Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Фінмоніторинг

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Bohdan100565 25 марта 2024, 22:25
Мені заблокували рахунки з 08.02.2024. Ну, думаю, ок, надам декларації і т.д., і все буде нормально (як завжди, все швидко і компетентно, думав так і буде, мені пояснять, розжують, та я надам). Але один раз надав, сказали надати квитанції з моїх та не моїх карток, з яких поповнював картку Райфу. Добре зібрав це все до купи, надав! Потім те саме, виписки з карток та походження коштів, які ви вносили через касу та термінал (декларація за 22 рік не підходить), та чому переказував їх в валюту. Думаю, ок, надав за 23 і пояснив чому саме у валюту конвертував! Вже надав депозити, виплати, перекази від батьків, там з головою вистачає. І те саме приходить, тільки змінено на 'Надати виписки з рахунків у інших банках, з яких були перераховані кошти. Виписка має містити прибуткові та видаткові операції, призначення платежів, дати транзакцій, тощо, та охоплювати період, протягом якого на рахунку були накопичені кошти в тих обсягах, що були перераховані — надати повну виписку. Надана виписка має розкривати інформацію щодо Відправника, Отримувача та Призначення платежу, містити дату здійснення транзакції та ідентифікаційні дані власника рахунку. Я не розумію, поповнення в терміналі або в касі, що саме я повинен надати, там все написано. Я сподіваюся, що тут мені допоможуть, так як вже більше місяця мені відповідають просто шаблонами і все, я вже втомився, чесно кажу. Я закордоном на лікуванні! І немаю можливості прийти фізично у відділення банку, щоб мені допомогли, тому очікую допомогу тут (сподіваюся, не шаблонами). Я раз потім другий зателефонував, спалив кошти, але не дозвонився оператору, тільки з 3 спроби зміг, але він не може допомогти (
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 марта 2024, 9:00
Добрий день!

Вдячні за очікування та перш за все хочемо побажати Вам швидкого одужання.

Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 марта 2024, 18:32
Вітаємо. Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.

Коли Ви будете готові надсилати документи — наш менеджер чекатиме на Вас у чаті застосунку «Райффайзен Онлайн» і допоможе з поданням документів та проведенням комунікації з профільним підрозділом, як і домовились.

Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 15

+
+19
Lolik1837
Lolik1837
26 марта 2024, 8:29
#
Увы, но банки сейчас выполняет негласную указивку- делать всё, что бы украинцу была причина вернуться на Украину . Ну и заодно и вопросы с военкоматом порешать.
Ну и финансовая сторона вопроса — сейчас украинские банки отдают каждый месяц полтора миллиарда долларов по украинским карточкам , которыми рассчитываются украинцы за бугром.

Так, что сами понимаете — безопасность страны , военная и финансовая прежде всего.
Банки поступают абсолютно правильно . Так, что , как будет возможность, поскорее возвращайтесь на Украину и решайте свои вопросы с банками и военкоматами
+
+4
Bohdan100565
Bohdan100565
26 марта 2024, 9:37
#
С какими военкоматами ? Я выехал 3 месяца законно ! «Ну и финансовая сторона вопроса — сейчас украинские банки отдают каждый месяц полтора миллиарда долларов по украинским карточкам , которыми рассчитываются украинцы за бугром» И? Банки все равно имеют свой процент с этого , а сколько еще и за конвертацию в валюту !
+
0
Lolik1837
Lolik1837
26 марта 2024, 12:33
#
«С какими военкоматами ? Я выехал 3 месяца законно !»

Вы знаете, что сейчас принимается новый мобилизационный закон номер 10−449. Государство стремится вернуть военнообязанных. Многие уже не будут подпадать под разрешения.

Многие , даже подпадающие, должны будут поставить отметки в «военниках», что к ним претензий у ТЦК нет , АБСОЛЮТНО всем надо будет проставить QR код в военниках от системы «Оберег» , для выезда за границу, чего не было ранее.

Так, что вы возвращайтесь все-таки. У ТЦК по любому к вам вопросы будут теперь .
Да и мужчины , оставшиеся здесь, и которых каждый день прямо с улицы могут выкрасть ТЦК и уже сегодня отправить на фронт , не понимают, какого хрена «умники» убежавшие за бугор возвращаться не собираются и еще и ноют, что бы им деньги только присылали

«Банки все равно имеют свой процент с этого , а сколько еще и за конвертацию в валюту !»

