Отделение Райффайзен Банка: Киев, пр-т Героев Сталинграда, 10-А, корп. 6
Адрес:
Киев, пр-т Героев Сталинграда, 10-А, корп. 6
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (касса: 09:00-17:30), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
3 сентября 2021, 7:49
Доброго ранку.
Нам дуже шкода, що дана ситуація мала місце бути у Вашому обслуговуванні.
Для можливості її виправлення просимо надати в особисті повідомлення номер Вашого телефону з якого Ви телефонували та дату дзвінку.
З повагою,
@RaifHelp
Нам дуже шкода, що дана ситуація мала місце бути у Вашому обслуговуванні.
Для можливості її виправлення просимо надати в особисті повідомлення номер Вашого телефону з якого Ви телефонували та дату дзвінку.
З повагою,
@RaifHelp
За власним бажанням змінюю паспорт на id картку і роблю це в офіційному паспортному столі м. Києва. Паперовий паспорт в мене забрали на 14 днів і ніяку тимчасову заміну, ні довідку не надали, бо цього не передбачає процедура. Хочу покласти готівку в банк, подзвонив уточнити чи можна і відповіли що без паспорту неможливо, а ніяких допоміжних довідок паспортний стіл не видав. Тому виходить, що ПриватБанк мене поважає як клієнта і обслуговує без паспорту, а Райффайзен відмовив в обслуговуванні, тому я не рекомендую користуватися Райффайзен банком, бо він ненадійний і працює не для клієнтів зовсім.
Комментарии (16)
Ответ банка
21 июня 2021, 18:02
Доброго дня! Ми проаналізуємо ситуацію та якість консультації та надамо додаткові коментарі. В залежності від суми та валюти рахунку, а також в залежності від необхідності актуалізації даних, Банк, дійсно, може вимагати надання документу для проведення операції. Запевняємо Вас, що поважаємо Клієнтів та намагаємось всі виниклі ситуації вирішувати на їх користь, в той же час дотримуємось норм діючого законодавства.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Негативные уже писал. Для объективности, оставлю и позитивный отзыв.
Делал покупку на Розетке картой. В момент оплаты онлайн что-то пошло не так, Розетка сообщила что платеж не прошел. Я решил, что, видимо, неверно ввел реквизиты карты. Нажал оплатить, ввел реквизиты еще раз. Та же ошибка.
Зашел в интернет-банкинг, а там у меня уже дважды сумма за покупку списана. Звоню в розетку — они видят только одну оплату. Т.е. вторая сумма денег ушла куда-то «в никуда».
Позвонил в КЦ, разъяснил ситуацию. Подождал на линии, пока мне заполнили заявку на спорную транзакцию #286962. Пообещали рассмотреть до 31 декабря.
Через 18 часов деньги вернулись. Я не знаю кто осуществил возврат: банк или Розетка, меня и не должен волновать этот вопрос, как клиента. Но скорость решения проблемы очень радует!
Благодарю за оперативность!
Написать комментарий
Делал покупку на Розетке картой. В момент оплаты онлайн что-то пошло не так, Розетка сообщила что платеж не прошел. Я решил, что, видимо, неверно ввел реквизиты карты. Нажал оплатить, ввел реквизиты еще раз. Та же ошибка.
Зашел в интернет-банкинг, а там у меня уже дважды сумма за покупку списана. Звоню в розетку — они видят только одну оплату. Т.е. вторая сумма денег ушла куда-то «в никуда».
Позвонил в КЦ, разъяснил ситуацию. Подождал на линии, пока мне заполнили заявку на спорную транзакцию #286962. Пообещали рассмотреть до 31 декабря.
Через 18 часов деньги вернулись. Я не знаю кто осуществил возврат: банк или Розетка, меня и не должен волновать этот вопрос, как клиента. Но скорость решения проблемы очень радует!
Благодарю за оперативность!
