Жах!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
За встановленою інформацією, 13.01.2017 р. Ви намагалися виконати поповнення кредитного карткового рахунку через Інформаційний кіоск Банку. Даний технічний засіб дозволяє здійснювати безготівкові платежі та перекази між власними рахунками Клієнта і на користь третіх осіб за допомогою платіжних карток, та не обладнаний слотом для приймання готівки. Готівкове поповнення кредитної картки можливо виконати через депозитний банкомат або касу Банку.
Враховуючи зазначене, фактично Ви здійснили два безготівкових платежі з кредитного карткового рахунку, один з яких було списано з рахунку та одразу повернено. Другий платіж було направлено на погашення відсотків за кредитом.
Оскільки погашення заборгованості за кредитним картковим рахунком шляхом списання коштів з цього ж рахунку технічно неможливе, для уникнення прострочення планового платежу співробітником відділення Вам було рекомендовано здійснити поповнення іншим способом, наприклад, через касу Банку. Станом на 07.03.2017 р., кошти, помилково сплачені Вами 13.01.2017 р., повернено на Ваш рахунок у повному обсязі.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»