Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Касири не вміють працювати

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Нажаль вимушена залишити негативний відгук про роботу касирів Оболонськго відділення № 5 Райффайзен Банку Аваль м. Києва.
Сьгодні у вказаному відділенні я робила оплату. Так як виявилось, що сумма оплати була такою, що потребує наявності паспотру та ідентифікаційного коду, на вимогу касиру я вимушена була повернутися додому за документами.
Поверувшись у відділення з документами я стала до каси. Так, як одна касса тимчасово не працювала, на вимогу касира я поступилася своєю чергою літній жінці. Зі слов касира, її вже почали обслуговувати. Коли та жінка завершила свою операцію, я підійшла до каси. Але касир вийшла зі свого робочого місця до другого касира. При цьому мені не пояснили з якої причини затримується обслуговування. З розмови між касирами я зробила висновок, що більш досвідчений касир допомагає меньш досвідченому касиру робити якійсь фінансовий звіт.
На моє запитання, чи зможуть касири прийняти від мене оплату одна з касирів відповіла, що не зможе. Причини при цьому не пояснила. Другий касир також ниічго не пояснювала. Я нагадала, що на вимогу касирів верталась за документами, потім пропустила свою чергу. Незважаючи на це, мою оплату прийняли лише після того, як був зроблен той звіт чи якась внутрішня банківська процедура. Я була вимушена чекати. За цей час за мною зібралась черга з 5-6 клієнтів банку. До того ж додам, що у той час, який я витратила на очікування касиру, моя дитина чекала мене у школі.
Я розумію, що досвід роботи у касі набувається не за один день. Але процес набування досвіду не повинен бути за рахунок часу клієнтів банку. Касир не повинен змушувати чекати на себе клієнтів банку. Також, я з розумінням ставлюся до можливих технічних збоїв у роботі банку. Але ніяких технічних причин, які могли заважати прийняти у мене платіж у той час не було.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 мая 2017, 18:06
Шановна lonelywayfarer!
Враховуючи надходження від Вас електронного звернення, відповідь по суті Вашого запиту буде надано на електронну адресу, вказану Вами у зверненні, відповідно до термінів, встановлених Законом України «Про звернення громадян».
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться