Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Скарга

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
centrpologi2019 30 июля 2019, 8:53
Вкрай незадоволені роботою Клієнт –Банк Аваль.
29.07.2019 (бюджетна установа) виклали дві відомості на зарплату перша на всіх робітників, друга на одного, кошти надійшли на першу відомість, але списання зробили на другу відомість. На телефоні клієнтської підтримки оператор як робот сто раз повторила, що в Авалі так «прийнято», що спочатку списується менша сама, в результаті чого всім робітники по першій відомості затримана зарплата. На вимогу змінити черговість оплати наших відомостей банк категорично відмовив, надати телефон керівництва або телефон для подання скарги оператор відповіла що в них немає такої інформації. Питання залишилось не вирішеним.
В Авалі працюють не люди а роботи, все відбувається непродумано, ніхто не вирішує питання, тільки оператори-папуги повторюють завчені фрази. Втрачено якісне обслуговування клієнтів. Крім машинального, бездумного, запрограмованого виконання операцій комп’ютером треба підключати до всього мозги, невже в Авалі з цим проблеми.
Спілкування з банком велось через телефон клієнтської «підтримки».
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 июля 2019, 18:55
Доброго дня!
На жаль, оскільки Вами не зазначено додаткових даних, ми не можемо проаналізувати надані консультації оператором Інформаційного центру. Але, в той же час, хочемо повідомити, що у разі створення та підписання Клієнтом декількох документів, їх обробка не залежить та не закріплюється за сумою, яка надійшла або знаходиться на рахунку. Якщо є документи, які не потрібно обробляти, дані платежі не підписуються Клієнтом до моменту, коли в цьому буде необхідність.
Також, Клієнти мають можливість налаштувати пріоритезацію платежів в рамках зарплатного проекту. Для цього необхідно написати листа по системі «Клієнт-Банк» з шаблоном «Встановлення пріоритету платежів в рамках зарплатного проекту» та зателефонувати до менеджера або на лінію підтримки за номером 0-800-505-770.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 2

+
0
iamdimon
iamdimon
30 июля 2019, 10:36
#
Есть такая услуга как приоритезация ведомости (Вы сами устанавливаете в каком приоритете обрабатывать ведомости), обратитесь в обслуживающее отделение для уточнения деталей
+
0
centrpologi2019
centrpologi2019
30 июля 2019, 10:53
#
Дякую.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться