Минфин - Курсы валют Украины

Установить

«Лохотрон Банк»

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Volodymyr2018 30 января 2018, 11:17
Отделение по адресу: Ровно, ул. С. Петлюры, 35
Моя історія полягає в тому, що я влаштувавшись працівником на фірму, мене змусили піти в банк і отримати в Цього банку зарплатну картку, і до неї мені ще всунули кредитну, думаю вже хтось здогадався в чому буде суть. Так ось, через деякий час я скористався кредитною карткою, на той час в мене був ліміт десь 500 грн., через два дні я кошти які витратив поклав назад на картку, при чому в касі ще наголосив, щоб закрили повністю борг, щоб ніяка комісія і т.д. не капала.

А тепер саме цікаве, через рокім 6-7, приходить смс що я банку винен гроші! Я телефоную на гарячу лінію. Мені відповідають що я не закрив карту і мені накапали проценти, я спитав яку суму я не закрив, відповісти мені не змогли, я спитав це що за розвод, мене чуть не послали, я повисив голос тоді взагалі кинули трубку. Але це ще не кінець… Борг був відносно не великий десь 200-300 грн, тому я його сплатив, пройшов деякий час мене ніхто не турбував, але потім знову приходить смс що я знову винен гроші, ну і я знову зателефонував на гарячу лінію… історія повторилась, таке враження що працівникі всі як на підбір…

Наступного дня я пішов до головного відділення свого міста, щоб дізнатися що і до чого, так як дзвінки просто набридли від банку. Попросив показати звітки в мене цей борг, і звідки ця заборгованість. Спочатку мені казали, що це було досить давно (7 років назад) і ми не взмозі глянути, тоді я попросив директора чи хто взмозі, тоді якимось чудом менеджер всетакі зміг глянути. Як виявилося в мене був борг 10 копійок, як і звідки таке могло статися, ніхто пояснити не може. І чому мені ніхто за 7 років ніразу не сказав, не повідомив, а тільки зараз почали телефонувати і т.д.

Посварившись зі всім відділом і нічого не добившись я спитав як мені бути, як закрити всі рахунки в цьому банку, мені сказали закрити борг, і підписати заяву про закриття кредиту, що я і зробив, і попросив копію заяви віддати мені. Думав що все це закінчилося. Але ж ні, знову я щось винен, і тепер я нічого платит не б
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 января 2018, 9:07
Шановний Volodymyr2018!

Перш за все зазначаємо, що, з метою повного погашення боргу за кредитним картковим рахунком, внесення коштів Клієнтом має бути здійснено з врахуванням сум, що будуть утримані під час чергового білінгу (дати нарахування Банком процентів за користування кредитними коштами).
За наявною інформацією, роз’яснення з приводу порядку нарахування/виникнення заборгованості за кредитним картковим рахунком, відкритим на Ваше ім’я в Банку, було надано співробітниками відділення як в телефонному режимі, так і письмово, у відповідь на Ваше звернення.
Наголошуємо, що відправка відомостей про виконання/неналежне виконання Клієнтом своїх зобов’язань, за допомогою звичайних поштових відправлень та листів-звернень, а також sms-повідомлень позичальникам-боржникам є безумовним правом Банку, а не його обов’язком. Крім того, у відповідності до умов типових кредитних договорів, Клієнт самостійно контролює суму та наявність невиконаних грошових зобов’язань за кредитом.
При цьому, інформування з приводу необхідності сплати Вами наявного боргу у вигляді смс – повідомлень/дзвінків здійснювались Банком починаючи з 2016 року.
З метою остаточного врегулювання даного питання, рекомендуємо звернутись до обслуговуючого відділення.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 2

+
0
Lesika
Lesika
30 января 2018, 12:53
#
Перша Ваша помилка, що після того, як Ви внесли заборгованість по карті — не написали заяву на закриття рахунку. Адже касир лише зробила пошагення тієї суми, яку ви їй надали. Остаточний розрахунок заборгованості та закриття виконує менеджер.
Друга помилка — Ви знову внесли борг 200-300 грн та не написали заяви на закриття.
А тепер, з копією заяви про закриття рахунку, яка є у Вас на руках — офіціальний лист на голову правління. Нехай розбираються, чому так довго не можуть Вам закрити рахунок
+
0
Volodymyr2018
Volodymyr2018
31 января 2018, 9:33
#
Перша моя помилка що я взагалі скористався цим банко, інші так, Ви Lesika праві, єдина поправка, коли мені давали цю картку ніхто не попереджав і ніде не вказував що потрібно писати заяву чи щось подібне, і взагалі потрібно було це все вирішувати через суд.

А на рахунок відповіді банку, то я так зрозумів що єдине що входить в обовязки банку це надурити клієнта і нахамити, бо по іншому ви не вмієте розмовляти… і те що дзвінки почалися 2016 це не міняє того, що картою користувались приблизно 6-7 років до цього… і процент нараховано з повітря, а бо це також обовязок банку залишати копійки щоб за декілька років можна було з клієнта зтягнути ще декілька грн… Будем ще розбиратися…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться