Відділення № 92, керуюча відділенням хамить клієнтам, непрофесійнйсть менеджерів по роботі з клієнтами
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
Так, а причем тут аккорд? Это ваш моно виноват что не обеспечил клиентов достаточным количеством отделений, и даже вообще от них отказался, нет банкоматов и посылает клиентов снимать через прокладки. Обслуживайтесь в банке в котором есть с вами рядом отделения
- +
- 0
- Василь Каськів
- 11 октября 2024, 18:48
- #
Я працюю з Акордом вже більше двох років. Все влаштовує. Депозит закінчується самі телефонують, питають чи буду продовжувати чи знімати кошти у касі, щоб заздалегідь підготувати готівку. Персонал завжди привітний. Валюта завжди є на касі. Я задоволений на всі 100%.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 11 октября 2024, 19:46
- #
Сильные магнитные бури, накрывшие Землю с начала октября, сегодня стали еще мощнее
с К-индексом 8. Как известно, для обозначения интенсивности магнитных бурь применяют
планетарный К-индекс, по которому геомагнитная активность измеряется по шкале от 0 до 9.
По прогнозу от Центра прогнозирования космической погоды и meteoagent, мощные
магнитные бури продлятся с 10 октября до 13 октября и затем утихнут…
Как вариант, виновата повышенная солнечная активность…
с К-индексом 8. Как известно, для обозначения интенсивности магнитных бурь применяют
планетарный К-индекс, по которому геомагнитная активность измеряется по шкале от 0 до 9.
По прогнозу от Центра прогнозирования космической погоды и meteoagent, мощные
магнитные бури продлятся с 10 октября до 13 октября и затем утихнут…
Как вариант, виновата повышенная солнечная активность…
- +
- 0
- oleksdesigner
- 12 октября 2024, 12:56
- #
Ось у вашій Крюковщині є
«Точка видачі monobank | Universal Bank» — чому ви там не пішли забрати свої гроші та не скористалися одним з відділень банків неподалік ощад, 3 привата, пумб, сенс, а-банк, райф, укргаз? Це тощо гроші засунули в сумнівну контору яка лише продає пластик у «точці видачі», а потім бігати по лівим банкам щоб витягти обратно гроші
«Точка видачі monobank | Universal Bank» — чому ви там не пішли забрати свої гроші та не скористалися одним з відділень банків неподалік ощад, 3 привата, пумб, сенс, а-банк, райф, укргаз? Це тощо гроші засунули в сумнівну контору яка лише продає пластик у «точці видачі», а потім бігати по лівим банкам щоб витягти обратно гроші
- +
- 0
- Qwerty1999
- 12 октября 2024, 14:01
- #
Для тех, кто не в теме — точка выдачи выдаёт только банковские карты…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Завітавши до відділення. вияснилось, що я маю відкрити там спочатку рахунок бо інакше ніяк. Ну ок, трохи посперечавшись все-таки вирішив це зробити адже паспорт та код в мене були (в мене зразу запитали чи вони в наявності) та і пообіцяли що якось там той рахунок можна закрити автоматично без мого наступного візиту до відділення.
Менеджер зробив копію докуметів і почав оформляти. В цей час завідуюча відділеняям Петренко Олена Олександрівна, що сиділа поряд із цим самим менеджером почала мене «пресувати» питаннями на кшталт «чому я не хочу мати рахунок в такому чудовому банку як Акордбанк». При цьому, в робочий час вона чомусь знаходилась не на робочому місці а сиділа на клієнтськомі стільці поряд із менеджером і мною. При цьому вона дозволяла собі обговорювати мою особу із тим самим менеджером в досить вільній формі і все дійшло до того, що обізвала мене «неадекватним клієнтом». Все через те, що я не погоджувався стати клієнтом її пречудового банку. Нарешті в мене урвався терпець і я вирішив зняти цей цирк на відео, але тут обидві жіночки прикусили язики і всі розбіглись з поля бою окрім менеджера що оформляв рахунок.
Закінчилось все тим, що в мене попросили номер мого телефону, бо інакше, як виявилось, відкрити той самий рахунок неможливо. Звісно ж мене ніхто не запитав чи маю я телефон із собою, а якщо маю, то чи хочу лишати свій номер у системі банку. Звісно я відмовив, замовив зняття в Універсалі.
Ось така, друзі, історія. То ж моя порада, подумайте перш ніж мати справу із Акорд банком допоки його керівництво так легковажно ставиться до набору персоналу відділень.