Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Немає дисципліни працівників

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
nchvn 28 декабря 2022, 10:56
Дуже не зрозуміло, чому в такий час, як зараз, коли кожна хвилина важлива, працівники дозволяють собі відкривати банк на 10 хвилин пізніше, та закривати на 10 хвилин раніше. Стояв в касі рівно в 17:30, а мені кажуть, що вже не можемо тебе прийняти. Ну думаю добре, раз не змогли обслугувати за пару хвилин, то прийду наступного дня рівно в 9:00. Приходжу за 10 хвилин раніше, люди стоять вже ждуть відкриття, на годиннику 9:05, а банк ще закритий. За пару хвилин виходять працівники з кофєйком і відкривають банк, в 9:10 заходжу в касу, а мені говорять, що потрібно ждати ще 10 хвилин, тому що система ще не запустилася. Так якого ви не прийшли за 10 хвилин раніше і не ввімкнули її, щоб рівно в 9:00 вже обслуговувати клієнтів??? Чому працівники проиходять пізніше клієнтів і відкривають банк пізніше, чим потрібно, бачучи, що люди вже стоять??? Як закривати касу, так рівно в 17:30 вже готові, справилися, і не можуть виділити 5 хвилин, щоб видати той клятий депозит, а як відкриватися, так потрібно ждати пів години. Як результат, маємо тривогу в 9:12, і якщо б вони відкрилися вчасно і вчасно була запущена система, то хоча б частина клієнтів були б обслуговані, а я вже третій раз не можу зняти депозит. Дякую Райффайзен!
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 декабря 2022, 11:00
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативне враження від обслуговування.
Ми хотіли б проаналізувати дану ситуацію та провести роботу над покращенням надання сервісу, тому написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться