Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Операція дострокового погашення кредиту

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
0989751375 15 июня 2021, 16:30
Доброго дня, я ще такого не бачила!!! Зробила безготівкову операцію на дострокове погашення кредиту, кошти списані з рахунку, а зарахування немає, два дня виясняю де кошти? При дзвінкові в інформаційний центр відповідь кваліфікованого працівника — збій в системі банку. Я просто в шоці, який збій Ви про що ??? це кваліфіковані працівники в банку ??? … немає слів другий день виясняю, і у відповідь просто чекайте, що чекайте Ви маєте повернути кошти мої, а не чекайте!!! Відповідно поки чекаю продовжують нараховувати відсотки, а мої кошти не понятно де зависли.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 июня 2021, 16:35
Доброго дня! Просимо зазначити номер телефону, з якого зверталися до Інформаційного центру Банку (можна в особистих повідомленнях). Перевіримо, що трапилося під час проведення дострокового погашення та якість консультації, яку Вам надавали та прокоментуємо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 июня 2021, 16:47
Доброго дня! Відповідь по ситуації буде надана в чаті системи «Райффайзен онлайн». Додатково наголошуємо, що працівники інформаційного центру не мають права надавати консультацію, якщо виникає підозра що звертається третя особа. Просимо з розумінням поставиться до даної вимоги, оскільки вона направлена виключно на недопущення розголошення інформації, яка становить банківську таємницю.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
15 июня 2021, 16:47
#
Полезный комментарий
Доброго дня! Відповідь по ситуації буде надана в чаті системи «Райффайзен онлайн». Додатково наголошуємо, що працівники інформаційного центру не мають права надавати консультацію, якщо виникає підозра що звертається третя особа. Просимо з розумінням поставиться до даної вимоги, оскільки вона направлена виключно на недопущення розголошення інформації, яка становить банківську таємницю.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Операція дострокового погашення кредиту