Курс валютв Альянс Банке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 42.05 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Альянс Банка: Киев, ул. Большая Васильковская, 112
Адрес:
Киев, ул. Большая Васильковская, 112
Телефон:
+38 (044) 224-66-20
Время работы:
Пн-Чт: 09:00-18:00 (касса: 09:00-17:30), Пт: 09:00-16:45 (касса: 09:00-16:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Маю депозит в банку.Але за жовтень 2025 року проценти нараховані, а на карту не надійшли.На протязі дня зв’язку з банком нема взагалі, трубку ніхто не бере.Яка причина ситуації невідома.Можливо технічні проблеми, але як це зрозуміти невідомо.
Написать комментарий
Депозитними програмами і обслуговуванням в офісі № 2 в Києві повністю задоволений, користуюсь багато років. Але виникла проблема при спробі магазину повернути на картку кошти за покупку у сумі 349.90 грн. 17.1024 р. Повідомлення в кабінеті «Збій». Звернувся в банк зі скаргою 28.10.24. У відповідь — тиша. Звернувся повторно 1.11.24 р. — мовчання. Звернуся втретє 18.11.24. відповідь чекайте. Сума невелика, але відношення банку неприємне, жодного зворотного зв’язку без моєї ініціативи. До мінусів віднесу також короткий час дійсності для картки банку і складність заміни картки.
Комментарии (2)
Ответ банка

Добрий день! Ми раді, що ви задоволені нашими депозитними програмами — вони дійсно чудові. Щиро перепрошуємо за незручності з поверненням коштів. Служба підтримки оперативно вирішила це питання та повідомила вас про результат. Сподіваємося, що всі наступні операції проходитимуть без проблем. Дякуємо за ваше терпіння!
Щодо карток: зараз у застосунку Alliance можна легко перевипустити картку та отримати пластикову картку у відділенні. Якщо ж потрібна доставка додому, напишіть у нашу службу підтримки в Telegram, і ми організуємо її для вас.
Щодо карток: зараз у застосунку Alliance можна легко перевипустити картку та отримати пластикову картку у відділенні. Якщо ж потрібна доставка додому, напишіть у нашу службу підтримки в Telegram, і ми організуємо її для вас.
Добрый день! У меня закончился валютный депозит в Вашем банке в сентябре 2020 года. Мне пришлось уехать из Киева до срока его окончания. Несколько раз задавала вопросы, как я могу вернуть свой вклад будучи за границей Украины, писала недавно и в отзывах о своей проблеме…Безрезультатно!!! Такое впечатление, что мой вклад растворился и никто ничего не знает… Хотя ранее при личном обслуживании в банке я считала его очень достойным!
Комментарии (12)
Ніколи раніше не писав відгуки про банки, але хочу поділитися своїм досвідом. Чудове обслуговування та відмінні фахівці у відділенні! Відвідував ще до початку воєнних дій. Реально професійний підхід до клієнтів! Всім раджу!
Написать комментарий
Стал клиентом этого банка недавно. Раньше вообще не знал ничего о нем, но мне понравились высокие ставки по депозитам. Обслуживание очень хорошее, быстро все оформили, сотрудники вежливые, в общем я вполне доволен.
Написать комментарий
Ранее я пользовался государственными банками: Ощадным, Приватбанком и Эксимбанком. Вчера решил открыть депозит в Альянс Банке. Тут приличные проценты на депозит, участие в акции Минфина — бонус к депозиту. Но главное для меня пенсионера, участника боевых действий — внимание и культура обслуживания в Киевском отделении № 2 на ул.Б. Васильковской, 112. Очень прфессионально, с большим вниманием и человеческим отношением к ветерану помогла открыть депозит Синельник Владислава. Это очень коммуникабельный, светлый человек. Она вместе с начальником отделения №2 АТ п. Кустовым Ю.Л. проконсультировала меня и по другим вопросам деятельности банка. Надеюсь, что мое сотрудничество, как физического лица, с банком будет успешным — банк меня не огорчит и не изменит мое отношение к нему. Моя большая благодарность этим людям. С уважением ветеран Валерий Степанович
Комментарии (1)
Після надання цих документів банк прислав повідомлення про розірвання договору з обслуговування з причини «ненадання необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів».
Документи надавалися через менеджера банку Л.Зеленську до відповідного департаменту банку. Вкрай непрозорий та незрозумілий фінмоніторинг банку, який блокує раханки за незначні перекази з наявними документами про джерела походження коштів.