Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Задоволений, але…

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Omega9 25 ноября 2021, 11:01
…є безліч дрібниць, які псують враження від співпраці. Трішки засмутило те, що відділення і Call-центр надають різну інформацію щодо вирішення одного конкретного питання — закриття рахунку. Не зважаючи на це всі мої звернення в підтримку закінчувалися вирішення моїх питань. Також варто зауважити, що ввічливість і навички комунікація ваших працівників на висоті (ще б достовірну інформацію надавали). Все що стосується карткового продукту (Райфкарта+) чудово, окрім постійних проблем з кешбеком, але до цього ставлюся з позитивом, бо все ж таки працюєте над ним і вдосконалюєте. Моб. додаток Raiffaisen Online — це ваша найбільша біда. Я готовий приняти те, що транзакції можуть висіти по два дні «В обробці» перш ніж попасти у виписку, готовий прийняти те, що потрібно більше часу для зарахування перказів (порівняно з банками, якими я теж користуюся), але я зовсім не можу зрозуміти ваше налаштування лімітів. Чому не можна винести оплату в інтернеті окремо, а не включати її у ліміт покупок в день? Я практично не здійснюю покупок через інтернет, але часто використовую карту для розрахунків в магазинах і тд., то як мені застрахувати себе від непередбачуваних списать через інтернет і разом з тим комфортно розраховуватися картою за покупки? Будь ласка, подумайте на цим.
Загалом банком задоволений, але до моб. додатку питань безліч.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 ноября 2021, 11:11
Доброго дня! Дякуємо за такий змістовний зворотній зв'язок. Обов'язково передамо колегам, які працюють над вдосконаленням додатку Ваші побажання, сподіваємось, що вони будуть враховані та реалізовані. Стосовно програми ЩЕ!, маємо надію, що вже скоро працюватиме без збою, оскільки зараз тестуємо внесені зміни над якими довгий час працювала команда фахівців.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 25 ноября 2021, 11:16
Також, звертаємось до Вас з проханням надати більш детальну інформацію стосовно некоректних консультацій у відділеннях та/або Інформаційному центрі, а саме вказати дату, номер телефона з якого зверталися до Інформаційного центру або адресу відділення (можна в особисті повідомлення банку) та зазначити стосовно чого була консультація. Кожен такий випадок ми намагаємось аналізувати, щоб виявити та усунути причину виникнення та покращити якість обслуговування у Банку для наших Клієнтів. Будемо вдячні, якщо допоможете нам у цьому.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
25 ноября 2021, 11:16
#
Полезный комментарий
Також, звертаємось до Вас з проханням надати більш детальну інформацію стосовно некоректних консультацій у відділеннях та/або Інформаційному центрі, а саме вказати дату, номер телефона з якого зверталися до Інформаційного центру або адресу відділення (можна в особисті повідомлення банку) та зазначити стосовно чого була консультація. Кожен такий випадок ми намагаємось аналізувати, щоб виявити та усунути причину виникнення та покращити якість обслуговування у Банку для наших Клієнтів. Будемо вдячні, якщо допоможете нам у цьому.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться