Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
OleksandrChe 10 апреля 2023, 10:46
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 29
Купив кобрендову картку АТБ на кассі супермаркету.
Обіцяли активацію онлайн за 10 хвилин.
А вийшла така історія:
Після заповнення форми реєстрації прийшло смс повідомлення «Ваш номер підключено у якості фінансового номера».
І все. Що робити далі — незрозуміло.
При спробі зареєструватися у додатку Raiffeisen Online — технічна помилка.
На сайті банку знайшов, що для активації картки треба встановити pin код за допомогою ivr або банкомату. Спробував, але теж помилка без пояснення.
Підтримки через чат або месенджери у цього банку немає, тільки за телефоном.
Наступного дня звернувся до відділення, співробітник нічого конкретного пояснити не зміг, лише взяв номер телефону.
Передзвонили через п’ять (!) днів та почали вимагати довідку про доходи. І це для відкриття дебетової (!) картки.
Просто жах, і це у 2023 році…
Звичайно, зникло всяке бажання мати справу з цім банком і нікому не пораджу.
Втратив 50 грн (вартість картки, сплачену на касі АТБ), але розумію що могло бути значно більше…
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 апреля 2023, 10:55
Добрий день!

Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація. Якщо карту придбали в АТБ, її спочатку потрібно зареєструвати на сайті за посиланням: www.raiffeisen.ua/atb
Для оформлення потрібні застосунок Дія з ID-карткою або закордонним паспортом та веб-камера на пристрої. У випадку, якщо в Дії Ви не маєте ID-картки чи закордонного паспорту, то оформлення, можливе буде лише у відділенні Банку. Під час відкриття рахунку працівники Банку можуть запросити довідку про доходи. Зареєструватись в додатку Райффайзен Онлайн можливо тільки за наявності активної картки. Після реєстрації, при необхідності, Ви можете звернутись до Чату «Райф Онлайн»(Меню «Більше» — Зв'язок із Банком — Чат).
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Віктор Демченко 9 апреля 2023, 13:22
Вітаю.
05.04.2023 відвідав відділення для отримання депозиту в валюті. Райффайзен банк без попереднього замовлення і без жодних комісій і відсотків повернув депозит. Той випадок, коли я міг замовити цю суму і отримати через кілька днів, але банк показав свою турботу і уважність до клієнтів, я розповів про це своїм колегам на роботі. Це зразок високої якості обслуговування клієнтів. Дякую
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 апреля 2023, 13:26
Вітаємо!
Нам дуже приємно отримувати такі відгуки. Дякуємо за зворотній зв'язок, ми цінуємо Вашу співпрацю з Банком та завжди готові піти на зустріч.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DDR74 7 апреля 2023, 15:42
Постоянный слив данных не понятно кому, деньги с карт пропадают безвозвратно, добиться чего-нибудь внятного, нереально от слова совсем! Про то что война это для них не форс мажор, уже тут писали многократно! Законы принятые с 24.02.22 это вообще не про них! Лично со мной была ситуация- заказал кредит наличкой на зарплатную карту, только деньги зашли и мне через 5 минут уже звонят разводилы (ваша карта заблокирована, скажите все цифры с карты и т.д)! Совпадение? Не думаю. У знакомого сняли 32000 с зарплатной карты, все деньги ушли…внимание… в рашку!!!
Ещё один повод задуматься.
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 апреля 2023, 15:46
Добрий день!
Нам прикро отримати такий відгук. Банк не розголошує конфеденційні дані та не поширює клієнтську інформацію. Ми дбаємо про безпеку даних наших клієнтів.
Якщо Ви натрапили на шахраїв — рекомендуємо звернутись до нашого Інформаційного центру за номером:0-800-500-500 для створення запиту на оскарження операцій. Зокрема, Ви можете створити запит до Кіберполіції і ми готові співпрацювати із правоохоронними органами.
