×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Маніпуляції РАЙФФАЙЗЕН банку при арешті рахунків та грубе порушення чинного законодавства
Ми наголошуємо, що банк грубо порушує вимоги Закону і блокує виплату заробітної плати нашим працівникам.
Нам дуже прикро, що Ви зіткнулись із такою неприємною ситуацією. Хочемо зауважити, що арешт накладається згідно із виконавчим провадженням, яке надійшло до Банку від виконавця чи виконавчої служби. Банк неухильно дотримується українського законодавства та діє виключно за Законами України.
Ми бажаємо розібратися в ситуації та Вам допомогти. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали відповідь від менеджера. За Вашим зверненням була проведена комунікація та надана вся інформація стосовно запиту листом на Вашу електронну адресу. У разі виникнення питань в майбутньому — звертайтесь, з радістю допоможемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Шахрайство
З кредитної картки, якою я не користувалась з дня отримання (і яку вони мені самі дали в «нагрузку до зарплатньої), а це 2,5 року тому і яка не була активована, зняли гроші. З Райфайзен банку був мені дзвінок (під час спроб цих переказів), що з вашої картки проводяться спроби переказу коштів від найбільшої суми і зменшується, чи роблю я ці переводи і чи знаю я ту людину, (ПІБ) сказали, я відповіла що я ні яких переказів коштів не робила і така людина мені не знайома. Мене запитали чи відмінити транзакції і блокувати картки, я відповіла так. А вони не тільки не скасували вони ще добавили ліміт кредиту Як що, я працівникам банку ясно сказала, що цю людину я не знаю і перекази не роблю, чому вони не скасували повністю всі транзакції, а тільки одну найменьшу? Я помітила що банк не всі транзакції відмінив, коли с зарплатньої картки зняли відсотки за кредит. Я пішла в банк, але мене «відфутболили» і нічим не допомогли. Я дзвонила на горячу лінію, мені відповіли, що гроші були зняті онлайн і більше нічим вони мені допомогти не можуть. Всі данні, хто і звідки і номер картки тієї жінки відомі. Як би не зарплата через цей банк, я б ніколи не користувалась їх послугами і ніколи б нікому не радила. Тримайтесь якомога далі від цього закладу!
Перш за все, дякуємо за очікування на відповідь.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Ми завжди готові розглянути запит в індивідуальному порядку та максимально підтримати нашого клієнта. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях дані ідентифікаційного коду, для аналізу.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelр
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (12)
Навмисне перешкодження господарській діяльності агропідприємству!
Після початку війні в Україні Уряд і Міністерство Аграрної політики та продовольства України почали говорити та розробляти механізми допомоги аграріям та робити усе можливе для допомоги, щоб успішно пройти весняно-польові роботи 2022.
Для того щоб забезпечити с/г товаро виробників фінансовими ресурсами, Уряд ухвалив Постанову, за якою визначена для них фінансова державна підтримка.
Я в особі голови СФГ є товаровиробником та малим фермером, для проведення весняно-польових робіт потребую термінового фінансування, так як деякі виробничі процеси не можуть чекати (підживлення озимої пшениці азотними добривами, внесення засобів захисту рослин, підготовка площ до посіву, заправка тракторів, посів соняшнику, кукурудзи, заробітна плата робітників і таке інше) все це неможливе без фінансування. Станом на 11.04.2022 я як товаровиробник мала залишки вирощеної продукції яку реалізувати у зв‘язку з склавшимися умовами не могла.
Починаючі з 14.03.2022 я майже кожного дня зверталась до начальника відділення Яготинської філії Райффайзен банку Аваль с проханням надати фінансування відповідно до Постанови Уряду.
Станом на 11.04.2022 я не отримала жодної відповіді щодо забезпечення мене фінансуванням та підтримки як агровиробника, необхідне фінансування для проходження весняно-польових робіт та проходження посівної компанії 2022 мені необхідно порядка 3 000 000 млн грн.
Просили, терміново (протягом 5 робочих днів) надати інформацію щодо можливості кредитування мене як агровиробника згідно Постанови Уряду або надати офіційну відмову у такому фінансуванні з поясненням такої відмови. І лише 04.05.2022 року я отримала відмову у кредитуванні, без пояснення будь-яких причин.
Моє підприємство більше 15 років, було добросовісним кредитором, завжди достроково закривало взяті на себе кредитні зобов’язання.
Станом на 24 лютого 2022 року, моє підприємство мало «овердрафт» у вище вказаному банку, після повномасштабного вторгнення, реалізація нашої продукції була повністю зупинена, а робота паралізована, відповідно надходження коштів було відсутнє. Як тільки була налагоджена реалізація продукції, почав працювати «зерновий коридор», ми почали продавати свою продукцію «за копійкі», на багато нижче собівартості, почали на надходити кошти на рахунок, ми відразу почали закривати свої кредітні зобов’язання перед кредіторами.
Закривши свої зобовязання перед АТ «Райффайзен Банк Аваль», та отримавши відмову в наданні фінансування на посівну компанію, яка була гарантована Урядом, мною було прийнято рішення, розірвати всі відносини з вище вказаним банком. Я відразу перевела всі рахунки до іншого банку, Державного, подала весь пакет необхідних документів, до речі такий самий, як і до АТ «Райффайзен Банк Аваль» і через два тижні отримала фінансування на посівну гарантовану Урядом.
В подальшому, починаючи з червня 2022 року ми почали тісно співпрацювати з Державним банком, всі наші заявки оперативно оброблялись і оперативно виділялось фінансування на забезпечення виробничих потреб мого підпріємства, так як ми мали добру кредиторську історію і завжди виконували вчасно свої зобов’язання.
Саме цікаве почалось далі, 24.07.2023 року, я знову звернулась до Державного банку, за фінансуванням для забезпечення необхідного фінансування для господарської діяльності, ми почали проходити необхідні процедури для отримання кредиту і 27.07.2023 року я дізнаюсь що моє підприємство є ризиковим і недобросовісним позичальником, та відомості внесені до БКІ з подачі АТ «Райффайзен Банк Аваль» як невчасно виконані мною кредиторські зобов’язання перед банком, «прострочка погашення овердрафту», в період воєнного стану і під час повномасштабної війни, відсутності реалізації моєї продукції і повної зупинки ринку зерна в України.
Питання «це така вдячність мені, як клієнту банку з більш ніж 15-ти річними відносинами, за дострокове погашення кредитів і партнерських відносин»??? Більше того, коли я почала закривати всі рахунки в банку АТ «Райффайзен Банк Аваль» мені більше двох тижнів їх не могли закрити, і довго не могли надати довідку про закриття рахунків. Наголошую, що після переходу до Державного банку, моє підпріємство неодноразово перевірялось і я отрімувала кредити, і жодної інформациї чи підстав вносити його до БКІ не було і бути не може, так як віщевказана заборгованисть виникла саме в період воєнного стану, відсутності реалізації моєї продукції і форс-мажорних обставин, які виникли в нашій країні, а саме ВІЙНА!!!
Хочу наголосити, моє підприємство є виробником агропродукції, наша галузь визнана Урядом, як стратегічна галузь, ми забезпечуємо продовольчу безпеку нашої країни і не тільки, Урядом гарантовано безпрешкодність і всіляку підтрімку аграріям, так як ця галусь хоч якось працює, платить податки, створює робочі місця і функціонує.
Виходячі з вищевказаного, в мене складається враження, що АТ «Райффайзен Банк Аваль» навмисно перешкоджає господарській діяльності моєму підпріємсту, як помста за те, що я розірвала з ними ділові відносині та прейшла до іншого, Державного, банку. Такий вчинок я розглядаю як фінансовій терор, прешкоджання господарський діяльності, а можливо взагалі і колаборацію, тому що, якщо моє підприємство зараз не отримає достатнє фінансування, ми не зможемо забезпечити проведення осінньої посівної компанії, яка має розпочатись з 15 серпня, що в подальшому призведе до продовольчої кризи. А ми хочемо працювати, вирощувати пшеницю та інші необхідні продукті харчуваня для забезпечення продовольчої безпеки України, хочемо підпримувати наших воїнів, нашу економіку та пришвидшити нашу ПЕРЕМОГУ над ворогом, тому що у нас теж свій фронт — продовольча безпека країни. А склалось ще так, що ворог ще і в середині, блокує фінансування всіми можливими способами, вносить недостовірну і не правдиву інформацію, плюючі на постанови Уряду, які гарантують відстрочки кредитних платежів, також Урядом гарантовано відсутність відповідальності за короткострокову прострочку платежів за кредитами та погашенню відсотків по таких кредитах, але при першій можливості ми погасили «овердрафт» сплатили всі штрафні санкцїї, закрили всі рахунки… і тільки через півтора року АТ «Райффайзен Банк Аваль» вніс нас як проблемних в списки БКІ…
Враховуючи викладене, прошу терміново втрутитись в ситуацію, видалити моє підприємство зі списку ризикових і недобросовісніх позичальників бази БКІ
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження та у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дякуємо за сигнал, ми обов'язково проведемо аналіз звернення, та додатково зв'яжемось з Вами щодо результатів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали відповідь від менеджера. З Вами було проведено комунікацію та надано відповіді в телефонному режимі. Додатково Ви отримаєте лист на електрону пошту із відповідями в письмовому вигляді.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Банк робить людей на окупованих територіях заручниками рашки.
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Також хочемо підтримати Вас та Вашого батька, свідомо обізнані, яка ситуація відбувалась та відбувається на тимчасово окупованих територіях. Ми пишаємось незламністю українців.
Додатково хочемо зазначити, що ми є частиною великої міжнародної мережі. Наші акціонери – Райффайзен Банк Інтернаціональ та Європейський банк реконструкції та розвитку – рішуче засудили немотивовану та криваву агресію російської федерації проти України. Райффайзен Банк в Україні є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України та за українським законодавством. Ми дотримуємося всіх українських та міжнародних санкцій та надали з початку війни понад 1 млрд грн, найбільше з-поміж банків, на підтримку українців, гуманітарні та соціальні проєкти.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Це жах
На запитання «Чому мене ніяк не повідомили про поновлення кредитного ліміту?» мені просто відповіли, що, напевно, не дійшло повідомлення.
Абсолютна байдужість до своїх клієнтів як в обслуговуванні, так і при спілкуванні на гарячій лінії, з 10 хвилин розмови, хвилин 7 висіла просто на очікуванні, бо яке питання не задай необхідно чекати, а відповідь ніби видають заготовлену, а в більшості питань «не можу нічим допомогти, не знаю і так далі». По факту ніякої допомоги на гарячій лінії не отримала, навіть якихось банальних вибачень за те, що не була повідомлена про повернення кредитного ліміту.
Дуже дякую, чекаю з нетерпінням перестати бути клієнтом цього банку вже.
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження та у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ми на щоденній основі переглядаємо величезну кількість лімітів по картам, як у меншій, так і в більшій бік, аналізуючи фінансові зміни на рахунках наших клієнтів, таще дуже багато факторів. Про відновлення кредитного ліміту з боку банку ми обов'язково надсилаємо смс-повідомлення на номер телефону, до якого прив'язано рахунок кредитної картки. Якщо смс Ви не отримали, рекомендуємо для перевірки звернутись до представників Вашого мобільного оператора.
Маємо велике бажання розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Некомпетентність обслуговування та обман
Часто користуватись нею я не збиралась, адже немає кешбеку (як мені сказали у відділенні) і мені набагато вигідніше пересилати кошти на інший банк, який пропонує вигідніші умови.
Наприкінці місяця (27 числа), прийшла смс про оплату комісії за те, що має бути користування картою на 5000 грн. Такі правила я дізналась тільки зараз, а не хоча б на початку місяця, вже не говорячи про роботу ваших менеджерів, які мали про це мене попередити
Моє питання ніяк не вирішили, а сплачувати комісію за вашу погану роботу я не збираюся
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження та у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дійсно, одним із тарифних планів для рахунків фізичної особи є «Райфкарта +» за умовами є комісія – 39 грн./міс., яка не нараховується, якщо виконано хоча б одну з двох умов: 1. Середньомісячний залишок на картці не менше ніж 5000 грн. Враховується цілий місяць; 2. Сума покупок за карткою у торговельній мережі за місяць перевищує 5000 грн. Окрім, цього, у даному тарифі передбачено нарахування кешбеку у розмірі 1 % за окремі категорії: кафе/ресторани, одяг, побутова техніка.
Маємо велике бажання розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо, що звернулись до нас!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Порушення правил видачі картки для клієнта
Безпека клієнтів – найважливіший пріоритет Райфу. Зазначаємо, що видача карти представником Банку відбувається виключно у відділенні при наявності документу, яка засвідчує особу в свою чергу власник має поставити підпис та фіксується фото з картою.
У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта. Всі дії виконуються згідно встановленого регламенту, який не може бути порушено.
Дякуємо за сигнал, ми обов'язково проведемо аналіз звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Жах, а не банк
сьогодні край дістав банк. дзвоню на горячу лінію о 19:42 дівчина каже щоб змінити номер потрібно назвати номер договру якого я не знаю або карту інакше не можна змінити номер в усіх банках шукають по індинтифікайному по паспорту+ декілька питань, а тут маячня тим паче що казала що карта і вншому місці оператор взагалі не слухав що кажусь потім передзвонила о 22 поїла і внше місто взяла карту, а мені кажусь дзвоніть з 8 ранку я вже жалкую що є кліентом банку. мабудь закрию рахунок та в, а банку отримаю карту АТБ та не буде цієї маячні
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Хочемо зазначити, що зміна фінансового номеру можлива після ідентифікації клієнта. Для цього необхідно вказати ідентифікаційний код, слово пароль та номер картки (чи рахунку).
Ми завжди готові до врегулювання питань у індивідуальному режимі, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та відділення Банку до якого звертались. Дякуємо
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали зворотній зв’язок від менеджера. З Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та питання було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, з радістю допоможемо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Внимание банк — МОШЕННИК
Дякуємо за очікування на відповідь. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Нам щиро прикро, що склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством.
Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію. Для цього, достатньо зателефонувати в Інформаційний центр Банку або написати в запит «Чат» Райффайзен Онлайн.
До того ж, при відкритті рахунку до карти автоматично підключається послуга 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання.
Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Блокування рахунку — проблема не в банку
Я в силу причин работаю за рубежом фрилансером. Клиенты как могут, так и расчитываются. Физически работать не могу, стоит эндопротез. Кстати соотечественники помогли мне с лечением в Венгрии. А после всех этих блокировок руки опускаются. Получается помогать людям — это терроризм.
В плюс банку. После закрытия счетов подробно обьяснили, как написать заявление на перевод денег в другой банк. Но в других банках история повторяется! Моим знакомым тоже заблокировали! Получается, по указке свыше банки блокируют счета.
Перш за все хочемо висловити вдячність, що займаєтеся доброю справою у такий складний для всіх нас час. Вважаємо, що волонтери – справжні герої нашого часу! Дякую, що допомагаєте.
Нам прикро, що ми могли суттєво вплинути на Ваші плани, проте, хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Хочемо розібратись в ситуації та допомогти, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (19)
Внимание! Банк Мошенник
Дякуємо за очікування відповіді! Нам прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку. Ми будемо раді Вам допомогти із реєстрацією картки, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер, або ідентифікаційний код, а також більш детальний опис причини відмови реєстрації. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Банк вважає постанови виконавчої служби вище за Конституцію та рішення суду
26.06.2023 вступила в силу постанова суду щодо визнання постанови на виконавче провадження протиправною, отже всі похідні дії також протиправні, банку 04.07 надіслав заяву на зняття арештів і всіх пов’язаних дій, проте банк вимагає постанови виконавця на зняття арешту, хоча Конституція гарантує виконання судових рішень, а невиконання несе кримінальну відповідальність.
Перепрошуємо за тривале очікування! Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Хочемо зауважити, що Банк зобов’язаний накласти арешт на рахунки, якщо постанова про арешт надійшла до Банку. З 06.05.2023 року чинності набрати дії Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень і рішень інших органів під час дії воєнного стану». Відповідно до цього Закону України користуватися коштами можливо, максимальна сума становить — 13 400 грн. за 1 календарний місяць (розмір 2-х мінімальних зарплат). Також можливо сплачувати податки та збори в повному обсязі. Для цього потрібно, що виконавець надіслав до Банку постанову про визначення рахунку.
Стосовно кредитного ліміту, ми повністю розуміємо, що зараз фінансова підстраховка — більш гостре питання, ніж зазвичай. Проте блокування лімітів — це тимчасова вимушена міра зі сторони Райфу. Ситуація в країні змінюється досить динамічно. Ми відслідковуємо зміни та при можливості повернення початкового ліміту будемо інформувати. Кредитні ліміти відновлюються персонально.
Ми дуже хочемо розібратися в ситуації та Вам допомогти. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування та можливість розібратися в ситуацій. Отримали зворотній зв’язок від менеджера. З Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі. Додатково на електронну пошту було надіслано лист за Вашим зверненням. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Цирк на дроті!))))
Реєстрація картки АТБ можлива за допомогою системи Дія, якщо у Вас наявні або ID-картка, або закордонний біометричний паспорт.
При реєстрації даної картки, як і при оформлення будь-якої іншої банківської картки, потрібно заповнити опитувальник, одним з пунктів якого є сума очікуваних доходів, та тип операцій, які Ви будете проводити по карті.
Ми розуміємо Ваше небажання робити додаткові дії та надавати до банку додаткові документи. Райф — великий системний европейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, і саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. В свою чергу сподіваємося на вашу підтримку та розуміння щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів за рахунок надання вами документів.
Ми будемо раді Вам допомогти вирішити питання, тому просимо надати нам в приватні повідомлення номер телефону, за яким Ви намагались зарєструвати картку, та ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
Вдячні за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали коментар від менеджера. З Вами було проведено комунікацію та надано пояснення в телефонному режимі. У разі виникнення питань в майбутньому — звертайтесь. Будемо раді допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (25)
Жалко, что нельзя поставить 0
Нам прикро, що у Вас так і не стало нагоди скористатися карткою АТБ. Ми будемо раді Вам допомогти вирішити питання, тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Надійний до першої проблеми
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Послуга 3D Secure підключається автоматично після видачі та активації нової карти. Яка дозволяє отримувати смс-повідомлення з кодом підтвердження при проведенні інтернет платежів. Перевірити активність послуги можливо у Райффайзен Онлайн: розділ Рахунки — обираєте потрібну карту — Дії — Налаштування 3D Secure.
Додатково хочемо зазначити, що механіка роботи міжнародних платіжних систем наступна: сервіс, за допомогою якого Ви проводите операцію по картці, спочатку надсилає до банку запит на блокування коштів на картці (операція у стані «В обробці»), а потім — запит на списання (від 1 до 3 робочих днів).
Також, дуже хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelр
Комментарии (2)
Нав’язування непотрібних послуг і марнування часу клієнтів
Послуги відділення надаються на неадекватному рівні.
Нам щиро прикро, що Ви залишилися незадоволені візитом в наше відділення Банку. Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дуже хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації і спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону. Будемо вдячні за Ваш зворотній зв'язок, для нас це дуже важливо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування на відповідь. На жаль, ми отримали даних від Вас, для детального аналізу ситуації. Ми цінуємо, що Ви звернулись саме в наше відділення Райфу для отримання переказу та хочемо пояснити, що переказ виплачується одразу за зверненням при наявності необхідної суми в касі Банку. Дійсно, для зручності співробітники відділення можуть запропонувати відкрити рахунок, щоб здійснити зарахування переказу та Ви змогли скористатися коштами безпосередньо знявши готівку з карти або здійснити безготівковий платіж. Зауважимо, що в жодному разі наші співробітники не мають за мету нав’язати банківський продукт та ми стараємось створити лише комфортні умови для наших користувачів. Ми вдячні за Ваш відвертий відгук та сподіваємось, що в подальшому співпраця з Банком буде залишати у Вас виключно позитивні емоції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
не входит в положения клиентов
Дякуємо за очікування на відповідь. Перш за все, нам дуже прикро, що Ви потрапили в таке скрутне становище, ще й у такий не простий для всіх нас час. Нам дуже болісно, що наш народ знаходиться в окупації на рідній землі, ми щиро віримо в Перемогу та наших воїнів.
Ми завжди готові розглянути будь-які варіанти та створити максимально комфортні умови для полегшення погашення кредитів.
Здійснити прощення боргу, на жаль, неможливо, проте є можливість спробувати подати заявку на кредитні канікули. Банк розгляне всі можливі варіанти та повідомить Вас про своє рішення, впродовж 10 робочих днів.
Ми маємо бажання більш детально провести аналіз ситуації та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення фінансовий номер або ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Банк взымает комиссию за оплату картой
Например, пополняя телефон «без комиссии» на сайте Pormone или если оператор на своём сайте использует этот платёжный сервис, клиент заплатит сумму пополнения телефона + комиссию за перевод на карту.
В службе поддержки на вопрос как отключить внешние переводы при платеже картой, посоветовали «быть внимательнее».
Перестал пользоваться картой банка для платежей, пока проблема не будет решена.
Нам прикро, що Ви вирішили припинити користування нашими послугами.
Оплата в POS-терміналі є безкоштовна. Проте, якщо термінал налаштований таким чином, щоб операція проводиться як переказ з картки на картку, буде стягуватися комісія згідно з тарифами Вашого рахунку. Розуміємо, що це не зручно та викликає негативні емоції, та вплинути на налаштування того чи іншого термінала немає можливості.
Поповнити мобільний можна без комісії у додатку Райффайзен Онлайн від 50 грн. Якщо Ви здійснюєте оплату на сторонньому сервісі, комісія буде стягнута згідно з тарифами Вашого рахунку.
Ми будемо раді Вам допомогти розібратися в даному питанні, тому просимо надати в особисті повідомлення Вам фінансовий номер або ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Самий ко***ний банк (обходьте його стороною)
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що опрацювання банком постанов «Про визначення поточного рахунку клієнта» відбувається в порядку черги, та постанова має бути правильно оформлена виконавцем. При надходженні правильно оформленого документа, термін опрацювання постанови не перевищує 2 робочих днів.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях дані Вашого чоловіка: ідентифікаційний код або номер телефону, що прив'язано до рахунку
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Фнмоніторинг фізичних осіб
Я звернулась у відділення банку, де мені запропонували написати пояснення про походження коштів. Я написала пояснення, його було відправлено в службу фінмоніторингу. І з цього часу почалося моє митарство по службах підтримки райфу. Ніхто нічого не знає, нікому не відомо що робити далі, існує якийсь список підтверджуючих документів, які мені треба подати в службу фінмоніторингу, але цей список мені від 14 червня не можуть надіслати на пошту, а продиктувати по телефону не можуть бо він дуже секретний, напевно)
Що в мене є на сьогодні — заблоковані картки з грошима в райфі, негативна клієнтська історія в інших банках завдяки тому що я місяць часу вишу в ризикових райфу, і купа телефонних дзвінків в підтримку, які я здійснюю щодня, і отримую обіцянки шо ось-ось список скинуть.
Чи рекомендую я цей дно-банк людям, які шукають собі банк для обслуговування власних рахунків — ні в якому разі, оскільки за рух своїх же коштів по власних картках станете ризиковим клієнтом)))
Хочу нагадати менеджменту цієї шарашкіної контори що радянський союз, за правилами обслуговування якого ваш горе-банк працює сьогодні, вже давно закінчився. Пора працювати швидко і оперативно. І відповідати за слова своїх баранів з підтримки, від яких можна дочекатись тільки обіцянок. Шкода що нема від"ємних оцінок, бо 1 тут явно забагато.
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Ми маємо бажання більш детально провести аналіз ситуації та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (9)