Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ви ховаєтесь від людей?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Boris Piddubnyi 1 февраля 2019, 10:34
чому постійно слухаєш розповідь робота і немає можливості спілкування з оператором? пунктів меню які мені треба робот не називає. Що робити? Обслуговування просто жах
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 февраля 2019, 13:04
Доброго дня!
Номери телефонів Інформаційного центру (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів),
+38044 490 88 88 (для дзвінків з-за кордону, безкоштовно для київських стаціонарних телефонів),
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone).
Додатковий номер телефону для абонентів Київстар (068) 490-08-88.
У разі, якщо додзвонитися до Інформаційного центру все-таки не вдалося, для проведення детального аналізу технічним відділом, просимо на електронну адресу info@aval.ua або ж в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» повідомити додаткову інформацію, а саме: номер телефону на який Ви здійснювали дзвінки, номер телефону з якого телефонували, а також дату та час дзвінків.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться