Отделение Райффайзен Банка: Полтава, ул. Соборности, 53/1
Адрес:
Полтава, ул. Соборности, 53/1
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:15), тех.перерыв: 17:15-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
19 сентября 2023, 17:31
Добрий день!
Нам дуже прикро, що нам не вдалось виправдати Ваші очікування та Ви залишились не задоволені сервісом нашого Банку. Хочемо зауважити, що плата за обслуговування може не стягуватися, якщо виконувати одну з умов: середньомісячний залишок в розмірі 5000 грн, або здійснювати середньомісячний розрахунок на суму 5000 грн. Картка Fashka має бонус у вигляді 2 грн/л за бензин та дизельне паливо, 1 грн/л за газ та 5% від суми покупки балами і магазинах та кафе на АЗС ОККО.
Рахунок закрити можна дистанційними каналами, наприклад, Чат в додатку Райффайзен Онлайн, або за дзвінком до Інформаційного центру. Це значно економить Ваш час.
Дякуємо за Ваш відгук, адже це допомагає нам вдосконалюватися.
Додатково просимо вказати Ваш фінансовий номер або ідентифікаційний код в приватні повідомлення для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам дуже прикро, що нам не вдалось виправдати Ваші очікування та Ви залишились не задоволені сервісом нашого Банку. Хочемо зауважити, що плата за обслуговування може не стягуватися, якщо виконувати одну з умов: середньомісячний залишок в розмірі 5000 грн, або здійснювати середньомісячний розрахунок на суму 5000 грн. Картка Fashka має бонус у вигляді 2 грн/л за бензин та дизельне паливо, 1 грн/л за газ та 5% від суми покупки балами і магазинах та кафе на АЗС ОККО.
Рахунок закрити можна дистанційними каналами, наприклад, Чат в додатку Райффайзен Онлайн, або за дзвінком до Інформаційного центру. Це значно економить Ваш час.
Дякуємо за Ваш відгук, адже це допомагає нам вдосконалюватися.
Додатково просимо вказати Ваш фінансовий номер або ідентифікаційний код в приватні повідомлення для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже не зрозуміло, чому в такий час, як зараз, коли кожна хвилина важлива, працівники дозволяють собі відкривати банк на 10 хвилин пізніше, та закривати на 10 хвилин раніше. Стояв в касі рівно в 17:30, а мені кажуть, що вже не можемо тебе прийняти. Ну думаю добре, раз не змогли обслугувати за пару хвилин, то прийду наступного дня рівно в 9:00. Приходжу за 10 хвилин раніше, люди стоять вже ждуть відкриття, на годиннику 9:05, а банк ще закритий. За пару хвилин виходять працівники з кофєйком і відкривають банк, в 9:10 заходжу в касу, а мені говорять, що потрібно ждати ще 10 хвилин, тому що система ще не запустилася. Так якого ви не прийшли за 10 хвилин раніше і не ввімкнули її, щоб рівно в 9:00 вже обслуговувати клієнтів??? Чому працівники проиходять пізніше клієнтів і відкривають банк пізніше, чим потрібно, бачучи, що люди вже стоять??? Як закривати касу, так рівно в 17:30 вже готові, справилися, і не можуть виділити 5 хвилин, щоб видати той клятий депозит, а як відкриватися, так потрібно ждати пів години. Як результат, маємо тривогу в 9:12, і якщо б вони відкрилися вчасно і вчасно була запущена система, то хоча б частина клієнтів були б обслуговані, а я вже третій раз не можу зняти депозит. Дякую Райффайзен!
Написать комментарий
Ответ банка
28 декабря 2022, 11:00
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативне враження від обслуговування.
Ми хотіли б проаналізувати дану ситуацію та провести роботу над покращенням надання сервісу, тому написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативне враження від обслуговування.
Ми хотіли б проаналізувати дану ситуацію та провести роботу над покращенням надання сервісу, тому написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коли поклав кошти в термінал (37200 грн), то він написав ваша операція в процесі виконання, після чого віддав мені картку, на екрані було написано, що час операції вичерпано, а кошти не зарахувалися на картку… Звернувся в банк, вони нічим не змогли допомогти, порадили звернутися на гарячу лінію. Подзвонивши туди, оператор підтвердив виконання операції в банкоматі і попередив, що чекайте зарахування коштів на карту протягом 30 днів. Так у мене питання, чому 30 днів, а не 14 як в інших банках? І чому необхідно чекати місяць, якщо виконання операції було підтверджено одразу. А мені було необхідно заплатити за туристичні послуги до 12:00. Тур оператор чекати місяць не буде. Дякую за чудовий відпочинок і оперативність у Вашій роботі.
P.S. номер заявки 128623.
Комментарии (1)
P.S. номер заявки 128623.
Ответ банка
24 января 2019, 12:37
Доброго дня!
Перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни. Ваша заява про спірну транзакцію розглянута 23.01.2019.
Приносимо свої вибачення за завдані незручності та сподіваємось на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни. Ваша заява про спірну транзакцію розглянута 23.01.2019.
Приносимо свої вибачення за завдані незручності та сподіваємось на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Итог:
1. Акции от Райфазена — замануха, выгоду не получите.
2. Отутствие сервиса.
3. Потеря времени и денег.
Не рекомендую.