Переконливо просимо не залишати персоніфіковану інформацію на незахищенних сервісах.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
bigalexa 6 апреля 2023, 22:47
Півтора місяця очікування після мого відгуку тут (від 14 лютого 2023, 16:22) та стандартної відписки від @RaifHelp про «нам дуже прикро, що склалась така ситуація» і «взяли в роботу під свій контроль» — знову НІЧОГО, ніяких дій від банку! Обіцянки клієнтам від цього банку — мильна булька, підтримка Райфу поводить себе як трепачі. Проблема не вирішена! Особисті кошти так і не були не зараховані на власний рахунок (вкрадені?)
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 апреля 2023, 8:57
Добрий день!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді та приносимо вибачення за створені незручності. Розуміємо як важливо отримати результат як умога скоріше, тому передали Ваше звернення у роботу менеджера, який проаналізує ситуацію у індивідуальному порядку та зв'яжеться із Вами додатково. Ми докладемо максимум зусиль для вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Vladislav1919 6 апреля 2023, 15:50
Блокируют счета без предупреждения. Ни в отделении, ни в поддержке причину назвать не могут. За последний год проблем с этим банком больше, чем со всей банковской системой за всю жизнь
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 апреля 2023, 15:53
Доброго дня!
Нам прикро, що ми могли суттєво вплинути на Ваші плани, проте, хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, або були інші нетипові операції — Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці операції. У випадку, якщо документи не надано вчасно або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу просимо написати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер), дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
dkutsyi 5 апреля 2023, 15:47
Банк з капіталізацією понад 17 млд. грн. не продає валюту своїм клієнтам, а тому операторам відділень (м. Київ, Голосіївське та Шевченківське) доводиться вигадувати десятки причин або безглуздих дій (наприклад, немає доступа до сховища; видача тільки через депозит; продаємо, якщо хтось сьогодні задав; і головне, це необхідність замовити через 0800500500″), які витрачають час клієнтів. Якщо банк не хоче заробляти на валютних операціях зі своїми клієнтами, то будь ласка розмістіть оголошення, про те що валюта не продається або продається обмежено в такий період, особливо замість реклами про депозити або стархування.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 апреля 2023, 15:55
Добрий день!

Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Хочемо повідомити наступне, що Національний Банк України дозволив продаж іноземної валюти, але лише у межах купленої. Щодо безготівкової купівлі валюти, то можливо лише для її розміщення на валютному депозиті.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер телефону. Очікуватимемо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lana0210 5 апреля 2023, 12:02
Здравствуйте, столкнулась просто с ужасным отношением к клиенту. В декабре мой счет заморозили с деньгами на счету, и вот с того момента я все пытаюсь забрать собственные средства. Дело в том, что я уехала за границу и не могу лично прийти в банк. так вот, в феврале я узнала что можно закрыть счет дистанционно и перечислить деньги на мой счет в другом банке и тут началось. Уже 4 раза подавала заявку и все 4 раза у них какие то новые отмазки что бы отказать мне в закрытии счета. Сначала придумали несуществующий арест, потом просто потеряли заявки. последний раз вообще убили, просто игнор. чат скачет, невозможно дату посмотреть и весь его скопировать. я больше не желаю слушать ваши отмазки, пожалуйста, закройте мой счет и верните деньги. достали уже дальше некуда. в чате я более продолжать общаться не желаю, вы все равно игнорируете и делаете все по своему. давайте решать проблему через Минфин
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 апреля 2023, 12:12
Доброго дня.

Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Інформацію щодо умов закриття рахунків Вам було надано як у чаті, так і в листі на електронну адресу.
Для подання запиту на закриття рахунків Ви можете повторно написати до чату Райф Онлайн, з вказанням усіх номерів рахунків, які потрібно закрити, після цього Ви отримаєте лист з заявою на закриття на Вашу електронну адресу.
Додатково, передали інформацію щодо Вашого звернення менеджеру, який працював над Вашим запитом.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ecofuel198 5 апреля 2023, 1:11
Вітаю, картку заблоковано з 24.03 не можу повернути кошти, підтримка морочить голову другий тиждень!!! Кожного дня відсилаю заяву про закриття рахунків, але нічого досі ще невідомо, взагалі прийнятий запит чи ні, ви ніяк не зможете контролювати цей процес.Підтримка каже запит прийнято, а кошти досі не повернули.Присвоювання коштів кліентів!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 апреля 2023, 8:59
Добрий день!