Ответ банка
22 декабря 2020, 11:19
Доброго дня! Дуже приємно отримувати позитивні відгуки від наших Клієнтів:) Запевняємо Вас, що ми намагаємось всі питання Клієнтів вирішувати в найкоротші терміни і, сподіваємось, нам це буде вдаватись з кожним днем все краще.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Користувався послугами банку +-5 років по сіціальному проекту так як являюсь інвалідом 2 группи. Завжди данна картка( для соціальних виплат ) обслуговувалася без будь-яких комісій та скритих платежів. Яке було моє розчарування коли при знятті готівки з картки № 4149***0802 на дату 12.12.2020р я дізнаюся, по факту ( без будь-якого попередження, що комісія для соціальних карток складає вже 36 грн ), я не можу зняти необхідну сумму 3000грн оскільки на картці не хватає коштів( хоча кошти поступили на картку 11.12.2020 в розмірі 3004грн). Я все розумію але це банально крадіжка, зі сторони банку коштів клієнта та коштів Держави. Держава виплачує мені соціальну допомогу, а банк на цьому заробляє — верх цинізму. Як на мене для банка такого рівня це позор — знімати кошти з картки для соціальних виплат у інваліда. Надіюсь ту сумму Державних коштів котрі ви зняли у всіх інвалідів таким самим сбособом підуть на добрі справи.
Комментарии (9)
Ответ банка
12 декабря 2020, 20:33
Доброго вечора! Дуже прикро, що обслуговування в нашому Банку залишило у Вас негативні враження. Наразі у Банку діють лише два тарифа, на яких обслуговуються карткові рахунки Клієнтів. Один з них не передбачає сплату комісії за обслуговування взагалі, інший може бути безкоштовний за умови виконання певних критеріїв. Про переведення карткових рахунків на новий тариф клієнтів інформували СМС повідомленнями. Вкажіть, будь ласка, свій ІПН у особистих повідомленнях ми все перевіримо та запропонуємо Вам шляхи вирішення даної ситуації. Дуже хочеться, щоб наші Клієнти були задоволенні обслуговуванням в Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Захотелось мне в июне chargeback получить от замечательной компании Ryanair за отмененный в мае рейс и затягивание с возвратом средств (до сих пор не вернулись, если что). Позвонил в КЦ, оформил заявку #206179, стал ждать ответа.
Через день мне действительно пришла смс с просьбой дать подробное описание ситуации на определенный e-mail адрес банка. Кстати, смс я мог и не прочесть, но видимо банк экономит на исходящих звонках.
Написал роман на страницу текста, приложил копии инвойсов, форварднул переписку с Ryanair. Сел ждать дальше.
Долго ли, коротко ли, сегодня, 30 августа, решил поинтересоваться судьбой заявки. Набрал КЦ, оператор мне заявила «Вам была направлена лист-вiдмова».
Прикольно! Когда? Куда? Я ничего не получал. Да, и в папку «спам» тоже не получал! При регистрации я указывал свой почтовый ящик, с него же отправлял доп. информацию. Логично было бы получить отказ туда же, тем же каналом связи.
Оператор уточнила, что это могло быть и смс. Ну да, могло быть и смс. После звонка просмотрел все смс, полученные от банка с июня. Ничего нет.
Конечно, мне было интересно, куда именно банк мне отправил отказ и я уточнил это у оператора. Но ответить она не смогла и предложила обратиться на отделение. Ребята, вы правда считаете, что я буду идти на отделение, сидеть в очереди, чтобы выяснить, куда мне пришел отказ? Отказ есть отказ, всё понятно: банк либо не хочет этим заниматься, либо мои данные банк не убедили.
Проблема в другом, в коммуникации! Райффайзен не уведомил меня надлежащим образом: ни по e-mail, ни по смс, ни по телефону, ни бумажной почтой.
P.S. кстати, в идентичной моей ситуации, один черный виртуальный банк пошел навстречу моим друзьям, и они уже получили возврат по процедуре chargeback от Ryanair. Я же не получил даже листа-вiдмови. Вроде и мелочь, но намекает.
Комментарии (1)
Через день мне действительно пришла смс с просьбой дать подробное описание ситуации на определенный e-mail адрес банка. Кстати, смс я мог и не прочесть, но видимо банк экономит на исходящих звонках.
Написал роман на страницу текста, приложил копии инвойсов, форварднул переписку с Ryanair. Сел ждать дальше.
Долго ли, коротко ли, сегодня, 30 августа, решил поинтересоваться судьбой заявки. Набрал КЦ, оператор мне заявила «Вам была направлена лист-вiдмова».
Прикольно! Когда? Куда? Я ничего не получал. Да, и в папку «спам» тоже не получал! При регистрации я указывал свой почтовый ящик, с него же отправлял доп. информацию. Логично было бы получить отказ туда же, тем же каналом связи.
Оператор уточнила, что это могло быть и смс. Ну да, могло быть и смс. После звонка просмотрел все смс, полученные от банка с июня. Ничего нет.
Конечно, мне было интересно, куда именно банк мне отправил отказ и я уточнил это у оператора. Но ответить она не смогла и предложила обратиться на отделение. Ребята, вы правда считаете, что я буду идти на отделение, сидеть в очереди, чтобы выяснить, куда мне пришел отказ? Отказ есть отказ, всё понятно: банк либо не хочет этим заниматься, либо мои данные банк не убедили.
Проблема в другом, в коммуникации! Райффайзен не уведомил меня надлежащим образом: ни по e-mail, ни по смс, ни по телефону, ни бумажной почтой.
P.S. кстати, в идентичной моей ситуации, один черный виртуальный банк пошел навстречу моим друзьям, и они уже получили возврат по процедуре chargeback от Ryanair. Я же не получил даже листа-вiдмови. Вроде и мелочь, но намекает.
Ответ банка
30 августа 2020, 10:09
Доброго ранку! Лист з відмовою у відшкодуванні коштів по спірній ситуації друкується при візиті у будь- яке відділення Банку та там вручається Клієнту. При цьому результат розгляду також можна дізнатися, зателефонувавши до Інформаційного центру. Нам прикро, що дана ситуація викликала Ваше незадоволення.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
На Оболони есть только 2 банкомата, в которых можно пополнить счёт в нерабочее для Аваля время. Ещё один банкомат находится внутри банка и попасть к нему можно с 9 до 17 с перерывом на обед, что крайне неудобно для работающих людей. Есть масса жалоб о времени работы банка, но ситуация не меняется годами.
Так вот в течение месяца я несколько раз пыталась пополнить счёт и оба принимающих банкомата не работают! Может, это мне так везёт, или они вообще не работают? Конечно, я могу узнать адрес ближайшего банкомата на горячей линии, но это либо Кутузова (минимум 45 минут добираться), либо Пирогова (и того дольше)!
КОГДА банк соизволит привести в порядок свои банкоматы на Оболони и люди смогут нормально пользоваться ими?
Написать комментарий
Так вот в течение месяца я несколько раз пыталась пополнить счёт и оба принимающих банкомата не работают! Может, это мне так везёт, или они вообще не работают? Конечно, я могу узнать адрес ближайшего банкомата на горячей линии, но это либо Кутузова (минимум 45 минут добираться), либо Пирогова (и того дольше)!
КОГДА банк соизволит привести в порядок свои банкоматы на Оболони и люди смогут нормально пользоваться ими?
Ответ банка
17 июля 2017, 17:37
Уважаемая svitim!
Работоспособность депозитных банкоматов, установленных в Оболонском районе г. Киева, по адресам: просп. Героев Сталинграда, 10-А и Мате Залки, 2/12 восстановлена 11.07.2017 г. и 12.07.2017 г. соответственно. По состоянию на 17.07.2017 г. указанные банкоматы работают в штатном режиме.
Касательно режима работы отделений Банка должны отметить, что график работы разрабатывается с учетом соответствия нормам восьмичасового рабочего дня и операционной нагрузки. Информация касательно графика работы отделений Банка принята ко вниманию и доведена до сотрудников соответствующих подразделений. Однако, вынуждены отметить, что в настоящее время изменение режима работы не планируется.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Работоспособность депозитных банкоматов, установленных в Оболонском районе г. Киева, по адресам: просп. Героев Сталинграда, 10-А и Мате Залки, 2/12 восстановлена 11.07.2017 г. и 12.07.2017 г. соответственно. По состоянию на 17.07.2017 г. указанные банкоматы работают в штатном режиме.
Касательно режима работы отделений Банка должны отметить, что график работы разрабатывается с учетом соответствия нормам восьмичасового рабочего дня и операционной нагрузки. Информация касательно графика работы отделений Банка принята ко вниманию и доведена до сотрудников соответствующих подразделений. Однако, вынуждены отметить, что в настоящее время изменение режима работы не планируется.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Нажаль вимушена залишити негативний відгук про роботу касирів Оболонськго відділення № 5 Райффайзен Банку Аваль м. Києва.
Сьгодні у вказаному відділенні я робила оплату. Так як виявилось, що сумма оплати була такою, що потребує наявності паспотру та ідентифікаційного коду, на вимогу касиру я вимушена була повернутися додому за документами.
Поверувшись у відділення з документами я стала до каси. Так, як одна касса тимчасово не працювала, на вимогу касира я поступилася своєю чергою літній жінці. Зі слов касира, її вже почали обслуговувати. Коли та жінка завершила свою операцію, я підійшла до каси. Але касир вийшла зі свого робочого місця до другого касира. При цьому мені не пояснили з якої причини затримується обслуговування. З розмови між касирами я зробила висновок, що більш досвідчений касир допомагає меньш досвідченому касиру робити якійсь фінансовий звіт.
На моє запитання, чи зможуть касири прийняти від мене оплату одна з касирів відповіла, що не зможе. Причини при цьому не пояснила. Другий касир також ниічго не пояснювала. Я нагадала, що на вимогу касирів верталась за документами, потім пропустила свою чергу. Незважаючи на це, мою оплату прийняли лише після того, як був зроблен той звіт чи якась внутрішня банківська процедура. Я була вимушена чекати. За цей час за мною зібралась черга з 5-6 клієнтів банку. До того ж додам, що у той час, який я витратила на очікування касиру, моя дитина чекала мене у школі.
Я розумію, що досвід роботи у касі набувається не за один день. Але процес набування досвіду не повинен бути за рахунок часу клієнтів банку. Касир не повинен змушувати чекати на себе клієнтів банку. Також, я з розумінням ставлюся до можливих технічних збоїв у роботі банку. Але ніяких технічних причин, які могли заважати прийняти у мене платіж у той час не було.
Написать комментарий
Сьгодні у вказаному відділенні я робила оплату. Так як виявилось, що сумма оплати була такою, що потребує наявності паспотру та ідентифікаційного коду, на вимогу касиру я вимушена була повернутися додому за документами.
Поверувшись у відділення з документами я стала до каси. Так, як одна касса тимчасово не працювала, на вимогу касира я поступилася своєю чергою літній жінці. Зі слов касира, її вже почали обслуговувати. Коли та жінка завершила свою операцію, я підійшла до каси. Але касир вийшла зі свого робочого місця до другого касира. При цьому мені не пояснили з якої причини затримується обслуговування. З розмови між касирами я зробила висновок, що більш досвідчений касир допомагає меньш досвідченому касиру робити якійсь фінансовий звіт.
На моє запитання, чи зможуть касири прийняти від мене оплату одна з касирів відповіла, що не зможе. Причини при цьому не пояснила. Другий касир також ниічго не пояснювала. Я нагадала, що на вимогу касирів верталась за документами, потім пропустила свою чергу. Незважаючи на це, мою оплату прийняли лише після того, як був зроблен той звіт чи якась внутрішня банківська процедура. Я була вимушена чекати. За цей час за мною зібралась черга з 5-6 клієнтів банку. До того ж додам, що у той час, який я витратила на очікування касиру, моя дитина чекала мене у школі.
Я розумію, що досвід роботи у касі набувається не за один день. Але процес набування досвіду не повинен бути за рахунок часу клієнтів банку. Касир не повинен змушувати чекати на себе клієнтів банку. Також, я з розумінням ставлюся до можливих технічних збоїв у роботі банку. Але ніяких технічних причин, які могли заважати прийняти у мене платіж у той час не було.
Ответ банка
24 мая 2017, 18:06
Шановна lonelywayfarer!
Враховуючи надходження від Вас електронного звернення, відповідь по суті Вашого запиту буде надано на електронну адресу, вказану Вами у зверненні, відповідно до термінів, встановлених Законом України «Про звернення громадян».
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Враховуючи надходження від Вас електронного звернення, відповідь по суті Вашого запиту буде надано на електронну адресу, вказану Вами у зверненні, відповідно до термінів, встановлених Законом України «Про звернення громадян».
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Жмакаю двойку еще раз десять, но робомужу плевать. Сбрасываю звонок.
Звоню на 0444908888. Ситуация повторяется. Робот успешно отбрыкивается глухотой от клиента.
Звоню на 521, о, удача! Он услышал цифру два и я пробился к живому человеку!
Любезныя! Почистите уши вашему IVR! Глуховат и дурноват. И нет, я не звонил со стационарного телефона с импульсным набором. Я использовал айфон с обычными DTMF-сигналами.
P. S. А еще открытие карты для заграничного использования можно добавить в онлайн-банкинг. Или вообще отменить как анахронизм. В моно, например, этой ерунды нет.
P. S. Оператору спасибо авансом, хотя качество работы можно будет оценить только по приземлению.