Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Підвердження даних

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Tannuwa 30 июля 2021, 15:13
30.07.2021 під час користування терміналом було повідомлено про необхідність до 30.07.2021 підтвердити мої дані, бо в інакшому випадку картку заблокують. Тобто ваш кліент не має права мати власні плани, а лише виконувати ваші вимоги у вкрай короткі терміни. Повідомлення по необхідність звернення до відділена не надходило, жодних змін не відбувалось, на картку отримую зарплатню, кредитів не маю. В чому необідність підтвердження даних?
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 июля 2021, 15:18
Доброго дня! Просимо надати Ваш ідентифікаційний номер (можна в особистих повідомленнях) перевіримо підстави для необхідності уточнення даних та факт надсилання Вам повідомлень. Зазвичай такі повідомлення надсилаються неодноразово та задовго до кінцевої дати, встановленої для оновлення даних.
З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться