Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неякісне обслуговування клієнтів з кредитними картками

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Віталій Прус 24 мая 2022, 23:53
Кредитною карткою банку користуюся пів року, під час останнього закриття заборгованості у пільговому періоді в травні 2022 року через абсолютно незрозумілий та некомпетентно сформований додаток недоплатив помилково 222 гривні із 10100 гривень погашених, в результаті продовжував користуватися карткою вважаючи що я у пільговому періоді за 20 днів нарахували відсотків 770 гривень. В додатку абсолютно заплутана та незрозуміла інформація про погашення суми для залишення в пільговому періоді, інформація про останні транзакції завантажується на наступний день, а то й через день. Випадково почав розбиратися із цим додатком, лише протягом пів години спілкування із толковим консультантом по гарячій лінії банку з’ясував цю прикрість, яка в умовах війни та тотального зубожіння населення коштувала моїй родині 770 гривень. Однак, я вирішив стати вище цієї ситуації і як добросовісний клієнт на протязі пів години покрив всю заборгованість і більше не бажає мати справ з цією фінансовою установою. Вважаю що банк в режимі смс чи повідомлень через додаток, а особливо в умовах війни має належним чином інформувати своїх клієнтів про мінімальний платіж та суму і строк покриття заборгованості, а не лише посилатися на додаток в якому клієнт має самостійно розібратися та нараховувати просто шалені відсотки. До слова за час користування (не для реклами) кридиткою Приватбанку, а це 10 років, з кредитним лімітом в 150000 гривень жодного неприємного інциденту, все прозоро, постійне інформування через смс про мінімальний платіж, повний платіж, строк погашення для залишення в пільговому періоді, досконалий мобільний додаток, фактично миттєва фіксація транзакцій…і ще багато чого хорошого.
Як висновок РОЗЧАРОВАНИЙ співпрацею з Райффайзен банк Аваль та ШКОДУЮ що свого часу почав користуватися кредитними продуктами цієї установи. Лише респект консультантам гарячої лінії, якби не вони я думаю за кіль днів сума моїх збитків потроїлася. Шановна адміністраціє банку відчуваю себе ОБДУРЕНИМ.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 мая 2022, 10:21
Доброго дня, дякуємо за тривале очікування відповіді, нам дуже прикро, що обслуговування у нас в Банку Вам завдало таких незручностей.
Ми проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 июня 2022, 8:56
Доброго дня, Віталій, перепрошуємо за тривале очікування відповіді та за виниклу ситуацію. Кошти були повернені, інформація відображена у виписці Вашого рахунку.
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Віталій Прус 6 июня 2022, 9:08
Доброго дня! Щиро вдячний Райфайзенбанку за конструктивний підхід до моєї проблеми описаної вище, банк вирішив її та повернув кошти, дуже приємно. Також хочу подякувати інформаційній платформі Мінфін за можливість за її посередництвом вирішувати ті чи інші фінансові питання. У цей складний для нас час хочу побажати Райфайзенбанку та Мінфіну фінансових успіхів у всіх починаннях. Та в свою чергу РЕКОМЕНДУЮ Райфайзенбанк клієнтам для своїх банківських операцій та інформаційну платформу Мінфін як надійну опору у ваших фінансових баталіях. Всім ДЯКУЮ!!!

Комментарии - 4

+
0
Віталій Прус
Віталій Прус
25 мая 2022, 13:25
#
Дякую площадці minfin за можливість діалогу з банку,надіюсь на діалог з банком не за ради діалогу (дотримання процедури), а реальне вирішення як проблеми. Я готовий до конструктиву!
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
6 июня 2022, 8:56
#
Полезный комментарий
Доброго дня, Віталій, перепрошуємо за тривале очікування відповіді та за виниклу ситуацію. Кошти були повернені, інформація відображена у виписці Вашого рахунку.
З повагою,
@RaifHelp
+
0
Віталій Прус
Віталій Прус
6 июня 2022, 9:08
#
Полезный комментарий
Доброго дня! Щиро вдячний Райфайзенбанку за конструктивний підхід до моєї проблеми описаної вище, банк вирішив її та повернув кошти, дуже приємно. Також хочу подякувати інформаційній платформі Мінфін за можливість за її посередництвом вирішувати ті чи інші фінансові питання. У цей складний для нас час хочу побажати Райфайзенбанку та Мінфіну фінансових успіхів у всіх починаннях. Та в свою чергу РЕКОМЕНДУЮ Райфайзенбанк клієнтам для своїх банківських операцій та інформаційну платформу Мінфін як надійну опору у ваших фінансових баталіях. Всім ДЯКУЮ!!!
+
0
Minfin
Minfin
6 июня 2022, 10:58
#
Віталій, раді, що ваше питання успішно вирішилось і щиро дякуємо за теплі слова і побажання, навзаєм!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Неякісне обслуговування клієнтів з кредитними картками