 («Ашан») не працює. Тобто їх висновки ґрунтуються виключно на даних електронного реєстратора термінала. В якому вже видно помилку. Він навіть не зафіксував ПОВЕРНЕННЯ (при вкладанні мною 40000,00 грн., 5 000,00 грн. було повернуто,) а зафіксував тільки прихід, і то не вірний — 15000,00 грн. Це відбулося, бо загальна кількість купюр, які я внесла за 3 рази в межах однієї транзакції склала більше ніж 90 штук. Це і є моя помилка.
Наголошую ще раз. Я внесла загальну суму 65000,00 (20000,00+10000,00+40000,00 (5 повернулося). А мені зарахувалося на карту 45000,00 грн.
Пишу це не тому, що шукаю справедливості. Вже впевнилася, що від банку Райф справедливості чекати марно. Пишу для того, щоб всіх застерегти — не зв’язуйтеся з цим банком-шахраєм. Зі слів тієї ж Ірини, такі ситуації за роки її роботи трапляються далеко не вперше. І мені вже писала на пошту людина, в якої аналогічна ситуація, правда її банк обікрав на меншу суму — на 5000,00 грн.
P. S. Поліція на мою заяву від 06.08.2024 р. досі не відреагувала і відмовляються мені називати прізвище людини, на яку розписали мою справу.
Нам шкода, що ця ситуація вплинула на враження про нас. За Вашим попереднім зверненням було проаналізовано ситуацію та наш менеджер з клієнтського сервісу зв’язувався з Вами в телефонному режимі й навав всі пояснення.
Ми фіксуємо повторне звернення до менеджера, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Банк перевищує свої повноваження
Картку заблокували без попередження і оголошення причини. З нас почали поступово вимагати ряд документів починаючи:
— мета перебування в Україні
— на якій підставі ви отримали пмж
— дипломи, ліцензії, документи що підтверждують дохід в іноземній країні і т.д.
— довідка ОК-5, або ОК-7 від дружини…
Це все супроводжувалося пояснюючими записками, кожного разу виникали нові питання і знову потрібно було писати пояснюючу записку. Більше всього «сподобались» питання стосовно відкритої візи в третю країну: а чому ви туди не поїхали ще, а коли плануєте їхати, а що там плануєте робити? Потім з’ясувалось, що під перевірку мій чоловік попав через закон про запобігання тероризму.
Мало того що 2 місяці цієї тяганини нічого не дали так ще виявилося, що ці всі документи і пояснюючі записки ніхто не читає! Так як я теж попала під фінмоніторинг разом з чоловіком, хоча не є клієнтом банку, я вимушена була надати довідку ОК-5, і ось що прийшло в останньому повідомленні банку: я повинна дати довідку про свій дохід за останній рік, хоча я написала в пояснюючій записці, що знаходжусь на утриманні чоловіка вже 10 років! Намагалась вияснити все з працівницею банка, через яку ми передавали всі документи, в телефонній розмові…і вона в середині спілкування просто кинула слухавку))). Я зателефонувала на гарячу лінію і намагалась вияснити, що це за відношення до клієнтів, мені пообіцяли, що все з’ясують і зателефонують, звичайно цього не сталося і через мцсяць! І цей банк під кожним коментарем підкреслює, що являється європейським банком!
Звичайно ми закрили рахунок, бо для 200$ на картці вже й так було зроблено забагато)))
І ні, нешановний банк, вам абсолютно не прикро, що трапляються такі ситуації, це просто ваша політика.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Обмеження рахунку може відбутись лише на основі обґрунтованих обставин. Зазначимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані та дані Вашого чоловіка (ідентифікаційний код або контактний номер телефону) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Необґрунтоване блокування коштів !
Нам дуже прикро, що Ви отримали таке враження від співпраці з нашим Банком. Наша мета — задоволені Клієнти, які залишаються із гарним настроєм після вирішення питання.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Банк навмисно створює перешкоди клієнтам
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про банк.
На жаль, дійсно, якщо у Вас відсутній «Дія.Підпис», підписання заяв або документів можливе за зверненням до відділення банку.
Електронний цифровий підпис можна отримати через ті організації, які мають на це ліцензію. На жаль, наш банк не надає такої послуги для фізичних осіб.
Для детального аналізу ситуації Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Некомпетентність працівників вражає
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Відверто кажучи, нам щиро прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. З розумінням відносимось до Вашого відгуку та кожного дня ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб створити комфортні умови для обслуговування.
Зауважимо, що процес перевірки шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Якщо надані документи та пояснення в повному обсязі покривають запит, то Ви і надалі можете користуватися Вашими рахунками. Якщо пакет документів надано не в повному обсязі, колеги з профільного підрозділу повторно направляють запит з вказанням інформації чого саме не вистачає.
Для детального аналізу ситуації Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та надано всі пояснення по запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Некомпетентність співробітників і перевищення повноважень
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (8)
блокують кошти від військових облігацій
Отак кошти до сих пір з липня заблоковані, враховуючи що банк продовжує працювати в країні агресора, а в Україні блокує виплати за державними військовими облігаціями, можливо треба звертатись до Служби безпеки України.
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Хочемо повідомити, що Райффайзен Банк в Україні не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Превышение должностных полномочий, некомпетентность сотрудников профильного отдела
Итог: потеряли клиента, который осуществлял весомые ежемесячные транзакции. Написала заявление на закрытие счёта. Жду 10 дней чтобы обналичить остаток с карты. Негативнейшее впечатление от этой конторки, которую не так давно объявляли спонсором войны. Никому не советую.
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам щиро прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. З розумінням відносимось до Вашого відгуку та кожного дня ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб створити комфортні умови для обслуговування.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Хочемо повідомити, що Райффайзен Банк в Україні не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь та будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Блокують рахунки за олх
Банк пропонує відмовитись від їх послуг — я погоджуюсь, бо закордоном їх транзакції по годині не стають в пригоді. На це банк просить заявку — відмову від надання послуг! Я відсилаю її в чат Райфа в додатку, а на пошту отримую лист з формулюванням «Положеннями абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України „Про запобігання та протидію легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення“ № 361-IX від 16.12.2019 р. передбачені обставини, з якими законодавець пов’язує наявність у Банка обов’язку щодо відмови від підтримання ділових
відносин з Клієнтом». Продала пару статуеток — терорист, а донати на ЗСУ тоді чому відправляла? Це я від послуг відмовляюсь! То й пишіть, що у звʼязку з моєю відмовою! Або не просіть ваші заявки заповнювати!!!
Зазначу, що фізичним клієнтом була більше 10 років! Юридичним теж буду відмовлятися, бо надто високий ризик мати справу з Райфом!
Все буде Україна🇺🇦
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
У випадку, якщо Ви не можете або не бажаєте надати документи — рахунки закриваються з переказом на рахунок в іншому банку, відкритий на Ваше ім'я. Процедура закриття зазвичай займає до 5-ти робочих днів, проте термін може бути і більшим в залежності від ситуації.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Некомпетентність або шахрайство?
Я відразу зателефонувала на Гарячу лінію банку. Оператор зафіксував моє звернення і створив заявку на «Оскарження суми». Сказав, що заявка буде опрацьовуватися протягом 14 днів. Треба дочекатися інкасації. Весь цей час була з банком на зв’язку або по телефону або в чаті. Інкасація відбулася начебто на 6-й день після події — 30.07.24. Результату інкасація я не спромоглася добитися ні по телефону ні в чаті. Відповідь була — «Заявка на опрацюванні, рішення про повернення коштів ще не прийнято». Потім мені написали, що їм треба зробити додаткові запити для уточнення інформації. А вчора мені повідомили, не банк Офіційним листом, а після того як я сама телефонувала і писала в чат, що у них немає підстав повертати мені 20000,00 грн. На моє прохання дати мені можливість звернутися до служби безпеки банку для того, щоб подивитися записи з камер відеоспостереження на терміналі, також по всьому супермаркету розвішені камери — мені відмовили. Сказали, що служба безпеки цим займатися не буде. Це справа поліції. Вчора написала заяву в поліцію. Як будуть відбуватися події ділі — буду писати.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам надзвичайно прикро, що із Вами склалась така ситуація. Дійсно, термінали — це теж техніка і іноді можуть траплятись збої.
Маємо на меті розглянути питання у індивідуальному порядку. Тому, просимо написати нам у приватні повідомлення та надати Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
В банку практично не працюють відділення
Тримайтесь осторож цього банку, який до того ж є фактичним спонсором війни проти України та продовжує працювати та сплачувати податки в Росіі.
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про візит до нашого відділення. Ми обов'язково перевіримо інформацію по запиту для подальшого вдосконалення та покращення роботи в цілому.
Якщо Ви плануєте візит до каси банку — рекомендуємо заздалегідь зарезервувати час за зверненням до чату застосунків «MyRaif» або «Raiffeisen Online» або за дзвінком до банку. В такому випадку, у призначений час Вас будуть очікувати та обслуговування відбуватиметься в порядку черги.
Також хочемо зазначити, що Райффайзен Банк в Україні є окремою юридичною особою, що діє у відповідності до українського законодавства та дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану. Банк припинив відносини з тими клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Блокування рахунку та його закриття! Зверніть увагу, дуже погані співробітники, залишилась з негативними емоціями.
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
У випадку, якщо Ви не можете надати документи — рахунки закриваються з переказом на рахунок в іншому банку, відкритий на Ваше ім'я. Процедура закриття зазвичай займає до 5-ти робочих днів, проте термін може бути і більшим в залежності від ситуації.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст для вирішення запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (12)
Банк Аваль — це суцільний жах та морок!
https://minfin.com.ua/ua/company/aval/hotline/213987/
Навіть німецькі фашисти у 42-му році все до останнього не забирали!!!
Жодних працюючих електронних засобів звязку з банком немає
https://minfin.com.ua/ua/company/aval/hotline/214272/
але зете спам від банку на електронну пошту надходить справно!
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку. При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби.
Виконавець повинен надіслати постанову «Про визначення поточного рахунку» до Банку. Після опрацювання Ви отримаєте повідомлення та буде доступне зняття коштів в рамках 14 200 грн. в будь- якому банкоматі або касі Банку на території України.
Додатково просимо надати зворотній зв'язок в приватних повідомленнях.
Будемов дячні!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Ужасноное обслуживание клиентов, при поездке за границу
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Хочемо зазначити, що якщо операція проходить через сторонні сервіси (тобто, не через сервіси банку) — за опрацювання платежу відповідає не тільки банк, а й сервіс, де проведено операцію.
Міжнародні платіжні системи працюють по наступній схемі:
1) спершу блокують суму до списання на карті (по факту, кошти ще знаходяться на Вашому рахунку;
2) далі протягом 8 днів Банк чекає запиту від торгової точки/сайту на списання заблокованої суми;
3) якщо запит на списання надходить в зазначені терміни — кошти списуються з рахунку та операція вважається успішною, якщо ж ні — кошти розблоковуються на рахунку.
Якщо ж Ви не отримали послугу, за яку сплачували, але сама оплата пройшла та кошти списались — можливо зафіксувати запит на оскарження за зверненням до банку.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення дані Вашої дружини (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Поповнення карти готівкою в терміналі.
Зателефонуван на гарячу лінію, описав ситуацію, запитали які купюри були та яка іхня кількість .(при поповненні краще записувати купюри та іх кількість, а можливо і серейні номери купюр). Прийняли спірну заявку, яку пообіцяли вирішити на протязі 3−14 діб. Зателефонував 2 .08.2024 поцікавитися, яка доля мойого запита, відповіли, що ще не вирішена. Після ще одного дзвінка на гарячу лінію кошти частково зарахували.
Сума зарахування дещо відрізнялась від тієї, що видало на екран при поповненні.
Це вже другий такий випадок з поповненням.
Доходжу до висновку, що процес поповнення потрібно знімати на камеру і записувати купюри… Оцінка обслуговування персоналом відділення ніяк не відноситься до роботи термінала.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Якщо операція поповнення проводилась в банкоматі Райфу — при розгляді запитів на оскарження співробітниками банку детально перевіряється кожна операція — в тому числі переглядаються записи камер та перераховуються залишки в банкоматі. При успішному завершенні розгляду, на рахунок зараховується саме та сума, яка буде фактично зафіксована під час збою.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)