Введення клієнта в оману, надання хибної інформації, непрофесійність.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Ситуація дуже неприємна для банку. Маю досвід роботи з банком більш ніж 3 роки. Коли вперше відкривав рахунок — ± все ок, хоча забагато часу це зайняло. у вересні закінчувався строк дії картки. Звернувся у найближче відділення задля перевипуску. Поінформували, що замінять безкоштовно, але тільки у тому відділенні, де оформлював. Співпадінням було те, що якраз був у тому місті, де оформлював. Ок. Йду в відділення 2 у Хмельницькому. Замість перевипуску картки — просять пройти наново опитування та оновити інформацію. Картку мов за 5 хвилин замінемо безкоштовно після оновлення інформації. Ок. Витрачаємо 15 хвилин на оновлення інформації, яка не змінювалась. Під час оновлення з’ясовується, що у банку в інформації вказано невірний основний КВЕД. Хтось під час попереднього «оновлення інформації» помилково ввів інший номер КВЕДУ (ну реально профі в обслуговуванні клієнтів). Витрачаю ще 5−10 хвилин на виправлення цієї невідповідності, яка виникла з вини працівниць банку. Прошу нарешті зайнятися питанням, за яким звернувся. Ні — просять з початку оновити кодове слово — оновлюємо. Це ще 5 хвилин. Потім питають чи є в мене достатньо коштів на картці, щоб перевипустити картку. Я перепитую — мовляв Ви ж самі кажете, що це безкоштовно. Але ні — в їх системі (як виявилось вони самі не можуть пояснити чому) перевипуск платний і т.ін. І це при тому, що в мене у банку є депозит, до якого за їх же правилами вони всім новим клієнтам надають картки безкоштовно, але, як виявилось, взагалі не цінують тих, хто вже є клієнтом банку. Після цього працівниці вже питали, а навіщо вам взагалі перевипускати картку, мовляв під час воєного стану вона все одно дійсна в Україні (але не для оплат в інтернет-магазинах) і т.ін. В цілому, витративши десь 30+ хвилин свого часу я не отримав рішення того питання, з яким звернувся. Тож не можу рекомендувати цей банк. Не задоволений обслуговуванням. Не планую надалі залишати там кошти.
Написать комментарий
Комментарии - 2
В чому проблема в додатку випустити додаткову digital картку до існуючої і користуватись нею для покупок в інтернет?
Дійсно в Акорді лише перша пластикова картка безкоштовна, а за наступну треба платити, здається 100 грн. Але є лайфхак, якщо вам потрібен безкоштовний пластик то попросіть оформити картку системи Простір. Але тут є нюанси: ця картка працює лише в Україні і на ній немає чипу, тобто потрібно проводити карткою по терміналу і вводити пін код.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Аккордбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.02 | 49.48 |
| PLN | 10.56 | 11.68 |
| USD | 41.96 | 42.44 |
| Все курсы банка | ||