×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.5 | 43.1 |
USD | 39.4 | 40 |
Все курсы банка |
Списали комиссию с карты для снятия наличных
Дійсно по картці Red Cash, можна знімати кредитні кошти без комісії, але якщо на рахунку будуть власні кошти, то при знятті буде комісія 4% мін.20грн.
В індивідуальному порядку ми змогли погодити повернення списаної комісії, і сподіваємось, що змогли залишити гарні враження про наш Банк💙
На майбутнє обов'язково перевіряйте наявність власних коштів на рахунку, щоб більше не було таких ситуацій)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (1)
Блокують просто так
Рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог Відповідно до частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом та розповсюдження зброї масового знищення»
В цій ситуації Банк зобов'язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунків (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунків/відмовитися від проведення фінансової операції у разі встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей
Також бачимо, що кошти дійсно були переказані на благодійність
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (2)
Гарний банк
1) Відкрив віртуальну картку через Дію без відвідування банку. Немає зобов’язань замовляти пластикову карту
2) Безпека.
— Є ліміти на операції + можливість заборони на операції за кордоном, — шахраї не зможуть купити в інтернет магазині типу амазон. Я перевіряв покупка не пройшла на аліекспрес.
— На лицьовій карті приховані місяць рік і 3 цифри. Тобто шахраї не зможуть заволодіти даними картки через відео фото
3) Зручність — на одному екрані видно всі карти, депозити, і шаблони на оплату
4) 4% на залишок за кредитною карткою
5) короткі депозити 3 дні, 1 місяць + можна їх поповнювати
6) кешбек, чим більше збереш, тим більший вибір кешбеку
7) навіть акції компаній можна купити)
8) підтримка терпляче відповідає на мої нудні питання)
9) поповнення без комісій
На мій погляд це найкомфортніший і найзручніший банк. Зробив його основним банком.
Дякуємо, що обрали нас та вирішили поділитись своїми враженнями про нашу роботу 😉
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Написать комментарий
Заблокировали карту после получения платежа в 1500гон
Детальніше тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
В вашій ситуації розблокування неможливе і отримання коштів може бути після закриття рахунків у відділенні або передачі їх на благодійність.
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (6)
Ірина Корнієнко
Обов'язково передамо Ірині ваші теплі слова подяки, впевнені що вона буде задоволена💙
Дякуємо, що ви залишаєтесь з нами вже стільки років💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (1)
Жахливе спілкування
Нікому не рекомендую Ваш банк
Якщо ви уточните більше даних, ми неодмінно проаналізуємо що виникло та чому ви залишилися незадоволені.
Наші приватні повідомлення завжди відкриті для вас 🤗
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (1)
Смс
Рекомендуємо вам перейти на смс сповіщення на Вайбер, допомагає у разі поганого зв'язку.
Для цього зверніться в наш відеочат, при вході в застосунку оберіть поле «Чат», потім «Відеочат».
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (1)
Обережно — банк шахрай !!!
*Андрій
Комментарии (2)
Крадіжка коштів працівниками банку
Банк з усією відповідальністю відноситься до цієї історії і весь час активно співпрацював з правоохоронними органами у наданні їм усієї необхідної інформації: записи з камер спостережень, інформацію по колишньому директору відділення, тощо.
Банком також були надані офіційні відповіді на усі ваші запити. І розуміючи всю складність ситуації, ми охоче йдемо на зустріч її вирішенню, тому ініціювали перед бюро видалення негативного статусу як некоректного в УБКІ, МБКІ та ПВБКІД.
Не зважаючи на проблему з колишнім директором банку, який вже давно не працює у нас, ми продовжуємо шукати шляхи вирішення по урегулюванню заборгованості, яка у вас виникла. І тому ми пропонуємо перейти у приватні повідомлення для вирішення питання.
Ваша помічниця, Оля!
Комментарии (5)
Кидають фопів-фрілансерів
Нещодавно шановний Сенс банк заблокував останній платіж, та почав вимагати величезну кількість різніх документів від компанії з якою я співпрацюю.
Просто подивіться (орфографія оригінальна):
«які саме ігрги розробляють, хто є кінцевим одержувачем ПЗ (кому перепродають), хто є власником ПЗ, Надати технічне завдання, документи по кінцевим бенефіціарним власникам контрагента-нерезидента КБВ (кінцевих бенефіціарним власникам), документи що підтверджують громадянство КБВ»"
Це взагалі як так? Я не маю таких тісних відносин з цією компанією.
Кажуть: «Закон потербує».
Чомусь у моїх коллег нема таких проблем з Приватом чи Моно. Там навіть інвойси не рідко потребують.
Звернувши гори, я таки зміг надати форму W9, котра засвідчує, що мій платник є платником податків в US, та їхній Cetificate of Incorporation, що підтверджує реєстрацію платника в US.
Але цього виявилося недостатьно.
А потім дивуються, чому люди з України їдуть, бо ви, падлюки, працювати не даєте.
9 років я клієнт цього банку, справно плачу податки, та надаю усі контракти та інвойси.
А ви мене от так задушили.
Щиро дякую.
Справа в тому, що згідно процедур банку, фінансовий моніторинг зобов'язаний запитувати інформацію щодо кінцевих бенефіціарних власників(КБВ) нерезидентів. На той момент така інформація запитувалась за всіма подібними операціями, незалежно від її суми.
На жаль, наданих вами документів для підтвердження виялось не достатньо, через що фінансовим моніторингом було прийнято рішення про затримання цього переказу коштів та повернення його відправнику.
Саме тому і виникла така ситуація з даним переказом коштів. Ще раз зі свого боку приносимо вибачення за незручності 🙏 Та сподіваємось на подальшу співпрацю, незважаючи на проблему з цим переказом.
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (3)
Закрили без мого відома картки
Якщо вашу картку було закрито і вам потрібний новий валютний рахунок, то ви без проблема можете відкрити його заново в додатку за кілька кліків. Для цього перейдіть у вкладку «Продукти», далі у розділі «Рахунки та картки» натисніть «Відкрити картку або рахунок».
Сподіваємось, що у вас все вишло. Якщо виникли труднощі з цим, будь ласка, напишіть нам в особисті або в чат із додатку банку Sense SuperApp.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
*Андрій
Комментарии (1)
Сенс банк — закрыл депозит, и БАНК по тихому ОТКРОЕТ на тебя КРЕДИТ
Последовал ответ, мол не волнуйтесь, у вас все хорошо, никаких обязательств у вас нет.
В 2023 году позвонил на саппорт с целью узнать текущие процентные ставки по депозитам. В течении диалога, на саппорте мне сообщают, что у меня задолженность перед банком. Пояснили следующее: после закрытия депозита в 2021 году у меня осталась задолженность за SMS банкинг (о которой мне никто не сообщал, и я не знал, что у меня есть такая платная услуга). Впоследствии, система банка автоматически, т. е. в одностороннем порядке, оформила договор на открытие, якобы мною, КРЕДИТа. И как результат, сумма «задолженности» растет из года в год.
СХЕМА такая — создать скрытую задолженность клиента банка, на выходе сказать клиенту что он ничего не должен, и открыть на него кредит. При этом не сообщать клиенту о задолженности, ведь чем дольше он не знает, тем больше будет должен.
Чтобы у представителей банка не было иллюзий, что эта ситуация — наговоры или искаженные факты, прикладываю номер отправленного запроса на бек офис 1−43294815956, который был успешно отклонен банком.
Люди должны знать на какие риски идут связываясь с вами!
Успешных вам махинаций!
Це технічний кредит, сума заборгованості за яким не збільшується, відстуні відсотки та комісії, але ми рекомендуємо погасити та закрити подібний договір якнайшвидше.
З повагою, Андрій
Комментарии (5)
Вкрай дістали!
Приклад — бухгалтерія, перерахувала заробітну плату працівникам о 10−34 01.09.2023
Станом на 23:56, цього ж дня, гроші на картку в цьму банку, так і не надійшли.
Так само, відбувається і з пенсією. Всі інші банки, зарахували виплату пенсії ще о 14−00, цей же банк, «тягне» до самого вечора.
Що стосується цієї ситуації, то як тільки кошти надходять в банк, ми відразу робимо виплату. Все залежить від термінів переказу вашої бухгалтерії або ж ПФУ.
Якщо все ж таки кошти не були зараховані, будь ласка, напишіть нам.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (3)
Самий поганий банк
Ми повністю розуміє вас та тисячі українців, котрі опинились в скрутному становищі через повномасштабне вторгнення, тому наш банк завжди готовий йти на зустріч клієнтам для вирішення будь-яких ситуації, і ваша не є виключенням💙
Що стосується закриття договору за пропозицією, то прощення відбувається орієнтовно протягом 2-х місяців після отримання довідки про прощення.
Щодо вашого договору, ви отримали довідку в кінці серпня, тому він і був ще не закритий на момент вашого звернення. Але ми зробили все щоб вам допомогти, і по вашому договору прощення вже відбулось, кредит закрито і довідку вам надали в особистих повідомленнях.
Сподіваємось, що змогли залишити приємні враження про наш Банк💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (8)
Большая благодарность Савенко Богдану за помощь в воспитании аккаунта, за общение и хорошую работу
Обов'язково передамо вашу подяку Богдану, впевнені що він буде дуже задоволений🌞
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Написать комментарий
Картка Євідновлення
Для того щоб операція при розрахунку карткою єВідновлення була успішною, потрібно що б id терміналу знаходився в списку дозволених.
Для цього продавець, передає всі id терміналів в Дію, а вже потім вони відправляються в Банк.
Id терміналу в якому проводилась операція, не був зареєстрований в списку дозволених, саме через це і були неуспішні спроби розрахунку.
Цю інформацію ми передали, і на даний момент вже все працює, ви можете розраховуватись без проблем.
На майбутнє, якщо ж будуть схожі ситуації напишіть нам в чат, щоб ми могли відразу все виправити🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (2)
Реструктуризація кредиту
Тепер з банком стало все зрозуміло.
Відповідь колеги звісно цікава, як альтернатива, але все ж таки хотілося б переглянути все більш детально.
Напишіть нам повторно в особисті, якщо буде бажання чи можливість, будь ласка.
Ваш помічник, Микита
Комментарии (2)
Звонилки
Щодо поведінки дзвінку, потрібно уточнити деталі, що саме не так і все переглянути, тому якщо буде можливість, напишіть нам в особисті, будь ласка, щоб ми все перевірили.
Відповіді від вас, на жаль, не отримали(
Ваш помічник, Микита
Комментарии (2)
Вдячність за профессіоналізм
Я і раніше намагалась отримати допомогу від трьох операторів, але, на жаль, отримували від них лише марні обіцянки. Сегій взяв ініціативу у свої руки та прийняв рішучі кроки для вирішення нашої проблеми. Його зусилля, щирість та компетентність заслуговують на визнання.
Я була приємно вражена професіональністю та відданістю роботі Сергія. Співпраця з ним була приємною та ефективною.
Бажаю подальших успіхів та високих досягнень у професійній діяльності. Ви є прикладом цінного співробітника для Sence Bank, і ваші зусилля заслуговують на велике визнання.
Анастасія, ваша помічниця
Написать комментарий
Елизар Неймовірний
Анастасія, ваша помічниця ❤
Написать комментарий