×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
Допоможіть
Свідки є, бо попрохала допомоги в охоронця відділення, оскільки в такий спосіб вперше поповнювала рахунок.
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам відверто прикро, що виникла у Вас така ситуація та навіть не можемо уявити Ваші емоції. Від імені Банку приносимо свої щирі вибачення за доставлені незручності. Хочемо зазначити, що банкомат — це техніка як і ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажитись або не обробити запит в непідходящий момент.
Для розгляду питання, прохання, негайно зареєстувати заявку на спірну транзакцію за зверненням в «Чат» Райффайзен Онлайн або за дзвінком в Інформаційний центр (0800 500 500) наші оператори зафіксують все оперативно.
Ми 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти.
На перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, але всі запити ми розглядаємо індивідуально та запеняємо, що до кожного запиту докладається максимальних зусиль для аналізу та перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Деньги вернули
Ми вдячні Вам за зворотній зв’язок та радіємо, що ситуація була вирішена! Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, радо допоможемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Украденные деньги с моей карты
Нам відверто прикро, що виникла у Вас така ситуація, ми навіть не можемо уявити емоції, які наразі відчуваєте.
Від імені Банку приносимо свої щирі вибачення за доставлені незручності. Повторно хочемо зазначити, що банкомат — це техніка як і ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажитись в непідходящий момент.
Оскільки картка, з якої Ви проводили зняття, оформлена не в нашому банку — оскарження операції можливе за отриманням запиту від банку, що випустив картку. Ми зі свого боку намагаємось розглядати такі запити в максимально швидкий термін.
На 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. На перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, але всі запити ми розглядаємо індивідуально, та результати розгляду будуть передані до банку, в якому оформлено Вашу картку.
Додатково, хочемо запросити у Вас дані контактного номеру у приватних повідомленнях, ми завжди готові зв'язатися та пояснити детальніше процес.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
забота о клиентах в кавычках
Ми засмучені, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми завжди готові піти на зустріч, вирішити питання у будь-яких надскладних ситуаціях та хочемо проаналізувати звернення. Будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення дані власника рахунку ( ідентифікаційний код та актуальний контактний номер). Щиро очікуємо на зворотній зв'язок
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Спамлять з колцентру
Ви будете тебе довічно задовбувати прозвоном?
Нам щиро шкода, що у Вас склалась така думка про Банк. Дійсно, Ви можете отримати дзвінок від Райфу з пропозицією скористатися послугами для фізичної особи підприємця. Ми, як потенційно обслуговуючий Банк, надаємо лише якісні та вигідні умови, а право вибору вже за Вами.
У випадку, якщо Ви не бажаєте відкривати рахунок в нашому Банку — при отриманні дзвінка від оператора Ви можете відмовитись від обслуговування, та в подальшому дзвінки Вам не надходитимуть.
Якщо після відмови від обслуговування в розмові з оператором Вам продовжують надходити дзвінки з пропозиціями, просимо написати нам в особисті Ваш номер телефону для проведення аналізу та перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Викрадення коштів
Нам відверто прикро, що Ви потрапили в таку неприємну ситуацію та кошти були списані шахрайським шляхом.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять, якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні.
У разі відмови від операції фіксується заявка на спірну транзакцію. Яку було успішно зареєстровано за Вашим зверненням.
Додатково, хочемо пояснити, що при відкритті рахунку до карти автоматично підключається послуга 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Безпека клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Ми завжди гарантуємо збереження коштів кожного клієнта, але і сам клієнт також, має дбати про безпеку своїх грошей. Не розголошувати дані, для входу в Райффайзен Онлайн та дані карток, не переходити за сумнівним посиланням наприклад, на виплату грошової допомоги, адже вся інформація публікуються лише на офіційних джерелах.
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу, для аналізу та перевірки, який надалі буде з Вами комунікувати.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Шахрайство,викрадення коштів
Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок. На жаль, іноді саме такі ситуації, змушують переглянути наші помилки, та в подальшому покращувати сервіс, обслуговування Клієнтів. Відділення за адресою м. Львів, пл. Галицька, 14 тимчасово не працює 04.01 та 05.01. Щиро перепрошуємо за незручності. Ми розуміємо, що ця ситуація могла б вплинути на Ваші плани.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме контактний номер телефону, або ідентифікацій код. Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
снятие валюты
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом та відгук для нас є дуже неочікуваний.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Замовлення валюти, шляхом зняття коштів з рахунку можливо здійснити дистанційними каналами, через один робочий день за зверненням в «Чат» Райффайзен Онлайн" або за дзвінком в Інформаційний центр (0800 500 500). Додатково, хочемо зауважити, що видача суми відбувається в тих купюрах, які наявні у касі на момент звернення.
