Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Greet85 18 сентября 2023, 17:23
Добрый день! Произошла следующая ситуация. Я снимал деньги с карты red cash предназначеной для снятия наличных без комиссии. На момент снятия, в приложении sence отображались только кредитные деньги, а именно 13512 грн. После чего я снял сначала 10 тыс, потом 3000, после ещё 500. Какого было моё удивление когда я увидел что в приложении снялись 20 грн комиссии. После чего я обратился в чат поддержку с вопросом о компенсации. Спустя какое то время я обнаружил, что сняли ещё 367,30 грн. О чем я так же уведомил сотрудников банка в чате, на что мне ответили, что учтут и этот момент. Спустя 3 дня мне компенсируют 20 грн, а вот остальные оказываются. Прошу мне компенсировать недостающую сумму. Спасибо.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 21 сентября 2023, 13:43
Ситуація яка трапилась, дійсно неприємна, але з кожною проблемою можна розібратись, що ми і зробили😉
Дійсно по картці Red Cash, можна знімати кредитні кошти без комісії, але якщо на рахунку будуть власні кошти, то при знятті буде комісія 4% мін.20грн.
В індивідуальному порядку ми змогли погодити повернення списаної комісії, і сподіваємось, що змогли залишити гарні враження про наш Банк💙
На майбутнє обов'язково перевіряйте наявність власних коштів на рахунку, щоб більше не було таких ситуацій)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
kalen129 18 сентября 2023, 8:56
За місяць отримав на картку декілька переказів загальною сумою не більше 30 тис грн. Прилетів блок по ст. 17. Написав, що можу надати квитанції та інформацію по всім надходженням- ігнор у відповідь. Прийшов у відділення закрити рахунок і попросив кошти готівкою- промурижили 2 години і так кошти і не видали. Добре, що там невелика сума була, то перевів на благодійність (сподіваюсь що дійсно перевели, а не залишили собі, адже підписував пустий бланк, де навіть рахунок не вказали, сказали, що потім його напишуть). Загалом не рекомендую користуватись даним банком, оберіть моно, ізі чи навіть, а банк. Там працівники і підтримка у рази краща та лояльніша.
Сенс Банк
Ответ банка
26 сентября 2023, 20:27
Згідно з наданої інформації, та сукупності фактів можливо ви мали на увазі статтю 15.

Рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог Відповідно до частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом та розповсюдження зброї масового знищення»

В цій ситуації Банк зобов'язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунків (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунків/відмовитися від проведення фінансової операції у разі встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей

Також бачимо, що кошти дійсно були переказані на благодійність

Анастасія, ваша помічниця
Вячеслав Ол 15 сентября 2023, 22:20
Коли Сенс став державним вирішив спробувати цей банк і був здивований
1) Відкрив віртуальну картку через Дію без відвідування банку. Немає зобов’язань замовляти пластикову карту
2) Безпека.
— Є ліміти на операції + можливість заборони на операції за кордоном, — шахраї не зможуть купити в інтернет магазині типу амазон. Я перевіряв покупка не пройшла на аліекспрес.
— На лицьовій карті приховані місяць рік і 3 цифри. Тобто шахраї не зможуть заволодіти даними картки через відео фото
3) Зручність — на одному екрані видно всі карти, депозити, і шаблони на оплату
4) 4% на залишок за кредитною карткою
5) короткі депозити 3 дні, 1 місяць + можна їх поповнювати
6) кешбек, чим більше збереш, тим більший вибір кешбеку
7) навіть акції компаній можна купити)
8) підтримка терпляче відповідає на мої нудні питання)
9) поповнення без комісій
На мій погляд це найкомфортніший і найзручніший банк. Зробив його основним банком.
Сенс Банк
Ответ банка
16 сентября 2023, 8:29
Ми безмежно раді, що вам сподобався наш банк, наші продукти на підтримка😊 Приємно бачити, що за відносно короткий термін, що минув від початку вашого використання наших продуктів, ви знайшли стільки плюсів для себе.
Дякуємо, що обрали нас та вирішили поділитись своїми враженнями про нашу роботу 😉

З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Проблема решена
astashov 15 сентября 2023, 13:41
Отделение по адресу: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Мне заблокировали карту и украли мои деньги без возможности вывести их.Я работаю и переодически покупал криптовалюту за свои сбережения.В один день решил продать методом р2р на бирже бинанс 1500 грн себе на карту чтобы заказать суши и посидеть с девушкой.Моя карта была практически сразу заблокирована без возможности вывести средства и возможности разблокировки.На все мои просьбы помочь поддержка меня проигнорировала.Я им предоставил скрины с бирж и сказал что могу показать доход с последнего места работы.Меня слушать никто не захотел и сказали что возможности разблокировать нету.Сказали деньги можете забрать в отделении, а я объяснил что нахожусь за границей и у меня такой возможности нету.После чего мне сказали что в таком случае тогда еще с вас будет удерживаться 100 грн за обслуживание счета.В общем клиентоориентированность на нуле.При том что я пользовался давно этим банком!
Сенс Банк
Ответ банка
26 сентября 2023, 20:59
Банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування.
Детальніше тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

В вашій ситуації розблокування неможливе і отримання коштів може бути після закриття рахунків у відділенні або передачі їх на благодійність.

Анастасія, ваша помічниця
Alekc1948 13 сентября 2023, 12:43
За свої 75 років зустрічався віртуально з багатьма операторами-консультантами: від одних, які повʼязані з газом, електроенергією і т. п. потім тиждень нормалізуєш свій артеріальний тиск, а інші, щоб умовити на покупку, не жаліють ніяких пустих обіцянок. Нарешті попав на нормальну, чуйну та добре професіонально підготовлену Ірину Корнієнко, яка відмовила мене від поїздки з села в Білу Церкву за новою карткою Сенс Банку. За її детально розписаною послідовністю кроків вдалося без проблем получити нову пенсійну банківські картку у відділенні Нової пошти. Шановний банк, клієнтом якого я є 15 років, бережіть та заохочуйте таких своїх працівників, як Ірина Корнієнко. Дякую.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 сентября 2023, 13:03
Ми дуже раді, що ви змогли вирішити своє питання, і вам не потрібно було нікуди їхати🤗
Обов'язково передамо Ірині ваші теплі слова подяки, впевнені що вона буде задоволена💙
Дякуємо, що ви залишаєтесь з нами вже стільки років💙

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
122Kristina 12 сентября 2023, 20:26
Навчіть, будь ласка, дівчат з відділу спілкуватися з клієнтами.
Нікому не рекомендую Ваш банк
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 14 сентября 2023, 13:00
На жаль, не отримали від вас більш детальної інформації щодо ситуації, яка у вас виникла. Написав вам у приватні повідомлення, але відповіді не було.
Якщо ви уточните більше даних, ми неодмінно проаналізуємо що виникло та чому ви залишилися незадоволені.
Наші приватні повідомлення завжди відкриті для вас 🤗

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
M0967643858 12 сентября 2023, 10:21
Отделение по адресу: Полтава, ул. Соборности, 43
Не приходять смс підтвердження.Зверталась до оператора говорить проблем нема.Якже нема як я не можу ні заплатити, ні зайти до свого особистого кабінету банку?
Сенс Банк
Ответ банка
26 сентября 2023, 21:04
На жаль, не отримали від вас даних, щоб детальніше розібратись у ситуації.
Рекомендуємо вам перейти на смс сповіщення на Вайбер, допомагає у разі поганого зв'язку.
Для цього зверніться в наш відеочат, при вході в застосунку оберіть поле «Чат», потім «Відеочат».

Анастасія, ваша помічниця
Проблема решена
moybank 11 сентября 2023, 14:25
Отделение по адресу: Ивано-Франковск, ул. Ивасюка, 17
Я вкладник банку. Знімала Мої кошти з карти в касі банку. Про зняття безкоштовно 2 рази на місяць попередили в касі відділення. В іншому відділенні запропонували знімати кошти в банкоматі тому, що там не рахується кількість транзакцій. При знятті Моїх коштів з карти Сенс банку в банкоматі Сенс банку знімалися комісія, але ні одного разу банкомат не попередив про це, не показав розмір комісії. З 70 000 грн. знято 951 грн, комісії. В відділенні таку крадіжку Моїх коштів пояснили кольором картки. Некомпетентність, відкрите здирництво та непрозорість — все, що можу сказати про банк. Бережіть себе і не працюйте з Сенс банком!!!
Сенс Банк
Ответ банка
11 сентября 2023, 18:06
Ми засмучені, що у вас склалась така думка про нас 😥 Але хочемо вас запевнити, що це в жодному випадку не шахрайство з нашого боку. Адже за тарифами будь-якої картки є ліміт на безкоштовне зняття коштів, і якщо його перевищити, то буде списано комісію згідно тарифу картки. Наприклад, для картки White значення цього ліміту 20 000 грн на місяць, а для картки Black — 50 000 грн. У разі перевищення буде комісія у розмірі 3% мінімум 25 грн від суми.

*Андрій
Rony1979 8 сентября 2023, 10:24
З моєї кредитної карти були викрадені кошти керівником відділення даного банку і його касиром, про що є відеопідвердження на камерах банку яке було надане поліціі на моє звернення і відкрито відповідне кримінальне провадження в якому я визнаний потерпілим. Незважаючи на це, банк продовжував нараховувавти відсотки на викрадені кошти і в подальшому подавши дані про мене як недобросовісного боржника на сайт кредитних історій. Будь яка переписка з банком ні дочого не призводить, так як там сидять роботи і відписують бездумні речі які самі не розуміють. Це все, що потрібно знати про цей банк
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 сентября 2023, 14:25
Банком було розглянуто ваше звернення і попередні також. Ми співчуваємо ситуації, яка, на жаль, у вас виникла з колишнім директором відділення банку.
Банк з усією відповідальністю відноситься до цієї історії і весь час активно співпрацював з правоохоронними органами у наданні їм усієї необхідної інформації: записи з камер спостережень, інформацію по колишньому директору відділення, тощо.
Банком також були надані офіційні відповіді на усі ваші запити. І розуміючи всю складність ситуації, ми охоче йдемо на зустріч її вирішенню, тому ініціювали перед бюро видалення негативного статусу як некоректного в УБКІ, МБКІ та ПВБКІД.
Не зважаючи на проблему з колишнім директором банку, який вже давно не працює у нас, ми продовжуємо шукати шляхи вирішення по урегулюванню заборгованості, яка у вас виникла. І тому ми пропонуємо перейти у приватні повідомлення для вирішення питання.

Ваша помічниця, Оля!
Александр Товстуха 7 сентября 2023, 20:24
Я — фізична особа підприємець. Якщо простіше — фрілансер, котрий надає свої послуги з консультування по онлайн рекламі різним розробникам ігор, додатків і тп.
Нещодавно шановний Сенс банк заблокував останній платіж, та почав вимагати величезну кількість різніх документів від компанії з якою я співпрацюю.
Просто подивіться (орфографія оригінальна):

«які саме ігрги розробляють, хто є кінцевим одержувачем ПЗ (кому перепродають), хто є власником ПЗ, Надати технічне завдання, документи по кінцевим бенефіціарним власникам контрагента-нерезидента КБВ (кінцевих бенефіціарним власникам), документи що підтверджують громадянство КБВ»"

Це взагалі як так? Я не маю таких тісних відносин з цією компанією.
Кажуть: «Закон потербує».
Чомусь у моїх коллег нема таких проблем з Приватом чи Моно. Там навіть інвойси не рідко потребують.

Звернувши гори, я таки зміг надати форму W9, котра засвідчує, що мій платник є платником податків в US, та їхній Cetificate of Incorporation, що підтверджує реєстрацію платника в US.
Але цього виявилося недостатьно.

А потім дивуються, чому люди з України їдуть, бо ви, падлюки, працювати не даєте.
9 років я клієнт цього банку, справно плачу податки, та надаю усі контракти та інвойси.
А ви мене от так задушили.
Щиро дякую.
Сенс Банк
Ответ банка
8 февраля 2024, 15:22
Повністю вас розуміємо, що таке блокування платежу може викликати подібну реакцію 😥

Справа в тому, що згідно процедур банку, фінансовий моніторинг зобов'язаний запитувати інформацію щодо кінцевих бенефіціарних власників(КБВ) нерезидентів. На той момент така інформація запитувалась за всіма подібними операціями, незалежно від її суми.

На жаль, наданих вами документів для підтвердження виялось не достатньо, через що фінансовим моніторингом було прийнято рішення про затримання цього переказу коштів та повернення його відправнику.

Саме тому і виникла така ситуація з даним переказом коштів. Ще раз зі свого боку приносимо вибачення за незручності 🙏 Та сподіваємось на подальшу співпрацю, незважаючи на проблему з цим переказом.

З повагою, Андрій 💙
qnus 3 сентября 2023, 22:14
Банк — дно. Не користувався своїми валютними картками так як була заборонена покупка валюти. банк по тихому без мого відома, без попередження їх закрив. Кажуть приїжджай перевипускай.
Сенс Банк
Ответ банка
8 сентября 2023, 9:47
Писали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей, але, на жаль, відповіді від вас так і не отримали 😥
Якщо вашу картку було закрито і вам потрібний новий валютний рахунок, то ви без проблема можете відкрити його заново в додатку за кілька кліків. Для цього перейдіть у вкладку «Продукти», далі у розділі «Рахунки та картки» натисніть «Відкрити картку або рахунок».
Сподіваємось, що у вас все вишло. Якщо виникли труднощі з цим, будь ласка, напишіть нам в особисті або в чат із додатку банку Sense SuperApp.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛

*Андрій
chaske 2 сентября 2023, 20:01
В 2021 году закрыл в банке депозит. Перед уходом из отделения банка спрашивал у оператора, все ли у меня закрыто, чтобы не было никаких ко мне вопросов (всегда так делаю после закрытия депозита в банках), потому как дальнейшее сотрудничество не планировал.
Последовал ответ, мол не волнуйтесь, у вас все хорошо, никаких обязательств у вас нет.
В 2023 году позвонил на саппорт с целью узнать текущие процентные ставки по депозитам. В течении диалога, на саппорте мне сообщают, что у меня задолженность перед банком. Пояснили следующее: после закрытия депозита в 2021 году у меня осталась задолженность за SMS банкинг (о которой мне никто не сообщал, и я не знал, что у меня есть такая платная услуга). Впоследствии, система банка автоматически, т. е. в одностороннем порядке, оформила договор на открытие, якобы мною, КРЕДИТа. И как результат, сумма «задолженности» растет из года в год.
СХЕМА такая — создать скрытую задолженность клиента банка, на выходе сказать клиенту что он ничего не должен, и открыть на него кредит. При этом не сообщать клиенту о задолженности, ведь чем дольше он не знает, тем больше будет должен.
Чтобы у представителей банка не было иллюзий, что эта ситуация — наговоры или искаженные факты, прикладываю номер отправленного запроса на бек офис 1−43294815956, который был успешно отклонен банком.
Люди должны знать на какие риски идут связываясь с вами!
Успешных вам махинаций!
Сенс Банк
Ответ банка
2 сентября 2023, 22:02
Зі свого боку ми повністю вас розуміємо, адже не дуже приємно отримувати подібні новини 😥 Але це в жодному випадку не махінація. У випадку, коли по картці з'являється несанкціонована/просрочена заборгованість, і вона не погашається протягом певного часу, то така заборгованість переводиться в кредит. У вашому випадку така заборгованість виникла через те, що по картці відбулось списання плати за смс інформування, через що виник мінус по рахунку.
Це технічний кредит, сума заборгованості за яким не збільшується, відстуні відсотки та комісії, але ми рекомендуємо погасити та закрити подібний договір якнайшвидше.

