Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Райффайзен - якість послуг стає гіршою

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Andriana Martyniv 6 ноября 2017, 11:20
Банк останнім часом розчаровує, а я є клієнтом банку користуюся доволі давно. На одному із відділень відмовили в послузі відкрити рахунок, мовляв цю роботу робить лише один працівник і він вельми зайнятий. Далі, дозвонитися на гарячу лінію для зв'язку з оператором раніше теж не було проблем, а тепер це просто якийсь жах… ніхто не відповідає.Крім того, раніше деякі телефони працювали і в суботу, і в неділю… У банка проблеми?
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 ноября 2017, 15:18
Уважаемая Andriana!

Перш за все дозвольте принести вибачення за даний випадок, що трапився в процесі Вашого обслуговування.
З метою детального розгляду ситуації по суті та отримання з боку Банку ґрунтовних коментарів відмови у обслуговуванні, будемо вдячні за надання додаткової інформації щодо назви відділення Банку, яке Ви відвідували, обслуговуючого менеджера, дати та орієнтованого часу візиту, зручним для Вас шляхом: письмово на електронну адресу: info@aval.ua, заповнивши форму зворотного зв'язку на офіційному сайті: https://www.aval.ua/qfeedback/, з посиланням на даний відгук, вказавши ПІБ.
Звертаємо Вашу увагу, що Інформаційний центр Банку здійснює обслуговування Клієнтів в режимі «24/7», без вихідних та часових обмежень. Звернення здійснюється за номерами телефонів: 0 (800) 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів українських операторів); +38 (044) 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів та для дзвінків із-за кордону) та 521 з мобільного (безкоштовно для абонентів Vodafone — Україна). Після обрання Клієнтом категорії звернення, з’єднання з оператором Інформаційного центру можливе шляхом вибору відповідного пункту голосового меню.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться