Банк заблокував вхід у додаток
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Доброго дня, це не банк, а жахіття. Ще як 9 січня заблокували вхід у додаток. Звернулась на гарячу лінію для консультації того щим це пов’язано.Мені сказали зв’явитись у найблище відділення банку з паспортом і індефікаційним кодом і пояснити суть руху коштів по карті.Що я зробила у письмовому вигляді, і написала заяву на перерахунок коштів в мій інший банк.Відповіді немає ще до цього часу, на гарячій лінії нічого не знають, пепеводять дзвінки у відлілення в яке я зверталась, там нічого також не знають. Щей сказали мені що вони зі мною розмовляти не хочуть, бо в них на це немає часу!!! Маю телефоні записи розмов як до мене по хамськи ставляться.Сумма не маленька 98 тисяч гривень, всі мої кошти які в мене були. Зараз повинна позичати кошти щоб якось прожити, щей в країні війна.Буду у письмовому вигляді звертатися зі скаргою в НБУ і також підготувала позов до суду на цей банк
Написать комментарий