З повагою, Андрій
SVS2023 1 сентября 2023, 23:59
Банк, який взяв за тренд затягувати зарахування коштів на рахунки.
Приклад — бухгалтерія, перерахувала заробітну плату працівникам о 10−34 01.09.2023
Станом на 23:56, цього ж дня, гроші на картку в цьму банку, так і не надійшли.
Так само, відбувається і з пенсією. Всі інші банки, зарахували виплату пенсії ще о 14−00, цей же банк, «тягне» до самого вечора.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 5 сентября 2023, 12:34
Вітаю! Сподіваюся, що кошти вже зараховані на ваш рахунок. На жаль, так і не відповіли у приватних повідомленнях, і не маючи ваших даних, не можу перевірити.

Що стосується цієї ситуації, то як тільки кошти надходять в банк, ми відразу робимо виплату. Все залежить від термінів переказу вашої бухгалтерії або ж ПФУ.
Якщо все ж таки кошти не були зараховані, будь ласка, напишіть нам.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Дмитро Верительник 31 августа 2023, 17:15
Мало того, що будучі Альфа банком сплачували податки за поребриком і спонсорували війну в Україні. Так і зараз паплюжать життя українціям. Був клієнтом банку. Кредит оформлював в Маріуполі. Далі війна і втрата всього. Виїхав, довго шукав работу, нарещті знайшов. Почав виплічувати. Потім прийшла пропозиція: я сплачую 60% заборгованості, решту 40% банк списує. Всі умови виконав ше в квітні. Зараз кінець серпня я досі є боржником. Як це? Мені чекати ще рік, аможе три? Доки рак на горі свиснить?
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 2 октября 2023, 18:13
Дійсно, раніше наш банк мав акціонерів, що є громадянами рф. Але як ми неодноразово заявляли, наш банк ніколи нічого спільного з цією країною немав та немає. Тому жодних податків до бюджету країни-агресора ми не сплачували.
Ми повністю розуміє вас та тисячі українців, котрі опинились в скрутному становищі через повномасштабне вторгнення, тому наш банк завжди готовий йти на зустріч клієнтам для вирішення будь-яких ситуації, і ваша не є виключенням💙
Що стосується закриття договору за пропозицією, то прощення відбувається орієнтовно протягом 2-х місяців після отримання довідки про прощення.
Щодо вашого договору, ви отримали довідку в кінці серпня, тому він і був ще не закритий на момент вашого звернення. Але ми зробили все щоб вам допомогти, і по вашому договору прощення вже відбулось, кредит закрито і довідку вам надали в особистих повідомленнях.

Сподіваємось, що змогли залишити приємні враження про наш Банк💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Zubahina29 31 августа 2023, 11:19
Я являюсь в своей работе ФОП и по этому переводы и расходы приходится делать через карты и по разному, приходится закупать товары и помогать людям
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 31 августа 2023, 11:29
Вдячні вам, за ваш позитивний відгук, та дуже раді, що ви змогли вирішити своє питання🤗
Обов'язково передамо вашу подяку Богдану, впевнені що він буде дуже задоволений🌞

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема решена
kovhu 30 августа 2023, 14:13
Не можу оплатити товар карткою євідновлення.Магазин входить до переліку магазинів партнерів на сайті дії.Консультанти говорять що це щось у магазині не так з терміналом, хочя картки євідновлення інших банків проходять.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 27 сентября 2023, 11:48
Розібрались в даній ситуації, дійсно раніше була така проблема.
Для того щоб операція при розрахунку карткою єВідновлення була успішною, потрібно що б id терміналу знаходився в списку дозволених.
Для цього продавець, передає всі id терміналів в Дію, а вже потім вони відправляються в Банк.
Id терміналу в якому проводилась операція, не був зареєстрований в списку дозволених, саме через це і були неуспішні спроби розрахунку.
Цю інформацію ми передали, і на даний момент вже все працює, ви можете розраховуватись без проблем.
На майбутнє, якщо ж будуть схожі ситуації напишіть нам в чат, щоб ми могли відразу все виправити🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Zezmar 30 августа 2023, 13:41
Звернувся на гарячу лінію за допомогою з реструктуризації кредитної заборгованості, на що, оператор мені дав пораду, позичити в когось гроші та заплатити кредит.
Тепер з банком стало все зрозуміло.
Сенс Банк
Ответ банка
6 сентября 2023, 8:37
Хотіли б отримати трішки більше деталей та ваші дані, щоб все переглянути і знайти можливі варіанти вирішення питання, але не отримали від вас відповіді, на жаль.
Відповідь колеги звісно цікава, як альтернатива, але все ж таки хотілося б переглянути все більш детально.
Напишіть нам повторно в особисті, якщо буде бажання чи можливість, будь ласка.
Ваш помічник, Микита
SenkoDV 29 августа 2023, 12:25
Видимо дела плохи у Банка, раз названивают по 5−7 раз в день, причем не с первого раза начинается разговор. Плюс ко всему, объяснять что-либо им бесполезно. НО… такое впечатление что я единственный должник остался, причем ведут себя настырно и нагло. А раз так — значит указка от новых управляющих. Далее — угрожают судом. Оно и понятно, тк знают что суды на их стороне. Но опять таки НО… должников море. Неужели на всех должников (около миллиона+ точно) подадут в суды? Что-то странно все это. Но проблемы у банка явно начались
Сенс Банк
Ответ банка
6 сентября 2023, 8:18
В банках є відділ, який працює з заборгованістю, тому в дзвінках немає нічого дивного. Це було завжди, в незалежності від змін, які відбулися за останній час. Ніяких проблем ми не спостерігаємо і в майбутньому зробимо все можливе, щоб їх і не було.
Щодо поведінки дзвінку, потрібно уточнити деталі, що саме не так і все переглянути, тому якщо буде можливість, напишіть нам в особисті, будь ласка, щоб ми все перевірили.
Відповіді від вас, на жаль, не отримали(
Ваш помічник, Микита
ValeriaDnipro1 28 августа 2023, 21:15
Хочу висловити щиру вдячність співробітнику служби підтримки Сергію Крилову за неймовірну допомогу вирішенні питання, пов’язаного з онлайн рахунком та віртуальною доларовою карткою в Sence Bank.
Я і раніше намагалась отримати допомогу від трьох операторів, але, на жаль, отримували від них лише марні обіцянки. Сегій взяв ініціативу у свої руки та прийняв рішучі кроки для вирішення нашої проблеми. Його зусилля, щирість та компетентність заслуговують на визнання.
Я була приємно вражена професіональністю та відданістю роботі Сергія. Співпраця з ним була приємною та ефективною.
Бажаю подальших успіхів та високих досягнень у професійній діяльності. Ви є прикладом цінного співробітника для Sence Bank, і ваші зусилля заслуговують на велике визнання.
Сенс Банк
Ответ банка
28 августа 2023, 22:45
Дуже вдячні за такий розгорнутий та щирий відгук. Передамо Сергію вашу подяку ❤
Анастасія, ваша помічниця
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vitalik2000 28 августа 2023, 15:50
Хочу подякувати просто неймовірному супер-мега-пупер джедаю Елизару. Він просто неперевершено демонструє свою силу вирішення будь-яких питань та проблем. Я лише дивуюсь що він ще працює звичайним співробітником кол центру, а не очолює його. Елизар — ти геній!!! так тримати, Нехай прибуде з тобою сила! Бажаю стати директором вже найближчим часом.
Сенс Банк
Ответ банка
28 августа 2023, 18:41
Дякуємо за таку щиру подяку, обов'язково передамо її Елізару. Завжди раді вам допомогти в нашій службі підтримки, обов'язково звертайтесь!

Анастасія, ваша помічниця ❤

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.5 43.1
USD 39.4 40
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.5 43.1
USD 39.4 40
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