Перш за все вдячні, що зачекали на відповідь.
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте, хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Будемо вдячні.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
KatUkraine 3 апреля 2023, 13:06
Оформить депозит легко: деньги в банкомат, пару кликов и готово
А вот забрать проблема — и дело не в том, что в банке нет наличных, а в том, что в отделении, где 3 кассы стабильно работает 1 или, в лучшем случае, 2.
При чем касса, обслуживающая vip клиентов почти всегда занята.
И приходится долго стоять в очереди + воздушные тревоги
К тому же добавляются периодически сбои программы и приходится планировать приход в другой день
И это, полагаю, самое крупное отделение банка в городе.
Обращение к зав.отделением результата не дает. После 40 минутной воздушной тревоги касса закрывается на обед.
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 апреля 2023, 13:13
Вітаємо!
Дякуємо за відгук. Ми цінуємо, що Ви з нами та користуєтесь послугами Банку.
Розуміємо, що хотілось би отримати кошти тут і зараз, але обслуговування відбувається у порядку черги.
Для економії часу, Ви завжди можете замовити необхідну суму завчасно через один робочий день до дати звернення.
Для цього, достатньо написати в Чат Райффайзен Онлайн або зателефонувати в Інформаційний центр Банку — 0800 500 500.
Безпека клієнтів та співробітників для нас перший пріоритет. Саме тому під час повітряної тривоги ми зупиняємо роботу відділень.
Після того як небезпека мине, наші співробітники зроблять все, щоб вирішити питання як найшвидше. При необхідності зможемо перенести зустріч на наступний день.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Вадим Кирильчук 3 апреля 2023, 7:24
Придбав батькам картку АТБ в АТБ 25,03. Все налаштували, питань не було.
Раз чи два нею розрахувалися в мережі.
Сьогодні по виписці пропало до 900 грн — оператор каже, був вхід з іншого ПК. При цьому ніяких смс про підтвердження не надходило.
Свторили заявку і заблокували рахунок, кажуть очікуйте до 24 днів, але гарантій, звісно, ніяких.
Але питання — повернення коштів ніхто не гарантує, при умові що картку в чужі руки ніколи не давали, нікуди в інтернеті її не підв'язували, а взяли ВИКЛЮЧНО для розрахунку в АТБ.
І як тепер довіряти такомі «нібито» надійному банку, якщо будь хто може просто ввійти в онлайн версію без всяких підтверджень з боку клієнта і спокійно користуватися коштами???
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 апреля 2023, 8:49
Вітаємо!
В першу чергу хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ваші батьки зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Дуже прохаємо, не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток Райффайзен Онлайн.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання.
Так як, заявку на оскарження було створено, просимо, будь ласка, очікувати на результату. Розділяємо бажання якомога швидше повернути кошти. Розуміємо, що на перший погляд термін може здатися не таким, на який Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, не хвилюйтеся, ми будемо тримати власника рахунку в курсі — як тільки буде прийнято остаточне рішення, надійде смс з відповіддю.
Додатково, завжди можете звернутися в правоохоронні органи, ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
С кем можно связаться чтобы решить этот вопрос? Полный бред на самом деле.Ничем я таким не занимался.Предоставлю всё что только можно.
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 апреля 2023, 9:02
Доброго дня! В першу чергу дякуємо за очікування відповіді.
Нам прикро, що ми могли суттєво вплинути на Ваші плани, проте, хочемо зауважити, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується. Для надання документів / про блокування надходить лист Вам на пошту з роз'ясненням та подальшими діями, якщо Ви його не отримали — - просимо написати нам в особисті Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер, дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
NinaAv 30 марта 2023, 22:10
26.03.2023 р. я намагалася скористатися послугою Райффайзен онлайн зі свого домашнього ноутбука. Проте ввійти в свій кабінет так і не змогла, адже весь час видавало помилку логіна чи пароля. Водночас із Райффайзену почали надходити повідомлення, зокрема, і про зміну мого фінансового номера телефону.
Таким чином, 26.03.2023 р. з моєї зарплатної картки Райффайзен Банк Аваль шахраями було викрадено суму — 20000 грн. Це було здійснено кількома транзакціями, жодну з яких я не підтверджувала. У лічені секунди я звернулася на гарячу лінію Райффайзена та повідомила про ситуацію з проханням заблокувати як мої рахунки, так і тільки-но здійснені транзакції (це допомогло зберегти інші кошти). Оператор кол-центру склала заявку на спірну транзакцію, також мене поінформували, що відповідь на моє звернення нададуть 29.03.2023 р.
Я добросовісний клієнт Райффайзена. Карткою банку користувалася належним чином, номер картки, пароль та інші дані нікому не надавала та не розголошувала. Цією карткою на сайті користувалася лише для оплати комунальних послуг.
29.03.2023 р. на мій запит до Банку щодо моєї справи оператори повідомили про відтермінування вирішення мого питання аж до середини травня 2023 р.
На підставі того, що шахрайське списання коштів з моєї картки сталося не з моєї вини, прошу якомога швидше повернути мені викрадені гроші. Також мною подано заяву до поліції з вищевикладеними фактами шахрайства та вже відкрито кримінальне провадження.
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 марта 2023, 9:00
Добрий день! В першу чергу дякуємо за очікування відповіді.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку та нам дуже прикро, дійсно, що Ви зіткнулись з шахрайством та що в такий складний час для кожного з нас та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань та не передає дані карт третім особам. Ваші дані надійно захищені і будь-які списання можливі з рахунку при умові, якщо Ви самостійно шляхом обману надали дані картки чи дані входу в додаток — це несе втрату коштів.
Дуже просимо, не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток Райффайзен Онлайн.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Дуже добре, що Ви додатково звернулись до правоохоронних органів, так як саме вони займаються пошуком шахраїв, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
Також хочемо зі своєї сторони перевірити та провести аналіз, а тому просимо вказати в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 марта 2023, 17:01
Дякуємо, що очікували. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що Ваш запит було вирішено та кошти буде зараховано до кінця доби.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
khvorost 2 апреля 2023, 18:54
Правова позиція Верховного Суду України, викладена у постанові від 13 травня 2015 року у справі № 6−71цс15: «…не встановивши обставин, які безспірно доводять, що користувач своїми діями чи бездіяльністю сприяв втраті, незаконному використанню ПІН- коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції, відсутні підстави для цивільно-правової відповідальності позичальника».
21QWE 30 марта 2023, 22:03
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Металлургов, 3
Сегодня пришлось ехать в Запорожье менять б.карту, карта была заблокирована, зашел в отделение по пр. Металлургов 3 примерно в 13:30 передо мной было два человека в очереди в итоге я ждал очереди до 16:30 передо мной был пожилой мужчина который не мог зарегистрироваться в личном кабинете (это как я понял) примерно минут 50, специалист банка подошла ко мне взяла мои документы что бы обслужить двоих человек, но дело не пошло так как мужчина постоянно задавал специалисту вопросы, а она ему как я понял плохо объясняла, я уже не выдержал и попросил её помочь этому мужчине потому что сильно спешил, на мою просьбу она ответила тем что принесла кинула мне мои документы и сказала «я хотела вам помочь, а вот теперь ждите сколько потребуется» и нагло засмеялась, после этого она ещё раз пять повторяла «ждите, нужно было молчать», Когда всё-таки подошла очередь я дал документы она молча ничего не объясняя дала мне карточку, Не кому не советую обращаться в отделение по пр-ту Металлургов 3. Испортят вам настроение, потратите кучу времени и своих нервов.
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 марта 2023, 8:58
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді та відвертий відгук.
Дуже прикро, що Ваше досвід відвідування відділення нашого банку виявився негативним. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження, адже саме вони допомагають нам покращити обслуговування, а ми в свою чергу хочемо надавати лише якісний та компетентний сервіс.
Маємо велике бажання розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Cryder 30 марта 2023, 18:08
Сьогодні зайшов в додаток банку і бачу якусь дивну ситуацію. Картка не відображається. Зайшов у рахунки, виявляється, що у мене заблоковано 99 999 999.99 гривень (так, саме 100 мільйонів без однієї копійки). Доступні кошти — (мінус) майже 100 мільйонів. І нарис, що Картковий рахунок арештований.
Що це таке, як таке можливо? Ще ніхто не відповів. Спочатку пішов у чат до оператора. Скинув йому скріншоти цього дива. Оператор написала, що у неї немає інформації. Зателефонував на гарячу лінію. Зв’язався з оператором. Довго чекав, доки оператор намагався знайти відповідь, але так і не знайшов.
На цю хвилину маю Арештований рахунок і мінус майже 100 мільйонів гривень.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 марта 2023, 18:11
Доброго дня.

Встановлення арешту та блокування на рахунку можливе з різних причин, найчастіше це виконавче провадження, але можуть бути й інші причини.
Ми хочемо допомогти Вам розібратись в цій ситуації, а тому просимо написати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер), дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 апреля 2023, 12:20
Добрий день!
Дякуємо за очікування на зворотній зв’язок. На сьогодні вже маємо інформацію, що з Вами зв’язався менеджер та надав пояснення, щодо виниклої ситуації.
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nataly15 30 марта 2023, 16:39
Отделение по адресу: Киев, бул. Леси Украинки, 28-А
Я під час воєнного часу знаходжуся за кордоном. Конче потрібні гроші, які в мене є на валютному рахунку. Але, їх зняти — це просто треш!!! Згідно закону України (під час воєнного стану) я можу знімати в еквіваленті 100тис грн/день. АлеАваль щодня вставляв мені палки в колеса: то моя картка розмагнітилася (хоча вона створена в листопаді 2022р), то не той банкомат вибрала, то в мене ліміт мінімальний (який Я СОБІ САМА — за словами працівників банку щодня встановлювала… але це брехня! Я цього не робила), то банк не бачить моі запити, то нічого не працює — давайте ми створимо вам новий віртуальний рахунок… в результаті в мене 3 віртуальні рахунки і вони всі не працюють!!! Напевно, банк забув, що в мене є картка, то я знімала кошти з неї (і о диво: вона не розмагнітилася)! Я зняла кошти з постійними скандалами, дзвінками і кілометровими переписками з коллцентром. Таке розчарування, гнів і зневага до банку, з яким я все своє життя… раніше я вважала, що гірше ПриватБанку в Україні немає! Тепер, визнаю свою помилку… Аваль — найгірший банк в Україні! І якщо його закриють як організацію, що є спонсором тероризму — я буду задоволена! Бо таким чином, жодна нервова клітина жодного українця не постраждає від спілкування і співпраці з цим банком!
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 марта 2023, 16:48
Добрий день!
Дякуємо за відвертий відгук.
Нам щиро шкода та прикро, що у Вас склалось таке враження при використанні послугами Банку. Ми повністю розуміємо Ваше бажання мати доступ до коштів за будь-якою карткою та в необхідному розмірі.
Проте, дійсно є певні обмеження, відійти від яких ми не маємо права, адже вони контролюються НБУ. Пояснюємо трохи детальніше — встановлений ліміт фіксується не по окремо взятій картці, а по кожному рахунку — 100 000 грн. на добу на зняття готівки. Щодо платіжних карт, дійсно, пластик може розмагнітитися, що унеможливлює подальше використання.
Для таких ситуацій, ми розробили віртуальні карти це надає змогу нашим клієнтам мати доступ до рахунку в будь-якій точці світу не отримуючи нову карту.
Також, хочемо проаналізувати Ваші звернення та вирішити питання з користуванням карток, просимо написати нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код чи контактний номер). Будемо дуже вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Минфин
Ответ администратора
31 марта 2023, 16:10
Відгук не зарахований (на 31.03.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Rostislav505 30 марта 2023, 16:17
Арендовал в банке ячейку. После начала войны позвонил менеджер с просьбой забрать содержимое ячейки. Не смотря на то что ячейка было оплачена еще на 6 месяцев забрал все с нее и забыл об этом. А сегодня приходит СМС что срок действия ячейки закончен 3 месяца назад и за этот период я должен оплатить аренду. На мое возражение что я не пользуюсь ячейкой менеджер ответил «нужно было читать договор». И представитель банка который ничего не сказал о необходимости расторжения договора ни в чем не виноват.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 марта 2023, 16:24
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук. Ми хочемо розібратися у ситуації та аналізувати, що саме відбулось з коміркою після отримання його вмісту Вами чи було розірвано договір в першу чергу.
Просимо, будь ласка, Вас написати нам у особисті повідомлення (ідентифікаційний код, контактний номер ). Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
В мене 05.03.2023р. з мого депозитного рахунку в Райффайзен Банк Аваль незнайомі мені люди перевели 18200грн. на іншу картку двома транзакціями по 9050грн. та 9150грн. відповідно. Останню суму грошей котрі ще залишилися я встигла заблокувати за допомогою зміною пароля та зателефонувавши оператору банка. Він заблокував користування онлайн послугами додатку. Також там завели справу #435036. А потім відмовили в зв’язку з нібито передачею своїх даних третім особам… Що виглядає як абсурд та зовсім не є логічним. Після чого мені прийшлося звернуться до кіберполіціі і там теж нібито завели справу за номером 281485 та щось немає якоїсь відповіді крім ще раз відправити копії звернення… Звісно це я зроблю ще раз якщо треба.
Я так розумію що служба безпеки Райффайзен Банк Аваль не займається захистом вкладів клієнтів. Наприклад Приват Банк телефонує клієнтові в зв’язку з великою сумою переказу та і по справжньому онлайн додаток прив’язані до номером телефону.
Коротше кажучи я не раджу користатися послугами цього банку до того часу поки там не наведуть порядок для кіберзахисту клієнтів.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 марта 2023, 15:54
Добрий день!
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку та нам дуже прикро, дійсно, що Ви зіткнулись з шахрайством та що в такий складний час для кожного з нас, та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ваші дані надійно захищені, і будь-які списання можливі з рахунку при умові, якщо Ви самостійно шляхом обману надали дані картки чи дані входу в додаток — це несе втрату коштів.
Дуже прохаємо, не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток Райффайзен Онлайн.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Дуже добре, що Ви додатково звернулись до правоохоронних органів, ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
Взяли Ваш запит на перевірку, додатково з Вами зв'яжеться наш менеджер.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 1 апреля 2023, 14:06
Доброго дня! Перш за все дякуємо за очікування. Отримали інформацію від менеджера, що зв’язок з Вами було встановлено та проінформовано стосовно ситуації та подальших дій.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
allabondaruk 29 марта 2023, 22:20
Зі мною трапилась м’яко кажучи неприємна ситуація.
Вчора ввечорі намагалася зайти в додаток Райфайзен Онлайн, але видавало помилку «неправильний логін та пароль». Подумала, що у банку технічна помилка. Паралельно від Райфайзен банку прийшло повідомлення (цифри, щоб додати картку до Apple Pay). Я ввела цей код у вспливаюче вікно, бо думала, що це допоможе зайти на Райфайзен Онлайн, але видало помилку «код невірний». Сьогодні я все ж змогла зайти в додаток Райфайзен Онлайн і побачила, що з моїх карток списалися всі гроші. Хтось перевів з гривневого депозиту 145 000 грн на кредитку картку і списали через Комфі, а кредитний ліміт у 30 000 грн перевели на іншу карту. В договорі є умова, що за переказ на іншу карту треба сплатити 3%+15 грн. На сьогодні кошти на моїй кредитній картці знаходяться в статусі «в обробці».
Далі я зателефонувала на гарячу лінію в банк: мені повідомили, що всі транзакції були підтверджені смс, які відправлялися на мій номер. Я ці повідомлення не отримувала. Також мені пояснили, що треба чекати на рішення від банку чи повернуть мені кошти протягом 24 днів.
Це шахрайство вищого рівня, але аналізуючи ситуацію, я розумію, що дані, якими скористалися шахраї були відомі тільки банку, але це інше питання його я вже поставила поліції.
Питання до банку такі:
Чи можливим є переказ з депозитного рахунку на кредитний в розмірі 145 000 грн одним платежем?
Цікавить місце і спосіб списання, спосіб аторизації в додатку? Чи може банк надати таку інформацію?
На який номер приходили повідомлення про підтвердження транзакцій, якщо цих смс в мене немає?
Чи можливо з кредитної картки списання сум у 59 000 грн, 29 000 грн і т.д за 15 хв.?
Чи треба погашати кредит у випадку, якщо кошти банк не зможе повернути? Як бути з 3%+15 грн?

Сподіваюсь на оперативну відповідь банку та допомогу у вирішенні цих питань.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 марта 2023, 9:05
Добрий день!
В першу чергу дякуємо за очікування на відповідь.
Нам щиро прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством та що в такий складний час для кожного з нас, та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ваші дані надійно захищені, і будь-які списання можливі з рахунку при умові, якщо Ви самостійно шляхом обману надали дані картки чи дані входу в додаток — це несе втрату коштів.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Також, зазначаємо, що перекази у Райффайзен Онлайн між власними рахунками без обмежень по сумі та проводяться в режимі онлайн. Платежі в Інтернет проходять в рамках встановленого ліміту на картці та також проходять в режимі онлайн. Стандартний ліміт на безготівкові операції у гривні складає до 100 000 USD/одну операцію.
Заявку успішно зареєстровано на спірну транзакцію ми обов'язково проведемо перевірку та проаналізуємо ситуацію та по результату обов’язково проінформуємо.
Навіть не уявляємо Ваші емоції та поточний стан, щиро віримо, що за такі дії слідує справедливе покарання. Тому, також рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
khvorost 2 апреля 2023, 18:52
Правова позиція Верховного Суду України, викладена у постанові від 13 травня 2015 року у справі № 6−71цс15: «…не встановивши обставин, які безспірно доводять, що користувач своїми діями чи бездіяльністю сприяв втраті, незаконному використанню ПІН- коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції, відсутні підстави для цивільно-правової відповідальності позичальника».
Проблема решена
380991611669 29 марта 2023, 18:43
Вирішила я зробити карту АТБ і приїхала в банк 28.03.23 спеціаліст (Наталія Бондар) мене прийняла але сказала що треба успіть все зробить за 6 хвилин, дуже спішила і я навіть не поняла що вона і каже, карту віддала і відпустила. Приїхала я додому і стала реєструвати карту але номер вказаний невірний і я не можу загрузити додоток, позвонила на гарячу лінію і мені сказали що треба їхати в банк і міняти там номер. Я просто в шоці бо їхати далеко щей в таку погоду, потратила два дні через провину спеціаліста, приїхала в відділення, а цей спеціаліст навіть не вибився. Думка про цей банк погіршилась. Місто Київ, Валерія Лобановського 9/1
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 марта 2023, 18:49
Доброго дня!

Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Ми передали Ваше звернення до менеджера з питань клієнтського сервісу, який здійснить детальний аналіз даної ситуації для уникнення в подальшому таких прикрих випадків, та зв'яжеться з Вами щодо можливості вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 марта 2023, 19:51
Доброго вечора!
Щойно отримали від менеджера інформацію, що Ваше питання було вирішено, та з відділенням буде проведено відповідні заходи для запобігання подібних випадків в майбутньому. Приносимо Вам наші щирі вибачення, та дякуємо, що допомагаєте нам покращувати сервіс!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
ElenaVA 28 марта 2023, 16:08
Ось причина за якою зі мною більше не хочуть надалі й співпрацювати:
Положеннями абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію
легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму
та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» No 361-IX від 16.12.2019 р.
передбачені обставини, з якими законодавець пов’язує наявність у Банка обов’язку щодо
відмови від встановлення (підтримання) ділових відносин з Клієнтом.
Це Ви мабуть про себе писали!!!
Заблокували картку з грошима і не віддають гроші, чекайте 10 робочих днів, а я залишались без грошей і чим мені годувати дитину.не зрозуміло!!! Давно хотіла від них піти і сьогодні вкотре переконалася, що це найгірший банк, нікому не буду його рекомендувати!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 марта 2023, 16:13
Добрий день! Нам прикро, що Ви залишились з негативними враженням про Райф.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або надано не в повному обсязі, що не підтверджують/пояснюють зарахування — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу просимо написати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер), дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