Маємо на меті проаналізувати ситуації та детальніше з цим розібратися.
Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотний зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Завжи раді будемо допомогти. Дійсно, отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс. Якщо будуть виникати питання в майбутньому звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Лишился денег
Нам щиро шкода, що виникла така ситуація та вона вплинула на Ваш настрій і плани.
Дійсно ситуація не з приємних, приносимо наші щирі вибачення. Банкомат — це техніка як і ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажитись в непідходящий момент.
Оскільки картка, з якої Ви проводили зняття, оформлена не в нашому банку — оскарження операції можливе за отриманням запиту від банку, що випустив картку. Ми зі свого боку намагаємось розглядати такі запити в максимально швидкий термін.
На 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. На перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, але всі запити ми розглядаємо індивідуально, та результати розгляду будуть передані до банку, в якому оформлено Вашу картку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Не очень банк
про відмову від підтримання ділових відносин від „21“ грудня 2023 р. у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику.»
Ну закрыли и хорошо, ваше право, только деньги до сих пор не вывели. Попросили в пятницу прошлую предоставить реквизиты для вывода остатка, я всё предоставил. Точнее, никто ничего не просил, я естественно сам писал всё. Перевод до сих пор жду. Получается перед Новым годом решили их себе задержать, так как уже пошли выходные и праздники, это не очень красиво. Вы хотя бы нормально расстаньтесь с клиентами, которых решили через несколько лет работы лишиться.
Відверто зізнаємось, нам прикро, що виникла така ситуація і це могло вплинути на Ваші плани.
Та хочемо зауважити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що блокування не здійснюється безпідставно і Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки — зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми готові допомогти у вирішенні питання. Просимо, будь ласка, написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Банк, який обслуговує агресора, знущається над українцями
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Маємо велике бажання проаналізувати ситуацію, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Блокування рахунку без причини
Оформлено чергове звернення до банку. Надано довідки про доходи з повністю «білою» заробітною платою, які підтверджують операції з картки. Поки що без відповіді.
І це не питання до роботи відділення банку.
Відверто зізнаємось, нам прикро, що виникла така ситуація і це могло вплинути на Ваші плани.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Зазначаємо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі —може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів.
У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми з розумінням відносимось до відгуку, поважаємо наших клієнтів та завжди готові допомогти.
Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних (ідентифікаційний код або контактний номер телефону).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Просто клоунский банк
Жду хоть какой-то реакции от сотрудников этого недобанкаю, А пока — никому не рекомендую, снимайте все свои деньги, пока у вас есть такая возможность и не думайте заводить туда новые средства.
В першу чергу, хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Відверто зізнаємось, нам прикро, що виникла така ситуація це могло вплинути на Ваші плани.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Зазначаємо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми з розумінням відносимось до відгку та навіть не можемо уявити Ваші емоції при цьому, запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Ваше звернення успішно передано менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме під особистий контроль питання, для детальної перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що стосовно Вашого звернення було надано роз’яснення в чаті Райффайзен Онлайн. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
За блок карти, не рішаємо!
Мені заблокували карти.
Мій чоловік військовослужбовець. У нього довгий час були заблоковані картки., так як я отримую мінімальну заробітну плату ми багато позичали по тій причині що мій чоловік на даний час проходить лікування після поранення при захисті батьківщини.і все проходило через мій рахунок, потім чоловіку розблокували картки і всю свою заробітну плату він перекидав мені.
Я відправила на електр. почту райф скріншоти переказів з чоловіка карти на мою, свідоцтво про шлюб, та форму 5 … Я не знаю які ще потрібні аргументи щоб їх розблокували!
Причина чому позичали -потрібні були гроші як мінімум на прожиття та лікування чоловіка, його постійні переїзди, потреби і т. д. Так як він проходить лікування.
Причина чому чоловік перекидав мені свою ЗП — по перше на борги, і просто щоб у нас були якісь гроші!!!
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація та вона викликала у Вас негативні емоції. Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми розуміємо, що блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Ми готові допомогти у вирішенні питання просимо, будь ласка, написати нам в приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код власника рахунку. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Блокування грошей і 4-місячний ігнор наданих документів
Жодних «підозрілих» транзакцій не було, ніякої крипти, р2р, торгівлі, незрозумілих джерел надходження коштів — нічого такого і близько, довідки ОК-7 були надані. І навіть були надані пояснення по транзакціям, про які інші люди також говорили у поганих відгуках до Райфу.
Всі відписки про європейський банк і європейські процеси — нечесні, бо одна рука фінмоніторингу не знає, що робить інша, запитували одні і ті самі документи по декілька разів і в решті решт проігнорували їх.
Рахунок використовувався лише для відкриття депозиту з метою купівлі валюти, з грошей з яких сплачено податки з офіційної роботи (підтверджується ОК-7) при високому офіційному доході
Дуже засмучені і розчаровані, гроші заблоковані вже 4 місяці
Зізнаємось, нам буде прикро, що у Вас виникла така ситуація та вона могла вплинути на Ваші плани. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Безпідставне блокування карти та вимагання купи довідок і підтверджень транзакцій за 3 місяці
ПОРАДА для всіх клієнтів цього банку: не рекомендую вам тримати кошти на своїх картах, бо цей банк в будь-який момент може без конкретної причини заблокувати їх і вимагати підтверджувати кожну транзакцію по карті за дуже великий період. Ви тільки витратите свій час і нерви, та ще й не факт, що отримаєте позитивне рішення з розблокування.
Один плюс: після закриття рахунку заблоковані гроші переказали на вказану карту іншого банку. Але це такий собі плюс…
В першу чергу вдячні за очікування відповіді. Зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів (за ситуацією роз'яснення) про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок дійсно блокується та процедура розблокування передбачає надання документів.
Ми завжди готові проаналізувати ситуація та вирішити її в індивідуальному порядку. Просимо надати в особисті Ваші дані (контактний номер телефону, або ідентифікаційний код). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Не працює My Raif
Навіщо так промотували те, що працює через раз, і саме тоді коли потрібно здійснити переказ цей чудо додаток просто не відкривається.
Наразі додаток MyRaif для IOS тимчасово недоступний, рекомендуємо використовувати додаток Райффайзен Онлайн. Вибачте за незручності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
замкнуте коло
Пишу від імені свого тестя-пенсіонера.
в грудні закінчується термін дії картки, але вона продовжується під час війни на 2 роки.
Це добре, однак картка вже практично не робоча (відклеїлась плівка з магнітною стрічкою).
щоб замінити картку — треба їхати за 40 км в відділення — тесть не має змоги.
щоб відкрити віртуальну картку і з неї перекидати кошти на нормальну картку — треба зареєструватися в онлайн додатку, але так як картка пенсійна картка Простір не має CVV коду — зареєструватися не можна.
і все — замкнуте коло.
є Дія, однак там немає документів, так як паспорт України книжечка, закордонного немає.
Отакий банк з думкою про своїх клієнтів…
Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.
Наразі дійсно отримання картки до вже існуючого рахунку можливе лише у відділенні банку. Як альтернатива, якщо у Вас є нотаріальна довіреність на виконання таких операцій від імені Вашого тестя — то звернутись можете Ви.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
з 11години починають обідати, створючи чергу
Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.
Вказане Вами відділення не закривається на обід, співробітники виходять на перерву по черзі та обслуговування у відділенні продовжується іншими співробітниками.
Для обслуговування у відділенні поза чергою Ви можете зарезервувати час для Вашого візиту за запитом у чаті застосунку Райффайзен Онлайн або за дзвінком до банку за номером 0 800 500 500.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (10)
Верификация
Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвів до таких емоцій та міг суттєво вплинути на Ваші плани. На сьогодні 150 відділень банку по всій Україні мають генератори, які підтримують роботу практично відразу після вимкнення електроенергії.
Перелік відділень розміщено на сайті банку https://raiffeisen.ua/viddilennya та на сайті проєкту Power Banking НБУ.https://power.bank.gov.ua/.
Відділення у м. Покровськ наразі працює тільки для надання консультації.
Цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Передали Ваше звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який проаналізує ситуацію та проведе комунікацію.
Просимо очікувати на зворотній зв'язок
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий