Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Агропросперис Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.55 | 0 |
EUR | 44.25 | 0 |
Все курсы банка |
Індивідуальне обслуговування
Комментарии (1)
Надійний банк з іноземним капіталом
Написать комментарий
Нове відділення банку у Львові
Для мене це важливо, бо я недалеко працюю і не треба витрачати багато часу для того, щоб добратися до банку.
Дівчата тут дуже ввічливі, якщо є запитання то вони завжди порадять і все підкажуть (особлива подяка п.Ірині))
В цьому банку хороші пропозиції по депозитах, біля каси черг немає, якщо потрібно можна спокійно купити валюту.
Написать комментарий
Банк в якому немає кол центру
По телефону відповідає секретар, який вас переключає на працівника, який потім переключає на іншого працівника і так далі поки вас не переключать на ваше відділення і саме воно вирішуватиме ваше питання.
На функціонування кол центру потрібні гроші, а банк їх не має, або не бажає витрачати.
Тому кол центр працює з 9 до 18 з перервою на обід. І якщо ви раптом зателефонуєте в обід — ви будете просто годину висіти на лінії, оскільки банк не дозволив собі придбати нормальну CRM систему. Також вам ніхто ніколи не передзвонить, якщо ви не зможете витерпіти очікування, знову ж тому що банк не встановив собі нормальну CRM систему.
Якщо ви вдень зайняті своєю роботою — ви не зможете вирішити своє питання ввечері, тому що працівники банку вже підуть додому мити ноги і лягати спати.
Для карток працює кол центр на аутсорсі.
Написать комментарий
Банк в фінмоні якого працюють тьоті з совдеповської сбєркаси
Відкрив рахунок оскільки привабила %% ставка на залишок коштів і безкоштовні безлмітні перекази через СЕП. Відкриття рахунку тривало кілька годин, хоча працівник відділення була достатньо кваліфікованою і адекватною, але фінансовий моніторинг знайшов (о май гад, прям протизакон!) що я є головою громадської організації, яка ніколи в принципі фінансову діяльність не вела. Перевіряли кілька годин, не змігши нічого знайти почали слати економісту відділенні недолугі питання типу «чому адреса організації одна, а адреса моєю прописки інша?». Думаю з цього питання вже можна було зробити багато висновків, але я піддався приємному обслуговуванню економіста.
Застосунок банк собі зробив на середньому рівні функціональності, для проведення платежів через СЕП достатньо, але є ще багато над чим працювати (а вони не працюють!).
З 1 квітня 2023 в Україні запроваджено СЕП 4.0, який окрім іншого, передбачає проведення платежів 24/7. Але дирдир банк виявився не готовим. Так, в річному звіті вони з гордістю написали про те що впровадили СЕП 4.0, але промовчали про те, що в банку проведенням платежів 24/7 навіть не пахне: все по графіку, як в содеповській сбєркасє з 9 до 18, а потім тьотя отключає.
Не дивлячись на те, що Закон України «Про платіжні послуги» діє з 2021 року — в 2023 році дирдир банк знову виявися не готовим до того що на українському ринку може з*явитись небанківський надавач платіжних послуг («як Нова Пей тільки посміла це зробити, шахраї» — подумав банк). Мало того, за 6 місяців дії такого гравця на українському ринку, банк досі не впровадив можливість проведення платежів на рахунки відкриті у небанківського надавача платіжних послуг Нова Пей (бо грошей нема на це і мізків).
І нарешті, за те що я переказував власні кошти між своїми власними рахунками в інших банках — цей дирдир банк вирішив відмовити мені в продовженні ділових стосунків і закрити мої рахунки. Тому що у дирдир банку в підрозділі фінансового моніторингу праює тьотя, яка раніше прцювала в совдеповські сбєркасє і досі не зрозуміла, що люди можуть користуватись послугами багатьох банків, а не тільки одного дидир банку який навіть проводити платежі не може.
Для того щоб проводити якісний фінансовий моніторинг необхідні технічні засоби (на які потрібно витратити кошти) і кваліфіковані працівники (яким треба платити номральну зарплату). Але ні одного, ні іншого у Агропросперісі немає. А гроші якщо і є — керівництво банку не вважає за потрібним їх на це витрачати.
Банк прийняв позицію, що йому легше відмовити нормальному клієнту, який не здійснює жодної протизаконної діяльності (підтверджень цього було надано банку достатньо), ніж звільнити тьотю з збєркаси і найняти кваліфікованих працівників (бо їм же треба платити нормальну зарплату).
Якщо промоніторити Реєстр судових рішень — банк програє клієнтам ВСІ суди з питань фінансового моніторингу. Але продовжує тримати свою некваліфіковану тьотю со сбєркаси на роботі та не робить жодних висновків з цього.
Загальний висновок — не рекомендую вестись на приємне обслуговування працівників відділення, бо з-за їхньої спини в будь-який момент вилізе тьотя зі збєркаси і зробить вам нєрви.
Комментарии (1)
Обмін валюти
Написать комментарий
Відділення у м. Вінниця
Комментарии (2)
Відділення у м. Вінниця
Написать комментарий
Відмінно!
Написать комментарий
Класний маленький банк
Написать комментарий
Банк недоначисляет % по депозиту из-за технических нюансов
Деньги были внесены в кассу днем, а депозит был открыт по выписке 18/07/2023., 14:54. Каким-то странным образом деньги, внесенные в кассу, появились на счету 19/07/ 2023, 09:36 при том что был уже открыт депозит, а в договоре указан срок с 18.07 по 21.10 (95 календарных дней). Далее по договору банк обязуется вернуть деньги 21.10, в субботу, но технически они пришли на счету 23.10 в 00:15 в понедельник по выписке.
После обращения к сотрудникам банка они сослались на кучу внутренних правил, по которым депозит возвращается в следующий рабочий день, а депозит считается, от даты появляния денег на счету, а не от даты договора. т. е. банк обманул на % и недоначислил % по депозиту за 1 день и пользовался 2 дня бесплатно моими деньгами, несмотря на даты, прописанные им же самим в договоре. Например приват даже в субботу возвращает депозиты на счет. В отделении не захотели разбираться и отправили писать письмо на дирекцию
2 Снятия в банкомате появляются на следующий день в выписке после 9 утра
3 Колл-центр не работает по выходным — мы запишем ваше обращение, но ответим в ближайший рабочий день, очень желаю не терять карты, чтоб не думать, каким образом их заблокировать на выходных
Банк не рекомендую, технически видать крайне отсталый, все деньги вывожу и закрываю счета
Комментарии (1)
Проблемний банк
Написать комментарий
Гарне обслуговування
Написать комментарий
Професійне та ВВІЧДИВЕ ВІДДІЛЕННЯ!
Написать комментарий
Чудове обслуговування
Написать комментарий
Якість обслуговування
Написать комментарий
Якісне та приємне обслуговування, вигідні умови
Написать комментарий
Уважне ставлення до клієнта
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Написать комментарий
В целом где-то на уровне ощадбанка
Комментарии (1)
Як мене ,пенсіонера ,кинули в А Р Банку
Комментарии (1)