Никакие проценты за конвертацию не перекроют того, что из страны уходят 18 млрд . долларов ежегодно.
Да и помимо этого причин много — каким образом банк проверит, что это именно вы настаиваете на разблокировке, и даже если видеоверификация , нет гарантии, что это вы

Сейчас полно случаев мошенничества , когда у людей выехавших за границу , мошенники умудрялись похитить деньги. Так, что банк абсолютно справедливо блокирует счета таких как вы . БАНК СТРЕМИТСЯ ОБЕЗОПАСИТЬ СРЕДСТВА КЛИЕНТОВ.

Лучше уж заблокировать средства чем отдать их мошенникам.

Так, что приезжайте на Украину . Решайте вопрос с банком Ну и ТЦК
+
0
Bohdan100565
Bohdan100565
26 марта 2024, 13:44
#
Оберег ? Код есть как и личный кабинет так шо меня это не волнует ! Сейчас полно случаев мошенничества , когда у людей выехавших за границу , мошенники умудрялись похитить деньги. Так, что банк абсолютно справедливо блокирует счета таких как вы . БАНК СТРЕМИТСЯ ОБЕЗОПАСИТЬ СРЕДСТВА КЛИЕНТОВ. (Бред с финмониторингом не имеющий нечего общего)
+
0
Lolik1837
Lolik1837
26 марта 2024, 14:35
#
Бред?

Ну-ну)))

Так если это бред, то может у вас банк и НЕ блокировал счета?

Может сперва смотрим на результат , а потом уже решаем бред или не бред ?
+
0
Bohdan100565
Bohdan100565
26 марта 2024, 15:05
#
Причем полный) Это финмон который нечего общего не имеет с блокировкой счета из-за военкомата и т. п. «Сейчас полно случаев мошенничества , когда у людей выехавших за границу , мошенники умудрялись похитить деньги» Ты понимаешь что в таком случае блокируют карты, а не все счета ? «каким образом банк проверит, что это именно вы настаиваете на разблокировке, и даже если видеоверификация , нет гарантии, что это вы» Я предоставил все документы для подтверждения личности ВОПРОС ТВОЙ крайне тупой так как процедуру финмониторинга без документов не пройти В твоих сообщениях я вижу только призыв к тому чтобы люди закрывали счета сами и выводили деньги подрывая банковскую систему что плохо для нашей экономики (банки тоже налоги платят как минимум) Зачем людей пугаешь своим диванным мнением ?
+
0
Bohdan100565
Bohdan100565
26 марта 2024, 15:07
#
Консультант вийшов зі мною на зв’язок та буде допомагати мені ! Дякую 🙏🏻
+
+6
Lolik1837
Lolik1837
26 марта 2024, 15:25
#
Веруйте и воздастся
+
0
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
26 марта 2024, 16:05
#
Якщо дозволяє час, та нерви в порядку — тоді чекайте на допомогу консультанта. Вам раз в тиждень будуть телефонувати та просити надати документи які ви вже надавали.
+
+15
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
26 марта 2024, 15:52
#
Думаю БАНК (ті менеджери, що з Вами зв'язались) Вам не допоможуть. Повторюсь (не раз писав про це) — банк вимагає виписку де буде зазначено інформацію щодо Відправника, Отримувача та Призначення платежу, вам ні один банк в Т.Ч. І РАЙФФАЙЗЕН БАНК НЕ НАДАСТЬ ТАКУ ВИПИСКУ. Роз'яснення не надають, а як «попки» повторюють «надайте». ГЛУХИЙ КУТ, ТА ВТРАТА ЧАСУ.
+
0
Bohdan100565
Bohdan100565
26 марта 2024, 16:22
#
Хорошо без проблем ! Другого выбора нет всеравно.
+
0
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
27 марта 2024, 7:33
#
Вибір є. «Вангую» — Ви не клієнт банка, або у вас на якоби заблокованих рахунках відсутні кошти. Коментар від вас негативний, а оцінка 4.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
26 марта 2024, 18:32
#
Полезный комментарий
Вітаємо. Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.

Коли Ви будете готові надсилати документи — наш менеджер чекатиме на Вас у чаті застосунку «Райффайзен Онлайн» і допоможе з поданням документів та проведенням комунікації з профільним підрозділом, як і домовились.

Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
27 марта 2024, 7:37
#
«Вангую» — Ви не клієнт банка, або у вас, на якоби заблокованих рахунках, відсутні кошти. Коментар від вас негативний, а оцінка 4. Не здивуюсь коли Ви через тиждень — поставите позначку, що «проблема вирішена».
+
0
Bohdan100565
Bohdan100565
1 апреля 2024, 23:43
#
Погана ти Ванга)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться