Райффайзен Банк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.7 | 43.8 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
Змінити номер телефону до послуги М-банкінгу можливо звернувшись до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі.
Для зміни номера телефону до послуги «3-D Secure» (смс-сповіщення для підтвердження операцій, що проводяться в мережі Інтернет) необхідно звернутися до будь-якого банкомату Банку на території України (меню «Інші послуги» — «3-D Secure») або в системі «Райффайзен онлайн » вибрати карту-« Змінити номер для 3-D Secure ».
З повагою,
@Raifhelp
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)
Написать комментарий
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Якщо Ви не маєте активних карт до свого рахунку, то функція переказу з нього буде недоступною. Повторно наголошуємо, що кошти будуть знаходитись на рахунку до того моменту поки Ви не отримаєте нову карту на не активуєте її. Після цього зможете вільно ними користуватись.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
На жаль, без активної картки кошти переказати не можливо:( Вони нікуди з рахунку не дінуться до моменту отримання Вами нової картки. Перевірити наявність вже перевиготовленої картки та отримати рекомендації про те, як її замовити (в разі, якщо автоматичне перевиготовлення не здійснювалось) Ви можете, зателефонувавши до Інформаційного центру, або написавши нам в чаті системи «Райффайзен онлайн». Також, можете отримати неіменну картку одразу під час візиту у будь-яке відділення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Чому декілька днів просто неможливо з’єднатися з оператором вашої гарячої лінії для отримання консультації? Таке враження, що дзвінки ігноруються і навіть не вказується можливий час очікування. Клієнтам Вашого банку бути не дуже комфортно, адже своєчасно надати допомогу в онлайн режимі ви просто не взмозі.
З повагою,
Аліна.
Приносимо Вам вибачення за дану прикру ситуацію. На жаль, маємо різке збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Якщо користуєтесь нашою системою «Райффайзен онлайн», напишіть своє питання в чаті, спробуємо допомогти. Також, рекомендуємо дзвонити з номеру, який вказано Вами при підписанні договорів, як фінансовий, це допоможе зменшити час очікування з’єднання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Скажіть, будь-ласка, що з вашою гарячою лінією? Намагаюсь вам додзвонитись уже другий день — безрезультатно. Залишала заявку, щоб мені перетелефонували — так само. Сьогодні висіла на дзвінку більше години — ніхто не відповів, і дзвінок обірвали. Вибачте, але я клієнт вашого банку і виходить що не маю ніякої змоги отримати хоча б якесь обслуговування. Вже писала вам місяць назад про цю проблему, але, я так розумію, що нічого не прийнялось до уваги. Поясніть будь-ласка у чому причина.
Дякую.
З повагою, Марія
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
1)
Пункт № 1 — «Щомісячна плата за обслуговування»
Пункт № 4 — «Валюта рахунку»
А куда делись второй и третий пункты?
2)
Пункт № 11 «Безготівкове поповнення коштів»
Просматривая этот пункт, нашёл формулировку «Р2Р поповнення картки на сайті Банку або в системі інтернет банкінг РайфОнлайн» — безкоштовно.
Но в этом пункте не указано, будет ли сниматься комиссия, если я сделаю P2P-перевод не с помощью сайта Райффайзена.
Например:
Я хоту перевести 5 000 грн из другого банка в Аваль, сделав P2P-перевод через интернет-банкинг ДРУГОГО БАНКА. Будет ли в таком случае сниматься какая-то комиссия Райффайзеном за пополнение карты? И в каком пункте это прописано?
Спасибо!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (3)
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
На жаль, персональні дані Клієнта Банку не можуть біти розголошені третім особам, оскільки вони захищені діючим законодавством. Рекомендуємо не здійснювати передплату на вимогу незнайомих продавців та не користуватися неперевіреними сайтами.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
На жаль, не можемо перевірити причину блокування та надати коментарі на загальнодоступному сайті, щоб не допустити розголошення інформації по рахунку. Зателефонуйте, будь ласка, до нашого Інформаційного центру, оператори все перевірять та на спробують допомогти у вирішенні питання. Номера телефонів для дзвінків із-за кордону: 38(044)-490-88-88; 38(044) 498-56-26; 38(0552) 43-51-11.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
На жаль, наразі, спостерігається різке збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час, робимо все можливе, для того, щоб ситуація нормалізувалась в найкоротший строк. Повідомте, яке у Вас питання (можна в особистих повідомленнях), спробуємо надати альтернативні варіанти вирішення. Приносимо вибачення за завдані незручності☹
повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Мені вибиває що вхід неможливий
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
І чи зможу я дістати в банку документ який вказує на те що рахунок закритий?
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Відділення в місті Ірпінь, станом на сьогоднішній день, працює. Додатково, в особистих повідомленнях, просимо вказати номер, з якого телефонували та свій ІПН, спробуємо перевірити та, можливо, запропонувати альтернативні варіанти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)